Dette er et dokument som ble sendt fra en saksbehandler i kommunen. Dersom dokumentet ikke er gradert, kan du lese dokumentet og eventuelle vedlegg ved å klikke på tekst-lenkene nederst på siden.
 
Clear
     
 

Utgående dokument

Utgående dokument 2017021582
DokumentID: 17/21582 - Svar på - Avrop på rammeavtale - behov for generelle vikartjenester - frist fredag 12.5.17 kl. 16.00
ArkivsakID: 17/1830 - Anskaffelse av vikar til Forvaltningskontoret
Journaldato: 26.07.2017
Brevdato: 11.05.2017
Dokumentansvarlig: Kari Hesjedal
Hjemmel: Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 2

Tekstdokument

Dokumentet er ikke offentlig i henhold til Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 2, derfor viser ingen tekster

Kontaktinformasjon om tjenesten

Lindås kommune
Kvernhusmyrane 20
5914 Isdalstø
Telefon: 56375000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS