Her får du mer informasjon om møtet i Alver kommunestyre den 17.12.2020, som saksliste, sakskart, protokoll og liste over frammøtte representanter.
 
Clear
     
 

Møte i Alver kommunestyre den 17.12.2020

Alver kommunestyre
17.12.2020 10:00 - 19:45
Utvalg:Alver kommunestyre
Dato:17.12.2020 10:00 - 19:45
Møtested:TEAMS
Status:Møtet er ferdig protokollert
Sakskart:Innkalling - Alver kommunestyre - 17.12.2020 (Hoveddokument) ()
Møteprotokoll:Protokoll - Alver kommunestyre - 17.12.2020 (Hoveddokument) ()

Saksliste

  • Godkjenning av  innkalling og saksliste Hoveddokument 251KB
    Brevdato: 10.12.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Politisk sekretariat
    Saksbehandler: Tove-Mette Arnø Fyllingen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Innkalling og saksliste er godkjent.



    Behandling

    sak 174/20 vert handsama etter sak 175/20 ellers ingen merknader.

  • Godkjenning av møteprotokoll Hoveddokument 250KB

    157/20 - 20/77886 - Godkjenning av møteprotokoll

    Journaldato: 07.12.2020  2 dokumenter
    Brevdato: 07.12.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Politisk sekretariat
    Saksbehandler: Tove-Mette Arnø Fyllingen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Møteprotokollen er godkjent.



    Behandling

    Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.

  • Melding/orientering frå kontrollutvalet 17.12.2020 Hoveddokument 437KB
    Brevdato: 30.11.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Politisk sekretariat
    Saksbehandler: Tove-Mette Arnø Fyllingen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Meldinga er teke til orientering.



    Behandling

    Kontrollutvalet sitt framlegg vart samrøystes vedteke.

  • 3. gongs handsaming - Detaljreguleringsplan Hamnneset - Aurdal Hoveddokument 838KB
    Brevdato: 20.11.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Plan og byggesak
    Saksbehandler: Lennart Falkenberg-Arell

    Dokumenter

     

    Vedtak

    «Alver kommunestyre finn ikkje å kunne imøtekomme motsegn frå Fylkesmannen i Vestland. Forslag til detaljreguleringsplan for Hamnneset – Aurdal, gbnr 220/10, planid 1263-201612, som vist på plankart med siste revisjonsdato 29.5.2017 og med reguleringsføresegner med revisjonsdato 31.5.2018, skal sendas til kommunal- og moderniseringsdepartementet for endeleg avgjerd, når følgjande fire vilkår er innfridd;

    1. Fagkyndig personell må i planomtalen gjera ein KU-vurdering i tråd med krava i forskrift om konsekvensutgreiing § 6 og § 8 jf. § 10 og KMD sin rettleiar om konsekvensutgreiingar for planar etter plan- og bygningslova datert februar 2020.

    2. Fagkyndig personell må vurdera om plankartet er oppdatert i høve til gjeldande SOSI standard og teiknereglar i tråd med krava i kart- og planforskrifta datert 1.7.2019 og nasjonal produktspesifikasjon for arealplan og digitalt planregister datert 1.7.2019.

    3. Fagkyndig personell må i planomtalen eller i eit eige merknadsskjema svara ut innkomne uttalar og merknadar frå offentleg ettersyn.

    4. Innhald i vilkår 1, 2 og 3 må vera sendt til kommunen for godkjenning innan 30.6.2021. Viss satt tidsfrist ikkje vert oppretthalde vil plansaka bli avslutta utan vidare kommunal sakshandsaming.

    Vedtaket er gjort med heimel i plan- og bygningslova §§ 5-6 og 12-13.»



    Behandling

    Framlegg frå M.Riise-MDG:

    «Alver kommunestyre tek motsegn frå Fylkesmannen i Vestland til følgje og avslår forslag til detaljreguleringsplan for Hamnneset – Aurdal, gbnr 220/10, planid 1263-201612, som vist på plankart med siste revisjonsdato 29.5.2017 og med reguleringsføresegner med revisjonsdato 31.5.2018. Vedtaket er gjort med heimel i plan- og bygningslova § 12-12.»

    Framlegget fekk 8 røyster og fall (A.Nordlund-SV, M.Riise-MDG, S.Toft-V, H.Weber-R, Ø.Nigar-SV, L.Van der Kooij-SP, L.Johnsen-MDG og M.B.Gjerde-SP)

    Innstillinga frå utval for areal, plan og miljø vart vedteke mot 8 røyster.

  • Detaljregulering for E39 Molvikkrysset - 2. gongs handsaming Hoveddokument 1MB
    Brevdato: 25.11.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Plan og byggesak
    Saksbehandler: Ingrid Raniseth

    Dokumenter

     

    Vedtak

    «Alver kommunestyre godkjenner framlegg til detaljreguleringsplan for E39 Molvikkrysset, PlanID 1263 2017 03, som vist på plankart sist datert 07.09.20 og med føresegner av revisjonsdato 23.11.20.

    Vedtaket er gjort med heimel i plan- og bygningslovas § 12 – 12.»



    Behandling

    Innstillinga frå utval for areal, plan og miljø vart samrøystes vedteke.

  • Dette dokumentet er unntatt offentlighet etter Offl. § 13 1. ledd.

    161/20 - 20/74493 - Busetting av flyktningar

    Journaldato: 20.11.2020 
    Dette dokumentet er unntatt offentlighet etter Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1.
    Brevdato: 20.11.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: NAV ungdom og integrering
    Saksbehandler: Arngunna Haga
    Tilgangskode: U-2 
     
  • Spleiselag for drifta av vassområda frå 2021-2027 Hoveddokument 671KB
    Brevdato: 26.11.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Plan og analyse
    Saksbehandler: Kristin Nåmdal

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Alver kommune finn ikkje rom for å kunne delta i det økonomiske spleiselaget som Vestland fylkeskommune ber om for drifta av vassområda frå 2021-2027.

    Alver kommune ber om at det blir gjennomført ei evaluering av driftsordninga for vassområda. Dette for å avklare vassområdekoordinatorane si rolle opp mot kommunane sitt behov for støtte og bistand i dette arbeidet.

    Alver kommune vil gjere ei ny vurdering av deltaking i ei driftsordning, når ei evaluering og vurdering av ordninga ligg føre.



    Behandling

    Innstillinga frå formannskapet vart vedteke mot 6 røyster.

    Framlegg frå S.Toft-V:

    Alver kommune vert med i spleiselaget slik Vestland fylkeskommune inviterer til.

    Framlegget fekk 6 røyster og fall (S.Toft-V, Ø.Nigar-SV, A.Nordlund-SV, L.Johnsen-MDG, L.Bjørge-SP og M.Riise-MDG)

  • Høyringsuttale til søknad om konsesjon for Knarvik transformatorstasjon Hoveddokument 1MB
    Brevdato: 26.11.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Plan og analyse
    Saksbehandler: Kaia Marie Amland

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Alver kommune støttar at det blir gjeve konsesjon til transformatorstasjon i Knarvik med dei presiseringar som kjem fram i uttalen, og på vilkår av:

    • Transformatorstasjonen blir vridd slik at den går parallelt med tilkomstvegen, o_SKV5, for å betre terrengtilpassinga

    • Det vert lagt til rette for framtidig bruk av overskotsvarme frå stasjonen

    • Uteopphaldsareal på taket av transformatorstasjonen for framtidig busetnad vert utgreidd

    • Farge- og og materialbruk på veggar og portar skal bidra til at fjernverknaden og volumet vert dempa, slik at transformatorstasjonen går mest mogleg i eitt med terrenget rundt

    • Sikre kabling av luftleidning på 22kV og 132kV

    • Sikre kabling av 22kV- traseen som går vestover, ned mot Isdalstø

    • Transformatorstasjonen må vera utforma og sikra på ein slik måte at ingen uvedkomande kan utsetja seg for fare ved å koma nær dei elektriske komponentane.



    Behandling

    Innstillinga frå formannskapet vart vedteke mot 15 røyster.

    Framlegg frå S.Toft-V:

    Høyringsuttale til søknad om konsesjon for Knarvik transformatorstasjon

    Alver kommunestyret nyttar motsegnsretten mot omsøkt tiltak, og ønskjer at transformatorstasjonen vert flytta til meir eigna stad bort frå Lonene.

    Framlegget fekk 15 røyster og fall (10 uavh, R, SV og MDG)

  • Revidering av selskapsavtale for Nordhordland Utviklingsselskap IKS Hoveddokument 1MB
    Brevdato: 25.11.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Samfunnsutvikling
    Saksbehandler: Hogne Haugsdal

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Alver kommune godkjenner revidert selskapsavtale for Nordhordland Utviklingsselskap IKS med fylgjande endringar:

    1. Alver kommune overtar eigaransvaret til kommunane Lindås, Meland og Radøy.

    2. Vaksdal kommune trer inn som ny medeigar i selskapet.

    3. Det vert gjort endring av røystetal, eigar/ansvarsdel og kostnadsdeling.

    4. Selskapet skiftar namn frå Nordhordland Utviklingsselskap IKS til Region Nordhordland IKS.



    Behandling

    Innstillinga frå formannskapet vart samrøystes vedteke

  • Revidering av selskapsavtalen for Region Nordhordland Helsehus IKS Hoveddokument 652KB
    Brevdato: 26.11.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Samfunnsutvikling
    Saksbehandler: Hogne Haugsdal

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Alver kommune godkjenner revidert selskapsavtale for Region Nordhordland Helsehus IKS med fylgjande endringar:

    1. Alver kommune overtar eigaransvaret til kommunane Lindås, Meland og Radøy

    2. Eigardelen i selskapet vert fordelt 30 % likt på kommunane og 70 % ut i frå folketalet.



    Behandling

    Innstillinga frå formannskapet vart samrøystes vedteke.

  • Endringar i forskrift om vass- og avløpsgebyr Hoveddokument 874KB
    Brevdato: 30.10.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Teknisk forvaltning og drift
    Saksbehandler: Anny Bastesen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    «Kommunestyret godkjenner framlegg til endringar i lokal forskrift om vass- og avløpsgebyr i Alver, revidert 30.10.2020. Endringane gjeld:

    § 3-4 nytt pkt 5.

    For abonnentar med eigen septiktank i kombinasjon med kommunalt avløp, blir forbruksgebyr avløp redusert med gjeldande sats for slamgebyr. I tillegg blir forbruksgebyret redusert som kompensasjon for eige ansvar for vedlikehald av tank

    Endra § 2-1.

    For næringseigedomar / kombinasjonseigedomar er eingongsgebyret sett saman av

    1. ein fast del, og

    2. ein variabel del som skal reknast etter totalt bruksareal

    Vedtaket er gjort med heimel i Lov om kommunale vass- og avløpsanlegg §§ 3, 4 og 5 og Forskrift om begrensning av forurensning § 16-1, andre ledd».



    Behandling

    Innstillinga frå formannskapet vart samrøystes vedteke.

  • Gebyrregulativ vatn og avløp 2021 Hoveddokument 628KB
    Brevdato: 23.11.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Teknisk forvaltning og drift
    Saksbehandler: Anny Bastesen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    «Alver kommunestyre godkjenner vass- og avløpsgebyra for 2021, slik dei går fram av framlegg datert 23.11.2020.»

    «Landbrukseigedomar følgjer satsane for bustad- og fritidseigedomar når detgjeld tilknytingsgebyr»



    Behandling

    Tilleggsframlegg frå S.Toft-V:

    «Landbrukseigedomar følgjer satsane for bustad- og fritidseigedomar når det

    Framlegget vart samrøystes vedteke

    Innstillinga frå formannskapet vart samrøystes vedteke

  • Lokal forskrift om gebyr for teknisk forvaltning for 2021 Hoveddokument 686KB
    Brevdato: 02.11.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Arealforvaltning
    Saksbehandler: Siril Therese Sylta

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Lokal forskrift om gebyr for teknisk forvaltning for 2021 er vedteke med følgjande endring:

    Kap 7 plansak

    Forslag til nye gebyr for 2021

    7.1.2

    Oppstartsmøte, per møte

    21.730

    7.1.3

    Undervegsmøte

    5.000

    7.1.4

    Pakke for oppstartsmøte og to undervegsmøte

    24.230

    7.2.1

    Planinitativ

    1. Avvist planinitatv – administrativ avgjerd

    2. Avvisning av planinitatv – politsk

    12.000

    0

    7.2.3

    Detaljreguleringsplan i samsvar med overordna plan

    115.000

    7.2.4

    Detaljreguleringsplan i strid med overordna plan

    130.000

    7.2.5

    Detaljreguleringsplan med planprogram og konsekvensutgreiing

    1. I samsvar med overordna plan

    2. I strid med overordna plan

    190.000

    205.000

    Grunngebyr for dispensasjoner settes til kr 17.000

    Det skal ikke være gebyr for dispensasjon 2, 3 osv i same søknad. Gebyrregulativet må endres i tråd med dette.

    Kommunestyret ber om ei sak om gjennomgang av gebyrregulativet første kvartal 2021.

    Endringane gjeld frå 01.01.2021.



    Behandling

    ForslagSP,AP,KRF,HogV ved T.Larsen-H:

    Framlegg tilnyesatsar2021gebyr(sjåtabell)knytt tilllgjandepunktikap7plansak

    Forslagtilnye gebyrfor2021

    7.1.2

    Oppstartsmøte,permøte

    21.730

    7.1.3

    Undervegsmøte

    5.000

    7.1.4

    Pakkeforoppstartsmøteogtoundervegsmøte

    24.230

    7.2.1

    Planinitativ

    1. Avvistplaninitatvadministrativavgjerd

    2. Avvisningavplaninitatvpolitsk

    12.000

    0

    7.2.3

    Detaljreguleringsplanisamsvarmedoverordnaplan

    115.000

    7.2.4

    Detaljreguleringsplanistridmedoverordnaplan

    130.000

    7.2.5

    Detaljreguleringsplanmedplanprogramogkonsekvensutgreiing

    1. Isamsvarmedoverordnaplan

    2. Istridmed overordna plan

    190.000

    205.000

    Grunngebyrfordispensasjonersettes tilkr17.000

    Detskalikkeregebyrfordispensasjon2,3 osvisameknad.Gebyrregulativetendres itrådmeddette.

    Kommunestyret beromeisak omgjennomgangavgebyrregulativetrstekvartal2021.

    Framlegget vart samrøystes vedteke.

    Innstillinga frå formannskapet med endringane vart samrøystes vedteke.

  • Gebyr- og betalingssatsar for 2021 Hoveddokument 669KB
    Brevdato: 27.10.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Teknisk forvaltning og drift
    Saksbehandler: Tor Kyrre Hegle

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Kommunestyret vedtar gebyr- og betalingssatsar for 2021 slik det ligg føre i saka.

    Endringane gjeld frå 01.01.2021



    Behandling

    Innstillinga frå formannskapet vart samrøystes vedteke.

  • Partinemning for representantar om melder seg ut av parti  Hoveddokument 679KB
    Brevdato: 08.12.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Politisk sekretariat
    Saksbehandler: Tove-Mette Arnø Fyllingen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Representantar som melder seg ut av parti og inn i anna parti som er representert i kommunestyret vert omtala som representant for det partiet ein har meldt seg inn i.

    Ein kan ikkje representere parti som ikkje er representert i kommunestyret, representanten er då uavhengig resten av perioden.



    Behandling

    Framlegg frå M.Klementsen-Uavh.:

    UA - tidligere FNB Alver blir omtalt som/ogfår titulere seg som Folkepartiet Alver etter at partiet er registrert i brreg.

    Framlegget fekk 15 røyster og fall (10 uavh., S.Toft-V, L.Johnsen-MDG, H.Weber-R, A.Nordlund-SV og Ø.Nigar-SV)

    Rådmannen sitt framlegg vart vedteke mot 15 røyster

  • Kommunalt tilskot til gruppene i kommunestyret Hoveddokument 917KB
    Brevdato: 07.12.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Politisk sekretariat
    Saksbehandler: Tove-Mette Arnø Fyllingen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    1. Kommunestyret vedtek å utdela kommunalt tilskot til gruppene i kommunestyret.

    2. Tilskotet vert utbetalt med eit grunnbeløp pr. innvald gruppe og eit beløp pr. representant.

    a. Grunnbeløp: Kr. 3.114,-

    b. Beløp pr. representant: Kr. 1.499,-

    3. Tilskotet vert ikkje indeksregulert i denne valperioden.

    4. Politisk sekretariat administrerer ordninga.

    Uavhengig gruppe (tidl. FNB) mottar òg grunnbeløp på lik linje med dei andre gruppene.



    Behandling

    Rådmannen sitt framlegg pkt.1, 3 og 4 vart samrøystes vedteke

    Framlegg til endring SP, AP, KRF og H ved Ø.Oddekalv-AP:

    2. Tilskotet vert utbetalt med eit grunnbeløp pr. innvald gruppe og eit beløp pr. representant.

    a. Grunnbeløp: Kr. 3.114,-

    b. Beløp pr. representant: Kr. 1.499,-

    Nytt pkt.2 frå Ø.Oddekalv vart samrøystes vedteke.

    Tillegg frå Ø.Oddekalv-AP:

    Uavhengig gruppe (tidl. FNB) mottar òg grunnbeløp på lik linje med dei andre gruppene.

    Framlegget vart samrøystes vedteke.

  • Økonomiplan 2021-2024 Hoveddokument 866KB

    172/20 - 20/74756 - Økonomiplan 2021-2024

    Journaldato: 18.12.2020  20 dokumenter
    Brevdato: 23.11.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Økonomi
    Saksbehandler: Janne Sund

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Ligg som vedlegg 1 til sak og i protokoll



    Behandling

    I starten av saka var det innlegg ved leiarane i råda. Olav Steinsland-eldrerådet, Magne Bjørndal -råd for menneske med nedsett funksjonsevne og Ling Aadal- ungdomsrådet

    Trekking om rekkefølgje for innlegg:

    7.min: 1.Høgre, 2.Uavh, 3.Raudt

    5.min: 1.SV, 2.AP, 3.FRP, 4.V, 5.KRF, 6.SP, 7.MDG

    Innstillinga frå formannskapet fekk ingen røystr og fall

    Framlegg frå MDG, V, SV og R ved H.Weber-R:

    Ligg som vedlegg til sak og i protokoll

    6 røyster 2 MDG, 2 SV, 1 V og 1 R

    Framlegg frå uavh.ved M.Klementsen-uavh.;

    Ligg som vedlegg til sak og i protokoll

    Framlegget fek 10 røyster - alle uavh.

    Framlegg frå SP, AP, KRF, H og FRP ved T.Larsen-H:

    Ligg som vedlegg til sak og i protokoll

    31 røyster (8 SP, 7 AP, 7 KRF, 7 H og 2 FRP)

  • Melding/orientering til kommunestyret 17.12.2020 Hoveddokument 575KB
    Brevdato: 19.11.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Politisk sekretariat
    Saksbehandler: Tove-Mette Arnø Fyllingen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Meldinga er teke til orientering



    Behandling

    Orientering stillingsstopp og forbetringsprogram ved rådmann Ørjan Raknes Forthun

    Råmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.

  • Dette dokumentet er unntatt offentlighet etter Offl. § 13 1. ledd.

    174/20 - 20/78593 - Søknad om fritak fra politiske verv

    Journaldato: 09.12.2020 
    Dette dokumentet er unntatt offentlighet etter Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1.
    Brevdato: 09.12.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Kommunedirektør
    Saksbehandler: Martin W. Kulild
    Tilgangskode: U-3 
     
  • Spørsmål - interpellasjonar til kommunestyret 17.12.2020 Hoveddokument 1MB
    Brevdato: 11.12.2020
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Politisk sekretariat
    Saksbehandler: Tove-Mette Arnø Fyllingen

    Dokumenter

     

    Behandling

    Interpellasjon frå T.Helland-uavh.:

    I dei nasjonale forventningane til regional og kommunal planlegging for 2019-2023 legg regjeringa vekt på at kommunane skal planlegga for å skapa ei berekraftig

    samfunnsutvikling, sikre sosial rettferd og god folkehelse. Helse er ikkje berre eit resultat av individuelle forhold og levevanar, men blir også påverka av levekår og strukturelle

    forhold som inntekt, arbeid, oppvekst, utdanning, bu- og nærmiljø. Planlegging gjev kommunen høve til å omfordele slike påverknadsfaktorar. Folkehelse handlar om helse for heile folkesetnaden. Eit godt folkehelseoversiktsdokument gjev nødvendig kunnskap om påverknadsfaktorar, er eit viktig utgangspunkt for planstrategien og planarbeidet til kommunen.

    Folkehelselova har følgjande føremål 1: «Formålet med denne loven er å bidra til en samfunnsutvikling som fremmer folkehelse, herunder utjevner sosiale helseforskjeller. (jfr § 1).Folkehelsearbeidet skal fremme befolkningens helse, trivsel, gode sosiale og miljømessige forhold og bidra til å forebygge psykisk og somatisk sykdom, skade eller lidelse. Loven skal sikre at kommuner, fylkeskommuner og statlige helsemyndigheter setter i verk tiltak og samordner sin virksomhet i folkehelsearbeidet på en forsvarlig måte. Loven skal legge til rette for et langsiktig og systematisk folkehelsearbeid».

    Den norske folkehelselova, som vart iverksett 1. januar 2012, innebar ei vending i norsk bygger på dei fem søylene i Ottawacharteret: 1.utjevning, 2.”helse i alt vi gjer”, 3.berekraftig utvikling, 4.føre-var-prinsippet, og 5. medverknad.

    Ottawacharteret peikar på at folkehelsearbeidet må vere lokalt, og i tråd med dette har kommunane fått auka mynde og ansvar. Etter ny Lov om folkehelsearbeid ( frå 2012) fekk kommunen mellom anna ansvar for å sikre lokal kartlegging av ressursar og folkehelse skulle no vere eit overordna prinsipp for arbeid i alle sektorar (jfr Lov om folkehelsearbeid § 5).

    Etter § 5 c) i folkehelselova skal kommunen ha naudsynt oversikt over, og kunnskap om, faktorer og utviklingstrekk i miljø og lokalsamfunn som kan ha innverknad på innbyggjarane si helse. Lova skal sikre at kommune set i verk tiltak og samordnar si verksemd på ein forsvarleg måte. Kommunen skal etter lova arbeide systematisk og langsiktig med folkehelsearbeid.

    I eige forskrift vert behovet for ei oversikt over helsetilstanden i folkesetnaden og de positive og negative faktorer som kan virke inn på denne, presisert. Dette oversiktsdokument etter § 5 og folkehelseprofil etter § 6, skal vera allment tilgjengeleg slik at frivillige organisasjonar og innbyggjarane får tilgang til informasjon som grunnlag for å medverka i avgjerdssprosessar som er viktige for folkehelsa.

    Folkehelsearbeidet skal drivast systematisk, og kommunen skal i folkehelseoversikten definere sine ressursar og sine folkehelseutfordringar.Desse skal inngå som grunnlag for planlegging etter plan- og bygningslova, og som grunnlag for tiltak. At oversikten gjev eit forsvarleg grunnlag for å identifisere ressursar og folkehelseutfordringea, er naudsynt dersom ein skal nå målet om ei samfunnsutvikling som fremjer folkehelse, inklusiv det å redusere sosiale helseforskjellar. Videre innebærer omgrepet systematisk at arbeidet foregår planmessig, og ikkje tilfeldig.

    Merknadane til forskrifta påpeikar lokal medverknad, og medverknad frå innbyggjarane som berande prinsipp. Folkehelsearbeid handler mellom anna om lokale prosessar, forankring og engasjement. Medverknad handler mellom anna om lokalmiljøers påverknad på avgjerder som kjem deira helse ved.

    Med ny folkehelselov vart det etablert eit nytt fundament for å styrke eit systematisk folkehelsearbeid i politikk- og samfunnsutvikling og i planarbeid ut frå regionale og lokale, utfordringar og behov. Oversikt over helseutfordringane i den enkelte kommune skal danne grunnlag for strategiar, mål og tiltak forankra i plansystemet etter plan- og bygningslovea. Gjennom lovforslaget vart det lagt vekt på å få et grunnlag for betre samordning av folkehelsearbeid på tvers av sektorar og mellom kommuner, fylkeskommuner og statlige styresmakter.

    I folkehelsearbeid er dei ressursane som innbyggarane sjølv representerer avgjerande, og medverknad frå mange aktører er eit berande prinsipp i folkehelsearbeidet.Det er liten tvil om at det ligg eit stort potensial i at det offentlege samarbeider med frivillige organisasjonar når folkehelsearbeidet skal planleggast og gjennomførast. Samla vil ein då kunne nå breiare ut og oppnå betre total resultat. Frivillige organisasjonar er drivkrefter i mange lokalsamfunn på mange områder i velferdssamfunnet – som tenesteytarar, som ivaretakarar av ulike gruppers interesser og behov, samt som tilbydarar av kultur og fritidsaktivitetar.

    Prinsippene for samarbeid med frivillig sektor er i hovudsak de same som for det tverrsektorielle samarbeid elles. Viktige virkemidllar er blant annet partnerskapsavtaler og dialogarenaer.

    (Ottawa-charteret la til grunn eit breidt samfunnsperspektiv på helse og fordeling av helse. Eit hovudbudskap i charteret var behovet for å integrere helseomsyn i alle politikkområder https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/prop-90-l-20102011/id638503/?q=ottawa&ch=1#match_0 )

    Folkehelselova krev at kommunane utarbeider oversyn over folkehelseutfordringar og sikrar at innbyggjarane har høve til å medverka i kartlegging.

    I 2017 startet ein tiårig satsing (2017–2027) på kommunalt folkehelsearbeid. Satsinga skal bidra til ei langsiktig styrking av kommunenes arbeid med å fremje innbyggjarane si helse og livskvalitet. Barn og unge, psykisk helse og rusforebygging er sentrale tema. Her kunne kommunen søkje om prosjektmidlar, og få tilført ressursar gjennom nettverk og kompetanseheving. Før dette har det vore prosjekt som har sett på nærmiljøkvalitetar og metodar for medverknad. I desse prosjekta har det vore midlar til å styrke folkehelsa lokalt både økonomisk og i form av kompetanseutvikling og nettverk. No Alver kommune og tidlegare Lindås, Meland eller Radøy kommune har ikkje søkt seg inn i nokon av desse prosjekta, og dimed gått glipp av millionar som kunne vore brukt til løn, frikjøp og tiltak.

    Spørsmål til Ordførar:

    1. Føreligg det ein alment tilgjengeleg folkehelseoversiktsdokument for vår kommune? ( Dette oversiktsdokument etter § 5 og folkehelseprofil etter § 6 skal vera allment tilgjengeleg slik at frivillige organisasjonar og innbyggjarane får tilgang til informasjon som grunnlag for å medverka i avgjerdssprosessar som er viktige for folkehelsa, kor finst det i så fall?)

    2. Inneheldt denne folkehelseoversikten eit forsvarleg grunnlag for å identifisera ressurser og folkehelseutfordringar i kommunen vår?

    3. Har kommunen naudsynt oversikt over og kunnskap om faktorer og utviklingstrekk i miljø og lokalsamfunn som kan ha innverknad på innbyggjarane si helse?

    4. Folkehelselova krev at kommunnen sikrar at innbyggjarane har høve til å medverka i kartlegging, korleis vert slik medverknad gjennomført i Alver?

    5. Vert oversikt over helseutfordringane i kommune brukt som grunnlag for strategiar, mål og tiltak forankra i plansystemet etter plan- og bygningslova?

    6. Helsedirektoratet sitt nasjonale folkehelseprosjekt program for folkehelsearbeid i kommunane 2017 – 2027, har utlyst prosjektmidlar knytt til folkehelseprosjekt som kommunane kunne søke seg inn i gjennom Hordaland Fylkeskommune/Vestland fylke. Å vera med på desse prosjekta gjev både friske midlar til folkehelsarbeid i millonklassen, og tilført ressursar i form av nettverksbygging og kompetanseheving. Kommunane som har vore og er med er Stord, Bømlo, tidl Fjell, Askøy, Kvinnherad, Bergen og Kvam. Desse har fått ei solid forsprang i folkehelsearbeidet. Kvifor har hverken dei tidlegare kommunane Lindås, Meland og Radøy eller nye Alver søkt inn i dette omfattande folkehelseprogrammet?

    7. Arbeider Alver kommjune slik lova seier, systematisk og langsiktig med folkehelsearbeid?

    8. Kvar er ansvar for folkehelsearbeidet plassert i Alver kommune?

    9. Kva vil ordføraren gjere for å sikre folkehelse i alt vi gjer i Alver?

    Svar frå ordførar:

    Innleiing

    Alver kommune legg vekt på å følgje opp omsynet til helsefremming og folkehelse, som er heimla i folkehelselova og dei nasjonale forventningane til kommunal planlegging.

    Folkehelse er i si natur eit tverrfagleg tema. Derfor er det viktig at omsynet til folkehelse/helsefremming ikkje blir delegert som ei definert sektoroppgåve, men følgd opp gjennom verksemda til alle sektorane i kommunen. Det betyr at alle i kommunen, både politikarar og administrasjon, har eit ansvar for å legge til rette for folkehelse.

    Omsynet til helsefremming/folkehelse byrjar med dei overordna planane i kommunen, der kommuneplanen sin samfunnsdel er den viktigaste av desse. Eit godt kunnskapsgrunnlag er utgangspunktet for å prioritere mål og strategiar som møter utfordringane Alver-samfunnet står ovanfor. Alver kommune har gjort eit betydeleg arbeid for å kartlegge folkehelsetilhøva i kommunen, og har planar for kontinuerleg betring og oppdateringar av denne kunnskapen i åra som kjem. Folkehelse er lagt inn som eitt av fundamenta i kommunen sin samfunnsdel.

    Kommunen skal årlig oppdatere handlingsdelen av kommuneplanens samfunnsdel (jf. plan- og bygningsloven § 11-1), samt utarbeide økonomiplan (jf. kommuneloven § 44).

    Ei vurdering av det systematiske folkehelsearbeidet kan skje i forbindelse med desse prosessane, eller gjennom andre former for rapportering i økonomi- og verksemdsplanar. Alver vil og gjennom bruk av verktøyet «Framsikt» få gode system for rapportering.

    Før samanslåinga av dei tre kommunane til Alver kommune, vart det jobba med oversikt over helsetilstand og påverknadsfaktorar. Ingen kjende då til at vi skulle få ein pandemi som skulle påverke oss på så mange vis. Frå mars 2020 har mange opplevd meir einsemd, fleire har vore særs engstelege for sjukdom, arbeidsplassar har vore usikre, nokon har mista jobben og andre har blitt permittert. Barn har vore heime frå skule og barnehagar, og dei som har vore avhengig av kontakt med vaksne utanom familien, har hatt det dårlegare i denne perioden. Dette er berre nokre døme på korleis pandemien vart ein stor og omfattande påverknadsfaktor for folkehelsa. Omfanget har vi enno ikkje oversikt over.

    Svar på spørsmål

    1. Svar: I samband med kommunesamanslåinga og arbeidet med planstrategien for den nye kommunen, blei kunnskapsgrunnlaget «Utfordringar og mulegheiter i Alver» laga. I dette er fleire tema med betyding for folkehelsa i Alver behandla. I løpet av hausten 2020 er det i tillegg utarbeida ei folkehelseoversikt for Alver, som er ei samanstilling av tilgjengeleg statistikk og spørjeundersøkingar av befolkninga i Alver. Begge dokumenta er tilgjengeleg på nettsidene til kommunen. Etter nyttår skal dette dokumentet gjerast tilgjengeleg i publiseringsplattforma «Framsikt».Kommunen skal òg publisere innhaldet i folkehelseoversikta i ein serie av korte artiklar på nettsida for å gjere denne kunnskapen lettare tilgjengeleg for innbyggjarar og organisasjonar.

    2. Svar på spørsmål 2 og 3: Folkehelseoversikten byggjer på offentleg tilgjengeleg statistikk, og nokre spørjeundersøkingar av innbyggjarane i Alver. Det statistiske materialet gir god kunnskap om utbreiinga av forskjellige folkehelseutfordringar i Alver kommune. I neste omgang kjem spørsmål om kva som er dei stadsspesifikke årsakene til at utbreiinga er som dei er. Alver kommune har noko å gå på når det gjeld å dra nytte av kunnskap som ressurspersonar i kommuneorganisasjonen sit på, i vurderinga av folkehelseutfordringane. Folkehelseoversikten vil bli rullert årleg, og kommunen jobbar for å betre dette i komande års versjonar av folkehelseoversikten.

    3. Svar: Sjå spørsmål 2.

    4. Svar: Medverknad frå innbyggjarane om tema som er relevant for folkehelse skjer gjennom medverknad i ulike planprosessar. I dag er det arbeidet med kommunedelplanane for helse og oppvekst, samt kommuneplanene sin samfunnsdel som er mest aktuell. Det er også opna for innspel og medverknad på internettsida vårtAlver.no. I samband med samfunnsdelen er det laga ei spørjeundersøking der fleire tema gir innsikt i folkehelsa i Alver. Alle innspela til planarbeida vert vurdert og omtala, og vil vere eit grunnlag for vidare arbeid og prioriteringar i planane.

    5. Svar: Folkehelseoversikten vert brukt som grunnlag for å prioritere mål, strategiar og tiltak i planane til Alver. Eksempelvis er dei viktigaste utviklingstrekka i folkehelseoversikten knytt til relevante bærekraftsmål, og blir brukt i utforming av mål og strategiar i kommuneplanens samfunnsdel. Kommunen arbeider òg med ein strategi for grøn mobilitet der fremming av folkehelse er eit sentralt mål.

    6. Svar: Alver kommune vurderte å søke på dette programmet, som hadde søknadfrist 1. juni 2020. For å utløyse desse midlane var det nødvendig å etablere eit tverrsektorielt prosjekt i kommunen. Dette var det ikkje kapasitet til i organisasjonen på dåverande tidspunkt, men kommunen har målsetjing om å kunne søke på desse midlane ved seinare høve.

    7. Svar: Viser til tidlegare svar. Alver kommune sin ambisjonen er at omsynet til folkehelse skal ligge til grunn i all planlegging og tenesteyting. Det fyrste steget i dette arbeidet er at temaet er sentralt i dei overordna planane som kommunen no jobbar med.


      Hausten 2020 søkte Alver og fekk kr.100 000,- frå Vestland fylkeskommune til eit prosess- og utviklingsarbeide for helsefremming/folkehelse. Målet med dette prosjektet er å «å betre samanhengen (den raude tråden) frå mål og strategi i overordna plan- og styringsdokument til fag- og temaplan med handlingsplan og tiltak».

    8. Svar: Organisatorisk er folkehele delegert til rådmannen. Det er sektor samfunnsutvikling og tenesteområdet plan og analyse som har ansvar for at folkehelse er med i alle planlegging, og at det er i tråd med nasjonale forventningar til regional og kommunal planlegging. Alle sektorar og fagområde har eit ansvar for å følgje opp planane og sikre at kommunen jobbar med dei prioriteringar og tiltak som er vedtatt.

    9. Svar: Det viktigaste er i første omgang å sikre at folkehelse blir eit fundament i all planlegging og strategiarbeid, slik at vi jobbar heilskapeleg med dette både i samfunnsutvikling og tenesteyting. Gjennom planane skal vi prioritere tiltak og følgje opp – og det ansvaret ligg både til oss politikarar, kommunerganisasjonen og til kvar enkelt av oss.

    Begrunna spmørsmål M.Klementsen-uavh.:

    Rekkjefølgekrav Seim skule

    Då nye Seim skule vart bygd i 2013, var det då rekkjefølgekrav til gong

    og sykkelveg for skuleelevane i forbindelse med utbygginga?

    Kva skjedde i saka, vart det vedteke utsettelse av krava til gong og

    sykkelveg, og i så tilfelle i kor long tid? Blei det gjort dispensasjon

    for gong og sykkelveg, og vil Ordførar setje saka på dagsorden politisk

    att, slik at elevar, barnehageborn og innbyggjarar i Seimsbygda kan sjå

    fram til sikker skuleveg som var dei opprinnelege intensjonane i

    rekkjefølgekravet då den nye barneskolen vart bygd?

    Meiner Ordførar at 11 stk fartsdumparar på ein smal og uoversiktleg

    fylkesveg er tilstrekkeleg trafikksikring for elevane ved skulen?

    Svar få ordførar:

    Historikk:

    Reguleringsplan for Seim skule vart vedteken i september 2011, og bygginga av skulen starta kort tid etter. I reguleringsplanen er det regulert fortau langs fylkesvegen heilt frå bensinstasjonen sør på Seim og opp til Strilatun i nord. Rekkefølgjekrav i planen går fram av føresegn 2.5.1:

    "Fortau/busslomme langs skuletomta, mellom profil 680 og profil 1080, vert bygd ferdig i

    samband med utbygging av ny skule. Vidare utbygging av fortau/omlegging av leidningsnett vert søkt gjennomført i eit spleiselag mellom Hordaland fylkeskommune og kommunen."

    I vedtak 14.12.2011 vart det gjeve mellombels dispensasjon frå rekkefølgjekravet i punkt  2.5.1. I vedtaket står det:

    Plan- og miljøutvalet gjev mellombels dispensasjon frå rekkjefølgjekrav som omsøkt i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2 i plan – og bygningslova og på følgjande vilkår: Det skal etablerast eit enkelt fortau langs heile skuletomta fram til den nye planlagte avkøyringa til skulen. Dette skal ikkje medføra flytting av eksisterande fylkesveg.

    I samband med at det var godkjent 2 nye reguleringsplanar nord for krysset inn mot barnehagen, satt vegvesenet krav om utbetring av krysset med trafikksikring for mjuke trafikantar før dei ville godkjenne nye tiltak i dette området. Utforminga slik den var regulert i reguleringsplanen for Seim skule var ikkje utforma i samsvar med krava til Statens Vegvesen, og det vart gjennomført ei planendring vedtatt i februar 2018 for krysset. Kommunen bygde nytt kryss i samsvar med reguleringsendringa. Fortau er bygd på strekninga frå innkøyringa til Seim skule fram til krysset forbi innkøyringa til barnehagen.

    Dersom saka skal på dagsorden, må det etablerast eit prosjekt som greier ut kva som skal byggast og kva kostnaden blir med bygginga. I tillegg er det viktig å vurdere om reguleringsplanen inneheld dei krav som vegeigar har til vegar og kryssløysingar, ref. sak om kryss inn til Seim barnehage. Kommunen må også ta ei avklaring med fylkeskommunen om finansiering av ei utbygging.

    Når det gjeld fartsdumpar er det fylkeskommunen som vegeigar som har tatt avgjerd om det, og ordførar reknar med dei er laga på bakgrunn av faglege vurderingar. Men ordførar vil ta ein dialog med fylkeskommunen for å avklare kva grunnlag dette byggjer på.

    Interpellasjon frå S.Toft-V:

    Sak: Kjøp av friområdet innanfor reguleringsplan for Lonene

    I samband med at områdeplanen for Lonene vart slutthandsama i kommunestyret i Lindås i møte den 26.09.2019, k.sak 056/19 gjorde kommunestyret følgjande vedtak.

    «KO - vedtak:

    Kommunestyret har vedteke områdeplan for Lonena plan-ID 1263-201610 i samsvar med plan- og bygningslova § 12-12, med dei endringane som er lagt fram i saka. (Rådmannen si tilråding), med følgjande endring:

    · 6.3.2 Før det kan gjevast igangsettingsløyve for meir enn 100 bustadar innanfor områdeplanen og for alle byggjeområder langs Lonsvegen, må venstresvingefelt E39- Lonsvegen vere ferdig opparbeida.

    · 6.3.3 Byggjeområdene i områdeplanen og alle byggjeområder langs Lonsvegen kan ikkje utbyggast med meir enn 500 bustader.

    Kommunestyret bed rådmannen om å starte opp prosessen med å få kjøpt ut friområde i

    Lonane - Plan-id 1263-201610»

    Denne saka vart fremja som interpellasjon i kommunestyret den 20.februar 2020, og at svaret då var at rådmannen trong meir tid til saka. Det har no gått ei tid.

    Venstre meiner framleis at kommunestyret sitt samrøystes vedtak (jf. siste punktet i vedtaket) om å kjøpa friområdet innanfor områdeplanen for Lonene er svært viktig å få gjennomført. Det er viktig både for at innbyggjarane skal vera sikra å kunna bruka dette flotte natur og friluftsområdet i framtida, og fordi området har stor verdi for mange innbyggjarar i Alver kommune.

    Venstre ber igjen om at ordførar i møtet orienterer om kor langt denne kjøpsprosessen er gått, og om møtene/ drøftingane som har vore mellom kommunen og grunneigar i denne saka. Det er og sterkt ønskjeleg at kommunestyret får vite kor tid ein forventar at endeleg kjøpsavtale kan koma opp til politisk handsaming i Alver kommunestyre.

    Dersom forhandlingane skulle vera vanskeleg ønskjer Venstre at kommunestyret får vite meir om alternative prosessar som er naudsynt for snarast å sikre offentleg kjøp av området til ein fornuftig pris. Venstre ønskjer igjen å vite om Alver kommune har hatt kontakt med Miljødirektoratet i saka, med tanke på eventuelt statleg bidrag/ tilskot til kjøp av området.

    Svar frå ordførar:Kommunen var i møte med grunneigar Rygir i februar 2020. I etterkant blei det oppdaga at føresegnene til områdeplanen var upresise i forhold til kor uteopphaldsareal skulle løysast. Det kunne tolkast at planlagde bustadar kunne nytte friområdet til felles uteopphaldsareal. For å unngå mistolkingar og sikre føreseielege rammer for vidare detaljregulering, er det gjennomført ei administrativ endring av føresegn 4.1.1.5.a, punkt 4. Den klargjer at uteopphaldsareal skal løysast innanfor byggjeområda, og ikkje i friområdet. Det har vore viktig å få på plass denne endringa før vidare dialog med grunneigarar. Endringa blei godkjend i slutten av november 2020. Planen er å ta opp igjen dialog med grunneigarar rett over nyttår.

    Kommunen har vore i dialog med Miljødirektoratet om statleg sikring av området, og tilbakemeldinga er foreløpig at området er godt eigna til statleg sikring. Kommunen kan søkja om tilskot til kjøp av området, og ein kan få tilskot basert på kva verdi området har lokalt og regionalt. Tilsegn om tilskot er avhengig av at ein kjem til semje med grunneigarar om ein pris Miljødirektoratet kan godta. Kommunen har også vore i dialog med Bergen og omland friluftsråd (BOF) om ein prosess for statleg sikring. Frist for å søke er 15. januar kvart år, og administrasjonen jobbar med å avklare kva som må på plass for å kunne søke innan 15. januar 2021.

    Interpellasjon Ø.Nigar-SV:

    Sak: Innføring av korona tiltak i Alver kommune

    Den 23.11.20, sak 134/20, vedtok kommunestyret en forlenging og justering av «Forskrift om smitteverntiltak, Alver kommune».

    Vedtaket ble gjort med bakgrunn i den lokale smittesituasjonen.

    Lokale forskrifter skal være basert på lokal situasjon der den skal gjelde og de faglige rådene fra smittevernoverlegen skal danne utgangspunkt for forskriften.

    På bakgrunn av dette ber Alver SV ordfører svare på følgende spørsmål:

    1. Kan ordfører gjøre rede for hvordan man har vurdert smittesituasjonen i Alver kommune med utgangspunkt i de lokale, faglige råd som forskriften er basert på?

    2. Hvordan har smittesituasjonen i Bergen påvirket den lokale forskriften i Alver?

    3. Hvilken rolle har kommunal kriseledelse (KKL) hatt i utarbeidelsen av den lokale forskriften for Alver?

    4. Er smittevernlegen en del av KKL?

    Svar frå ordførar:

    Den 23.11.20, sak 134/20, vedtok kommunestyret en forlenging og justering av «Forskrift om smitteverntiltak, Alver kommune». Vedtaket ble gjort med bakgrunn i den lokale smittesituasjonen.

    Lokale forskrifter skal være basert på lokal situasjon der den skal gjelde og de faglige rådene fra smittevernoverlegen skal danne utgangspunkt for forskriften.

    På bakgrunn av dette ber Alver SV ordfører svare på følgende spørsmål:

    1. Kan ordfører gjøre rede for hvordan man har vurdert smittesituasjonen i Alver kommune med utgangspunkt i de lokale, faglige råd som forskriften er basert på?

    2. Hvordan har smittesituasjonen i Bergen påvirket den lokale forskriften i Alver?

    Svar på spørsmål 1 og 2 samlet:

    Covid-19 er ein pandemi. Pandemi er ein sjukdom som rammer svært mange menneske og brer seg utover eit svært stor område. Det inneber at ein ikkje kan sjå isolert på Alver kommune som ein geografisk eining for å vurdere lokal smittesituasjon. Viruset har vert spreidd over heile verda i fleire bølgjer og kjenner verken landegrenser eller kommunegrenser.

    I månadsskiftet oktober/ november opplevde ein, ein urovekkande smitteauke i to byområde i Norge, Oslo og Bergen. Dette omfatta både sjølve bykommunane og kommunane rundt, inkludert Alver kommune. Den kraftigaste auken var i Bergen kommune og auken i Alver var også stor.

    Det er omfattande pendling mellom Bergen og kommunane rundt, og det er samvær mellom innbyggjarane. Pendlinga er knytt både til arbeid, handel, idrett og kultur. Sannsynet for ukontrollerte utbrot i kommunane rundt Bergen, aukar derfor med auka smittetrykk i Bergen. Etter sommaren har dei fleste tilfella vore «importsmitte» frå Bergen eller utlandet. Klynger av personar med påvist smitte i Alver vart varsla til Bergen som ein del av utbrott der.

    Ein god del av smittetilfella som vart registrert i Alver i oktober var knytt til gjestearbeidarar. Reglane knytt til handteringa av desse har vert uklar, har endra seg og har vert ulikt handtert av bedriftene. Det har derfor vert stor uvisse knytt til konsekvensen av denne importerte smitta.

    Ein del av dei andre smittetilfella i denne perioden hadde ukjent smitteveg. Dette aukar også risikoen for akselererande smitte i kommunen. FHI reknar at vi berre oppdagar 40 % av dei som faktisk er smitta. Det betyr at når ein ser auke i tal påvist covid-19, må ein rekne med at det samtidig er stadig fleire som er berarar av viruset og er smittsame, utan at dei veit det sjølv. Dei som får påvist viruset er i isolasjon og deira nærkontaktar er i karantene. Smitte innan ein familie er vanleg Den største delen av smittespreiinga elles skjer frå personar som ikkje veit at dei har viruset og er smittsame. Nokon av desse er i ein fase før symptom kjem som gjer at dei blir testa, og andre kjem ikkje til å få symptom, men er smittsame likevel. Smitte skjer når menneske møtast. Det er derfor avgrensing av kontakt mellom menneske får effekt på smittespreiinga.

    I den siste veka av oktober vart det påvist 18 tilfelle i Alver, og veka etter var det 24.

    Etter innføring av den lokale forskriften i Alver og nabokommunane. Inkludert Bergen, såg vi eit tydeleg fall i tal smitta i Alver. Etter to veker stoppa den nedgåande tendensen opp og låg på 7-8 pr veke. Det var grunnlag for å å forlenge forskrifta. Etter dette fortsette fallet i påviste covid-19 tilfelle, og i førre veke var det berre to påvist tilfelle.. Sidan kontakten mellom personar har vore avgrensa, kan ein rekne med at det også har vore eit tilsvarande fall i førekomst av personar som er smittsame utan å vite det sjølv.

    3. Hvilken rolle har kommunal kriseledelse (KKL) hatt i utarbeidelsen av den lokale forskriften for Alver?

    Svar på spørsmål 3:

    Tiltaka i den lokale forskriften har vert drøfta i KKL. Formelt er normalt avgjerdsmynde i KKL lagt til leiar av KKL. Rådmann eller den som fungerer som rådmann er leiar av KKL.

    Etter Smittevernlova § 4-1 ber det berre kommunestyret eller smittevernlegen som kan gjøre vedtak om forskrift med tiltak, med mindre kommunestyret har delegert mynde. Den 6. november vart vedtaket gjort av kommuneoverlege/smittevernlege og den 23. november vert vedtaket gjort av kommunestyret.

    4. Er smittevernlegen en del av KKL?

    Svar på spørsmål 4:

    I samband med handtering av Covid-19 er kommuneoverlegen (som innehar rolla som smittevernlege) ein del av KKL. Alver kommune har ein fleksibel og rollebasert organisering av KKL. Samansetning av KKL er styrt av krisen som skal løysast.

    Dei to spørsmåla frå S.Knudsen vert utsett til neste kommunestyremøte.

Fremmøte

Fremmøte
PolitikerPartiMedlemstypeE-Post
Sara Hamre SekkingstadSenterpartietOrdførarsara.sekkingstad@alver.kommune.no
Øyvind OddekalvArbeiderpartietVaraordførarOyvind.Helland.Oddekalv@vlfk.no
Nina BognøyArbeiderpartietMedlemNina.Bognoy@alver.kommune.no
Ståle Juvik HaugeArbeiderpartietMedlemstale.hauge@alver.kommune.no
Jostein BorlaugArbeiderpartietMedlemjostein.borlaug@altiboxmail.no
Anne Grete EideArbeiderpartietMedlemagr-eide@online.no
Tormod SkurtveitArbeiderpartietMedlemtormod_skurtveit@hotmail.com
Roy BøFremskrittspartietMedlemroyboe53@gmail.com
Nina Stabell ØvreåsFremskrittspartietMedlemnina.ovreas@alver.kommune.no
Øyvind BratshaugHøgreMedlemoyvind.bratshaug@a2g.no
Christel Villanger HålandHøgreMedlemchristel@villanger.net
Thomas LarsenHøgreMedlemthomas.larsen@alver.kommune.no
Ingrid FjeldsbøHøgreMedlemingrid.j.duesund.fjeldsbo@alver.kommune.no
Mabel JohansenHøgreMedlemmabelijohansen@gmail.com
Astrid Aarhus ByrknesKristeleg FolkepartiMedlemastridbyrknes@hotmail.com
Malin Helene AndvikKristeleg FolkepartiMedlemmalin.andvik@gmail.com
Stian LavikKristeleg FolkepartiMedlemstian@lavik.com
Else Marie Skartveit DaleKristeleg FolkepartiMedlememsdale@online.no
Asle HetlebakkeKristeleg FolkepartiMedlema-hetleb@online.no
Jogeir RomarheimKristeleg FolkepartiMedlemjogeir.romarheim@hotmail.no
Thea RisøyKristeleg FolkepartiMedlemthe-ris@hotmail.com
Leif JohnsenMiljøpartiet De GrønneMedlemljholme@online.no
Maya GreveMiljøpartiet De GrønneMedlemmaya.fugelsnes.greve@gmail.com
Hendrik WeberRaudtMedlemhendrik.weber@posteo.de
Jostein HellestveitSenterpartietMedlemjoshelle@online.no
Liv Hopland Van der KooijSenterpartietMedlemlivhopland@yahoo.no
Sølvi Gripsgård KnudsenSenterpartietMedlemsngk@live.no
Vigdis VillangerSenterpartietMedlemvigdis.villanger@alver.kommune.no
Laila BjørgeSenterpartietMedlemlaila.bjorge@alver.kommune.no
Jon AskelandSenterpartietMedlemjon.askeland@vlfk.no
Morten KlementsenUavhengigMedlemmorten@klementsen.net
Terje Sletten-HansenUavhengigMedlemsletten.hansen@gmail.com
Yngve WalakerUavhengigMedlemy-walaker@hotmail.com
Thore HellandUavhengigMedlemthore.helland@gmail.com
Maria FærøUavhengigMedlemmaria.faero@hotmail.com
Hege Nygård DaleUavhengigMedlemhege@dale-gruppen.no
Heine FyllingsnesUavhengigMedlemheine@alver-bygg.no
Harald BreivikUavhengigMedlemharaldbreivik@hotmail.com
Ståle HoplandUavhengigMedlemstaalehop@hotmail.com
Sveinung ToftVenstreMedlemsveinung.toft@masfjorden.kommune.no
Astrid Namtvedt SyltaArbeiderpartietVaramedlemastridnamtvedtsylta@gmail.com
Pål Inge Fosse HoplandArbeiderpartiet, HVOVaramedlempal.inge.fosse.hopland@alver.kommune.no
Thomas Hjortland WallemHøgreVaramedlemthomas.wallem@alver.kommune.no
Sean RøskelandHøgreVaramedlemseanroskeland@gmail.com
Anne Karin Angelskår EknesKristeleg FolkepartiVaramedlemak.eknes@gmail.com
May Britt Vågenes GjerdeSenterpartietVaramedlemmaybritt@gjer.de
Leif Gunnar TauleSenterpartietVaramedlemleif.taule@gmail.com
Øystein NigarSosialistisk VenstrepartiVaramedlemoysteinnigar@gmail.com
Anna Ulrika NordlundSosialistisk VenstrepartiVaramedlemanna.nordlund@gmail.com
Erlend NævdalUavhengigVaramedlemerlend.naevdal@moller.no
Jimmy PasaliJimmy@pasaligrafisk.no
Magne Bjørndalmagne@cakebox.net
Olav Magnus Steinslando.m.steinsl@outlook.com
Ling Michelle Aadahll.m.aadahl@gmail.com
Kirsti Gjetle Floen (Ikke møtt) ArbeiderpartietMedlemkgfloen@gmail.com
Nils Marton Aadland (Ikke møtt) HøgreMedlemnils.marton.aadland@alver.kommune.no
Henning Fyllingsnes (Ikke møtt) HøgreMedlemhenning.fyllingsnes@alverhogre.no
May-Irene Wergeland (Ikke møtt) SenterpartietMedlemmiwsp@online.no
Torbjørn Taranger (Ikke møtt) Sosialistisk VenstrepartiMedlemttaranger@yahoo.no
Andre Fresvik (Ikke møtt) Sosialistisk VenstrepartiMedlemandreklausen@outlook.com
Svein Hagesæter (Ikke møtt) UavhengigMedlemfjell_gutt@hotmail.com
ACOS Innsyn levert av ACOS AS