Her får du mer informasjon om møtet i Administrasjonsutvalet den 03.09.2015, som saksliste, sakskart, protokoll og liste over frammøtte representanter.
 
Clear
     
 

Møte i Administrasjonsutvalet den 03.09.2015

Administrasjonsutvalet
03.09.2015 10:00 - 11:15
Utvalg:Administrasjonsutvalet
Dato:03.09.2015 10:00 - 11:15
Møtested:Kantina, rådhuset
Status:Møtet er ferdig protokollert
Sakskart:Innkalling - Administrasjonsutvalet - 03.09.2015 (Hoveddokument) ()
Møteprotokoll:Protokoll - Administrasjonsutvalet - 03.09.2015 (Hoveddokument) ()

Saksliste

  • Godkjenning av innkalling og saksliste Hoveddokument 270KB
    Brevdato: 26.08.2015
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Stabsavdelinga
    Saksbehandler: Tove Mette Arnø Fyllingen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Innkalling og saksliste er godkjent



    Behandling

    Ingen merknader. Samrøystes.

  • Godkjenning av møteprotokoll Hoveddokument 272KB

    013/15 - 15/27577 - Godkjenning av møteprotokoll

    Journaldato: 26.08.2015  2 dokumenter
    Brevdato: 25.08.2015
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Stabsavdelinga
    Saksbehandler: Nora Gjerde

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Møteprotokollen er godkjent



    Behandling

    Ingen merknader. Samrøystes.

  • Endringar i arbeidsmiljølova Hoveddokument 412KB

    014/15 - 15/27354 - Endringar i arbeidsmiljølova

    Journaldato: 26.08.2015  1 dokument
    Brevdato: 21.08.2015
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Utviklingsavdelinga
    Saksbehandler: Ole Georg Hoaas

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Administrasjonsutvalet har drøfta sak 14/15 vedkomandeendringar i AML og uttaler følgjande om p.14-9 f midlertidig tilsetting:

    1. Administrasjonsutvalet meiner at Lindås kommune skal vidareføre den gode praksisen som er utvikla på grunnlag av den gamle AML og vera restriktiv i bruk av midlertidige tilsettingar.

    2. Arbeidsgjevar skal minst ein gong pr.år drøfte bruken av midlertidige tilsettingar.

    3. Desse punkta må innarbeidast i arbeidsgjevars styringsdokument og leggjast fram til neste møte i administrasjonsutvalet.



    Behandling

    Personalsjef Helge Tangen orienterte til saka.

    Framlegg om uttale frå administrasjonsutvalet:

    Administrasjonsutvalet har drøfta sak 14/15 vedkomandeendringar i AML og uttaler følgjande om p.14-9 f midlertidig tilsetting:

    1. Administrasjonsutvalet meiner at Lindås kommune skal vidareføre den gode praksisen som er utvikla på grunnlag av den gamle AML og vera restriktiv i bruk av midlertidige tilsettingar.

    2. Arbeidsgjevar skal minst ein gong pr.år drøfte bruken av midlertidige tilsettingar.

    3. Desse punkta må innarbeidast i arbeidsgjevars styringsdokument og leggjast fram til neste møte i administrasjonsutvalet.

    Framlegget vart samrøystes vedteke.

    Skriv frå HTV fagforbundet og utdanningsforbundet vert lagt ved saka til vidare handsaming i formannskapet:

    Framlegg til ny AML fekk mykje omtale massiv motstand frå arbeidstakarorganisasjonane og dei ulike politiske parti. Framlegga vart likevel vedteke og endringa trådte i kraft frå 01.07.15.

    Det viser seg at over 40 kommunar i Norge har gjort vedtak på å ikkje ta i bruk ny AML.

    Organisasjonane vil oppmode politikarane i Lindås til det å stemme for at vår kommune ikkje tek i bruk enidringane som kom i AML 01.07.15.

    Midlertidig tilsetjing:

    Retten til å tilsette midlertidig må knyttast opp mot teksten i § 14.9 i gamal AML. All anna tilsetjing skal vera fast. Dette vil mellom anna trygga økonomien til dei tilsette, det trygga at unge arbeidstakarar får innvilga lån, planlegga livet sitt, hjelpe på rekruttering. Det å veta at ein får behalda jobben motiverar til større innsats og interesse for arbeidsoppgåvene og arbeidsmiljøet.

    Vi ynskjer eit arbeidsliv som er føreseieleg, trygt og inkluderande.

    Utvida arbeidstid pr.dag/meir søndagsarbeid:

    Det skal etter ny AML kunne avtalast lokalt om ein skal ha vakter over 9 timer. Dette vert brukt spesielt i kvinnedominerte yrker, og i kampen om rett til heiltid. "-dersom du vil ha 100% stilling må du jobba 12,5 t.vakter, spesielt i helgane".

    Gammel AML sikrar at arbeidstilsynet skal godkjenne slike vakter, sett i forhold til kva arbeid ein har. Arbeid med svært høg aktivitet, fysisk og psykisk egner seg ikkje til 12,5 - timars

    Gamal AML opnar for unntak og alternative løysingar Vaktar over 13 timer vakter.skal i dag godkjennast av organisasjonanaë, noko som sikrar at dei som skal gå desse vaktane gjer det frivilleg.

    Vi ynskjer eit arbeidsliv som ein skal kunna stå i heile sitt yrkesaktive liv.

  • Melding/orientering til administrasjonsutvalet 03.09.2015 Hoveddokument 393KB
    Brevdato: 21.08.2015
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Utviklingsavdelinga
    Saksbehandler: Ole Georg Hoaas

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Meldinga er teke til orientering



    Behandling

    Orienteringar frå ordførar og rådmann:

    Status for utviklingsprogrammet «Lindås 2019»

    Status for prosessane vedrørande kommunereforma

    Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.

Fremmøte

Fremmøte
PolitikerPartiMedlemstypeE-Post
Astrid Aarhus ByrknesKristeleg FolkepartiUtvalsleiarordf@lindas.kommune.no
Leif Hosøy SleireKristeleg FolkepartiNestleiarleif.sleire@gmail.com
Tonhild Ringås OlsenMedlemTonhild.Olsen@lindas.kommune.no
Jarle NæssMedlemJarle.Ness@lindas.kommune.no
Nina Stabell ØvreåsFremskrittspartietMedlemNina.Ovreas@lindas.kommune.no
Ingeborg AskelandSenterpartietMedlemaskelandingeborg@gmail.com
Ørjan Raknes Forthunorjan.raknes.forthun@alver.kommune.no
Helge Erik Tangenhelge.erik.tangen@alver.kommune.no
Vigdis Markussen (Ikke møtt) Medlem

Kontaktinformasjon om tjenesten

Lindås kommune
Kvernhusmyrane 20
5914 Isdalstø
Telefon: 56375000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS