Innkalling og saksliste er godkjent.
Merknader:
Vigdis Villanger-Sp: Er det mogeleg å få ut sakspapira 10 dager før møtet? Hogne Haugsdal-kommunalsjef Samfunnstenester svarte at det må takast opp i politisk styringsstruktur og at dette er det politikarane som bestemmer.
Ingrid Fjeldsbø-H: Vi vil gjerne ha to møter om sakslista er lang. Leiar Malin Andvik-Krf svarte at om ein ikkje kjem gjennom sakslista, kan dei resterande sakene utsetjast til neste møte.
Endring rekkefølge saksliste: 030, 031, 032, 033, 034, 035, 036, 037, 047, 041, 038, 039, 040, 042, 043, 044, 045, 046, 048, 049, 050, 051, 052, 053/20.
Elles ingen merknader, samrøystes.
Møteprotokoll frå møte - 05.02.2020 er godkjent.
Møteprotokoll frå møte - 05.02.2020 vert godkjent, samrøystes.
Ingen merknader, samrøystes.
Ingen merknader, samrøystes.
Utval for areal, plan og miljø tek klagen til følgje. Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet og frå byggeforbodet i strandsona for opparbeiding av veg over gbnr38/3 fram mot naustet på gbnr38/76.
Dispensasjon for omsøkt tiltak vert gjeve på følgjande vilkår:
- Vegen vert avslutta med ein biloppstillingsplass ca 30 meter frå sjøbua.
Vedtaket vert grunngjeve med at tiltaket ikkje kjem i vesentleg konflikt med friluftsliv, landskap eller andre miljøinteresser på staden.
Veien blir lite synlig frå sjøsida, då den er planlagt i terreng.
Slike vegar kan nyttast av ålmenta.
Vegen kan ha nytteverdi for hovedbruket ved skogbruk og pleie av kulturlandskapet
Utvalget var på synfaring og ut frå ei samla vurdering meiner difor APM at fordelene med omsøkt tiltak er klart større enn ulempene, og at det difor kan gjevast dispensasjon i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2.
Utvalet var på synfaring før møtet tok til.
Fellesframlegg v/Malin Andvik-Krf:
Utval for areal, plan og miljø tek klagen til følgje. Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet og frå byggeforbodet i strandsona for opparbeiding av veg over gbnr38/3 fram mot naustet på gbnr38/76.
Dispensasjon for omsøkt tiltak vert gjeve på følgjande vilkår:
- Vegen vert avslutta med ein biloppstillingsplass ca 30 meter frå sjøbua.
Vedtaket vert grunngjeve med at tiltaket ikkje kjem i vesentleg konflikt med friluftsliv, landskap eller andre miljøinteresser på staden.
Veien blir lite synlig frå sjøsida, då den er planlagt i terreng.
Slike vegar kan nyttast av ålmenta.
Vegen kan ha nytteverdi for hovedbruket ved skogbruk og pleie av kulturlandskapet
Utvalget var på synfaring og ut frå ei samla vurdering meiner difor APM at fordelene med omsøkt tiltak er klart større enn ulempene, og at det difor kan gjevast dispensasjon i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Utval for areal, plan og miljø tek klagen til følgje. Det vert gjeve dispensasjon
i medhald av plan- og bygningslova (pbl) § 19-2, jf. § 11-6 kommuneplanen sin arealdel for oppretting av ny grunneigedom i område sett av til LNF samt søknad om dispensasjon frå områdeplankravet på gbnr. 1/4.
Utvalet vil vise til at det på omsøkt areal står av eit eldre våningshus i dårleg stand, og at den omsøkte tomta ligg inneklemt mellom bebygde område og parkeringsareal. Omsøkt areal har etter utvalet si meining låg landbruksverdi, og ei deling vil heller ikkje ha negative konsekvensar for kulturlandskapet på staden.
Utvalet kan heller ikkje sjå at ein dispensasjon frå plankravet på denne konkrete staden, vil ha påreknelege ulemper for andre overordna interesser, eller vera til hinder for ei heilskapleg utvikling av planområdet.
APM ser etter ei samla vurdering at fordelane ved å gje disepensasjon er klart større enn ulempene.
Utvalet var på synfaring før møtet tok til.
Framlegg frå Sveinung Toft-V:
Utval for areal, plan og miljø tek klagen til følgje. Det vert gjeve dispensasjon.i medhald av plan- og bygningslova (pbl) § 19-2, jf. § 11-6 kommuneplanen sin arealdel for oppretting av ny grunneigedom i område sett av til LNF samt søknad om dispensasjon frå områdeplankravet på gbnr. 1/4.
Utvalet vil vise til at det på omsøkt areal står av eit eldre våningshus i dårleg stand, og at den omsøkte tomta ligg inneklemt mellom bebygde område og parkeringsareal. Omsøkt areal har etter utvalet si meining låg landbruksverdi, og ei deling vil heller ikkje ha negative konsekvensar for kulturlandskapet på staden.
Utvalet kan heller ikkje sjå at ein dispensasjon frå plankravet på denne konkrete staden, vil ha påreknelege ulemper for andre overordna interesser, eller vera til hinder for ei heilskapleg utvikling av planområdet.
APM ser etter ei samla vurdering at fordelane ved å gje disepensasjon er klart større enn ulempene.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
I medhald av plan- og bygningslova § 12-11, og i høve delegert mynde, legg Utval for areal, plan og miljø følgjande forslag til reguleringsplan ut til offentleg ettersyn:
Detaljreguleringsplan for Alverstraumen kai, plan-id 1263 201213, vist på plankart sist datert 17.12.2018, med tilhøyrande føresegner datert 17.12.2018.
Skal-krav som må endrast før reguleringsplanen vert sendt ut på høyring og offentleg ettersyn:
Plankart, planomtale og føresegner må endrast til å gjelde for Alver kommune.
Skal-krav som må endrast før reguleringsplanen vert levert til 2. gongs handsaming:
Mengd leik- og uteopphaldsareal må samsvare med krava som er stilt i kommunedelplan for Knarvik – Alversund med Alverstraumen. Kaiområdet kan reknast med som uteopphaldsareal. Kvalitetane knytt til sjøen kompensera for 250 m2. Planforslaget må tydeleg vise korleis uteopphaldsareal er løyst/tenkt løyst for Bs/L, Bs1, Bs2 og Bs3, i samsvar med overordna plan.
Parkeringsløysinga må reviderast. 1 parkeringsplass per bueining for Bb1 og Bb2 må plasserast i parkeringsanlegg. 1 parkeringsplass per bueining for Bs1 må plasserast lettare tilgjengeleg, nede på kaiplan, og helst i parkeringsanlegg. Parkering for Bs/L kan løysast i underetasje, og minst 3 av 4 HC-parkeringar må leggast ved kaiplan, utan å hindre renovasjonsbil, brøytebil og brannbil sin aksjonsradius.
Det må utarbeidast ei detaljert framstilling av o_KV1-4, med korrekt breidde- og stigningsmål m.m., som gjer det mogleg å kunne gjere ei heilskapleg vurdering. Uttale til denne framstillinga frå Nordhordland brann og redning og NGIR må leggast ved planmaterialet.
I føresegna punkt 4.2 står følgjande: «Der terrenget er bratt, kan gang- og sykkelvegen opparbeidast som utkraga konstruksjon.» Det må utgreiast om dette er gjennomførbart.
Det må skildrast trafikksikringstiltak mot busshaldeplass i sørgåande retning på fylkesveg 565, kryssing av fylkesvegen må utgreiast.
Det må utarbeidast, og leggast ved illustrasjonar/foto som i naudsynt grad skildrar den estetiske verknaden til tiltaket, og visualiserer nærverknad og fjernverknad.
Rekkjefølgjekrava har til dels uklar ordlyd, og må tydeleggjerast i samråd med kommunen.
Parkeringsanlegg, med boder og teknisk anlegg må inkorporerast i rekkjefølgjekrava.
Etablering av parkering i kjellar til Bs/L må inkorporerast i rekkjefølgjekrava.
Plankartet må rettast i samsvar med tilbakemeldinga i saksframlegget, og vidare reviderast.
Gjennomføre ei systematisk utgreiing for naturmangfaldslova §§ 8-12, der ein mellom anna må utgreie eventuelle tiltak for å hindre spredning av parkslirekne.
Utvalet var på synfaring før møtet tok til.
Fellesframlegg v/Anne Grete Eide-Ap:
Som rådmannen sitt alternativ 2 minus siste kulepunkt Landskapsanalyse for området må utarbeidast (strykes)
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Utval for areal, plan og miljø tek klagen til følgje.
Søknaden om dispensasjon i frå kommuneplanens arealdel (vedteke oktober
2019) sin § 3.4.1 –LNF områder (Landbruks-, natur og friluftsområde), § 3.5.1
generelt (Bruk og vern av sjø og vassdrag), samt plan- og bygningslova
sin § 1 -8 , Forbod mot tiltak mv. langs sjø og vassdrag vert godkjent..
Utvalet vil vise til at synfaringa viste at eit naust kan byggjast på staden på ein harmonisk måte, utan at strandsona vert særleg forringa, og at tiltaket vil byggje opp under det eksisterande naustmiljøet som ligg på begge sider av omsøkt stad. Tiltaket vil heller ikkje koma i konflikt med frilufts- eller andre miljøinteresser i området.
Ut frå ei samla vurdering meiner APM at fordelene med omsøkt tiltak difor er klart større enn ulempene, og at det kan gjevast dispensasjon i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2.
Utvalet var på synfaring før møtet tok til.
Framlegg frå Sveinung Toft-V:
Utval for areal, plan og miljø tek klagen til følgje.
Søknaden om dispensasjon i frå kommuneplanens arealdel (vedteke oktober
2019) sin § 3.4.1 –LNF områder (Landbruks-, natur og friluftsområde), § 3.5.1
generelt (Bruk og vern av sjø og vassdrag), samt plan- og bygningslova
sin § 1 -8 , Forbod mot tiltak mv. langs sjø og vassdrag vert godkjent..
Utvalet vil vise til at synfaringa viste at eit naust kan byggjast på staden på ein harmonisk måte, utan at strandsona vert særleg forringa, og at tiltaket vil byggje opp under det eksisterande naustmiljøet som ligg på begge sider av omsøkt stad. Tiltaket vil heller ikkje koma i konflikt med frilufts- eller andre miljøinteresser i området.
Ut frå ei samla vurdering meiner APM at fordelene med omsøkt tiltak difor er klart større enn ulempene, og at det kan gjevast dispensasjon i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Innstilling frå APM - 11.03.2020:
Alver kommunestyre godkjenner framlegg til områderegulering for Rylandshøgda, PlanID 1256 2016 0004, som vist på plankart sist datert 31.01.2020 og med føresegner av revisjonsdato 31.01.2020. Vedtaket er gjort med heimel i plan- og bygningslova § 12-12, med følgende endring:
Føresegn 3.3 c tas ut. ( Det skal ikkje nyttast reflekterande takflater. Fargebruk på bygningar skal tilpassas ein jordfargeskala som ikkje skil seg ut. )
Fellesframlegg v/Malin Knudsen-Krf
Som rådmann sitt framlegg med følgende endring:Føresegn 3.3 c tas ut. ( Det skal ikkje nyttast reflekterande takflater. Fargebruk på bygningar skal tilpassas ein jordfargeskala som ikkje skil seg ut. )
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Innstilling frå APM - 11.03.2020:
Alver kommunestyre finn ikkje å kunne imøtekomme motsegn frå tidlegare Hordaland fylkeskommune v/ Utval for kultur, idrett og regional utvikling med omsyn til omlegging av Bjørnestadvegen. Reguleringsplanenfor Meland kyrkjegard, planid. 1256 2018 0002, som vist på plankart med siste revisjonsdato 18.03.2019 og med reguleringsføresegner av revisjonsdato 12.04.2019, blir sendt til kommunal- og moderniseringsdepartementet for endeleg avgjerd. Vedtaket er gjort med heimel i plan- og bygningslovas § 5-6.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Utvalet utset saka og ber om synfaring i neste møte.
Framlegg frå Henning Fyllingsnes-H:
Utvalet utset saka og ber om synfaring i neste møte.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Areal plan og miljø tar klagen til følge og gir løyve til å dele fra hus nr 2 med hage og eit naust frå gbnr 443/11.
Grensene justeres slik at det kjem innanfor det som er kategorisert som bebygd område i gardskart.
Det har tidligere blitt søkt om frådeling, og det blei då gitt løyve til det. Den gangen blei ikkje oppmåling og tinglysing gjort, og dispensajonen falt bort.
Dei søkjer idag om same frådeling.
APM kan ikkje sjå at overordna endringa av arealformålet frå LNF til bustad er tilfelle i denne saka då arealendringa i praksis skjer når bustaden blei etablert som hus nr.2 på gardsbruket.
Utfordringar med landbruksdrift opp mot eigedommen er ikkje utfordrande då dette er forhold rundt landbruk i drift som alt er tilstades.
Utvalet ser ikkje at eventuelle ulemper med støy og lukt vil ha noko å seie i denne frådelingssaka, då hus på eigedommen er etablert i eit landbruksområde, og ved eventuell framtidig omsetting av eigedommen vil dette vere openbert for kjøpar.
Utvalet ser ikkje at frådeling av det omsøkte arealet vil medføre drifts- eller miljømessige ulemper for garden i eit langtidsperspektiv.
Tilkomstvegen til omsøkt parsell vil ikkje få endra bruk ved frådeling av bustad og naust.
Det er ikkje spørsmål om å omdisponere dyrka mark, då det alt er ein hage der.
Areal Plan og miljøutvalget ser etter ei samla vurdering at fordelane er klart større enn ulempene ved å ta klagen til følge. Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33, jf. Jordlova § 9 og 12.
Sveinung Toft-V sa seg ugild i handsaming av denne saka.
APM gjorde samrøystes vedtak om at han er ugild jf. forvalt.l. § 6 andre ledd, og S. Toft-V deltok difor ikkje i denne saka.
Fellesframlegg v/Malin Andvik-Krf:
Areal plan og miljø tar klagen til følge og gir løyve til å dele fra hus nr 2 med hage og eit naust frå gbnr 443/11.
Grensene justeres slik at det kjem innanfor det som er kategorisert som bebygd område i gardskart.
Det har tidligere blitt søkt om frådeling, og det blei då gitt løyve til det. Den gangen blei ikkje oppmåling og tinglysing gjort, og dispensajonen falt bort.
Dei søkjer idag om same frådeling.
APM kan ikkje sjå at overordna endringa av arealformålet frå LNF til bustad er tilfelle i denne saka då arealendringa i praksis skjer når bustaden blei etablert som hus nr.2 på gardsbruket.
Utfordringar med landbruksdrift opp mot eigedommen er ikkje utfordrande då dette er forhold rundt landbruk i drift som alt er tilstades.
Utvalet ser ikkje at eventuelle ulemper med støy og lukt vil ha noko å seie i denne frådelingssaka, då hus på eigedommen er etablert i eit landbruksområde, og ved eventuell framtidig omsetting av eigedommen vil dette vere openbert for kjøpar.
Utvalet ser ikkje at frådeling av det omsøkte arealet vil medføre drifts- eller miljømessige ulemper for garden i eit langtidsperspektiv.
Tilkomstvegen til omsøkt parsell vil ikkje få endra bruk ved frådeling av bustad og naust.
Det er ikkje spørsmål om å omdisponere dyrka mark, då det alt er ein hage der.
Areal Plan og miljøutvalget ser etter ei samla vurdering at fordelane er klart større enn ulempene ved å ta klagen til følge. Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33, jf. Jordlova § 9 og 12.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Klagen vert ikkje teke til følgje og vedtak i sak 19/2158, datert 03.12.2019, vert sendt Fylkesmannen i Vestland for endeleg avgjerd.
Grunngjevinga går fram av saksutgreiinga.
Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33, jf. jordlova § 12.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Utval for areal-, plan- og miljø godkjenner i medhald av Plan- og bygningslova (pbl) § 19-2 dispensasjon frå arealformålet landbruk,- natur,- og friluftsformål (LNF), for bruksendring av fritidsbustad til heilårsbustad på gbnr 312/14 på Nordre Tveit, i samsvar med søknad og vedlegg journalført motteke 18.12.19 på følgjande vilkår:
Kopi av vedtaket om utvida bruk av avkjørsle frå fylkesveg 564 frå vegvesenet skal leggjast ved søknad om løyve etter pbl kapittel 20.
Det må søkjast om auking av utslepp seinast samstundes med søknad om bruksendring etter pbl kapittel 20.
Tiltaket krev løyve etter pbl §20-1 d) før det kan nyttast som heilårsbustad.
Vedtaket har heimel i plan- og bygningslova (pbl.) § 19-2 jf. § 11-6 dispensasjon frå arealformålet landbruk,- natur,- og friluftsformål (LNF). Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Saka vert sendt Fylkesmannen i Vestland, Statens vegvesen og Vestland fylkeskommune for klagevurdering.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje omsøkt og godkjent innan 3 år etter at vedtak om dispensasjon er er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Utval for areal, plan og miljø gir med heimel i plan- og bygningslova (pbl) § 19-2, jf. § 11-6, dispensasjon frå forbod mot tiltak i LNF-område (landbruks-, natur- og friluftsområde) i kommuneplanen sin arealdel for oppføring av driftsbygg på gbnr 429/8, jf. søknad motteke 29.10.19.
Det vert stilt følgjande vilkår for dispensasjonen:
Dei tojordkjellaraneved driftsbygningen skal bevarast og takast omsyn til.
Vidare gjev Utval for areal, plan og miljø, med heimel i pbl § 20-4 b), løyve til oppføring av driftsbygning på gbnr 429/8, jf. søknad motteke 28.02.20og situasjonsplan og teikningar, motteke 10.12.19.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga og vurderinga under.
Saka vert sendt Fylkesmannen i Vestland og Hordaland fylkeskommune for klagevurdering.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje omsøkt og godkjent innan 3 år etter at vedtak om dispensasjon er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Utval for areal, plan og miljø gir med heimel i plan- og bygningslova(pbl) §§ 19-2, 11-6 og 1-8, dispensasjon frå forbod mot tiltak i LNF-område(landbruks-, natur- og friluftsområde) i kommunedelplanen sin arealdel og frå forbod mot tiltak i strandsona, for frådeling av våningshus med naust på gbnr 419/10,4, jf. søknad motteke 29.10.19.
Det vert stilt følgjande vilkår for dispensasjonen: Frådelt bustad og naust skal ha same gards- og bruksnummer.
Vidare gjev Utval for areal, plan og miljø, med heimel i pbl § 20-1 m), løyve til frådeling av parsell med påståande våningshus og nausteparsell på gnr 419/10,4, jf søknad og situasjonsplan motteke 29.10.19.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga og vurdering.
Saka vert sendt Fylkesmannen i Vestland og Vestland fylkeskommune for klagevurdering.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje omsøkt og godkjent innan 3 år etter at vedtak om dispensasjon er er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Utval for areal-, plan- og miljø godkjenner med heimel i plan- og bygningslova (pbl) § 19-2 og 11-6, søknad om dispensasjon frå forbod mot tiltak i LNF-område (landbruks-, natur- og friluftsområde) i kommuneplanen sin arealdel for frådeling av bustadhus nr. 2 på gbnr 242/6 Eidsheim, jf. søknad motteke 12.12.19.
Vidare gjev Utval for areal, plan og miljø med heimel i plan- og bygningslova (pbl) §20-1 m) løyve til frådeling av parsell med påståande bustad på gnr 242/6, jf. søknad journalført 17.12.19 på følgjande vilkår:
Den frådelte tomten skal ikkje ha vegrett gjennom tunet på garden, men skal nytta eksisterande tilkomst frå den kommunale vegen via privat veg mot sør.
Vegrett over den private vegen fram til kommunale vegen skal tinglysast seinast samstundes med oppmålingsforretninga.
Tomten får gjerdeplikt.
Vedtaket har heimel i plan- og bygningslova (pbl.) § 19-2 jf. § 11-6 dispensasjon frå kommuneplan for Lindås kommune og pbl §20-1 bokstav m) for frådeling.»
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiing og vurdering.
Saka vert sendt Fylkesmannen i Vestland og Vestland fylkeskommune for klagevurdering.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje omsøkt og godkjent innan 3 år etter at vedtak om dispensasjon er er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Saka vert utsett for synfaring i neste møte.
Framlegg frå Anne Grete Eide-Ap:
Saka vert utsett for synfaring i neste møte.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Utvalet utset saka og ber om synfaring i neste møte.
Framlegg frå Heine Fyllingsnes-Fnb:
Utvalet utset saka og ber om synfaring i neste møte.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2, jf. § 11-6 vert det gitt dispensasjon frå krav om reguleringsplan for oppføring av fritidsbustad på gbnr. 464/114.
Med heimel i plan- og bygningslova § 20-1, jf. pbl § 20-3 vert det gitt løyve i eitt trinn for oppføring av fritidsbustad, på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan mottatt 28.11.2019, med heimel i pbl § 29-4, jf. SAK § 6-3.
Tiltaket skal knytast til privat vassverk/eksisterande borehol på gbnr. 464/4.
Utsleppsløyvet for minirenseanlegg er gjeve i sak 19/1941 datert 17.12.2019.
Før det vert gjeve ferdigattest/mellombels bruksløyve for tiltaket skal følgjande ligge føre:
Faktisk plassering av tiltaket må vere målt inn, og koordinatar sendt til kommunen. Alver kommune krev at innmålingsdata vert sendt i KOF-filformat eller SOSI-fil (versjon 4 eller nyare).
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Saka vert sendt Fylkesmannen i Vestland og Hordaland fylkeskommune for klagevurdering.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje omsøkt og godkjent innan 3 år etter at vedtak om dispensasjon er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gitt dispensasjon frå arealbruk i kommunedelplanen og frå forbod mot tiltak i strandsona for etablering av terrasse som tilbygg til hytte på gbnr. 123/43.
Dispensasjonsvedtaket skal sendast til Fylkesmannen i Vestland for klagevurdering.
Med heimel i plan- og bygningslova § 20-1, jf. pbl § 20-3 vert det gitt løyve i eitt trinn for etablering av terrasse som tilbygg til hytte, på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan mottatt 14.10.2019,
med heimel i pbl. § 29-4, jf. SAK § 6-3.
Sjøvbyggar Øivind Støle vert personleg godkjent som ansvarleg for utføring av tiltaket.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje er sett i gang innan 3 år etter at løyvet er gitt, eller vert innstilt i lengre tid enn 2 år, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9. Dette gjeld også dispensasjonsløyvet.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova (pbl.) § 19-2 jf. § 12-4 vert det gjeve dispensasjon frå arealføremålet BFF1 (fritidsbustad) i reguleringsplan Fløsvika bustadfelt/planid.: 1263-201009 for etablering av heilårsbustad på eigedom gbnr. 196/60.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Saka vert sendt Fylkesmannen i Vestland for klagevurdering.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje omsøkt og godkjent innan 3 år etter at vedtak om dispensasjon er er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Innstilling frå APM - 11.03.2020
Alver kommunestyre vedtar tilsynsstrategien.
Vedtaket er gjort med heimel i byggesaksforskriften § 15-1.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Meldingar og orienteringar vert teke til orientering.
Orienteringar som vart gitt i møte:
Kommunedelplan E-39 Flatøy-Eikefettunnelen v/Gunn Cecilie Omre-prosjektleder Statens vegvesen/Fritjof Stangnes-planlegger Norconsult / Eivind Kvarekvål-vegplanleggjar Statens vegvesen og Marte Hagen Eriksrud-rådgjevar Plan (gitt først i møte)
Vidare prosess for områdeplan Knarvik sentrum v/Hogne Haugsdal-kommunalsjef Samfunnsutvikling
Detaljplan Fylkesvei 564 Fløksand-Vikebø v/Ingar Hals Vestland fylkeskommune
Interkommunal plan for sjøareal v/Kristin Nåmdal-tenesteleiar Plan og analyse
Politikar | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Malin Helene Andvik | Kristeleg Folkeparti | Utvalsleiar | malin.andvik@gmail.com |
Anne Grete Eide | Arbeiderpartiet | Nestleiar | agr-eide@online.no |
Heine Fyllingsnes | Folkeaksjonen Nei til mer Bompenger | Medlem | heine@alver-bygg.no |
Ståle Hopland | Folkeaksjonen Nei til mer Bompenger | Medlem | staalehop@hotmail.com |
Ingrid Fjeldsbø | Høgre | Medlem | ingrid.j.duesund.fjeldsbo@alver.kommune.no |
Henning Fyllingsnes | Høgre | Medlem | henning.fyllingsnes@alverhogre.no |
Jogeir Romarheim | Kristeleg Folkeparti | Medlem | jogeir.romarheim@hotmail.no |
Vigdis Villanger | Senterpartiet | Medlem | vigdis.villanger@alver.kommune.no |
Sveinung Toft | Venstre | Medlem | sveinung.toft@masfjorden.kommune.no |