Dette er et dokument som ble sendt fra en saksbehandler i kommunen. Dersom dokumentet ikke er gradert, kan du lese dokumentet og eventuelle vedlegg ved å klikke på tekst-lenkene nederst på siden.
 
Clear
     
 

Utgående dokument

Utgående dokument 2019016215
DokumentID: 19/16215 - Melding til leverandør -Re: Ad bilag 2 - løsningsbeskrivelse
ArkivsakID: 19/110 - Rammeavtale om levering av revisjonstenester til Alver kommune
Innkjøp
Journaldato: 22.05.2019
Brevdato: 04.03.2019
Dokumentansvarlig: Ina Wergeland
Journalpostkategori: Apost
Hjemmel: Offl. § 23 tredje ledd

Tekstdokument

Dokumentet er ikke offentlig i henhold til Offl. § 23 tredje ledd, derfor viser ingen tekster

Kontaktinformasjon om tjenesten

Lindås kommune
Kvernhusmyrane 20
5914 Isdalstø
Telefon: 56375000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS