Her ser du informasjon om eit møte i Kommunestyret.
 
Clear
     
 

Møte i Kommunestyret den 22.10.2020

Kommunestyret
22.10.2020 18:30 - 19:30
Utval:Kommunestyret
Dato:22.10.2020 18:30 - 19:30
Møtestad:Slissøyna/Skarvøyna Fedje fleirbrukshall
Status:Møtet er ferdig protokollert
Sakskart:Innkalling - Kommunestyret - 22.10.2020 (Hoveddokument) ()
Møteprotokoll:Protokoll - Kommunestyret - 22.10.2020 (Hoveddokument)

Saksliste

  • Godkjenning av møteinnkalling og sakliste Hoveddokument 414KB
    Brevdato: 14.10.2020
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Fellestenester
    Sakshandsamar: Kristin Handeland

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Møteinnkalling og sakliste vert godkjent.

    Samrøystes vedteke.



  • Godkjenning av møtebok Hoveddokument 423KB

    063/20 - 20/5243 - Godkjenning av møtebok

    Journaldato: 12.10.2020  2 dokumenter
    Brevdato: 12.10.2020
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Fellestenester
    Sakshandsamar: Kristin Handeland

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Møtebok frå sist møte vert godkjent.

    Samrøystes vedteke.



  • Referatsaker Hoveddokument 426KB

    064/20 - 20/5309 - Referatsaker

    Journaldato: 14.10.2020  1 dokument
    Brevdato: 14.10.2020
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Fellestenester
    Sakshandsamar: Kristin Handeland

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Referatsaker vert tekne til vitande.

    Samrøystes vedteke.



  • Tertialrapport, mai - august 2020 Hoveddokument 488KB
    Brevdato: 06.10.2020
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Økonomi
    Sakshandsamar: Bjarte Villanger

    Dokumenter

     
  • Rullering av delegeringsreglement  for Fedje kommune Hoveddokument 788KB
    Brevdato: 05.10.2020
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Teknisk
    Sakshandsamar: Jan Torry Sande

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Fedje kommune vedtek følgjande delegeringsreglement:

    Vedlegg 1: Delegeringsreglement for Fedje kommune 02.10.2020, samt:

    Anna delegasjon

    Forslaget til delegasjonsreglement som ligg føre i denne saka er hovudsakeleg fordelt på paragrafar i ulike gjeldande regelverk. I tillegg vert det vidareført ein del andre prinsipp som vert kalla «anna delegasjon».

    Oversyn over desse er:

    Kommunestyret
    Økonomi:
    Godkjenning av tap/avskrivingar på meir enn kr. 100 000
    Personalsaker:
    Vedtaksmynde med omsyn til personalplan/overordna retningsliner på personalområdet.
    Tilsetjing og oppseiing av rådmann

    Formannskapet
    Økonomi:
    Inntil kr. 200000 i lån /tilskot til næringslivet. Klageinstans etter Fvl §28 er kommunestyret.Skatteutvalet kan gjere vedtak om ettergjeving og nedsetjing av skattar inntil kr. 50000. Dette er delegering etter skattelova.
    Godkjenning av tap/avskrivingar inntil kr. 100000.
    Vedtak om krav om konkurs.

    Rådmann drift

    Økonomi:

    Det er gjort følgjande delegering regulert av kommunelova:

    *drift innanfor fastsette rammer. Delegasjon: Rådmann - Subdelegasjon: Leiar ved tenesteeining

    *investeringar i og vedlikehald av bygg og anlegg. Delegasjon: Rådmann - Subdelegasjon: Teknisk sjef

    *tilvising. Delegasjon: Rådmann - Subdelegasjon: Leiar ved tenesteeining

    *godtgjersle for politisk arbeid: Delegasjon: Rådmann

    *tapt arbeidsforteneste: Rådmann

    *Fordeling av stønad til politiske parti: Rådmann 

    Møtebok skal til formannskapet.

    Det er gjort følgjande andre delegeringar:

    *lån/tilskot til næringslivet. Inntil kr. 50 000. Møtebok til formannskapet. Klageinstans etter fvl § 28 er formannskapet

    *bustadformidling (Klageinstans etter fvl §28 er formannskapet)

    *tildeling av pendlartilskot. Subdelegert til fellestenester

    Følgjande saker på personalfeltet er lagt til rådmannen i tråd med ny kommunelov:

    *presiseringar ved praktisering av personalplanen.

    *tilsetjing og oppseiing av medarbeidarar - subdelegasjon til leiar i tenesteeining

    *forhandlingar etter hovedtariffavtalen

    *permisjonar - subdelegasjon til leiar i tenesteeining

    *stillingstittel

    *lønn - subdelegasjon til leiar i tenesteeining

    *Utøvande arbeidsgjevaransvar, til dømes endra tilsetjingsvilkår, stillingsinnhald, feriefastsetjing, kontraktsinngåing, utlysing og rekruttering, lønnsforhandlingar ved tilsetjing, flyttegodtgjersle og gjennomføring av intervju - subdelegasjon til leiar i tenesteeining

    *oppretting og nedlegging av stillingar innafor gjeldande budsjettramme - subdelegasjon til leiar i tenesteeining

    *overtidsbruk innafor gjeldande budsjettrammer - subdelegasjon til leiar i tenesteeining

    *innleige av arbeidskraft - subdelegasjon til leiar i tenesteeining

    *mellombels dispansasjon frå utdanningskrav - subdelegasjon til leiar i tenesteeining

    *Avtaler/tolking - forhandlingar med organisasjonar, arbeidsgjevarsaker - tvist

    *etter- og vidareutdanning/støtte og permisjonar - subdelegasjon til leiar i tenesteeining

    Alle opplysningane vil ligge samla i «KF Delegeringsreglement» og Fedje kommune sitt arkiv.

    Samrøystes vedteke.



  • Samarbeidsavtale mellom Fedje kommune og Vestland fylkeskommune gjeldande Invest in Bergen og Etablerersenteret 2021-2024 Hoveddokument 468KB
    Brevdato: 29.09.2020
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Kommunedirektør
    Sakshandsamar: Gjermund Hagesæter

    Dokumenter

     
  • Oppretting av feil i vedtak i sak om interkommunal plan for sjøareal i Nordhordland Hoveddokument 457KB
  • Sals og skjenkeløyve 2020-2024 Hoveddokument 630KB

    069/20 - 20/5150 - Sals og skjenkeløyve 2020-2024

    Journaldato: 14.10.2020  1 dokument
    Brevdato: 14.10.2020
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Fellestenester
    Sakshandsamar: Kristin Handeland

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Fedje Servering AS får skjenkeløyve for gruppe I,II,III med føljande skjenketider:

    Måndag - laurdag kl. 08.00 -kl. 02.00

    Søndag og helligdagar kl. 12.00 -kl. 02.00.

    Skjenketid for alkoholgruppe III er kl. 13.00 kl.02.00 alle dagar.

    Løyvet gjeld frå

    22.10. 2020 til og med 30.09.2024. Styrar for løyvet er Tore Frugård avløysar er Stian

    Øvstebø. Skjenkestaden skal ha fast meny eller ala carte meny.

    Landsbykafeen AS får skjenkeløyve for gruppe I,II og III, med følgjande skjenketider:

    Måndag – laurdag kl. 08.00 - kl.02.00

    Søndag og helligdagar kl. 12.00 – kl. 02.00.

    Skjenketid for alkoholgruppe III er kl. 13.00 - kl.02.00 alle dagar.

    Uteområde for skjenkeløyvet er utvida i tråd med innlevert planteikning.

    Løyvet gjeld frå 22.10 .2020 til og med 30.09.2024.

    Styrar for løyvet er Arild Mjelstad og avløysar er Roald Mjelstad.

    Skjenkestaden skal ha fast meny eller ala carte meny.

    Feddie Distillery AS skjenkeløyve for gruppe I, II og III med følgjande skjenketider:
    Måndag – laurdag kl. 08.00 - kl. 02.00
    Søndag og helligdagar kl. 12.00 – kl. 02.00.
    Skjenketid for alkoholgruppe III er kl. 13.00 - kl.02.00 alle dagar. Det er ikkje krav til fast meny eller ala karte meny for bedrifter som driv med tilverknad av alkohol.

    Løyvet gjeld frå 22.10. 2020 til og med 30.09.2024. Styrar for løyvet er Arild Mjelstad og avløysar er Terese Storebø. Samrøystes vedteke.

    Fedje Handel A/S får salsløyve for alkohol gruppe I ved Matkroken. Dei får løyve til å selja alkohol i

    gruppe I slik: Måndag til fredag frå klokka 09.00 til klokka 20.00, laurdag og andre dagar før helgedag

    frå klokka 09.00 til klokka 18.00. Dette gjeld ikkje dagen før Kristi Himmelfartsdag.

    Påske, pinse, jule og nyårsafta er salstida til kl. 1500.

    Styrar for løyvet vert Otto Andre Nordby. Avløysar for løyvet vert Camilla Osebakken.

    Salsløyve vert innvilga frå

    22.10.2020 til og med 30.09.2024.

    Fedje kommune vedtek ambulerande løyve og løyve for enkelthøve frå 22.10.2020 til 30.09.2024. Desse løyva vert gjeve innanfor dei rammene alkohollova, alkoholforskrifta og alkoholpolitisk plan, og etter retningslinjene for ambulerande skjenkeløyve og løyve for enkelthøve, sist revidert i K-sak 056/19. Alle søknader skal til politiet til uttale før rådmannen fattar vedtak i sakene, og kopi av alle vedtak skal sendast til skjenkekontrollen. Det er ikkje krav til fast meny eller ala kart meny for ambulerande løyve og løyve for enkelthøve.

    Samrøystes vedteke.



    Behandling

    Otto Andre Nordby (H) har meldt frå om at han ynskjer å få vurdert sin gildskap i saka. Otto Andre Nordby deltok ikkje i handsaminga av sin eigen gildskap.
    Forslag frå Stian Herøy (H): Otto Andre Nordby er ugild i saka, grunngjeving: Forvaltningslova §6 a), då han er part i saka. Samrøystes vedteke. Erling Herøy (H) deltok i møte som varamann for Otto Andre Nordby.

  • Eventuelt Hoveddokument 441KB

    070/20 - 20/5514 - Eventuelt

    Journaldato: 27.10.2020  1 dokument
    Brevdato: 27.10.2020
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Fellestenester
    Sakshandsamar: Kristin Handeland

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Det vart ikkje fatta vedtak under eventuelt.



    Behandling

    Spørsmål frå Kamilla B Karlsen (Ap) om godtgjersle og arbeidsoppgåvene til varaordførar og ordførar.

    Korleis har denne ordninga fungert?

    Kva for faste arbeidsoppgåver har varaordførar?

    Kan kommunestyret få ei oversikt over kor stort ordførar –og varaordførargodtgjersla er til saman?

    Svar frå ordførar Stian Herøy (H) til Kamilla B Karlsen (Ap)

    Det har fungert godt. Varaordførar skal vere ordførar når ordførar ikkje er til stades, ingen faste avtalte oppgåver.

    Godtgjersla til ordførar og varaordførar er til saman  kr. 1.026.703,-.

    Spørsmål frå Annika T Villanger (Ap) om når det vert utplassering av hjartestartar i barnehagen, ref. k-sak 042/20.

    Svar frå ordførar Stian Herøy (H) til Annika T Villanger (Ap)

    Sparebanken Vest skulle vere med på den offisielle utplasseringa av hjartestartaren men dette er satt på vent grunna sjukdom

    Personalet i barnehagen har fått opplæring men hjartestartaren skal kunne brukast av alle.

    Det må være tydelig skilting.

    Spørsmål frå Gidske Kolltveit (Ap) om kvifor formannskapssak 080/20 ikkje vart sendt til endeleg vedtak i kommunestyret.

    Svar frå ordførar Stian Herøy (H) til Gidske Borge Kolltveit (Ap)

    Delegeringsreglementet står det at formannskapet kan løyva opp til kr.200 000 i lån og støtte til næringslivet. Når ingen fekk over kr. 200 000,- meinte formannskapet at me heldt oss til delegringsreglementet. Om kommunestyret ynskjer ta saka opp her kan kommunestyret sjølvsagt gjera det.

    Etter svar frå ordførar, bad Kolltveit om få saka inn på saklista. Sjå K-sak 071/20.

    Spørsmål frå Gidske Borge Kolltveit (Ap) om status på båt som har gått ned ved Fab nr 8.

    Svar frå ordførar Stian Herøy (H) til Gidske Borge Kolltveit (Ap)

    Båten vert det jobba med kvar dag.

    Paul Knapskog (H) var ikkje med å drøfta om saka skulle inn på saklista til kommunestyret, fordi han var ein av søkjarane på næringsstøtte. Paul Knapskog forlèt møte når denne saka kom opp. Erling Herøy (H) deltok i resten av møtet som varamann for Paul Knapskog.

  • Sak om kommunal næringsfond inn på sakskartet  Hoveddokument 439KB
    Brevdato: 27.10.2020
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Fellestenester
    Sakshandsamar: Kristin Handeland

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Formannskapssak 080/20 vert ikkje tatt inn på saklista i kommunestyret.

    Vedteke med 8 mot 7 røyster. Frp sin tre representantar, Hans Erik Waage ( Ap), Ernst Horgen (H), Stian Herøy (H), Paul Rongsvåg (H) og Erling Herøy ( H) røysta for framlegget.



    Behandling

    Gidske Borge Kolltveit (Ap) fremja forslag om at kommunestyret skulle behandle saka om støtte frå næringsfondet (Formannskapssak 080/20).

    Paul Knapskog (H) a), då han er part i saka. Erling Herøy (H) deltok i møtet under behandlinga av saka.

    Kommunestyret voterte over om saka skulle inn på saklista og verte behandla i kommunestyret.

    Forslaget vart nedstemt 7 mot 8 røyster.

    Kamilla B K Karlsen (Ap), Annika T Villanger (Ap), Thea Koppen Blomvågnes (Ap), Anna Marit Storemark (Ap), Gidske Borge Kolltveit (Ap), Otto Andre Nordby (H) og Silje Sulen Gullaksen (H) røysta for at saka skulle inn på sakskartet og verte behandla i kommunestyre.

    Frp sin tre representantar, Hans Erik Waage ( Ap), Ernst Horgen (H), Stian Herøy (H), Paul Rongsvåg (H) og Erling Herøy ( H) røysta for at saka ikkje skulle inn på sakskartet og handsamast i kommunestyret.

Frammøte

Frammøte
PolitikarPartiMedlemstypeE-Post
Stian HerøyHøgreOrdførarstian.heroy@fedje.kommune.no
Anna Marit StoremarkArbeiderpartietMedlemsvemagns@online.no
Annika Tvedt VillangerArbeiderpartietMedlemannika.r.tvedt@gmail.com
Gidske Borge KolltveitArbeiderpartietMedlemmakollt@online.no
Hans Erik WaageArbeiderpartietMedlemharley.waageson@gmail.com
Kamilla Bjerkholt KarlsenArbeiderpartietMedlemkamilla.bjerkholt.karlsen@fedje.kommune.no
Marit Solbakk ØienFramstegspartietMedlemm-oeie@online.no
Otto-Andre NordbyHøgreMedlemotto.a.nordby@gmail.com
Silje Sulen GullaksenHøgreMedlemsilje.sulen.gullaksen@fedje.kommune.no
Ernst HorgenHøgreMedlemerhorgen@online.no
Paul Magnar KnapskogHøgreMedlempaul@madammin.no
Thea Koppen BlomvågnesArbeiderpartietVaramedlemtheablomvagnes@gmail.com
Elin Iren Øien SolbakkFramstegspartietVaramedlemelin.oien.solbakk@fedje.kommune.no
Stig ØienFramstegspartietVaramedlemsti-ida@online.no
Erling HerøyHøgreVaramedlemerlin-he@online.no
Paul Erling RognsvågHøgreVaramedlempaulrog@online.no
Bjørn Solbakk (Ikke møtt) FramstegspartietVaraordførarb-solba3@online.no
Einar Villanger (Ikke møtt) ArbeiderpartietMedlemeinarvillanger@gmail.com
Frode Hjønnevåg (Ikke møtt) FramstegspartietMedlemhjonne@me.com
Paul Gunnar Gullaksen (Ikke møtt) HøgreMedlempaulgullaksen@yahoo.no

Kontaktinformasjon om tenesta

Fedje kommune
Stormarkvegen 49
5947 Fedje
Telefon: 56165100
ACOS Innsyn levert av ACOS AS