Innkalling og saksliste vert godkjent.
Merknad: Sak 049/22 "Innspel til Regional transportplan 2022-2033 - økonomisk handlingsprogram og investeringsprogram" låg ikkje i politikerportalen.
Endring rekkefølge saksliste: 025, 026, 027, 028, 029, 048, 044, 033, 030, 031, 032, 034, 035, 039, 036, 037, 038, 040, 041, 049, 042, 043, 045, 046, 047/22/
Ellers ingen merknader, samrøystes.
Møteprotokoll frå møte - 09.02.2022 vert godkjent.
Møteprotokoll frå møte - 09.02.2022 vert godkjent, samrøystes.
Meldinga vert teke til orientering.
Ingen merknader, samrøystes.
Meldinga vert teke til orientering.
Ingen merknader, samrøystes.
Klagen vert teken til følgje og vedtak i sak 21/8093, saksnr. 21/87601 datert 03.01.2022, vert oppheva. Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet i kommuneplanen sin arealdel for oppretting av ny grunneigedom, på gnr 349/81 på Io. Grunngjevinga for å gje løyve til dispensasjon etter at APM har vert på synfaring er vist i følgjande kulepunkt nedunder:
Det er ikkje produktiv skog på eigedomen.
Eigedomen ligg ved anna busetnad, inntil fleire frådelte tomter og er dermed eigna for fortetting.
Tilhøva til vatn og avlaup er avklart.
Tomta ligg på en haug med fleire frådelte tomter rundt.
Bygda Io treng tilflytting av yngre familiar, og det er difor busettingsomsyn knytt til saka.
Eitt løyve til dispensasjon vil byggja opp under at Alver kommune er pårekneleg, og vil vera med på å styrke Alver kommune sitt omdømme i denne type saker.
Etter ei samla vurdering meiner APM-utvalet difor at fordelane ved å gje dispensasjon er klart større enn ulempene i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2, og at ved å stilla vilkår om gjerdeplikt vert dette styrka. Utvalet kan heller ikkje sjå at omsyna som ligg nedfelt i kommuneplanen vert vesentleg tilsidesett ved å gje dispensasjon for omsøkt grunneigedom.
Det må følges opp med grunngjeven søknad frå arealformål grønnstruktur og vedtak i søknad om frådeling. APM ber admistrasjonen følgje opp med formelt vedtak.
Utvalet var på synfaring møtet tok til.
Framlegg frå Anne Grete Eide-Ap:
Klagen vert teken til følgje og vedtak i sak 21/8093, saksnr. 21/87601 datert 03.01.2022, vert oppheva. Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet i kommuneplanen sin arealdel for oppretting av ny grunneigedom, på gnr 349/81 på Io. Grunngjevinga for å gje løyve til dispensasjon etter at APM har vert på synfaring er vist i følgjande kulepunkt nedunder:
Det er ikkje produktiv skog på eigedomen.
Eigedomen ligg ved anna busetnad, inntil fleire frådelte tomter og er dermed eigna for fortetting.
Tilhøva til vatn og avlaup er avklart.
Tomta ligg på en haug med fleire frådelte tomter rundt.
Bygda Io treng tilflytting av yngre familiar, og det er difor busettingsomsyn knytt til saka.
Eitt løyve til dispensasjon vil byggja opp under at Alver kommune er pårekneleg, og vil vera med på å styrke Alver kommune sitt omdømme i denne type saker.
Etter ei samla vurdering meiner APM-utvalet difor at fordelane ved å gje dispensasjon er klart større enn ulempene i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2, og at ved å stilla vilkår om gjerdeplikt vert dette styrka. Utvalet kan heller ikkje sjå at omsyna som ligg nedfelt i kommuneplanen vert vesentleg tilsidesett ved å gje dispensasjon for omsøkt grunneigedom.
Det må følges opp med grunngjeven søknad frå arealformål grønnstruktur og vedtak i søknad om frådeling. APM ber admistrasjonen følgje opp med formelt vedtak.
Framlegget vart vedteke med 8 røyster, mot 1 røyst (Malin Andvik-Krf)
Saka blir utsatt. APM vil ha utgreidd: Drengrøftpå alt 1, har den konsekvensar for Anaromfisk som vandrar frå Brakstadvatnrt til Fløksandelva og til sjøen og tilbake?
Grunnmålingar i alt 1
Konsekvensar for eigedomane i Alt 1 og 2
Utvalet ynskjer å sjå begge alternativa, for å få best mulig grunnlag for vedtak.
APM-utvalet ber om synfaring før 2.gongs handsaming.
Framlegg frå Ingrid Fjeldsbø-H:
Saka blir utsatt. APM vil ha utgreidd: Drengrøftpå alt 1, har den konsekvensar for Anaromfisk som vandrar frå Brakstadvatnrt til Fløksandelva og til sjøen og tilbake?
Grunnmålingar i alt 1
Konsekvensar for eigedomane i Alt 1 og 2
Utvalet ynskjer å sjå begge alternativa, for å få best mulig grunnlag for vedtak.
APM-utvalet ber om synfaring før 2.gongs handsaming.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Alver kommunestyre tek ikkje motsegn frå Statsforvaltar i Vestland til følgje, og endeleg handsaming blir utsett til det er halde meklingsmøte etter pbl §5-6.
Planforslagets hovudmål er bustad. Reguleringsplanen legg til rette for 5 einebustader, delar av planområdeet er regulert til samferdselsføremål, veg, anna veggrunn, grøntareal og blåstruktur, samt ein leikeplass.
Planiniativet er i strid med overordna KDP, men kommunestyret godkjendte oppstart av reuleringsplanarbeidet ved Ytre Eidsnes 17.09.2020.Planarbeidet omfattast av forskrift om konsekvensutgreiing §6b, punkt 25: Krav om konsekvensutgreiing og planprogram.
Dette er gjort, og slik APM/KO ser det, ligg alt til rette for at tiltaket kan iverksettast.
Grunngjeving:
Det er ingen bustadtomtar eller intensjonar frå andre grunneigarar om å nytta areal til nye bustadar i dette området.
Fyllingsnesfeltet har ikkje vore i utvikling på over 20 år, og er såleis ikkje nært foreståande.
Slik APM/KO ser det, kan ikkje Fyllingsnesfeltet stå som ein flaskehals for urbygging i Eikangerkrinsen i overskueleg framtid.
Det er få einebustadtomtar tilgjengeleg i området, og konsekvensen er fallande elevtal både i Eikanger barneskulekrins og Ostereidet ungdomskulekrins.
Det har vore synfaring med m.a planutvalet i fleire rundar og utvalet er einige om at området eignar seg godt for bustader.
Området er grunnlendt med lauvskog og har marginal verdi som landbruksareal, så APM/KO forstår ikkje Statsforvaltar sin påstand om at verknad for landbruket er noko underkommunisert. Dette blir heller ikkje underbygd med vidare kommentar, berre ein påstand. Dette er, slik APM/KO ser det, godt redegjort i konsekvensutgreiinga.
Det er allereie bygd eit hus i området og det ligg fint i terrenget utan å uroe landbruksarealet. Det vil såleis ikkje vera naudsynt å omdisponera dyrka mark
At ein byggjer 5 bustader vil ikkje ha innverkand på om Fyllingsnefeltet blir realisert
I samfunnsplanen har kommunen vedtatt at me skal ta heile kommunen i bruk og opnar opp for noko spreidd busetnad.
Det er god kollektivtransport i nærleiken av tiltaket, både til og frå Ostereidet og mot Knarvik/ Bergen og såleis ikkje naudsynt å ha bil.
APM/KO synes det er synd om reguleringsplanen vert stoppa i sluttfasen. Det har kome lite motsegn/merknadar tidlegare i prosessen, heller ikkje frå Statsforvaltar.
Det har vorte oppmoda av kommunen å lage reguleringsplan for området
APM/KO meiner det må leggast stor vekt på at dei folkevalgte i kommunen er særs positive til planen, sjølv om området ikkje vart tatt med i KDP. Det er mykje arbeid med ein kommunedelplan og det kan vera vanskeleg, om ikkje umogeleg å få med alt ein vil før KDP skal vedtas. Då er det synd at positive tiltak som bustader i distriktet i Alver kommune blir stoppa.
Framlegg frå Ingrid Fjeldsbø-H:
Alver kommunestyre tek ikkje motsegn frå Statsforvaltar i Vestland til følgje, og endeleg handsaming blir utsett til det er halde meklingsmøte etter pbl §5-6.
Planforslagets hovudmål er bustad. Reguleringsplanen legg til rette for 5 einebustader, delar av planområdeet er regulert til samferdselsføremål, veg, anna veggrunn, grøntareal og blåstruktur, samt ein leikeplass.
Planiniativet er i strid med overordna KDP, men kommunestyret godkjendte oppstart av reuleringsplanarbeidet ved Ytre Eidsnes 17.09.2020.Planarbeidet omfattast av forskrift om konsekvensutgreiing §6b, punkt 25: Krav om konsekvensutgreiing og planprogram.
Dette er gjort, og slik APM/KO ser det, ligg alt til rette for at tiltaket kan iverksettast.
Grunngjeving:
Det er ingen bustadtomtar eller intensjonar frå andre grunneigarar om å nytta areal til nye bustadar i dette området.
Fyllingsnesfeltet har ikkje vore i utvikling på over 20 år, og er såleis ikkje nært foreståande.
Slik APM/KO ser det, kan ikkje Fyllingsnesfeltet stå som ein flaskehals for urbygging i Eikangerkrinsen i overskueleg framtid.
Det er få einebustadtomtar tilgjengeleg i området, og konsekvensen er fallande elevtal både i Eikanger barneskulekrins og Ostereidet ungdomskulekrins.
Det har vore synfaring med m.a planutvalet i fleire rundar og utvalet er einige om at området eignar seg godt for bustader.
Området er grunnlendt med lauvskog og har marginal verdi som landbruksareal, så APM/KO forstår ikkje Statsforvaltar sin påstand om at verknad for landbruket er noko underkommunisert. Dette blir heller ikkje underbygd med vidare kommentar, berre ein påstand. Dette er, slik APM/KO ser det, godt redegjort i konsekvensutgreiinga.
Det er allereie bygd eit hus i området og det ligg fint i terrenget utan å uroe landbruksarealet. Det vil såleis ikkje vera naudsynt å omdisponera dyrka mark
At ein byggjer 5 bustader vil ikkje ha innverkand på om Fyllingsnefeltet blir realisert
I samfunnsplanen har kommunen vedtatt at me skal ta heile kommunen i bruk og opnar opp for noko spreidd busetnad.
Det er god kollektivtransport i nærleiken av tiltaket, både til og frå Ostereidet og mot Knarvik/ Bergen og såleis ikkje naudsynt å ha bil.
APM/KO synes det er synd om reguleringsplanen vert stoppa i sluttfasen. Det har kome lite motsegn/merknadar tidlegare i prosessen, heller ikkje frå Statsforvaltar.
Det har vorte oppmoda av kommunen å lage reguleringsplan for området
APM/KO meiner det må leggast stor vekt på at dei folkevalgte i kommunen er særs positive til planen, sjølv om området ikkje vart tatt med i KDP. Det er mykje arbeid med ein kommunedelplan og det kan vera vanskeleg, om ikkje umogeleg å få med alt ein vil før KDP skal vedtas. Då er det synd at positive tiltak som bustader i distriktet i Alver kommune blir stoppa.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Innstilling i APM - 23.03.2022:
«Alver kommunestyre godkjenner framlegg til reguleringsplan for Fv. 57 med gang og sykkelveg Lindås tettstad – Mongstad, planid. 1263 201407, som vist på plankart sist datert 20.8.21 og med føresegner av revisjonsdato 20.8.21.
Vedtaket er gjort med heimel i plan- og bygningslovas § 12 – 12.»
Framlegg frå Vigdis Villanger-Sp:
Protokolltilførsel: Merknad til vedtak i sak reguleringsplan for Fv. 57 med gang og sykkelveg Lindås tettstad – Mongstad, planid. 1263 201407:
Det må jobbast med å finna betre løysingar for landbrukseigedom gnr.122 bnr.2. Dette gjeld landbruksavkøyrsler for å redusera transportlengda, samt redusera beslag av dyrka mark.
Kommunedirektøren sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Uttale i APM - 23.03.2022:
Ingen merknader.
Kommunedirektøren sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Innstilling i APM - 23.03.2022:
Alver kommunestyre stansar ikkje privat planinitiativ for oppstart av detaljregulering ved Sauvågen, gbnr. 203/46 & 1. Vedtaket er fatta med heimel i plan- og bygningslova § 12-8 andre ledd.
Tema som er lagt i saksframlegget skal leggast til i det videre planarbeidet.
Framlegg frå Jogeir Romarheim-Krf:
Alver kommunestyre stansar ikkje privat planinitiativ for oppstart av detaljregulering ved Sauvågen, gbnr. 203/46 & 1. Vedtaket er fatta med heimel i plan- og bygningslova § 12-8 andre ledd.
Tema som er lagt i saksframlegget skal leggast til i det videre planarbeidet.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Vedtaket har heimel i plan- og bygningslova (pbl.) § 19-2 jf. § 11-6 første ledd.
Det er gjeve dispensasjon frå § 1-8 dispensasjon frå byggjegrense mot sjøen for oppføring av nytt våningshus på Sætre knytte eksisterande produksjon på garden på gbnr 357/8 på vilkår at eldre våningshuset skal rivast.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Saka vert sendt Statsforvaltaren i Vestland og Vestland fylkeskommune for klagevurdering.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje omsøkt og godkjent innan 3 år etter at vedtak om dispensasjon er er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Kommunedirektøren sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå arealformål LNF i føresegnene til kommunedelplan for Radøy for oppretting av ny grunneigedom frå gbnr 497/3,4.
Det vert også gjeve dispensasjon frå dele- og byggjeforbod i strandsona, plan- og bygningslova §1-8, for omsøkt nausteparsell.
Med heimel i plan- og bygningslova § 26-1, jf. §§ 20-1, bokstav m, 20-2 og 20-4, bokstav d vert det gjeve løyve til oppretting av ny grunneigedom på om lag 4.4 daa frå gbnr 497/3,4 på følgande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som synt i revidert situasjonsplan datert 04.02.2022, jf. pbl. § 29-4.
Rett til å føre vass- og avlaupsleidningar over gbnr 497/3,4 må leggjast fram for tinglysing, jf. plan- og bygningslova §§ 27-1 og 27-2 seinast samstundes som oppmålingsforretninga vert ferdig stilt.
Vegrett over 497/3,4 må leggjast fram for tinglysing,, jf. pbl. § 27-4, 1. ledd seinast samstundes som oppmålingsforretninga vert ferdig stilt.
Vegrett over ny grunneigedom for gbnr 497/3,4 må leggjast fram for tinglysing,, jf. pbl. § 27-4, 1. ledd seinast samstundes som oppmålingsforretninga vert ferdig stilt.
Restarealet tilhøyrande gbnr 497/3 og 4 skal overdragast til eigar av gbnr 496/1.
Løyvet fell vekk dersom det ikkje er gjennomført oppmålingsforretning etter lov om eigedomsregistrering innan 3 år etter at løyvet er gjeve, eller dersom matrikkelføring vil vere i strid med lov om eigedomsregistrering jf. pbl § 21-9.
Kommunedirektøren sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Uttale i APM - 23.03.2022:
Politiske styringsgrupper i Alver skal ha to møteformar, vedtaksmøte og arbeidsmøte, slik det er lagt fram i saka med endra setning slik: Arbeidsmøta skal i hovudsak ikkje strøymast.
Endre oppsummert til referat frå møta.
Endringsframlegg frå Anne-Grete Eide-Ap:
Endra setning : Arbeidsmøta skal i hovudsak ikkje strøymast.Endre oppsummert til referat frå møta.
Kommunedirektøren sitt framlegg og framlegget frå Anne-Grete Eide-Ap vart samrøystes vedteke.
Klagen vert ikkje teke til følgje og vedtak i sak 21/8382, med saknr. 21/72737, datert 03.11.2021, om avslag på søknad om dispensasjon frå krav til storleik, byggegrense mot sjø samt arealføremålet LNF for to samanhengande naust/båtgarasje - gbnr 43/6 Natås
vert sendt Statsforvaltaren i Vestland for endeleg avgjerd.
Grunngjevinga går fram av saksutgreiinga.
Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33, jf. plan- og bygningslova § 19-2.
Kommunedirektøren sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Saka blir utsatt. APM-utvalet ber om synfaring før handsaming av saka.
Jogeir Romarheim-Krf bad om vurdering av sin habilitet Jf.forval.l. § 6.b. Utvalet vurderte han samrøystes som inhabil og han deltok difor ikkje i handsaming av denne saka. Astrid Aarhus Byrknes-Krf møtte som vara.
Framlegg frå Ingrid Fjeldsbø-H:
Saka blir utsatt. APM-utvalet ber om synfaring før handsaming av saka.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Klagen vert teke til følgje og vedtak i sak 21/381 med saknr 21/83614 datert 10.12 2021, om avslag på søknad om dispensasjon frå plankarvat for wtablering av flytebryggje med landgang på Gbnr 338/40 vert gjort om.
Med heimel i forvaltningslova §33 jfr. plan-og bygningslova §19-2 vert søknad, godkjendt som omsøkt.
Grunngjeving:
Flytebryggja har ein storleik på 4,5 X 2,0 m og tilhøyrande landgang på 3,5 meter.
Tiltaket kjem ikkje i konflikt med arealføremål.
Apm-utvalet ser at flytebryggje vil sikra eigar av hytte på Gbnr 338/75 og naust på Gbnr 338/40 (tiltakshavar) tilkomst til sjø, noko utvalet meiner er positivt, både med hensyn til personar med nedsett funkjsonsevne,barnevogn o.a. Det ligg fleire flytebryggjer i området og kan difor ikkje sjå at med omsøkt tiltak, vil privatisera området meir enn i dag.
Tiltaket ligg meir enn 4 meter frå nabogrense,og har ein størrelse på 9kvm, ligg 6,5 m unna eigedomsgrensa og 20 m unna naust på Gbnr 338/3. Tiltaket har såleis lite voøum og være godt plassert til eksisterande bebyggelse utan å framstå som privatiserande for strandlinja.
Bergen Havnevesen har ikkje innsigelser: Sitat» Tiltaket vil ikkje være problematisk etter havne-og farvannsloven. Vi er såleis positiv til tiltaket.» sitat slutt.
Etter ei samla vurdering meiner APM- utvalet at omsøkt tiltak er klart større enn ulempene.
Framlegg frå Ingrid Fjeldsbø-H:
Klagen vert teke til følgje og vedtak i sak 21/381 med saknr 21/83614 datert 10.12 2021, om avslag på søknad om dispensasjon frå plankarvat for wtablering av flytebryggje med landgang på Gbnr 338/40 vert gjort om.
Med heimel i forvaltningslova §33 jfr. plan-og bygningslova §19-2 vert søknad, godkjendt som omsøkt.
Grunngjeving:
Flytebryggja har ein storleik på 4,5 X 2,0 m og tilhøyrande landgang på 3,5 meter.
Tiltaket kjem ikkje i konflikt med arealføremål.
Apm-utvalet ser at flytebryggje vil sikra eigar av hytte på Gbnr 338/75 og naust på Gbnr 338/40 (tiltakshavar) tilkomst til sjø, noko utvalet meiner er positivt, både med hensyn til personar med nedsett funkjsonsevne,barnevogn o.a. Det ligg fleire flytebryggjer i området og kan difor ikkje sjå at med omsøkt tiltak, vil privatisera området meir enn i dag.
Tiltaket ligg meir enn 4 meter frå nabogrense,og har ein størrelse på 9kvm, ligg 6,5 m unna eigedomsgrensa og 20 m unna naust på Gbnr 338/3. Tiltaket har såleis lite voøum og være godt plassert til eksisterande bebyggelse utan å framstå som privatiserande for strandlinja.
Bergen Havnevesen har ikkje innsigelser: Sitat» Tiltaket vil ikkje være problematisk etter havne-og farvannsloven. Vi er såleis positiv til tiltaket.» sitat slutt.
Etter ei samla vurdering meiner APM- utvalet at omsøkt tiltak er klart større enn ulempene.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Saka blir utsett i påvente av synfaring.
Framlegg frå Ingrid Fjeldsbø-H:
Saka blir utsett i påvente av synfaring.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Klagen frå Statsforvaltaren vert ikkje teke til følgje, og vedtak fatta av APM (saknummer 179/21) vert opprettholdt.
Framlegg frå Jogeir Romarheim-Krf:
Klagen frå Statsforvaltaren vert ikkje teke til følgje, og vedtak fatta av APM (saknummer 179/21) vert opprettholdt.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Kommunedirektøren sitt framlegg fekk ingen røyster og fall.
APM tar ikkje klagen til følge, og opprettheld vedtak i sak 178/21.
Framlegg frå Anne Grete Eide-Ap:
APM tar ikkje klagen til følge, og opprettheld vedtak i sak 178/21.
Saka blir utsatt. APM ber om synfaring til neste møte.
Framlegget frå Ingrid Fjeldsbø-H:
Saka blir utsatt. APM ber om synfaring til neste møte.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
APM tar ikkje klagen til følgje og saka vert sendt statsforvaltaren for endeleg avgjerd.
Framlegg frå Vigdis Villanger-Sp:
APM tar ikkje klagen til følgje og saka vert sendt statsforvaltaren for endeleg avgjerd.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Klagen vert ikkje teke til følgje og vedtak i sak 21/8778, med saknr. 22/1704, datert 10.01.2022, om avslag på søknad om dispensasjon frå LNF-føremålet samt søknad om oppretting av ny grunneigedom med kårbustad - gbnr 170/3 Vatne vert sendt Statsforvaltaren i Vestland for endeleg avgjerd.
Grunngjevinga går fram av saksutgreiinga.
Heimel for vedtaket er forvaltningslova §33, jf. plan- og bygningslova §19-2.
Kommunedirektøren sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
APM tek ikkje klagen til følge, og vedtak datert 16.6.2020 vert opprettholdt.
Fellesframlegg v/Malin Andvik-Krf:
APM tek ikkje klagen til følge, og vedtak datert 16.6.2020 vert opprettholdt.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Meldingar vert tekne til orientering.
Følgjande meldingar og orienteringar vart lagt fram i møtet:
-Status produksjon på byggesak og klagesaker for 2021 v/Eirik Berntsen-avdelingsleiar Miljø og tilsyn/Are Frøysland Grande-avdelingsleiar Plan og byggesak
-Interkommunal plan for sjøareal i Nordhordland v/Kristin Nåmdal-tenesteleiar Plan og analyse
-Framdrift kommuneplanen sin arealdel (KPA Alver) v/Marte Hagen Eriksrud-rådgjevar Plan og analyse
-Status i arbeidet med kommuendelplan E-39 Flatøy-Eikefettunnelen v/Marte Hagen Eriksrud-rådgjevar Plan og analyse
Meldingar vert tekne til orientering, samrøystes.
Uttale i APM - 23.03.2022:
Ingen merknader.
Kommunedirektøren sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Politikar | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Malin Helene Andvik | Kristeleg Folkeparti | Utvalsleiar | malin.andvik@gmail.com |
Anne Grete Eide | Arbeiderpartiet | Nestleiar | agr-eide@online.no |
Kenneth Taule Murberg | Høgre | Medlem | kenneth.murberg@outlook.com |
Ingrid Fjeldsbø | Høgre | Medlem | ingrid.j.duesund.fjeldsbo@alver.kommune.no |
Heine Fyllingsnes | Høgre | Medlem | heine@alver-bygg.no |
Jogeir Romarheim | Kristeleg Folkeparti | Medlem | jogeir.romarheim@hotmail.no |
Vigdis Villanger | Senterpartiet | Medlem | vigdis.villanger@alver.kommune.no |
Ståle Hopland | Uavhengig | Medlem | staalehop@hotmail.com |
Astrid Aarhus Byrknes | Kristeleg Folkeparti | Varamedlem | astridbyrknes@hotmail.com |
Marius Hellan Hindenes | Venstre | Varamedlem | marius.h.h.2001@gmail.com |
Sveinung Toft (Ikke møtt) | Venstre | Medlem | sveinung.toft@masfjorden.kommune.no |