Her får du mer informasjon om møtet i Kommunestyret den 08.04.2021, som saksliste, sakskart, protokoll og liste over frammøtte representanter.
 
Clear
     
 

Møte i Kommunestyret den 08.04.2021

Kommunestyret
08.04.2021 18:00 - 20:00
Utvalg:Kommunestyret
Dato:08.04.2021 18:00 - 20:00
Møtested:Digitalt møte på Teams
Status:Møtet er ferdig protokollert
Sakskart:Innkalling - Kommunestyret - 08.04.2021 (Teams) (Hoveddokument) , Innkalling - Kommunestyret - 08.04.2021 (Vedlegg)
Møteprotokoll:Protokoll - Kommunestyret - 08.04.2021 (Hoveddokument)

Saksliste

  • Godkjenning av innkalling og saksliste Hoveddokument 403KB
    Brevdato: 31.03.2021
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Servicekontoret
    Saksbehandler: Ketil Tjore

    Dokumenter

     

    Behandling

    Handsaming i kommunestyret:
    Rådmannen sitt framlegg vert samrøystes vedteke

  • Godkjenning av møteprotokoll Hoveddokument 403KB

    021/21 - 21/2197 - Godkjenning av møteprotokoll

    Journaldato: 22.03.2021  2 dokumenter
    Brevdato: 22.03.2021
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Servicekontoret
    Saksbehandler: Ketil Tjore

    Dokumenter

     

    Behandling

    Handsaming i kommunestyret:
    Rådmannen sitt framlegg vert samrøystes vedteke

  • Meldingar Hoveddokument 420KB

    022/21 - 21/2603 - Meldingar

    Journaldato: 31.03.2021  1 dokument
    Brevdato: 31.03.2021
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Servicekontoret
    Saksbehandler: Ketil Tjore

    Dokumenter

     

    Behandling

    Kommunalsjef økonomi og personal, Odd Harald Dommersnes, orienterte om brevet frå Statsforvaltar om at Austrheim vert teke ut av Robek-lista når kommunestyret har vedteke årsrekneskapen for 2020. Statsforvaltar ber om at Austrheim aukar avsetningar til fond framover, så sjølv med overskot må ein halda att på midlane.

    Handsaming i kommunestyret:
    Rådmannen sitt framlegg vert samrøystes vedteke

  • Orienteringssak Hoveddokument 397KB

    023/21 - 21/2604 - Orienteringssak

    Journaldato: 31.03.2021  1 dokument
    Brevdato: 31.03.2021
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Servicekontoret
    Saksbehandler: Ketil Tjore

    Dokumenter

     

    Behandling

    Avdelingsleiar Asbjørn Toft sa at Vestland Fylkeskommunen ved trafikksikringsutvalet har løyvd 200.000 til gang/sykkelveg eller fortau mellom Nordliheimen og Seniorsenteret. Her må endeleg tildeling venta på vedtak. Kommunen ser for seg ein gang/sykkelveg kombinert med tilkomst til Seniorsenteret, for å få vekk denne avkjøringa.

    Det som i tillegg er tildelt frå fylket, er 130.000 kroner til haldningsskapande arbeid mellom ungdom, her skal det gjerast arbeid i samarbeid med skular og med ungdomskoordinator.

    Ordførar Per Lerøy sa at det er gjort eit godt arbeid med å søka midlar. Skal søka på nytt om nye midlar, her er det årlege tildelingar.

    -----

    Inger-Lise Brekke orienterte om samarbeidsprosjekt med Nav, med tittelen "Vi inkluderer!". Dette er noko representanten jobbar med til dagleg i Nav, og som er presentert for kommunen tidlegare. (Presentasjonen ligg ved møteboka).
    Det er mogleg for bedrifter å verta flinke til å bruka Nav med tanke på tilskot for å få folk ut i arbeid. For kommunen er det kanskje helsesektoren som er mest aktuelt.

    Reidar Øksnes (Sp) spurte om det kan stillast krav til lærlingbruk for bedrifter kommunen brukar, og korleis "Vi inkluderer" kan brukast av kommunen. Inger-Lise Brekke sa om dette at det er opp til kommunen kva dei legg i arbeidet. Det er kontaktpersonar som kan hjelpa kommunen til å bruka Nav betre, og det er opplegg for å laga alternative utdanningsløp for dei som ikkje kan fullføra vanleg lærlingløp.

    ----

    Kommunalsjef Thomas Lindås orienterte om endringar og status for VA (Presentasjonen ligg ved møteboka).

    Helge Dyrkolbotn (KrF) spurte om ein tok med seg alt når ein først er i gang med ny vassleidning på Kaland, dette svara Lindås på at skal verta gjort.

    Morten Sognnes (H) sa at det er bra at ein har klart å redusera vassforbruket, samstundes som ein har fått fleire abonnentar. Viktig med kartlegging av eksisterande nett. Spurte om vatn til Førland, til det siste svara Thomas Lindås at det ligg seinare i VA-planen. Lindås sa vidare at det må vera finansiering på plass, og dessutan må kommunen få tak i fagfolk som kan gjera jobben. Planen er å ta fatt i dette med vatn til Førland når rammene er på plass.

    Reidar Øksnes (Sp) spurte om bruken av konsulentar hindrar at desse verksemdene kan gje tilbod på arbeidet. Lindås svara at det er entreprenørane som gjev anbod no, Multiconsult er aktuelle for prosjektstyring gjennom ein opsjon ein har på det, etter at dei har bistått med anbodspapira.

    Ordførar Per Lerøy (Ap) sa at reduksjonen av vassforbruket kjem av at ein har prioritert digitale målarar slik at ein kan finna og isolera lekkasjar ganske raskt. Dei fleste lekkasjar som er oppdaga er på private nett og ikkje på det offentlege. På Kaland tek ein no vatn og overvatn i same grøft der BKK skal leggja fram straumkabel til nye bustader i Kalandsfeltet. Skjer mykje positivt no.

    ----

    Bjarne Ve Sæbø orienterte om arealbruk på kommunehuset, og moglege endringar. Kartlegginga som er gjort viser at det er til dels lite lydisolering mellom kontora, dette er vanskeleg å løysa sidan det er bygd for ope landskap, med veggar som berre går opp til himling. I kartlegginga var det også etterlyst fleire møterom.

    Sæbø gjekk gjennom skissene etasje for etasje. I første etasje er biblioteket tenkt der Servicekontoret er i dag, med moglegheit for meirope. Biblioteket vil vera kombinert med Servicekontoret sin inngang.
    I denne etasjen er det etablert HC-toalett der det i dag er toalett, ved å utvida med å ta rekvisitarommet.

    I andre etasje er biblioteket sett til bruk for kyrkja, det står fysioterapi på teikninga men det er teke ut av styringsgruppa. Litt justeringar i dørplassering på Familiekontoret. Etablering av HC-toalett, ved å utvida eitt av dei eksisterande toaletta.

    I tredje etasje er det teikna inn vegg som skjermar økonomikontoret, og arkivet for økonomi vert nytt møterom. Service er tenkt flytta opp i tredje etasje. Etablering av HC-toalett, ved å utvida eitt av dei eksisterande toaletta.

    Odd Harald Dommersnes sa at det er politisk å avgjera kva som skal investerast i, men det er andre ting som også er presserande, som Vestlia og på Kaland skule. Gjekk over budsjett på vintervedlikehald, alt dette er budsjettjusteringar som kjem til kommunestyret seinare.

    Reidar Øksnes (Sp) spurte om ein kan løysa noko ved å ta i bruk terrassen i 3. etasje. Om dette svara Thomas Lindås at konstruksjonen på bygget er pressa med tanke på vekt. Helge Dyrkolbotn (KrF) sa at han også tvila på styrken for terassen, men evt. ved Austrheimstova/kantina kan ein gjera noko med eit tilbygg.

    Per Lerøy (Ap) oppsummerte med at biblioteket har søkt om støtte til flyttinga frå 2. til 1. etasje. Elles vil administrasjonen komma tilbake til politikarne med meir detaljerte planar med overslag på kostnader.

    ----

    Rådmann Bjørnar Fjellhaug sa at det kom spørsmål frå Gulen og Masfjorden sist haust om samarbeid på PPT, her har Austrheim sagt seg villig til å vera vertskommune. Eit samarbeid på PPT er positivt også for Austrheim for å sikra ei god teneste, og vera mindre sårbare.

    Administrasjonane i nabokommunane Masfjorden og Gulen har innstilt på samarbeid med Austrheim om Fensfjorden PP-teneste. Desse kommunane har samarbeid med Ytre Sogn PP-teneste ut året, Fensfjorden PPT kan så komma frå nyttår. Har elles søkt etter logoped i samarbeid med Fedje og Modalen kommunar, her er det fleire som er interesserte i jobben.

    Ordførar Per Lerøy (Ap) sa at det er bra at ein får styrka små og sårbare fagmiljø, og at Austrheim kan få vera vertskommune.

    -----

    Bjarne Ve Sæbø orienterte om sal av eigedommar. Eit tomteareal på Kaland og eit hus i Åråsfeltet ligg ute no, og ei leileigheit på Blomhaugane er på veg ut for sal. Brukar eigedomsmeklar for å sikra best mogleg pris. Kommunalsjef Thomas Lindås sa at sal av eigedommar basererer seg på arbeidet som vart gjort med planen for strategisk eigedomsforvalting.

    Handsaming i kommunestyret:
    Samrøystes for rådmannens framlegg til vedtak.

  • Streaming av politiske møte i Austrheim - kjøp av utstyr og val av lokalitet Hoveddokument 55KB
    Brevdato: 25.02.2021
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Servicekontoret
    Saksbehandler: Ketil Tjore

    Dokumenter

     

    Behandling

    Sakshandsamar Ketil Tjore orienterte om saka.

    Helge Dyrkolbotn (KrF) sa at dette med streaming har komme for å bli. Bra om om ein kan få ein avtale med samfunnshuset som sikrar at dei kan rusta opp kafeen.

    Reidar Øksnes (Sp) sa at ein kan sjå på mobilt utstyr heller enn å venta, dersom det dreg ut i tid.

    Rådmann Bjørnar Fjellhaug sa at ein kan komma i gang med streaming før ein er ferdig med ombygging av lokala. Ketil Tjore supplerte med at streaming av Teams-møte kan komma i gang raskt, før ein streamar fysiske møte.

    Handsaming i kommunestyret:
    Samrøystes for formannskapet sitt framlegg til vedtak.

  • Vedtak om festeavgifter m.m. for Austrheim sokn - 2021 Hoveddokument 127KB
    Brevdato: 04.03.2021
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Kommunedirektør
    Saksbehandler: Bjørnar Fjellhaug

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Austrheim kommunestyre vedtek at nye og oppjusterte avgiftssatsar for festeavgift vert gjort gjeldande frå og med 1.mars etter tilråding frå Austrheim sokneråd.

    Nye avgiftssatsar vert:

    • Festeavgift for gravminner mellom 21 og 60 år: kr 500 pr år. Festeavgift vert kravd inn i bolkar på inntil 5 år. For eksisterande festeavgiftsavtalar vil prisendringa gjelda graver som er eldre enn 26 år.

    • Festeavgift for gravminner over 61 år: kr 900 pr år. Gravminner over 61 år skal normalt slettast. Festeavgift vert kravd inn i bolkar på inntil 5 år.

    • Festeavgift for barnegrav og urnegrav: 50% av ordinær avgift.

    • Årleg gravstellsavtalar vert auka frå kr 1.200 til kr 1.500 for 2021 og til kr 1.900 frå og med 2022.

    • Kremasjonsavgifta vert refundert for innbyggjarar med bustadadresse i Austrheim kommune.

    • Timesats/godtgjering for utbetring og montering utført på oppdrag av gravplassforvaltninga sine eigne tilsette: kr 500

    • Avsetjing av kistegrav (dobbeltgrav) – maksimalt inntil 20 år:

      • kr 5000 – gjeldande for dei 10 første åra.

      • kr 2.500 gjeldande for kvart av dei neste 5 årsbolkane.

      • Innbetalt avgift vert ikkje refundert.

    • Avgifter utanbygds; gravferd, kiste eller urnegravlegging:

      • Grunnpris kistegravlegging: kr 8.000

      • Tillegg for sermoni i kyrkja kr 5.700

      • Grunnpris urnegravleggingkr 4.000

      • Tillegg for sermoni i kyrkjakr 5.700



    Behandling

    Rådmann Bjørnar Fjellhaug orienterte om saka.

    Handsaming i kommunestyret:
    Samrøystes for rådmannens framlegg til vedtak.

  • Dette dokumentet er unntatt offentlighet etter Offl. § 23 tredje ledd.

    026/21 - 21/2344 - Løyve av midlar til arbeidet med å tilsetta ny kommunedirektør

    Journaldato: 25.03.2021 
    Dette dokumentet er unntatt offentlighet etter Offl. § 23 tredje ledd.
    Brevdato: 25.03.2021
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Ordfører
    Saksbehandler: Per Lerøy
    Tilgangskode: U-3 
     
  • Førespurnad om deltaking i kommuneapell i samband med atomvåpenforbod Hoveddokument 66KB
    Brevdato: 30.03.2021
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Kommunedirektør
    Saksbehandler: Bjørnar Fjellhaug

    Dokumenter

     

    Behandling

    Rådmann Bjørnar Fjellhaug orienterte om saka, som var lagt fram utan framlegg til vedtak.

    Ordførar Per Lerøy la fram framlegg om å støtta appellen.

    Handsaming i kommunestyret:
    Samrøystes for å støtta appellen.

  • Kvalitetsreforma Leva heile livet (2019-2023) i Austrheim Kommune Hoveddokument 1MB
    Brevdato: 31.03.2021
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Helse og velferd
    Saksbehandler: Monika Kvamme

    Dokumenter

     

    Behandling

    Kommunalsjef Helse og omsorg, Monika Kvamme, orienterte om saka.

    Helge Dyrkolbotn (KrF) ba om at ein også tek med seg aktiviteten som er på Seniorsenteret, og i regi av ulike lag og organisasjonar. Spurte om ein kan gjera vedtak her seinare for å ta med seg dette. Monika Kvamme sa at det er forventa politisk vedtak i løpet av 2021.

    Reidar Øksnes (Sp) sa at ein kan utfordra til meir frivillig innsats, kan unge vera besøksvenner? Er gjort mykje bra med turstiar.

    Per Lerøy (Ap) sa at ein då kan utsetja saka og ta dette med i neste framlegg.

Fremmøte

Fremmøte
PolitikerPartiMedlemstypeE-Post
Per LerøyArbeiderpartietOrdførarper.leroy@austrheim.kommune.no
Inger Lise BrekkeHøgreVaraordførarilb5943@yahoo.no
Reidar UlvøyArbeiderpartietMedlemreidar@subseaintv.no
Britt Mary Skaalevik LerøyArbeiderpartietMedlembritt.leroy@hotmail.no
Hardy PedersenArbeiderpartietMedlemhardpe@online.no
Ann Kristin LeirvågArbeiderpartietMedlemKristin1964@gmail.com
Monika ThorpeArbeiderpartietMedlemmonikath@online.no
Marita Terese BruBygdelista i AustrheimMedlemmarita.bru2209@gmail.com
Aslak André BakkeHøgreMedlemaba@mrbakke.no
Rikke Heldal HopeHøgreMedlemrikke.heldal.hope@hotmail.com
Morten SognnesHøgreMedlemmorten.sognnes@austrheim.kommune.no
Anne Dahle AustrheimKristeleg FolkepartiMedlemannedahleaustrheim@gmail.com
Randi Keilegavlen DyrøyKristeleg FolkepartiMedlemrandidy1@start.no
Helge DyrkolbotnKristeleg FolkepartiMedlemHelge.Dyrkolbotn@vlfk.no
Lise Renate HelleSenterpartietMedlemLiserenatehelle@gmail.com
Bjørn Inge Håland DyrkolbotnSenterpartietMedlemBjorn.Inge.Dyrkolbotn@austrheim.kommune.no
Reidar ØksnesSenterpartietMedlem56roek@gmail.com
Asbjørn Nagell Toftasbjorn.n.toft@austrheim.kommune.no
Monika Kvammemonika.kvamme@austrheim.kommune.no
Bjørnar Fjellhaugbjornar.fjellhaug@austrheim.kommune.no
Odd Harald Dommersnesodd.harald.dommersnes@austrheim.kommune.no
Bjarne Ve Sæbøbjarne.ve.sebo@austrheim.kommune.no
Thomas Lindåsthomas.lindas@austrheim.kommune.no

Kontaktinformasjon om tjenesten

Austrheim kommune
Sætremarka 2
5943 Austrheim
Telefon: 56162000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS