Utvalg: | Plan- og miljøutvalet |
---|---|
Dato: | 17.10.2018 10:15 - 13:00 |
Møtested: | Nordhordlandshallen, kantina |
Status: | Møtet er ferdig protokollert |
Sakskart: | |
Møteprotokoll: |
Innkalling og saksliste er godkjent
Endring rekkefølge saksliste: 110, 111, 112 113, 114, 120, 123, 131, 132, 115, 116, 117, 118, 119, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130/18.
Ellers ingen merknader, samrøystes.
Møteprotokoll frå møte - 29.08.2018 er godkjent.
Møteprotokoll frå møte - 29.08.2018 vert godkjent, samrøystes.
Meldinga er teke til orientering
Ingen merknader, samrøystes.
Meldinga er teke til orientering.
Ingen merknader, samrøystes.
Lindås kommune sitt vedtak datert 26.06.2018 der det vart gjeve avslag på søknad om dispensasjon for frådeling av bustadtomt vert oppheva. Klagen vert tatt til følgje.
Med heimel i plan- og bygninslova (pbl) § 19-2 vert det gjeve løyve til dispensasjon frå LNF-føremål fr frådeling av parsell til bustad på følgjande vilkår:
1. Før det kan gjevast løyve til deling etter plan og bygningslova må:a. Gbnr 142/9 vere samanføyd med gbnr 142/3b. Det vert gitt bruksending frå fritidsbolig til anna landbruksformål på gbnr 142/9.
Grunngjeving:
Plan og miljø ser fordelane med å gje dispensasjon som klart større en ulempene.
Det blir betre sikkerhet på gardstunet når ein tilbakefører gbnr 142/9. Dette med bakgrunn i større areal til å kunne utvida eksisterande vegar, arbeidsareal og framtidig utvikling av driftsbygning. Tiltaket gjer ikkje negativ verknad på miljø. Det gjer eit positivt bidrag på helse når fleire generasjonar kan bu saman og lenger i egen heim, i tråd med overordna politikk. Tiltaket vil også bidra positivt til vidare drift og derfor også oppretthalda kulturlandskapet. Landbruksarealet vert ikkje fragmentert då arealet ligg i eit hjørne av eigedommen og ikkje kan haustast. Det tar ikkje stort areal av beitemark, og området vurderes som lite egna til landbruk.
Det omsøkte tilaket tilsidesett ikkje overordna plan sitt formål, då det ikkje vert fleire bueiningar i planområdet med dette tiltaket.
Tilbakeføring av gbnr 142/9 støtter sentrale mål om å finne andre driftsinntekter på gardsdrifta.
Tiltaket støtter oppunder STRATEGI 39 samfunnsdel til kommuneplanen 2017-2029: Oppretthalde kulturlandskapet gjennom å leggje til rette for aktiv drift og ta vare på verdifullt landbruksareal.
Det må vurdere å justere arealet opptil til grensa til naboeigedommen.
PMU ser etter ei heilhets vurdering at fordelane med å gi dispensasjon er klart større en ulempene. PMU kan ikkje sjå at saka dannar presedens, då kvar sak om dispensasjon skal vurderast individuelt.
Utvalet var på synfaring før møte tok til.
Fellesframlegg v/M Knudsen-Krf:
Lindås kommune sitt vedtak datert 26.06.2018 der det vart gjeve avslag på søknad om dispensasjon for frådeling av bustadtomt vert oppheva. Klagen vert tatt til følgje.
Med heimel i plan- og bygninslova (pbl) § 19-2 vert det gjeve løyve til dispensasjon frå LNF-føremål fr frådeling av parsell til bustad på følgjande vilkår:
1. Før det kan gjevast løyve til deling etter plan og bygningslova må:
a. Gbnr 142/9 vere samanføyd med gbnr 142/3
b. Det vert gitt bruksending frå fritidsbolig til anna landbruksformål på gbnr 142/9.
Grunngjeving:
Plan og miljø ser fordelane med å gje dispensasjon som klart større en ulempene.
Det blir betre sikkerhet på gardstunet når ein tilbakefører gbnr 142/9. Dette med bakgrunn i større areal til å kunne utvida eksisterande vegar, arbeidsareal og framtidig utvikling av driftsbygning. Tiltaket gjer ikkje negativ verknad på miljø. Det gjer eit positivt bidrag på helse når fleire generasjonar kan bu saman og lenger i egen heim, i tråd med overordna politikk. Tiltaket vil også bidra positivt til vidare drift og derfor også oppretthalda kulturlandskapet. Landbruksarealet vert ikkje fragmentert då arealet ligg i eit hjørne av eigedommen og ikkje kan haustast. Det tar ikkje stort areal av beitemark, og området vurderes som lite egna til landbruk.
Det omsøkte tilaket tilsidesett ikkje overordna plan sitt formål, då det ikkje vert fleire bueiningar i planområdet med dette tiltaket.
Tilbakeføring av gbnr 142/9 støtter sentrale mål om å finne andre driftsinntekter på gardsdrifta.
Tiltaket støtter oppunder STRATEGI 39 samfunnsdel til kommuneplanen 2017-2029: Oppretthalde kulturlandskapet gjennom å leggje til rette for aktiv drift og ta vare på verdifullt landbruksareal.
Det må vurdere å justere arealet opptil til grensa til naboeigedommen.
PMU ser etter ei heilhets vurdering at fordelane med å gi dispensasjon er klart større en ulempene. PMU kan ikkje sjå at saka dannar presedens, då kvar sak om dispensasjon skal vurderast individuelt.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
I medhald av plan- og bygningslova § 12-10, vedtek Plan- og miljøutvalet å legge reguleringsplan for Fv. 57 med gang- og sykkelveg Lindås tettstad – Mongstad, med planID 1263-201407, ut til offentleg ettersyn.
Jørgen Herland-Sp stilte spørsmål om eigen habilitet grunna grunneigarforhold i området, og utvalet vurderte han som inhabil. Han gjekk difor frå under handsaming av denne saka. |
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Innstilling i Plan- og miljøutvalet - 17.10.2018:
Plan- og miljøutvalet vedtek følgjande innstilling til Kommunestyret på vilkår av at motsegnet frå Hordaland fylkeskommune vert trekt:
I medhald av plan- og bygningslova § 12-12, vedtek Kommunestyret områdeplan for Alversund, del av gnr 137 og 138, planid. 1263 – 200902.
Rådmannen sitt reviderte framlegg vart lagt fram i møte:
Plan- og miljøutvalet vedtek følgjande innstilling til Kommunestyretpå vilkår av at motsegnet frå Hordaland fylkeskommune vert trekt:
I medhald av plan- og bygningslova § 12-12, vedtek Kommunestyret områdeplan for Alversund, del av gnr 137 og 138, planid. 1263 – 200902.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Innstilling frå Plan- og miljøutvalet - 17.10.2018:
I medhald av plan- og bygningslova § 12-12, vedtek kommunestyret å godkjenne reguleringsplan for Alver næringsområde sør, plan-id 1263-201601, på følgjande vilkår:
Føresegner datert 08.10.2018 og plankart datert 07.05.2018 vert lagt til grunn
Før reguleringsplanen vert kunngjort godkjent, skal feilfritt plankart ligge føre i gjeldande SOSI-standard for Lindås kommune.
…………………………
Rådmannen sitt framlegg vart vedteke med 8 røyster (A.Høgquist-H, I. Fjeldsbø-H, T. Larsen-H, N.Øvreås-Frp, J.Herland-Sp, O. Myhr-Krf, M. Knudsen-Krf, B. Risøy-Krf)
I medhald av plan- og bygningslova § 12-14, godkjenner plan- og miljøutvalet mindre endring av reguleringsplan Alver næringsområde, plan-id 1263-201206. Føresegner datert 07.10.2018 og plankart datert 05.10.2018 vert lagt til grunn.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Innstilling i Plan- og miljøutvalet - 17.10.2018:
I medhald av plan- og bygningslova § 12-12, vedtek kommunestyret å godkjenne reguleringsplan for Sjurneset, plan-id 1263-201501, på følgjande vilkår:
Føresegner datert 04.10.2018 og plankart datert 28.08.2018 vert lagt til grunn.
Før reguleringsplanen vert kunngjort godkjent, skal feilfritt plankart ligge føre i gjeldande SOSI-standard for Lindås kommune.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
I medhald av plan- og bygningslova § 12-10, vedtek Plan- og miljøutvalet å leggje framlegg til reguleringsplan for Nystøltunet, planID 1263-201603, ut til høyring og offentleg ettersyn.
På vilkår at foreslått naustområdet BUN vert utvida til også å omfatte gnr 214 bnr 97.
Fellesframlegg v/S. Hauge-Ap:
I medhald av plan- og bygningslova § 12-10, vedtek Plan- og miljøutvalet å leggje framlegg til reguleringsplan for Nystøltunet, planID 1263-201603, ut til høyring og offentleg ettersyn.
På vilkår at foreslått naustområdet BUN vert utvida til også å omfatte gnr 214bnr
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet i kommuneplanen sin arealdel for oppføring av ny bustad.
Med heimel i plan- og bygningslova § 20-1, jf. pbl § 20-3 vert det gjeve løyve til riving av eksisterande våningshus og oppføring av nytt bustadhus på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan datert 04.06.2018 med heimel i pbl. § 29-4, jf. SAK § 6-3.
Tiltaket skal knytast til privat avløpsanlegg i samsvar med utsleppsløyve i sak 18/1715, og utførast i samsvar med godkjent situasjonsplan.
Før det vert gjeve ferdigattest/mellombels bruksløyve for tiltaket skal følgjande ligge føre:
Ferdigattest/mellombels bruksløyve for VA-anlegget.
Ferdigattest/mellombels bruksløyve for veg og avkjørsle.
Faktisk plassering av tiltaket må vere målt inn, og koordinatar sendt kommunen.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje er sett i gang innan 3 år etter at løyvet er gitt, eller vert innstilt i lengre tid enn 2 år, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9. Dette gjeld også dispensasjonsløyvet.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjevedispensasjonfrå LNF-føremålet i kommunedelplanen for Lindåsosane, Lygra og Lurefjorden og plan- og bygningslova§ 1-8 for oppføring av fritidsbustad på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan datert 15.05.2018 med heimel i pbl. § 29-4, jf. SAK § 6-3.
Tiltaket skal knytast til privat avlaupsanlegg i samsvar med utsleppsløyve i vedtak datert 24.11.1995, og utførast i samsvar med godkjent situasjonsplan. Tomta skal koplast til avlaupsleidning på gbnr 58/8.
Avkjørsle skal opparbeidast i samsvar med brev datert 27.09.2018 frå Statens vegvesen og situasjonsplan som ligg som vedlegg til dette brev.
Bortfall av løyve
Vedtak om dispensasjon er gyldig i 3 år, jf. pbl § 21-9. Fristen kan ikkje forlengast. Det må ligga føre løyve til tiltak etter plan- og bygningslova innan utløp av 3 års fristen for vedtaket.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Saka vert utsett og utvalet ber om ei synfaring i neste møte.
Framlegg frå M. Knudsen-Krf:
Saka vert utsett og utvalet ber om ei synfaring i neste møte.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova §19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet i kommuneplanen sin arealdel for arealoverføring av tilleggsareal på ca. 150m2 frå gbnr 239/2 til gbnr 239/73. Tilleggsarealet skal nyttast som parkeringsareal til eksisterande fritidseigedom på gbnr 239/73.
Med heimel i plan- og bygningslova § 26-1, jf. §20-1, bokstav m, 20-2 og 20-4, bokstav d vert det gjeve løyve frå LNF-føremålet i kommuneplanen sin arealdel for arealoverføring av tilleggsareal på ca. 150m2 frå gbnr 239/2 til gbnr 239/73.
Løyve er gjeve på følgjande vilkår:
Grensene for tilleggsarealet til fritidseigedomen går fram av situasjonsplan datert 17.05.18 med heimel i pbl. § 29-4, jf. SAK § 6-3. Tilleggsarealet si nøyaktige storleik vert fastlagt i samband med gjennomføring av oppmålingsforretning etter matrikkellova.
Eventuell rett til å føre vass- og avlaupsleidningar over andre sin grunn må tinglysast, jf. plan- og bygningslova §§ 27-1 og 27-2.
Eventuell vegrett over andre sin grunn må tinglysast, jf. pbl. § 27-4, 1. ledd.
Løyvet fell vekk dersom det ikkje er gjennomført oppmålingsforretning etter lov om eigedomsregistrering innan 3 år etter at løyvet er gjeve, eller dersom matrikkelføring vil vere i strid med lov om eigedomsregistrering jf. pbl § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova §19-2 vert det gjeve dispensasjon frå plankravet i føresegn 1.1 i kommuneplanen (KPA) for oppføring av tilbygg og terrasse med bebygd areal (BYA) på 101,5m2 og med bruksareal (BRA) på 123m2 på eigedom gbnr 195/138 og gbnr 195/167.
Med heimel i plan- og bygningslova § 20-1, jf. pbl §§ 20-3 og 20-2 vert det gjeve løyve i eitt trinn for oppføring av tilbygg og terrasse med bebygd areal (BYA) på 101,5m2 og med bruksareal (BRA) på 123m2 på eigedom gbnr 195/138 og gbnr 195/167.
Løyvet vert gjeve på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan datert 04.12.17 med heimel i pbl. § 29-4, jf. SAK § 6-3.
Før det vert gjeve ferdigattest/mellombels bruksløyve for tiltaket skal følgande ligge føre:
Samanføying av eigedomane – gbnr 195/138 og gbnr 195/167.
Faktisk plassering av tiltaket må vere målt inn, og koordinatar sendt kommunen.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje er sett i gang innan 3 år etter at løyvet er gitt, eller vert innstilt i lengre tid enn 2 år, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9. Dette gjeld også dispensasjonsløyvet.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå arealføremålet LNF i kommunedelplanen for Lindåsosane, Lygra og Lurefjorden og plan- og bygningslova § 1-8 (byggjeforbodet i strandsona) for oppretting av ny grunneigedom frå gbnr. 110/5 slik det er søkt om.
Med heimel i plan- og bygningslova § 26-1, jf. §§ 20-1, bokstav m, 20-2 og 20-4, bokstav d vert det gjeve løyve til oppretting av ny grunneigedom på om lag 1 000 m² frå gbnr. 110/5 slik det er søkt om og på følgjande vilkår:
Grensene for den nye parsellen går fram av situasjonsplan datert 13.09.2018 som er journalført mottatt 19.09.2018, jf. pbl. § 29-4. Parsellen sin nøyaktige storleik vert fastlagt i samband med gjennomføring av oppmålingsforretning etter matrikkellova.
Det vert sett krav om at restarealet av gbnr 110/5 skal samanføyast ved sal til gbnr 110/4, jf pbl § 21-4 femte ledd bokstav b).
Før det vert gjennomført oppmålingsforretning eller parsellen vert oppretta skal det liggja føre:
Tinglyst avtale som sikrar den nye parsellen vegrett over gbnr 110/5 frå kommunal veg og fram til grensa for den nye parsellen, jf. plan- og bygningslova
§§ 27-1 og 27-2.
Tinglyst avtale som sikrar den nye parsellen rett til å plassera anlegg for vatn og avløp på gbnr 110/5, jf. pbl. § 27-4, 1. ledd.
Vilkår i vedtaket om deling etter jordlova datert 05.10.2018 skal vera oppfylt.
Løyvet fell vekk dersom det ikkje er gjennomført oppmålingsforretning etter lov om eigedomsregistrering innan 3 år etter at løyvet er gjeve, eller dersom matrikkelføring vil vere i strid med lov om eigedomsregistrering jf. pbl § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå føresegn 1.1 i kommuneplanen (plankravet) og plan- og bygningslova § 1-8 (byggjeforbodet i strandsona) for oppretting av ny grunneigedom frå gbnr. 108/2 slik det er søkt om.
Med heimel i plan- og bygningslova § 26-1, jf. §§ 20-1, bokstav m, 20-2 og 20-4, bokstav d vert det gjeve løyve til oppretting av ny grunneigedom på om lag 1 950 m² frå gbnr. 108/2 på følgjande vilkår:
Grensene for den nye parsellen går fram av situasjonsplan datert 12.06.2018, jf. pbl. § 29-4. Parsellen sin nøyaktige storleik vert fastlagt i samband med gjennomføring av oppmålingsforretning etter matrikkellova.
Løyvet fell vekk dersom det ikkje er gjennomført oppmålingsforretning etter lov om eigedomsregistrering innan 3 år etter at løyvet er gjeve, eller dersom matrikkelføring vil vere i strid med lov om eigedomsregistrering jf. pbl § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i pbl § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF føremålet i kommuneplanen sin arealdel for oppføring av påbygg til bustad.
Med heimel i plan- og bygningslova § 20-1, jf. pbl § 20-3 vert det gjeveløyve til oppføring av påbyggtil bustad på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan og teikningar motteke 30.05.18 med heimel i pbl. § 29-4, jf. SAK § 6-3.
Kommunen gjev fritak frå teknisk forskrift slik det går fram av søknaden.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje er sett i gang innan 3 år etter at løyvet er gitt, eller vert innstilt i lengre tid enn 2 år, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9. Dette gjeld også dispensasjonsløyvet.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Lindås kommune sitt vedtak om Dispensasjon og endringsløyve for tomannsbustad datert 06.09.2018 vert oppretthalde. Klagen vert ikkje tatt til følgje.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Klagen vert ikkje teke til følge. PMU sitt vedtak datert 29.08.2018 opprettholdes med følgende endring:
"Utvalget ser ikkje ulemper med dispensasjonen" endres til "PMU vurderer at fordelene med dispensasjon er klart større enn ulempene".
Det omsøkte tiltaket vil være i tråd med strategi 32 i kommuneplanens samfunnsdel om å leggje tilrette for spredt busetnad i heile kommunen, og sett såleis ikkje kommuneplanens overordna føringer til sides. Området er lagt ut som LNF spredt bolig utan tallfesting av einingar.
PMU har gjennomgått Fylkesmannen sine innspel og finn ingen nye moment som endrar vårt standpunkt.
Framframlegg frå T.Larsen-H:
Klagen vert ikkje teke til følge. PMU sitt vedtak datert 29.08.2018 opprettholdes med følgende endring:
"Utvalget ser ikkje ulemper med dispensasjonen" endres til "PMU vurderer at fordelene med dispensasjon er klart større enn ulempene".
Det omsøkte tiltaket vil være i tråd med strategi 32 i kommuneplanens samfunnsdel om å leggje tilrette for spredt busetnad i heile kommunen, og sett såleis ikkje kommuneplanens overordna føringer til sides. Området er lagt ut som LNF spredt bolig utan tallfesting av einingar.
PMU har gjennomgått Fylkesmannen sine innspel og finn ingen nye moment som endrar vårt standpunkt.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Plan – og miljøutvalet fatta følgjande vedtak i saka den 23.05.2018:
Det vert gjeve dispensasjon frå arealføremålet LNF og byggegrense mot sjø i plan- og bygningslova § 1-8 for legalisering av kjellar til fritidsbustad, terrasse og uthus/grillhus, etablering av biloppstillingsplass og tilkomstveg vist som alternativ 1 med heimel i plan- og bygningslova (pbl.) § 19-2 jf. §§ 11-6 og 1-8 · Dispensasjonen er gjeve på vilkår av at det vert gjeve løyve med heimel i veglova til utvida bruk av avkjørsel til kommunal veg.
Med heimel i pbl § 19-2, jf. § 29-4 2.ledd vert det gjeve dispensasjon for plassering av hytte med ein minsteavstand til nabogrense på 3.49 meter mot gbnr 113/7.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 og 1-8 vert dispensasjon for oppføring av frittliggjande vedhus , redskapshus og takkoverbygg ved inngangs parti avslått.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga, unntatt valg av veg og takoverbygg ved inngangsparti. Når det gjelder valg av veg alternativ 1, meiner PMU at dette alternativet er det beste med tanke på visuelt inntrykk fra sjø, det blir ein tryggere ferdsel på eksisterende veg (sjøveg) og totalt sett blir dette den beste løysinga for alle parter.
Lindås kommune sitt vedtak datert 23.05.2018 vert oppretthalde. Klagane vert ikkje tatt til følgje.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
«Klagen vert ikkje tatt til følge. Plan-og miljøutvalet opprettheld vedtaket frå møte 29/8-18. «Det vert dispensert frå LNF føremålet i kommuneplanen sin arealdel og frå plan og bygningslovens § 1-8, byggjeforbodet i 100- metersbeltet langs sjø. Det vert gitt løyve til å byggja naust på Gnr./Bnr. 174/24. Naustetomta er den siste som er ubygd i området men ligg i forlenging av eit etablert nausteområde og etablering av naust vil av den grunn ikkje skapa presedens. Tomta ligg slik at det ikkje er naudsynt med sprenging eller andre naturingrep for å setja opp naust. Ei utbygging og meir aktiv bruk av denne tomta vil gjere tilkomsten til strandlinja meir tilrettelagt. Grunneigaren har allereie tatt del i opparbeiding av veg og parkering ned mot naustetomta, og auka bruk av sjøtomta vil auke motivasjonen for tilrettelegging og vedlikehald av tilkomst for ålmenta til strandlinja. Tomta vert allereie brukt til båtfeste, og byggjng av eit lite naust vil ikkje vesentleg auke privatiseringa av strandlinja og dermed setje omsynet som ligg bak føresegna vesentleg til side. Tiltaket vil bidra til vedlikehald og etablering av veg og stiar noko som styrkar natur- og friluftsføremålet, og vil derfor ikkje sette LNF-føremålet vesentleg til sides. Ut frå ei samla vudering ser utvalget at føremonane for ålmenta er klart større enn ulempene ved å gi løyve til oppføring av naust på den omsøkte naustetomta.»
I klagen frå fylkesmannen står det at Lindås ligg i kategori 2 for strandsone vern. Lindås kommune er ein kommune med store variasjonar når det gjeld press på areal i strandsona. Nausttomten som er omsøkt ligg i eit område med lite press i standsona, så å bruke kategori 2 blir ikkje riktig i denne saka. PMU meiner dette er ei naturlig forlenging av naustområdet og er såleis uening i fylkesmannen si vurdering når det gjeld beskrivelse av naustområdet.
Tiltaket er i tråd med føringar i planprogrammet til den nye KPA, der ein ønskjer større nausteområder.
Framlegg frå J. Herland-Sp:
«Klagen vert ikkje tatt til følge. Plan-og miljøutvalet opprettheld vedtaket frå møte 29/8-18. «Det vert dispensert frå LNF føremålet i kommuneplanen sin arealdel og frå plan og bygningslovens § 1-8, byggjeforbodet i 100- metersbeltet langs sjø. Det vert gitt løyve til å byggja naust på Gnr./Bnr. 174/24. Naustetomta er den siste som er ubygd i området men ligg i forlenging av eit etablert nausteområde og etablering av naust vil av den grunn ikkje skapa presedens. Tomta ligg slik at det ikkje er naudsynt med sprenging eller andre naturingrep for å setja opp naust. Ei utbygging og meir aktiv bruk av denne tomta vil gjere tilkomsten til strandlinja meir tilrettelagt. Grunneigaren har allereie tatt del i opparbeiding av veg og parkering ned mot naustetomta, og auka bruk av sjøtomta vil auke motivasjonen for tilrettelegging og vedlikehald av tilkomst for ålmenta til strandlinja. Tomta vert allereie brukt til båtfeste, og byggjng av eit lite naust vil ikkje vesentleg auke privatiseringa av strandlinja og dermed setje omsynet som ligg bak føresegna vesentleg til side. Tiltaket vil bidra til vedlikehald og etablering av veg og stiar noko som styrkar natur- og friluftsføremålet, og vil derfor ikkje sette LNF-føremålet vesentleg til sides. Ut frå ei samla vudering ser utvalget at føremonane for ålmenta er klart større enn ulempene ved å gi løyve til oppføring av naust på den omsøkte naustetomta.»
I klagen frå fylkesmannen står det at Lindås ligg i kategori 2 for strandsone vern. Lindås kommune er ein kommune med store variasjonar når det gjeld press på areal i strandsona. Nausttomten som er omsøkt ligg i eit område med lite press i standsona, så å bruke kategori 2 blir ikkje riktig i denne saka. PMU meiner dette er ei naturlig forlenging av naustområdet og er såleis uening i fylkesmannen si vurdering når det gjeld beskrivelse av naustområdet.
Tiltaket er i tråd med føringar i planprogrammet til den nye KPA, der ein ønskjer større nausteområder.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Politiker | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Ståle Juvik Hauge | Arbeiderpartiet | Utvalsleiar | stale.hauge@lindas.kommune.no |
Jørgen Herland | Senterpartiet | Nestleiar | joer-he@online.no |
Ingrid J.Fjeldsbø | Høgre | Medlem | i-fjelds@frisurf.no |
Gro Anita Høgquist | Høgre | Medlem | anitalogg@gmail.com |
Bent Risøy | Kristeleg Folkeparti | Medlem | berisoey@gmail.com |
Malin Helene Andvik | Kristeleg Folkeparti | Medlem | malin.h.knudsen@gmail.com |
Espen Foseid Aakre | Arbeiderpartiet | Varamedlem | espaak@hfk.no |
Nina Stabell Øvreås | Fremskrittspartiet | Varamedlem | Nina.Ovreas@lindas.kommune.no |
Thomas Larsen | Høgre | Varamedlem | thomas.hogre@outlook.com |
Olav Myhr | Kristeleg Folkeparti | Varamedlem | olavjmyhr@gmail.com |
Hogne Brunborg (Ikke møtt) | Arbeiderpartiet | Medlem | hogne.brunborg@gmail.com |
Karl Vågstøl (Ikke møtt) | Høgre | Medlem | karl@activrevisjon.no |
Sæbjørg Hageberg Kjeka (Ikke møtt) | Kristeleg Folkeparti | Medlem | sebkjek@gmail.com |
Andreas Dyngen (Ikke møtt) | Uavhengig | Medlem | andreas@dyngen.net |