Utvalg: | Utval for areal, plan og miljø |
---|---|
Dato: | 03.02.2021 09:00 - 15:15 |
Møtested: | Teams |
Status: | Møtet er ferdig protokollert |
Sakskart: | |
Møteprotokoll: |
Innkalling og saksliste er godkjent.
-Sak 023/21 er trekt.
Ellers ingen merknader, samrøystes.
Møteprotokoll frå møte 20.01.2021 er godkjent.
Møteprotokoll frå møte 20.01.2021 vert godkjent, samrøystes.
Ingen merknader, samrøystes.
Ingen merknader, samrøystes.
Innstilling frå APM - 03.02.2021:
«Alver kommunestyre godkjenner framlegg til reguleringsplan for Fv. 5310 Fosse – Moldekleiv med oppgradering av Fossekrysset, PlanID. 1256 2016 0012, som vist på plankart sist datert 20.01.21og med føresegner av revisjonsdato 21.01.21.
Vedtaket er gjort med heimel i plan- og bygningslovas § 12 – 12.»
Orientering til saka ved Paul Skarsvåg-Rambøll og Vigdis Berge-Multiconsult
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
«I medhald av plan- og bygningslova § 12-11, og i høve delegert mynde, legg Utval for areal, plan og miljø følgjande forslag til reguleringsplan ut på ny høyring: Fv. 57 med gang- og sykkelveg Lindås tettstad - Mongstad, PlanID. 1263 201407, vist på plankart sist datert 4.12.2020 og med tilhøyrande føresegner av revisjonsdato 4.12.2020».
Orientering til saka ved Vigdis Berge-Multiconsult
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Alver kommune girdispensasjon frå plankravet i kommunedelplan for Meland for opparbeiding av parkeringsplass på gbnr. 347/9, som omsøkt.
Vedtaket har heimel i plan- og bygningslova (pbl.) § 19-2 jf. § 11-6 og naturmangfaldslova §§ 8-12. G
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Saka vert sendt Statsforvaltaren i Vestland for klagevurdering.
Bortfall av løyve: Om byggearbeidet ikkje omsøkt og godkjent innan 3 år etter at vedtak om dispensasjon er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i forvaltningdlova § 33 jfr PBL § 19-2, vert Klagen tatt til følgje og vedtak i sak 20/13757 datert 02.12.2020 vert omgjort.
Grunngjeving: Tiltaket er ei utviding av ei eksisterande bryggje. Mesteparten av det omsøkte området er store delar av døgnet under vatn, og har såleis ikkje vesentleg landskapsverdi og vil heller ikkje beslagleggje meir av strandsona. Omsøkt bryggje vil gje vesenleg betre tilgang til sjø.
Tiltaket er søkt om for å få større handlingsrom for fortøyning av tre småbåtar . I dag står fortøyingane kritisk tett og lett å få tau i propellar ved ut og innkjøring av båt. I tilleg er det fare for at båtane slår i kvarandre ved kraftig vind frå sør og nordvest. APM ser at omsøkte tiltak ikkje har negative merknader frå Vestland fylkeskommune eller Bergen og omland Havnevesenfor å gje dispensasjon for dette tiltaket.
Etter ei samla vurdering er fordelane klart større enn ulempene ved å gje dispensasjon.
Framlegg frå Ingrid Fjeldsbø-H:
Med heimel i forvaltningdlova § 33 jfr PBL § 19-2, vert Klagen tatt til følgje og vedtak i sak 20/13757 datert 02.12.2020 vert omgjort.
Grunngjeving: Tiltaket er ei utviding av ei eksisterande bryggje. Mesteparten av det omsøkte området er store delar av døgnet under vatn, og har såleis ikkje vesentleg landskapsverdi og vil heller ikkje beslagleggje meir av strandsona. Omsøkt bryggje vil gje vesenleg betre tilgang til sjø.
Tiltaket er søkt om for å få større handlingsrom for fortøyning av tre småbåtar . I dag står fortøyingane kritisk tett og lett å få tau i propellar ved ut og innkjøring av båt. I tilleg er det fare for at båtane slår i kvarandre ved kraftig vind frå sør og nordvest. APM ser at omsøkte tiltak ikkje har negative merknader frå Vestland fylkeskommune eller Bergen og omland Havnevesenfor å gje dispensasjon for dette tiltaket.
Etter ei samla vurdering er fordelane klart større enn ulempene ved å gje dispensasjon.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Klagen vert teke til følgje og vedtak i sak 20/13185, datert 17.12.2020, vert oppheva.
Med heimel i § 4.1 .1 sikringssone (H 100) i kommuneplanen sin arealdel 2019-2030 for tidlegare Lindås kommune, jf. plan- og bygningslova § 19-2, vert det gjeve dispensasjon frå byggeforbodet i omsynssona for nedslagsfelt for drikkevatn for etablering av omsøkt minireinseanlegg på følgjande vilkår:
Det skal etablerast eit minirenseanlegg klasse 1, for kloakk / svarttvatn, med utløp til lukka infiltrasjon før avrenning til stadlege massar.
• Det skal oppnåast følgjande utsleppsverdiiar til infiltrasjonsgrøft:
o Reduksjon fosfor 90%
o Reduksjon av BOF 90%
o TKB 40%-50%
• Det skal monterast UV på anlegget for å oppnå badevasskvalitet
o Mindre enn 1000TKB per 100ml vann
• Det skal etablerast etterpolering/ infiltrasjon etter trinn 1 for ytterlegare å redusera mengde utslepp av Fosfor, BOF og TKB.
Med heimel i plan- og bygningslova § i plan- og bygningslova § 20-1 , jf. pbl § 20-3, vert det og gjeve løyve til etablering av minirenseanlegg.
Grunngjevinga for vedtaket om dispensasjon etter § 19-2 i plan- og bygningslova er at ein dispensasjon i saka ikkje vesentleg vil setja til side omsynet bak byggeforbodet i omsynssona for nedslagsfelt for drikkevatn, samt at det ligg føre ei overvekt av fordeler i høve til ulemper knytt til tiltaket.
Omsyna bak byggeforbodet i omsynssona er å hindre auka risiko for forureining mot drikkevatnet. Det skal ikkje opnast for fleire utslepp i dette området i utgangspunktet.
Omsøkte eigedomar er allereie bebygd med tre bustadhus, med godkjente utslepp. To av bustadhusa på gbnr 181/1 har i dag eit eldre utslepp av svartvatn som vert reinsa i slamavskiljar og sandfilteranlegg før utsleppet vert ført til terreng. Bustadhuset på gbnr 181/11 har godkjent utsleppsløyve for gråvatn. Ein dispensasjon i denne saka vil medføre at dei tre bustadene får eit felles minireinseanlegg. Risikoen for forureining frå dei tre bustadene vil derfor verte betydeleg mindre enn ved dagens situasjon.
Omsyna bak byggeforbodet i omsynssona blir derfor ikkje vesentleg tilsidesett ved at det vert gjeve dispensasjon.
Det er ei ulempe at det vert gjeve dispensasjon, då byggeforbodet i utgangspunktet vert praktisert strengt. Utvalet finn likevel at det er klart større fordelar enn ulemper med å gje dispensasjon i denne saka.
Fordelane er som følgjer:
• Omsøkt minireineanlegg vil medføra redusert fare for forureining til Storavatnet, sidan det skal nyttast av tre bustadhus., der to av bustadhusa på gbnr 1 81 /1 i dag har eit eldre godkjent utslepp av svartvatn som vert reinsa i slamavskiljar og sandfilteranlegg før utsleppet vert ført til terreng. Bustadhuset på gbnr 1 81 /1 1 har i dag godkjend utsleppsløyve for gråvatn, og vil og verta kopla inn på det felles minireinseanlegget. Totalt sett vil difor utsleppa frå desse tre bustadane verta redusert i svært stor grad med ny høggrading reinsing via det felles minireinseanlegget.
• Klagenemnda i Alver kommune har i sak 006/20 den 15.06.2020 gjeve klagar medhald etter forureningslova på søknad om utsleppsløyve, og sender saka tilbake til administrasjonen for utforming av vedtak med eventuelle naudsynte vilkår for å ivareta krav i forureiningslova.
• Eit minireinsenlegg vil vera godt nedgravd i terrenget og lite av dette vert synleg i landskapet. Den fysiske plasseringa vil ikkje medføra ulemper for ålmenne interesser knytt til miljø, friluftslov, kulturminne, drikkevatn eller landskapet på staden, jf. dei omsyn LNF-føremålet og omsynsområdet H-100 er meint å ivaretaka.
• Oppgradering av gråvatnutslepp til svartvatnutslepp er i samsvar med klauseringsføresegna , då det etter desse reglane er mogeleg å oppgradere til noverande standard inkludert moderne sanitærtekniske installasjonar i bustader. Nytt anlegg vil redusere det samla utsleppet og difor redusere faren for utslepp til nedslagsfeltet til drikkevatnet, sjølv om den eine av dei tre bustadene går frå gråvatnutslepp til svartvatnutslepp.
Utval for areal, plan og miljø vurderer at omsyna bak omsynssona nedslagsfelt for drikkevatn ikkje vert sett vesentleg til side som følgje av utsleppsløyve og for etablering av minireinseanlegg slik det er søkt dispensasjon for. I tillegg er fordelane klart større enn ulempene etter ei samla vurdering. Vilkåra for å gje dispensasjon frå byggeforbod i omsynssona for nedslagsfelt for drikkevatn for etablering av minireinseanlegg er difor oppfylt.
Utval for areal, plan og miljø viser til at etter pbl § 19-2 første ledd, så kan det setjast vilkår for dispensasjonen. I dette tilfellet meiner utvalet at det er rett å gje dispensasjon på bakgrunn av argumenta vist ovenfor. Vilkåra vil bidra til å sikre at omsyna bak byggeforbodet i omsynssona ikkje vert vesentleg sett til side.
Orientering til saka v/Tone B. Furustøl-rådgjevar Miljø og tilsyn
Framlegg frå Sveinung Toft-V:
Klagen vert teke til følgje og vedtak i sak 20/13185, datert 17.12.2020, vert oppheva.
Med heimel i § 4.1 .1 sikringssone (H 100) i kommuneplanen sin arealdel 2019-2030 for tidlegare Lindås kommune, jf. plan- og bygningslova § 19-2, vert det gjeve dispensasjon frå byggeforbodet i omsynssona for nedslagsfelt for drikkevatn for etablering av omsøkt minireinseanlegg på følgjande vilkår:
Det skal etablerast eit minirenseanlegg klasse 1, for kloakk / svarttvatn, med utløp til lukka infiltrasjon før avrenning til stadlege massar.
• Det skal oppnåast følgjande utsleppsverdiiar til infiltrasjonsgrøft:
o Reduksjon fosfor 90%
o Reduksjon av BOF 90%
o TKB 40%-50%
• Det skal monterast UV på anlegget for å oppnå badevasskvalitet
o Mindre enn 1000TKB per 100ml vann
• Det skal etablerast etterpolering/ infiltrasjon etter trinn 1 for ytterlegare å redusera mengde utslepp av Fosfor, BOF og TKB.
Med heimel i plan- og bygningslova § i plan- og bygningslova § 20-1 , jf. pbl § 20-3, vert det og gjeve løyve til etablering av minirenseanlegg.
Grunngjevinga for vedtaket om dispensasjon etter § 19-2 i plan- og bygningslova er at ein dispensasjon i saka ikkje vesentleg vil setja til side omsynet bak byggeforbodet i omsynssona for nedslagsfelt for drikkevatn, samt at det ligg føre ei overvekt av fordeler i høve til ulemper knytt til tiltaket.
Omsyna bak byggeforbodet i omsynssona er å hindre auka risiko for forureining mot drikkevatnet. Det skal ikkje opnast for fleire utslepp i dette området i utgangspunktet.
Omsøkte eigedomar er allereie bebygd med tre bustadhus, med godkjente utslepp. To av bustadhusa på gbnr 181/1 har i dag eit eldre utslepp av svartvatn som vert reinsa i slamavskiljar og sandfilteranlegg før utsleppet vert ført til terreng. Bustadhuset på gbnr 181/11 har godkjent utsleppsløyve for gråvatn. Ein dispensasjon i denne saka vil medføre at dei tre bustadene får eit felles minireinseanlegg. Risikoen for forureining frå dei tre bustadene vil derfor verte betydeleg mindre enn ved dagens situasjon.
Omsyna bak byggeforbodet i omsynssona blir derfor ikkje vesentleg tilsidesett ved at det vert gjeve dispensasjon.
Det er ei ulempe at det vert gjeve dispensasjon, då byggeforbodet i utgangspunktet vert praktisert strengt. Utvalet finn likevel at det er klart større fordelar enn ulemper med å gje dispensasjon i denne saka.
Fordelane er som følgjer:
• Omsøkt minireineanlegg vil medføra redusert fare for forureining til Storavatnet, sidan det skal nyttast av tre bustadhus., der to av bustadhusa på gbnr 1 81 /1 i dag har eit eldre godkjent utslepp av svartvatn som vert reinsa i slamavskiljar og sandfilteranlegg før utsleppet vert ført til terreng. Bustadhuset på gbnr 1 81 /1 1 har i dag godkjend utsleppsløyve for gråvatn, og vil og verta kopla inn på det felles minireinseanlegget. Totalt sett vil difor utsleppa frå desse tre bustadane verta redusert i svært stor grad med ny høggrading reinsing via det felles minireinseanlegget.
• Klagenemnda i Alver kommune har i sak 006/20 den 15.06.2020 gjeve klagar medhald etter forureningslova på søknad om utsleppsløyve, og sender saka tilbake til administrasjonen for utforming av vedtak med eventuelle naudsynte vilkår for å ivareta krav i forureiningslova.
• Eit minireinsenlegg vil vera godt nedgravd i terrenget og lite av dette vert synleg i landskapet. Den fysiske plasseringa vil ikkje medføra ulemper for ålmenne interesser knytt til miljø, friluftslov, kulturminne, drikkevatn eller landskapet på staden, jf. dei omsyn LNF-føremålet og omsynsområdet H-100 er meint å ivaretaka.
• Oppgradering av gråvatnutslepp til svartvatnutslepp er i samsvar med klauseringsføresegna , då det etter desse reglane er mogeleg å oppgradere til noverande standard inkludert moderne sanitærtekniske installasjonar i bustader. Nytt anlegg vil redusere det samla utsleppet og difor redusere faren for utslepp til nedslagsfeltet til drikkevatnet, sjølv om den eine av dei tre bustadene går frå gråvatnutslepp til svartvatnutslepp.
Utval for areal, plan og miljø vurderer at omsyna bak omsynssona nedslagsfelt for drikkevatn ikkje vert sett vesentleg til side som følgje av utsleppsløyve og for etablering av minireinseanlegg slik det er søkt dispensasjon for. I tillegg er fordelane klart større enn ulempene etter ei samla vurdering. Vilkåra for å gje dispensasjon frå byggeforbod i omsynssona for nedslagsfelt for drikkevatn for etablering av minireinseanlegg er difor oppfylt.
Utval for areal, plan og miljø viser til at etter pbl § 19-2 første ledd, så kan det setjast vilkår for dispensasjonen. I dette tilfellet meiner utvalet at det er rett å gje dispensasjon på bakgrunn av argumenta vist ovenfor. Vilkåra vil bidra til å sikre at omsyna bak byggeforbodet i omsynssona ikkje vert vesentleg sett til side.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Klagen vert teke til følgje og vedtak i sak 20/1360, datert 27.11.2020 vert oppheva.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå arealføremålet LNF (landbruk/natur/friluftliv) for bruksendring av eldre våningshus med bygningsnummer 176 138 777 til uthus på gnr 433 bnr 14 på Hella på følgjande vilkår:
• Bygget skal ikkje kunna nyttast til varig opphald.
Med heimel i plan- og bygningslova § 20-1 , jf. pbl § 20-4 vert det gjeve løyve til bruksendring frå bustad til uthus.
Grunngjevinga for vedtaket om dispensasjon etter § 19-2 i plan- og bygningslova er at ein dispensasjon i saka ikkje vesentleg vil setja til side omsynet bak byggjeforbodet i LNF-området, samt at det ligg føre ei overvekt av fordeler i høve til ulemper knytt til tiltaket.
Omsyna bak byggeforbodet i LNF området er å ivareta landbruk, natur og friluftsinteresser, slik at desse arealinteressene ikkje vert forringa eller får redusert kvalitet. Omsyna bak byggeforbodet i LNF-området vert difor ikkje vesentleg sett til side ved at det vert gjeve dispensasjon for bruksendring frå bustad til uthus.
Det er ei ulempe at det vert gjeve dispensasjon, då byggeforbodet i LNF område i utgangspunktet vert praktisert strengt. Utvalet finn likevel at det er klart større fordelar enn ulemper med å gje dispensasjon i denne saka.
Fordelane er som følgjer:
• Endring av bruken frå bustadhus til uthus på bruket vil ikkje medføra ulemper for ålmenne interesser knytt til miljø, friluftslov, kulturminne, eller forringa kvaliteten til kulturlandskapet på staden, jf. dei omsyn LNF-føremålet på staden er meint å ivaretaka.
• Bygningen vil som uthus vera til nytte som lager for grønsaker og til lager for utstyr som er viktige for drifta på bruket.
• Denne gamle bygningen er eit viktig historieforteljande element i landskapet på staden, og som eit nyare tids kulturminne har det verdi både for bruket og for bygda der det høyrer til.
• Bygningen er ein ressurs i seg sjølv, og ut frå eit reint bærekraftperspektiv er det uheldig om den må rivast. Bygningstømmeret i bygningen har i si tid fanga mykje CO2 (klimagass), og ei riving vil medføra at treverket sannsynlegvis vert brent eller kasta. Det vil vera negativt, for det gir utslepp av CO2.
Utval for areal, plan og miljø vurderer at omsyna bak forbodet mot bygging i dette LNF- området ikkje vert sett vesentleg til side som følgje av at den gamle bustaden vert bruksendra til uthus. I tillegg er fordelane klart større enn ulempene etter ei samla vurdering. Vilkåra for å gje dispensasjon frå byggjeforbodet i LNF området er difor oppfylt.
Utval for areal, plan og miljø viser til at etter pbl § 19-2 første ledd, så kan det setjast vilkår for dispensasjonen. I dette tilfellet meiner utvalet at det er rett å gje dispensasjon på bakgrunn av argumenta vist ovenfor. Vilkåret vil bidra til å sikre at omsyna bak byggeforbodet i LNF-området ikkje vert vesentleg sett til side.
Framlegg frå Sveinung Toft-V:
Klagen vert teke til følgje og vedtak i sak 20/1360, datert 27.11.2020 vert oppheva.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå arealføremålet LNF (landbruk/natur/friluftliv) for bruksendring av eldre våningshus med bygningsnummer 176 138 777 til uthus på gnr 433 bnr 14 på Hella på følgjande vilkår:
• Bygget skal ikkje kunna nyttast til varig opphald.
Med heimel i plan- og bygningslova § 20-1 , jf. pbl § 20-4 vert det gjeve løyve til bruksendring frå bustad til uthus.
Grunngjevinga for vedtaket om dispensasjon etter § 19-2 i plan- og bygningslova er at ein dispensasjon i saka ikkje vesentleg vil setja til side omsynet bak byggjeforbodet i LNF-området, samt at det ligg føre ei overvekt av fordeler i høve til ulemper knytt til tiltaket.
Omsyna bak byggeforbodet i LNF området er å ivareta landbruk, natur og friluftsinteresser, slik at desse arealinteressene ikkje vert forringa eller får redusert kvalitet. Omsyna bak byggeforbodet i LNF-området vert difor ikkje vesentleg sett til side ved at det vert gjeve dispensasjon for bruksendring frå bustad til uthus.
Det er ei ulempe at det vert gjeve dispensasjon, då byggeforbodet i LNF område i utgangspunktet vert praktisert strengt. Utvalet finn likevel at det er klart større fordelar enn ulemper med å gje dispensasjon i denne saka.
Fordelane er som følgjer:
• Endring av bruken frå bustadhus til uthus på bruket vil ikkje medføra ulemper for ålmenne interesser knytt til miljø, friluftslov, kulturminne, eller forringa kvaliteten til kulturlandskapet på staden, jf. dei omsyn LNF-føremålet på staden er meint å ivaretaka.
• Bygningen vil som uthus vera til nytte som lager for grønsaker og til lager for utstyr som er viktige for drifta på bruket.
• Denne gamle bygningen er eit viktig historieforteljande element i landskapet på staden, og som eit nyare tids kulturminne har det verdi både for bruket og for bygda der det høyrer til.
• Bygningen er ein ressurs i seg sjølv, og ut frå eit reint bærekraftperspektiv er det uheldig om den må rivast. Bygningstømmeret i bygningen har i si tid fanga mykje CO2 (klimagass), og ei riving vil medføra at treverket sannsynlegvis vert brent eller kasta. Det vil vera negativt, for det gir utslepp av CO2.
Utval for areal, plan og miljø vurderer at omsyna bak forbodet mot bygging i dette LNF- området ikkje vert sett vesentleg til side som følgje av at den gamle bustaden vert bruksendra til uthus. I tillegg er fordelane klart større enn ulempene etter ei samla vurdering. Vilkåra for å gje dispensasjon frå byggjeforbodet i LNF området er difor oppfylt.
Utval for areal, plan og miljø viser til at etter pbl § 19-2 første ledd, så kan det setjast vilkår for dispensasjonen. I dette tilfellet meiner utvalet at det er rett å gje dispensasjon på bakgrunn av argumenta vist ovenfor. Vilkåret vil bidra til å sikre at omsyna bak byggeforbodet i LNF-området ikkje vert vesentleg sett til side.
Framlegget vart vedteke med 8 røyster (Sveinung Toft-V, Kenneth Taule Murberg-H, Ingrid Fjeldsbø-H, Ståle Hopland-Uavh, Heine Fyllingsnes-Uavh, Anne Grete Eide-Ap, Jogeir Romarheim-Krf, Malin Andvik-Krf)
Rådmannen sitt framlegg fekk 1 røyst og fall (Vigdis Villanger-Sp)
Saka er trekt.
Saka er trekt.
Klagen vert ikkje teke til følgje og vedtak i sak 20/11619, datert 27.10.2020, vert sendt Statsforvaltaren i Vestland for endeleg avgjerd.
Grunngjevinga går fram av saksutgreiinga.
Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33, jf. plan- og bygningslova § 19-2.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Tillegg som kom fram i møtet:
Utval for areal, plan og miljø ber om at arbeidet med kommuneplanen sin arealdel vert planlagt slik at ny arealplan kan godkjennast i inneverande kommunestyreperiode (seinast hausten2023).
Utvalg for areal plan og miljø ber om en orientering knyttet til ny ungdomsskole som erplanlagt i langelandskogen. Vi ber også om en gjennomgang av tidligere mulighetsstudier og denplanlagte mulighetsstudien som er under arbeid.
Alver kommune må vurdere behovet for å ta inn en lik ordlyd som Masfjorden kommune har på punkt 4.4 under særskilte tema frå dei ulike kommunane. Vi ber utvalgsleiiar og medlemmer i arbeidsutvalget til IKPS om å drøfte behovet for det med statsforvalter. Det må også ses på om det er behov for å vurdere slipp, småbåthamn og dypvannskai i den intekommunale planen for sjøareal eller om det skal inn i arealplanen.
Utvalet ønskjer ein rapport om hjortejakta frå landbruksavdelinga.
Meldingar og orienteringar som vart gjevne i møtet:
Arbeid med samfunnsdelen – arealstrategier v/Line T. Waage-samfunnsplanlegger Plan og analyse og v/Marte H. Eriksrud-rådgjevar Plan og analyse
Områdeplan for Langelandsskogen og Frekhaug Nord vKaia Marie Amland-rådgjevar Plan og analyse, Kristin Nåmdal-tenesteleiar Plan og analyse, og Torunn Åsheim-Multiconsult
Interkommunal Plan for sjøareal v/Hans Kristian Dolmen-rådgjevar Plan og analyse
Status for byggesaker v/Siril Sylta-tenesteleiar Arealforvaltning og Marianne A. Sandvik-avdelingsleiar Plan og byggesak
Utvalet vart orientert om at detaljregulering Alversund kai no er avslutta.
Fellesframlegg v/Malin Andvik-Krf
Utval for areal, plan og miljø ber om at arbeidet med kommuneplanen sin arealdel vert planlagt slik at ny arealplan kan godkjennast i inneverande kommunestyreperiode (seinast hausten2023).
Utvalg for areal plan og miljø ber om en orientering knyttet til ny ungdomsskole som erplanlagt i langelandskogen. Vi ber også om en gjennomgang av tidligere mulighetsstudier og denplanlagte mulighetsstudien som er under arbeid.
Alver kommune må vurdere behovet for å ta inn en lik ordlyd som Masfjorden kommune har på punkt 4.4 under særskilte tema frå dei ulike kommunane. Vi ber utvalgsleiiar og medlemmer i arbeidsutvalget til IKPS om å drøfte behovet for det med statsforvalter. Det må også ses på om det er behov for å vurdere slipp, småbåthamn og dypvannskai i den intekommunale planen for sjøareal eller om det skal inn i arealplanen.
Tilleggsframlegg frå Vigdis Villanger-Sp
Utvalet ønskjer ein rapport om hjortejakta frå landbruksavdelinga.
Rådmannen sitt framlegg med tillegg vart samrøystes vedteke.
Politiker | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Malin Helene Andvik | Kristeleg Folkeparti | Utvalsleiar | malin.andvik@gmail.com |
Anne Grete Eide | Arbeiderpartiet | Nestleiar | agr-eide@online.no |
Kenneth Taule Murberg | Høgre | Medlem | kenneth.murberg@outlook.com |
Ingrid Fjeldsbø | Høgre | Medlem | ingrid.j.duesund.fjeldsbo@alver.kommune.no |
Jogeir Romarheim | Kristeleg Folkeparti | Medlem | jogeir.romarheim@hotmail.no |
Vigdis Villanger | Senterpartiet | Medlem | vigdis.villanger@alver.kommune.no |
Heine Fyllingsnes | Uavhengig | Medlem | heine@alver-bygg.no |
Ståle Hopland | Uavhengig | Medlem | staalehop@hotmail.com |
Sveinung Toft | Venstre | Medlem | sveinung.toft@masfjorden.kommune.no |
Leif Gunnar Taule | Senterpartiet | Varamedlem | leif.taule@gmail.com |