Utvalg: | Utval for areal, plan og miljø |
---|---|
Dato: | 29.04.2020 09:00 - 14:50 |
Møtested: | Teams |
Status: | Møtet er ferdig protokollert |
Sakskart: | |
Møteprotokoll: |
Framlegg: Starter med sak 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 76, 77, 74, 75, deretter fra sak 61 osv.
Rådmnnen sitt framnlegg med endringar vart samrøystes vedteke.
Møteprotokollen er godkjent.
Rådmnen sitt framlegg vart samrøyastes vedteke.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Klagen vert tatt til følgje. Areal plan og miljø utvalet gir klagar dispensasjon frå § 1-8 i plan- og bygningslova og arealformål i kommuneplan og gir løyve til oppføring av flytebrygge.
APM kan ikkje sjå at omsyna til gjeldande føresegner vil bli vesentlig tilsidesett ved å gi dispensasjon. Flytebryggen vil ikkje være til hinder for fri ferdsel i området.
Omsynet bak vern av stransona er for å sikre ålmenta sine interesser, spesielt ferdsle og friluftsinteresser, landskapsomsyn og verneinteresser. Vi kan ikkje sjå at desse omsyna vert tilsidesatt.
Den aktuelle plasseringa har begrensa interesse for ålmenta. Tiltaket har liten utstrekning.
I rullering av kommuneplan ble det gjort begrensning i planprogrammet som tilsa at bare større nøsteområder og småbåthamner ble tatt med i vurderingen. Derfor har ikkje det vert opna for å gjere mindre endringer som denne.
Flytebryggen vil komme istedenfor båtfeste, som går lenger ut enn det feste til flytebryggen vil ha. Plan og miljøutvalget ser etter ei samla vurdering at fordelane er klart større enn ulempene ved å ta klagen til følge.
Framlegg frå Ap, Krf, Sp, Sp og H v/Malin Andvik:
Klagen vert tatt til følgje. Areal plan og miljø utvalet gir klagar dispensasjon frå § 1-8 i plan- og bygningslova og arealformål i kommuneplan og gir løyve til oppføring av flytebrygge.
APM kan ikkje sjå at omsyna til gjeldande føresegner vil bli vesentlig tilsidesett ved å gi dispensasjon. Flytebryggen vil ikkje være til hinder for fri ferdsel i området.
Omsynet bak vern av stransona er for å sikre ålmenta sine interesser, spesielt ferdsle og friluftsinteresser, landskapsomsyn og verneinteresser. Vi kan ikkje sjå at desse omsyna vert tilsidesatt.
Den aktuelle plasseringa har begrensa interesse for ålmenta. Tiltaket har liten utstrekning.
I rullering av kommuneplan ble det gjort begrensning i planprogrammet som tilsa at bare større nøsteområder og småbåthamner ble tatt med i vurderingen. Derfor har ikkje det vert opna for å gjere mindre endringer som denne.
Flytebryggen vil komme istedenfor båtfeste, som går lenger ut enn det feste til flytebryggen vil ha. Plan og miljøutvalget ser etter ei samla vurdering at fordelane er klart større enn ulempene ved å ta klagen til følge.
Framlegget vart samrøystes vedteke
Klagen vert teke til følgje og vedtak i sak 20/1665, datert 14.01.2020 vert oppheva.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå planføremålet fiskeribruk/fiskerihamn i reguleringsplan, frå byggjegrense mot sjøen og frå områdeplankrav for bruksendring av naust/sjøbu til næringslokaler og opparbeiding av parkeringsplassar på gbnr 1/80, 1/285 på Flatøy i Alver kommune.
Utval for areal, plan og miljø meiner at fordelane ved å gje dispensasjon er klart større enn ulempene etter ei samla vurdering, og at dispensasjon for omsøkt tiltak ikkje medfører at formålsføresegnene i pbl § 1-1 vert vesentleg sett til side.
Det vert vist til at omsøkt stad har svært gode tilhøve for kollektivtrafikk og at det er gangavstand til stor offentleg parkeringsplass. Tiltaket vil vera eit positivt bidrag for kulturlivet i Alver kommune.
Framlegg frå S.Toft-V:
Klagen vert teke til følgje og vedtak i sak 20/1665, datert 14.01.2020 vert oppheva.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå planføremålet fiskeribruk/fiskerihamn i reguleringsplan, frå byggjegrense mot sjøen og frå områdeplankrav for bruksendring av naust/sjøbu til næringslokaler og opparbeiding av parkeringsplassar på gbnr 1/80, 1/285 på Flatøy i Alver kommune.
Utval for areal, plan og miljø meiner at fordelane ved å gje dispensasjon er klart større enn ulempene etter ei samla vurdering, og at dispensasjon for omsøkt tiltak ikkje medfører at formålsføresegnene i pbl § 1-1 vert vesentleg sett til side.
Det vert vist til at omsøkt stad har svært gode tilhøve for kollektivtrafikk og at det er gangavstand til stor offentleg parkeringsplass. Tiltaket vil vera eit positivt bidrag for kulturlivet i Alver kommune.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Klagen vert teke til følgje. Med heimel i konsesjonslova §2,9 og 11 vert det gjeve konsesjon til Hui-konsernet AS for overtaking av Gbnr 304/1,25 og 63 Leirvik Gard i Alver utan vilkår
Famlegg frå H, AP, KRF ved I.Fjeldsbø-H:
Klagen vert teke til følgje. Med heimel i konsesjonslova §2,9 og 11 vert det gjeve konsesjon til Hui-konsernet AS for overtaking av Gbnr 304/1,25 og 63 Leirvik Gard i Alver utan vilkår
Framlegget vart vedteke mot 3 røyster (mot FNB og SP)
Rådmannen sitt framlegg 3 røyster og fall (FNB og SP)
APM tek ikkje klagen til følgje men opprettheldt vedtaket gjort 5.2.2020 i Areal Plan og Miljø Alver; Med heimel i plan- og bygningslova vert det gjeve dispensasjon frå plan og bygningsloven § 19.2 som omsøkt og § 1.8 Byggegrense mot sjø. Dispensasjonen gjelder vedlikehald av fundarment til eksisterande naust, oppføring av støttemur og båtslipp med utstikkar.
APM ser at fordelane er klart større enn ulempane.»
Grunngjeving:
Ved kai og slipp skal det som opprinnelig har stått der gjøres istand igjen, og det er derfor snakk om vedlikehold. Det vil gjøre det lettere å komme til med båt. Tilkomsten til området er ikke trygg idag, og ved å gi dispensasjon vil det bli tryggere å ta i bruk område.
Det er ikke registrert særskilte miljø- og naturkvaliteter på stedet.
Tiltaket handler om å ruste opp noe som allerede er der, og vil derfor ikke redusere tilgjengeligheten for allmennheten.
Framlegg frå H.Andvik-Krf:
APM tek ikkje klagen til følgje men opprettheldt vedtaket gjort 5.2.2020 i Areal Plan og Miljø Alver; Med heimel i plan- og bygningslova vert det gjeve dispensasjon frå plan og bygningsloven § 19.2 som omsøkt og § 1.8 Byggegrense mot sjø. Dispensasjonen gjelder vedlikehald av fundarment til eksisterande naust, oppføring av støttemur og båtslipp med utstikkar.
APM ser at fordelane er klart større enn ulempane.»
Grunngjeving:
Ved kai og slipp skal det som opprinnelig har stått der gjøres istand igjen, og det er derfor snakk om vedlikehold. Det vil gjøre det lettere å komme til med båt. Tilkomsten til området er ikke trygg idag, og ved å gi dispensasjon vil det bli tryggere å ta i bruk område.
Det er ikke registrert særskilte miljø- og naturkvaliteter på stedet.
Tiltaket handler om å ruste opp noe som allerede er der, og vil derfor ikke redusere tilgjengeligheten for allmennheten.
Framlegget vartsamrøystes vedteke.
APM tek ikkje klagen til følgje men opprettheldt vedtaket gjort 11.03.2020 i Areal Plan og Miljø Alver; Utval for areal, plan og miljø tek klagen til følgje. Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet og frå byggeforbodet i strandsona for opparbeiding av veg over gbnr38/3 fram mot naustet på gbnr38/76.
Dispensasjon for omsøkt tiltak vert gjeve på følgjande vilkår:
- Vegen vert avslutta med ein biloppstillingsplass ca 30 meter frå sjøbua.
Vedtaket vert grunngjeve med at tiltaket ikkje kjem i vesentleg konflikt med friluftsliv, landskap eller andre miljøinteresser på staden.
Veien blir lite synlig frå sjøsida, då den er planlagt i terreng.
Slike vegar kan nyttast av ålmenta.
Vegen kan ha nytteverdi for hovedbruket ved skogbruk og pleie av kulturlandskapet
Utvalget var på synfaring og ut frå ei samla vurdering meiner difor APM at fordelene med omsøkt tiltak er klart større enn ulempene, og at det difor kan gjevast dispensasjon i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2.
Framlegg frå M.Andvik:
APM tek ikkje klagen til følgje men opprettheldt vedtaket gjort 11.03.2020 i Areal Plan og Miljø Alver; Utval for areal, plan og miljø tek klagen til følgje. Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet og frå byggeforbodet i strandsona for opparbeiding av veg over gbnr38/3 fram mot naustet på gbnr38/76.
Dispensasjon for omsøkt tiltak vert gjeve på følgjande vilkår:
- Vegen vert avslutta med ein biloppstillingsplass ca 30 meter frå sjøbua.
Vedtaket vert grunngjeve med at tiltaket ikkje kjem i vesentleg konflikt med friluftsliv, landskap eller andre miljøinteresser på staden.
Veien blir lite synlig frå sjøsida, då den er planlagt i terreng.
Slike vegar kan nyttast av ålmenta.
Vegen kan ha nytteverdi for hovedbruket ved skogbruk og pleie av kulturlandskapet
Utvalget var på synfaring og ut frå ei samla vurdering meiner difor APM at fordelene med omsøkt tiltak er klart større enn ulempene, og at det difor kan gjevast dispensasjon i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Klagen frå Fylkesmannen i Vestland vert delvis teke til følgje, og vedtak datert 05.02.2020 vert oppretthalde med følgjande endring:
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet i kommunedelplanen for Meland jf. plan- og bygningslova § 11-6 for oppføring av ny bustad på gbnr 318/12, på følgjande vilkår:
1. Eksisterande bustad skal få endra bruk til anneks.
2. Det skal vera søkt om og gjeve løyve til bruksendring av eksisterande bustad til uthus før det vert gjeve igangsettingsløyve for ny bustad.
3. Det skal vert gjeve ferdigattest for bruksendring av eksisterande bustad til uthus før det vert gjeve ferdigattest for ny bustad.
4. Ny bustad skal koplast til offentleg vatn- og avlaupsanlegg.
5. Avkøyrsla til fylkesveg 5308 skal utbetrast i samsvar med gjeldande krav.
6. Samla utnyttingsgrad for ny og eksisterende bebeyggelse må totalt må være 400 kvadrat BRA før igangsetting.
Med heimel i plan- og bygningslova § 20-1, jf. pbl § 20-3 vert det gjeve rammeløyve for oppføring av ny bustad på følgjande vilkår:
1. Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan datert 18.10.2019, jf. pbl. § 29-4, jf. SAK § 6-3.
2. Vilkår i dispensasjonsvedtaket skal vera oppfylt.
3. Tiltaket skal koplast til kommunalt vatn- og avlaupsanlegg.
4. Avkøyrsla til fylkesveg 5308 skal utbetrast i samsvar med gjeldande krav.
Før det vert gjeve igangsettingsløyve for tiltaket skal følgjande liggja føre:
1. Søknad om bruksendring av eksisterande bustad til uthus.
2. Dispensasjon frå byggjegrensa langs fylkesveg 5308
3. Søknad om tilkopling til offentleg vatn- og avlaupsanlegg.
Før det vert gjeve ferdigattest/mellombels bruksløyve for tiltaket skal følgjande liggja
føre:
1. Godkjent ferdigmelding på tilkopling til offentleg vass- og avløpsanlegg.
2. Faktisk plassering av tiltaket må vere målt inn, og koordinatar sendt kommunen.
Før det vert gjeve ferdigattest for bustaden skal det liggja føre ferdigattest for bruksendring av
eksisterande bustad til uthus.
Grunngjevinga går fram av saksutgreiinga.
Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33, jf. plan- og bygningslova §§ 20-1 og 19-2 jf. § 11-6.
Framlegg frå S.Toft-V:
Klagen frå Fylkesmannen i Vestland vert delvis teke til følgje, og vedtak datert 05.02.2020 vert oppretthalde med følgjande endring:
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet i kommunedelplanen for Meland jf. plan- og bygningslova § 11-6 for oppføring av ny bustad på gbnr 318/12, på følgjande vilkår:
1. Eksisterande bustad skal få endra bruk til anneks.
2. Det skal vera søkt om og gjeve løyve til bruksendring av eksisterande bustad til uthus før det vert gjeve igangsettingsløyve for ny bustad.
3. Det skal vert gjeve ferdigattest for bruksendring av eksisterande bustad til uthus før det vert gjeve ferdigattest for ny bustad.
4. Ny bustad skal koplast til offentleg vatn- og avlaupsanlegg.
5. Avkøyrsla til fylkesveg 5308 skal utbetrast i samsvar med gjeldande krav.
6. Samla utnyttingsgrad for ny og eksisterende bebeyggelse må totalt må være 400 kvadrat BRA før igangsetting.
Med heimel i plan- og bygningslova § 20-1, jf. pbl § 20-3 vert det gjeve rammeløyve for oppføring av ny bustad på følgjande vilkår:
1. Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan datert 18.10.2019, jf. pbl. § 29-4, jf. SAK § 6-3.
2. Vilkår i dispensasjonsvedtaket skal vera oppfylt.
3. Tiltaket skal koplast til kommunalt vatn- og avlaupsanlegg.
4. Avkøyrsla til fylkesveg 5308 skal utbetrast i samsvar med gjeldande krav.
Før det vert gjeve igangsettingsløyve for tiltaket skal følgjande liggja føre:
1. Søknad om bruksendring av eksisterande bustad til uthus.
2. Dispensasjon frå byggjegrensa langs fylkesveg 5308
3. Søknad om tilkopling til offentleg vatn- og avlaupsanlegg.
Før det vert gjeve ferdigattest/mellombels bruksløyve for tiltaket skal følgjande liggja
føre:
1. Godkjent ferdigmelding på tilkopling til offentleg vass- og avløpsanlegg.
2. Faktisk plassering av tiltaket må vere målt inn, og koordinatar sendt kommunen.
Før det vert gjeve ferdigattest for bustaden skal det liggja føre ferdigattest for bruksendring av
eksisterande bustad til uthus.
Grunngjevinga går fram av saksutgreiinga.
Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33, jf. plan- og bygningslova §§ 20-1 og 19-2 jf. § 11-6.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Klagen vert teke til følgje og administrativt vedtak i sak 20/386, datert 12.03.2020, vert endra.
Utval for areal, plan og miljø gjev, med heimel i plan- og bygningslova (pbl) §§ 1 9-2, 1 1 -6 og 1 -8, dispensasjon frå forbod mot tiltak i LNF-område (landbruks-, natur- og friluftsområde) i kommunedelplanen sin arealdel for frådeling av ny bustadtomt som omsøkt på ca. 1 400m2 frå gbnr 24/3.
Med heimel i pbl § 26-1 , jf. §§ 20-1 , bokstav m og 20-2, jf. § 20-4, bokstav d vert det gjeve løyve til frådeling av ny bustadtomt som omsøkt på ca. 1 400m2 frå gbnr 24/3.
Grunngjevinga følgjer:
Utval for plan, areal og miljø meiner det ligg føre ei overvekt av omsyn som talar for å gje dispensasjon i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2. Det vert vist til at omsøkt tomt grensar inntil to eksisterande tomtar og punkterer såleis ikkje urørt landskap. Vidare ligg tomta i god avstand til dei samanhengande innmarksområda på Fammestad. Så ei eventuell deling vil ikkje påføre landbruket i området drifts- eller miljømessige ulemper. Det vert vist til landbruksfagleg fråsegn i saka som støttar dette. Vidare vil ein vise til at området låg inne som LNF- spreidd for bustadar i kommuneplanen sin arealdel for perioden 2011 - 2023, og at det difor tidlegare er gjort arealvurderingar som støttar opp under at arealet er eigna til bustadføremål, og at tiltaket i svært liten grad kjem i konflikt med viktige miljø og landbruksinteresser m.v.
Utval for areal, plan og miljø meiner difor etter ei samla vurdering at fordelane er klart større enn ulempene , jf. plan- og bygningslova sin § 19-2 om dispensasjon. Utvalet kan heller ikkje sjå at ein dispensasjon på denne staden til omsøkt føremål vil medføra at dei omsyna som ligg bak føresegna det vert dispenserast i frå vil verta vesentleg tilsidesett.
Framlegg frå S.Toft-V:
Klagen vert teke til følgje og administrativt vedtak i sak 20/386, datert 12.03.2020, vert endra.
Utval for areal, plan og miljø gjev, med heimel i plan- og bygningslova (pbl) §§ 1 9-2, 1 1 -6 og 1 -8, dispensasjon frå forbod mot tiltak i LNF-område (landbruks-, natur- og friluftsområde) i kommunedelplanen sin arealdel for frådeling av ny bustadtomt som omsøkt på ca. 1 400m2 frå gbnr 24/3.
Med heimel i pbl § 26-1 , jf. §§ 20-1 , bokstav m og 20-2, jf. § 20-4, bokstav d vert det gjeve løyve til frådeling av ny bustadtomt som omsøkt på ca. 1 400m2 frå gbnr 24/3.
Grunngjevinga følgjer:
Utval for plan, areal og miljø meiner det ligg føre ei overvekt av omsyn som talar for å gje dispensasjon i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2. Det vert vist til at omsøkt tomt grensar inntil to eksisterande tomtar og punkterer såleis ikkje urørt landskap. Vidare ligg tomta i god avstand til dei samanhengande innmarksområda på Fammestad. Så ei eventuell deling vil ikkje påføre landbruket i området drifts- eller miljømessige ulemper. Det vert vist til landbruksfagleg fråsegn i saka som støttar dette. Vidare vil ein vise til at området låg inne som LNF- spreidd for bustadar i kommuneplanen sin arealdel for perioden 2011 - 2023, og at det difor tidlegare er gjort arealvurderingar som støttar opp under at arealet er eigna til bustadføremål, og at tiltaket i svært liten grad kjem i konflikt med viktige miljø og landbruksinteresser m.v.
Utval for areal, plan og miljø meiner difor etter ei samla vurdering at fordelane er klart større enn ulempene , jf. plan- og bygningslova sin § 19-2 om dispensasjon. Utvalet kan heller ikkje sjå at ein dispensasjon på denne staden til omsøkt føremål vil medføra at dei omsyna som ligg bak føresegna det vert dispenserast i frå vil verta vesentleg tilsidesett.
Framlegget vart samrøystes vedtekke.
Klagen vert ikkje teke til følgje og vedtak i sak 20/771, datert 14.01.2020, vert oppretthalden.
Grunngjevinga går fram av saksutgreiinga.
Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33, jf. plan- og bygningslova § 19-2.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Utval for areal, plan og miljø ta ikkje klager til følgje. APM utvalget har hatt synfaring og hatt saka oppe til vurdering i møte 05.02.2020 og opprettheld vedtaket med heimel i plan- og bygningslova § 1 9-2. Det vert difor gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet gjeve i kommuneplanen sin arealdel og forbudet som gjeld i 100 metersbeltet som omsøkt, for oppføring av einebustad med tilkomstveg på gbnr 214/4 på Fyllingsnes.
Viser videre til vedtak i omtalt møte
Framlegg frå H.Fyllingsnes:
APM tar ikkje klagen til følgje. APM utvalet har hatt synfaring ..........
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Utval for areal, plan og miljø gir i medhald av plan- og bygningslova § 13-1 tredje ledd fritak frå mellombels bygge- og deleforbod, vedteke 19.02.2019, i sak 16/2019, for arealoverføring til gbnr. 322/97, som omsøkt.
Vidare gir utval for areal, plan og miljø i medhald av plan- og bygningslova (pbl) § 19-2 andre ledd, jf. pbl § 11-6 første ledd, dispensasjon frå plankravet i føresegn 1.2.1 til kommunedelplan for Meland, for overføring av areal frå gbnr. 322/45 til gbnr. 322/97, i samsvar med søknad journalført motteke 31.10.2019.
Utval for areal, plan og miljø gir også, i medhald av pbl § 20-4, jf. § 20-2, jf. 20-1 bokstav m), løyve til arealoverføring på 350 m2 frå gbnr. 322/45 til gbnr. 322/97, i samsvar med søknad journalført motteke 31.10.2019.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Saka vert sendt Fylkesmannen i Vestland og Hordaland fylkeskommune for klagevurdering.
Bortfall av løyve
Viss arealoverføring ikkje er gjennomført innan 3 år etter at vedtaket er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Utval for areal, plan og miljø gir i medhald av plan- og bygningslova § 13-1 tredje ledd fritak frå mellombels bygge- og deleforbod, vedteke 19.02.2019, i sak 16/2019, for arealoverføring til gbnr. 322/247, som omsøkt.
Vidare gir utval for areal, plan og miljø i medhald av pbl § 20-4, jf. 20-2, jf. 20-1 bokstav m) løyve til arealoverføring på 930 m2 frå gbnr. 322/71 til gbnr. 322/247, i samsvar med søknad journalført motteke 17.02.2020.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Bortfall av løyve
Om arealoverføring ikkje er gjennomført innan 3 år etter at vedtaket er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Vedtaket har heimel i plan- og bygningslova (pbl.) § 19-2 jf. § 11-6 og naturmangfaldslova §§ 8-12.
Utval for areal, plan og miljø gir fritak frå plankrav i føresegn 1.2.1 til Kommunedelplan (KDP) for Meland for utviding av eksisterande flytebrygge. jf. føresegn § 2.1.1a) til KDP. Vidare gis det i medhald av plan- og bygningslova § 19-2 andre ledd dispensasjon frå arealformålet bruk og vern av sjø og vassdrag med tilhøyrande strandsone for utviding av eksisterande flytebrygge.
Tiltaket krev løyve etter pbl kapittel 20 før det kan iverksetjast. Det må også søknast om løyve frå Bergen Hamn.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Saka vert sendt Fylkesmannen i Vestland og Hordaland fylkeskommune for klagevurdering.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje omsøkt og godkjent innan 3 år etter at vedtak om dispensasjon er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Utval for areal, plan og miljø tek klagen delvis til følgje og godkjenner omsøkt naust. Søknaden om dispensasjon i frå kommuneplanens arealdel (vedteke oktober 2019) sin § 3.4.1 –LNF områder (Landbruks-, natur og friluftsområde), § 3.5.1 generelt (Bruk og vern av sjø og vassdrag), samt plan- og bygningslova sin § 1 -8 , Forbod mot tiltak mv. langs sjø og vassdrag vert godkjent.
Utvalet vil vise til at synfaringa viste at eit naust med kan byggjast på staden på ein harmonisk måte, utan at strandsona vert særleg forringa, og at tiltaket vil byggje opp under det eksisterande naustmiljøet som ligg på begge sider av omsøkt stad. Tiltaket vil heller ikkje koma i konflikt med frilufts- eller andre miljøinteresser i området. Ut frå ei samla vurdering meiner APM at fordelene med omsøkt tiltak difor er klart større enn ulempene, og at det kan gjevast dispensasjon i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2.
Framlegg frå S.Toft-V:
Utval for areal, plan og miljø tek klagen delvis til følgje og godkjenner omsøkt naust. Søknaden om dispensasjon i frå kommuneplanens arealdel (vedteke oktober 2019) sin § 3.4.1 –LNF områder (Landbruks-, natur og friluftsområde), § 3.5.1 generelt (Bruk og vern av sjø og vassdrag), samt plan- og bygningslova sin § 1 -8 , Forbod mot tiltak mv. langs sjø og vassdrag vert godkjent.
Utvalet vil vise til at synfaringa viste at eit naust med kan byggjast på staden på ein harmonisk måte, utan at strandsona vert særleg forringa, og at tiltaket vil byggje opp under det eksisterande naustmiljøet som ligg på begge sider av omsøkt stad. Tiltaket vil heller ikkje koma i konflikt med frilufts- eller andre miljøinteresser i området. Ut frå ei samla vurdering meiner APM at fordelene med omsøkt tiltak difor er klart større enn ulempene, og at det kan gjevast dispensasjon i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Klagen vert ikkje teke til følgje og vedtak i sak 20/748, datert 11.02.2020, vert sendt Fylkesmannen i Vestland for endeleg avgjerd.
Grunngjevinga går fram av saksutgreiinga.
Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33, jf. matrikkellova § 6 bokstav d, § 16 andre ledd, § 33,§ 46 og matrikkelforskriften § 34.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Utval for areal, plan og miljø gjev i medhald av plan- og bygningslova § 13-1 tredje ledd fritak frå bygge og deleforbodet, vedteke 19.02.2019 i sak 16/2019, for bruksendring frå fritidsbustad til heilårsbustad på eigedom gbnr. 318/18 og gbnr 318/73.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Søknad om dispensasjon frå plankravet i kommuneplanen sin arealdel, fråvik frå byggteknisk forskrift og løyve til bruksendring frå fritisbustad til heiårsbustad på eigedom gbnr. 318/18 og eigedom gbnr 318/73 krev eige løyve etter plan- og bygningslova og vert handsama for seg. Utvalet for Areal, plan og miljø gjev administrasjonen mynde til å handsama desse sakene når søknadane er komplett og klar for handsaming.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
«Utval for areal, plan og miljø gir, med heimel i plan- og bygningslova (pbl) §§ 19-2, 11-6 og 1-8, dispensasjon frå forbod mot tiltak i LNF-område (landbruks-, natur- og friluftsområde) i kommunedelplanen sin arealdel og frå forbod mot tiltak i strandsona, for frådeling av parsell med naust på gbnr 351/13, jf. søknad motteke 04.09.19.
Det vert stilt følgjande vilkår for dispensasjonen: anvist parkeringsplass til frådelt parsell med naust skal tinglysast seinast samstundes med oppmålingsforretninga.
Vidare gir Utval for areal, plan og miljø, med heimel i pbl § 20-1 m), løyve til frådeling av parsell med påståande naust på gbnr 351/13, jf. søknad motteke 04.09.19 og situasjonsplan datert 06.09.19.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga og vurdering.»
Saka vert sendt Fylkesmannen i Vestland og Vestland fylkeskommune for klagevurdering.
Bortfall av løyve
Om frådeling ikkje vert gjennomført innan 3 år etter at vedtak om dispensasjon er er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Vi finner ikke å kunne imøtekomme motsegn fra FM med tanke på byggegrense for funksjonellstrandsone. Endelig handsaming blir utsett til det blir halde meklingsmøte i tråd med pbl 5-6
Framlegg M.Andvik:
Vi finner ikke å kunne imøtekomme motsegn fra FM med tanke på byggegrense for funksjonellstrandsone. Endelig handsaming blir utsett til det blir halde meklingsmøte i tråd med pbl 5-6
Framlegget vart vedteke mot 1 røyst (S.Toft-V)
Utval for areal, plan og miljø stansar ikkje, med heimel i plan- og bygningsloven §12-8, 2. ledd, privat planinitiativ for regulering av Snekkevika, gnr. 464 bnr. 41 m.fl.
Forslagsstillar vert underretta om godkjenning til å gå i gong med planarbeidet. Vedtaket er ikkje bindande for kommunen si seinare behandling av planforslaget.
For grunngjeving viser ein til saksframlegget nedanfor.
Framlegg frå S.Toft-V rådm.sitt alt.framlegg:
Alternativt vedtak
Utval for areal, plan og miljø stansar, med heimel i plan- og bygningsloven § 12-8, 2. ledd, privat planinitiativ for regulering av Snekkevika, gnr. 464 bnr. 41 m.fl.
For grunngjeving viser ein til saksframlegget nedanfor.
Framlegget fekk 4 røyster og fall T.Sletten-Hansen-Fnb, S.Hopland-Fnb, V.Villanger-Sp og S.Toft-V
Rådmannen sitt framlegg vart vedteke med 5 røyster.
Utval for areal, plan og miljø fastsett plan for medverknad, datert 21. april 2020, med følgjandeprsiserig: i utval for areal, plan og miljø skal inviterast med i samordningsgruppa.
Plan for medverknad skal leggjast ved vedteke planprogram for kommunedelplan E39 Flatøy-Eikefettunnelen (datert 25. august 2017).
Framlegg frå S.Toft-V:
Utval for areal, plan og miljø godkjenner plan for medverknad med følgjande presisering:
Leiar i utval for areal, plan og miljø skal inviterast med i samordningsgruppa.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Meldingar og orienteringar vert teke til orientering
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke
Politiker | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Malin Helene Andvik | Kristeleg Folkeparti | Utvalsleiar | malin.andvik@gmail.com |
Anne Grete Eide | Arbeiderpartiet | Nestleiar | agr-eide@online.no |
Ståle Hopland | Folkeaksjonen Nei til mer Bompenger | Medlem | staalehop@hotmail.com |
Ingrid Fjeldsbø | Høgre | Medlem | ingrid.j.duesund.fjeldsbo@alver.kommune.no |
Henning Fyllingsnes | Høgre | Medlem | henning.fyllingsnes@alverhogre.no |
Jogeir Romarheim | Kristeleg Folkeparti | Medlem | jogeir.romarheim@hotmail.no |
Vigdis Villanger | Senterpartiet | Medlem | vigdis.villanger@alver.kommune.no |
Sveinung Toft | Venstre | Medlem | sveinung.toft@masfjorden.kommune.no |
Terje Sletten-Hansen | Folkeaksjonen Nei til mer Bompenger | Varamedlem | sletten.hansen@gmail.com |
Silje Haukedal | silje.haukedal@alver.kommune.no | ||
Marianne Aadland Sandvik | marianne.aadland.sandvik@alver.kommune.no | ||
Lennart Falkenberg-Arell | lennart.falkenberg-arell@alver.kommune.no | ||
Heine Fyllingsnes (Ikke møtt) | Folkeaksjonen Nei til mer Bompenger | Medlem | heine@alver-bygg.no |