Dette er et dokument som ble sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom innkommende post blir scannet, og dokumentet ikke er gradert, kan du lese dokumentet ved å klikke på tekst-lenkene under. Du kan få mer informasjon om saken dette dokumentet er knyttet til ved å klikke på arkivsak-lenken.
 
Clear
     
 

Innkommende dokument

Innkommende dokument 2019016209
DokumentID: 19/16209 - Melding fra leverandør - Re: Forlengelse av vedståelsesfrist
ArkivsakID: 19/110 - Rammeavtale om levering av revisjonstenester til Alver kommune
Innkjøp
Journaldato: 22.05.2019
Brevdato: 20.03.2019
Dokumentansvarlig: Ina Wergeland
Hjemmel: Offl. § 23 tredje ledd

Tekstdokument

Dokumentet er ikke offentlig i henhold til Offl. § 23 tredje ledd, derfor viser ingen tekster

Kontaktinformasjon om tjenesten

Lindås kommune
Kvernhusmyrane 20
5914 Isdalstø
Telefon: 56375000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS