Utval: | Plan- og miljøutvalet |
---|---|
Dato: | 30.10.2019 09:00 - 12:55 |
Møtestad: | Kantina, rådhuset |
Status: | Vedtak er påført møtet |
Sakskart: | |
Møteprotokoll: |
Innkalling og saksliste er godkjent.
Endring saksliste: 107, 108, 115, 109, 111, 114, 112, 113, 117, 110, 116, 118, 119/19.
Ellers ingen merknader, samrøystes.
Møteprotokoll frå møte 15.10.2019 er godkjent.
Møteprotokoll frå møte 15.10.2019 vert godkjent, samrøystes.
Klagen vert tatt til følgje. Plan og miljø utvalet (PMU) gir klagar dispensasjon frå § 1-8 i plan- og bygningslova og LNF-formålet i kommunedelplan og gir løyve til frådeling.
På vilkår av at veg fram til eigendomen vert lagt om utanom tunet beståande av dagens våningshus og garasje eller dagens våningshus og garasje vert rive og bygd nytt slik at vegen ikkje går gjennom tunet.
Landbruksmynde i Lindås kommune er positiv til frådeling etter landbruksfagelige vurderingar; det er Ikkje behov for hus nr 2 på eigedomen og tomten ligg i utkant av jorbruksareal, grensar mot skog/ås.
Å gi dispensasjon frå 100-metersbelte mot sjø ser PMU som uproblematisk da dette ikkje er etableringar eller endra bruk av alt eksisterande bygningar. Dispensasjon endrar ikkje natur- og kulturmiljø, friluftsliv, landskap og andre allmenne interesser og ein ser ikkje at regionalmynde sin utale tar oppi seg formålet i pbl §1-8.
PMU kan ikkje sjå at overordna endringa av arealformålet frå LNF til bustad er tilfelle i denne saka då arealendringa i praksis skjer når bustaden blei etablert som hus nr,2 på gardsbruket.
Forholdet til føresegn 5.12 i kommuneplanen der de er sett krav til minimum 100 meter i frå eigedom til nærmaste driftsbygning er ikkje relevant då eigendommen alt er bebygd. PMU meiner at Føresegna det visast til gjeld nye byggingar, ikkje etablerte.
PMU ser ikkje at dispensasjon ut frå ei heilskapleg vurdering sett formålet med kommunedelplan for Lindåsneset med Mongstad til side.Dispensasjon har liten til ingen negativ konsekvensar for helse, miljø, jordvern, sikkerhet og tilgjengelegheit. Dispensasjon gir betre sikkerhet for trafikk, jordvernet vet betre i varetatt i form av muligheit for generasjonsskifte vert gjort mogleg med tanke på endra rammer for jordbruket etter nasjonal politikk. Lindås kommune samfunnsplan skal leggja til rette for at innbyggjara skal bu i eigen heim lengst moleg og det gir positive verknader på helse.
Utfordringar med landbruksdrift opp mot eigedommen er ikkje utfordrande då dette er forhold rundt landbruk i drift som alt er tilstade og vil vere synlig ved framtidig endra bruk/eigarforhold på omsøkt eigedom.
Ut frå ei samla vurdering ser PMU fordelane som klart større enn ulempene og gir dispensasjon.
Utvalet var på synfaring 29.10.2019.
Framlegg frå Ståle Hauge-Ap:
Klagen vert tatt til følgje. Plan og miljø utvalet (PMU) gir klagar dispensasjon frå § 1-8 i plan- og bygningslova og LNF-formålet i kommunedelplan og gir løyve til frådeling.
På vilkår av at veg fram til eigendomen vert lagt om utanom tunet beståande av dagens våningshus og garasje eller dagens våningshus og garasje vert rive og bygd nytt slik at vegen ikkje går gjennom tunet.
Landbruksmynde i Lindås kommune er positiv til frådeling etter landbruksfagelige vurderingar; det er Ikkje behov for hus nr 2 på eigedomen og tomten ligg i utkant av jorbruksareal, grensar mot skog/ås.
Å gi dispensasjon frå 100-metersbelte mot sjø ser PMU som uproblematisk da dette ikkje er etableringar eller endra bruk av alt eksisterande bygningar. Dispensasjon endrar ikkje natur- og kulturmiljø, friluftsliv, landskap og andre allmenne interesser og ein ser ikkje at regionalmynde sin utale tar oppi seg formålet i pbl §1-8.
PMU kan ikkje sjå at overordna endringa av arealformålet frå LNF til bustad er tilfelle i denne saka då arealendringa i praksis skjer når bustaden blei etablert som hus nr,2 på gardsbruket.
Forholdet til føresegn 5.12 i kommuneplanen der de er sett krav til minimum 100 meter i frå eigedom til nærmaste driftsbygning er ikkje relevant då eigendommen alt er bebygd. PMU meiner at Føresegna det visast til gjeld nye byggingar, ikkje etablerte.
PMU ser ikkje at dispensasjon ut frå ei heilskapleg vurdering sett formålet med kommunedelplan for Lindåsneset med Mongstad til side.Dispensasjon har liten til ingen negativ konsekvensar for helse, miljø, jordvern, sikkerhet og tilgjengelegheit. Dispensasjon gir betre sikkerhet for trafikk, jordvernet vet betre i varetatt i form av muligheit for generasjonsskifte vert gjort mogleg med tanke på endra rammer for jordbruket etter nasjonal politikk. Lindås kommune samfunnsplan skal leggja til rette for at innbyggjara skal bu i eigen heim lengst moleg og det gir positive verknader på helse.
Utfordringar med landbruksdrift opp mot eigedommen er ikkje utfordrande då dette er forhold rundt landbruk i drift som alt er tilstade og vil vere synlig ved framtidig endra bruk/eigarforhold på omsøkt eigedom.
Ut frå ei samla vurdering ser PMU fordelane som klart større enn ulempene og gir dispensasjon.
Framlegget vart vedteke med 9 røyster, mot 1 røyst (Nils Markus Bakke-Sp)
Med heimel i plan- og bygningslova (pbl.) § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF føremålet i kommuneplanen sin arealdel for frådeling av ny grunneigedom med eksisterande bustadhus.
Med heimel i plan- og bygningslova § 26-1, jf. §§ 20-1, bokstav m, 20-2 og 20-3, bokstav d vert det gjeve løyve til oppretting av ny grunneigedom med eksisterande bustadhus på om lag 2691 m² frå gbnr. 116/4 på følgande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist på situasjonsplan/kart datert 10.09.2019, jf. pbl. § 29-4.
Nøyaktig storleik på areal vert klarlagt i samband med gjennomføring av oppmålingsforretning etter matrikkellova.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Bortfall av løyve
Dispensasjon og løyvet fell vekk dersom det ikkje er gjennomført oppmålingsforretning etter lov om eigedomsregistrering innan 3 år etter at løyvet er gjeve, eller dersom matrikkelføring vil vere i strid med lov om eigedomsregistrering jf. pbl § 21-9.
Utvalet var på synfaring 29.10.2019.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet gjeve i kommuneplanen sin arealdel for 2011-2023 for oppretting av ny grunneigedom frå gbnr106/6.
Med heimel i plan- og bygningslova § 26-1, jf. §§ 20-1, bokstav m, 20-2 og 20-4, bokstav d vert det gjeve løyve til oppretting av ny grunneigedom på om lag 1100 m² frå gbnr106/6, løyve vert gjeve på følgjande vilkår:
bygningar som ikkje er etablerte
1. Tiltaket skal plasserast som synt i situasjonsplan datert 26.01.19, jf. pbl. § 29-4.
2. Eventuell rett til å føre vass- og avlaupsleidningar over andre sin grunn må tinglysast, jf. plan- og bygningslova §§ 27-1 og 27-2.
3. Eventuell vegrett over andre sin grunn må tinglysast, jf. pbl. § 27-4, 1. ledd.
Landbuksavdelinga i Lindås kommune har vurdert at det Ikkje er behov for hus nr 2 på eigedommen og tomta ligg i utkant av eigedommen og grensar mot nabobruket. Drifsbygninga er vurdert til å kunna ta opp i seg drift med sau eller hest, men ikkje å kunna utvidast til større bruk. I så tilfelle vil det måtta byggast ny driftsbygning, og då er det andre areal som er meir egna til dette. PMU kan ikkje sjå at overordna endringa av arealformålet frå LNF til bustad er tilfelle i denne saka då arealendringa i praksis er gjennomført.
Forholdet til føresegn 5.12 i kommuneplanen der er sett krav til minimum 100 meter i frå eigedom til nærmaste driftsbygning er ikkje relevant då eigendommen alt er bebygd. PMU meiner at føresegna det visast til gjeld nye bygningar, ikkje etablerte.
PMU ser ikkje at dispensasjon ut frå ei heilskapleg vurdering sett formålet med kommunedelplan til side. Dispensasjon har liten til ingen negativ konsekvensar for helse, miljø, jordvern og tilgjengelegheit. Jordvernet vert betre ivaretatt i form av at generasjonsskiftet vert gjort mogeleg med tanke på endra rammer for jordbruket etter nasjonal politikk. Lindås kommune samfunnsplan skal leggja til rette for at innbyggjarar skal bu i eigen heim lengst mogleg og det gir positive verknader på helse.
Utfordringar med landbruksdrift opp mot eigedommen er ikkje utfordrande då dette er forhold rundt landbruk i drift som alt er tilstades.
Vegen til eigedommen er allereie brukt i tilknytting til omsøkt eigedom og det er fleire eigedommar innanfor gårdstunet som har vegrett forbi tunet.
Ut frå ei samla vurdering ser PMU fordelane som klart større enn ulempene og gir dispensasjon.
Løyvet fell vekk dersom det ikkje er gjennomført oppmålingsforretning etter lov om eigedomsregistrering innan 3 år etter at løyvet er gjeve, eller dersom matrikkelføring vil vere i strid med lov om eigedomsregistrering jf. pbl § 21-9.
Utvalet var på synfaring 29.10.2019.
Fellesframlegg v/Hogne Brunborg-Ap:
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet gjeve i kommuneplanen sin arealdel for 2011-2023 for oppretting av ny grunneigedom frå gbnr106/6.
Med heimel i plan- og bygningslova § 26-1, jf. §§ 20-1, bokstav m, 20-2 og 20-4, bokstav d vert det gjeve løyve til oppretting av ny grunneigedom på om lag 1100 m² frå gbnr106/6, løyve vert gjeve på følgjande vilkår:
bygningar som ikkje er etablerte
1. Tiltaket skal plasserast som synt i situasjonsplan datert 26.01.19, jf. pbl. § 29-4.
2. Eventuell rett til å føre vass- og avlaupsleidningar over andre sin grunn må tinglysast, jf. plan- og bygningslova §§ 27-1 og 27-2.
3. Eventuell vegrett over andre sin grunn må tinglysast, jf. pbl. § 27-4, 1. ledd.
Landbuksavdelinga i Lindås kommune har vurdert at det Ikkje er behov for hus nr 2 på eigedommen og tomta ligg i utkant av eigedommen og grensar mot nabobruket. Drifsbygninga er vurdert til å kunna ta opp i seg drift med sau eller hest, men ikkje å kunna utvidast til større bruk. I så tilfelle vil det måtta byggast ny driftsbygning, og då er det andre areal som er meir egna til dette. PMU kan ikkje sjå at overordna endringa av arealformålet frå LNF til bustad er tilfelle i denne saka då arealendringa i praksis er gjennomført.
Forholdet til føresegn 5.12 i kommuneplanen der er sett krav til minimum 100 meter i frå eigedom til nærmaste driftsbygning er ikkje relevant då eigendommen alt er bebygd. PMU meiner at føresegna det visast til gjeld nye bygningar, ikkje etablerte.rt betre ivaretatt i form av at generasjonsskiftet vert gjort mogeleg med tanke på endra rammer for jordbruket etter nasjonal politikk. Lindås kommune samfunnsplan skal leggja til rette for at innbyggjarar skal bu i eigen heim lengst mogleg og det gir positive verknader på helse.
Utfordringar med landbruksdrift opp mot eigedommen er ikkje utfordrande då dette er forhold rundt landbruk i drift som alt er tilstades.
Vegen til eigedommen er allereie brukt i tilknytting til omsøkt eigedom og det er fleire eigedommar innanfor gårdstunet som har vegrett forbi tunet.
Ut frå ei samla vurdering ser PMU fordelane som klart større enn ulempene og gir dispensasjon.
Løyvet fell vekk dersom det ikkje er gjennomført oppmålingsforretning etter lov om eigedomsregistrering innan 3 år etter at løyvet er gjeve, eller dersom matrikkelføring vil vere i strid med lov om eigedomsregistrering jf. pbl § 21-9.
Framlegget vart vedteke med 8 røyster, mot 2 røyster (Bent Risøy-Krf, Nils Markus Bakke-Sp)
Klage på avslag på søknad om dispensasjon for frådeling av bustadtomt med etablering av ny tilkomstveg gbnr 170/4 Vatne blir teke til følgje.
Det vert gitt dispensasjon frå LNF føremålet for oppretting av bustadtomt opplyst å vera ca. 1,8 mål med ny tilkomstveg som omsøkt.
På bustadtomta skal det førast opp ny bustad med kjellarleiligheit. MUA er vist til 550 m2, bruksareal (BRA) er opplyst itl å vere ca. 292 m2 og bygd areal (BYA) er opplyst til å vere 200 m2. Utnyttelsesgrad er opplyst til 16% BYA.
Tilkomstvegen vil betra tilgjengelighet til inn- og utmark og auka tryggleiken rundt bustadhus. Tiltaket vil auka sjansen for at brukar vil kunna ta opp at drifta. Tilkomstvegen vil ikkje setje landbruksareal vesentleg til side. Etablering av tilkomstveg til den omsøkte eigedommen vil fremje drifta av gardsbruket.
Det er registrert kulturminne på gårdsbruket. Etablering av ny veg vil skjerma desse kulturminna frå motorisert ferdsel tett opptil.
Ut ifrå ei heilheitsvurdering ser PMU at føremonene for gardsdrifta ved etablering av grunneigedommen er vesentleg større enn ulempene ved å gi dispensasjon.
Utvalet var på synfaring 29.10.2019.
Fellesframlegg v/Henning Fyllingsnes-H:
Klage på avslag på søknad om dispensasjon for frådeling av bustadtomt med etablering av ny tilkomstveg gbnr 170/4 Vatne blir teke til følgje.
Det vert gitt dispensasjon frå LNF føremålet for oppretting av bustadtomt opplyst å vera ca. 1,8 mål med ny tilkomstveg som omsøkt.
På bustadtomta skal det førast opp ny bustad med kjellarleiligheit. MUA er vist til 550 m2, bruksareal (BRA) er opplyst itl å vere ca. 292 m2 og bygd areal (BYA) er opplyst til å vere 200 m2. Utnyttelsesgrad er opplyst til 16% BYA.
Tilkomstvegen vil betra tilgjengelighet til inn- og utmark og auka tryggleiken rundt bustadhus. Tiltaket vil auka sjansen for at brukar vil kunna ta opp at drifta. Tilkomstvegen vil ikkje setje landbruksareal vesentleg til side. Etablering av tilkomstveg til den omsøkte eigedommen vil fremje drifta av gardsbruket.
Det er registrert kulturminne på gårdsbruket. Etablering av ny veg vil skjerma desse kulturminna frå motorisert ferdsel tett opptil.
Ut ifrå ei heilheitsvurdering ser PMU at føremonene for gardsdrifta ved etablering av grunneigedommen er vesentleg større enn ulempene ved å gi dispensasjon.
Framlegget vart vedteke med 8 røyster (Anita Høgquist-H, Ingrid Fjeldsbø-H, Henning Fyllingsnes-H, Geir Ove Hopsdal-Frp, Malin Andvik-Krf, Vetlemøy Wergeland-Krf, Hogne Brunborg-Ap, Ståle Hauge-Ap).
Lindås kommune sitt vedtak om avslag på søknad om dispensasjon for oppretting av ny grunneigedom datert 10.06.2019 vert ikkje oppretthalde. Klagen vert tatt til følgje.
Dispensasjonen vert gitt på vilkår av at arealet til frådelt tomt vert justert slik at overflatedyrka mark ikkje vert berørt.
Garden er liten, og det er ikkje bruk for hus nummer to på garden. Bruket er også så lite at det ikkje er økonomi i gardsdrifta til vedlikeald av all bygningsmassen. Det vil vere ei føremon for bruket at ein reduserer til eit bustadhus på garden.
I Lindås kommune sin samfunnsdel står det at ein skal oppretthalda busetnad i distriktet. Ei frådeling av denne eigedommen vil stetta samfunnsdelen sin strategi 32.
Vegen til eigedommen er i bruk, med tinglyste vegrettar til bustadhus og hytte på nedsida av eigedommen. Det vil ikkje verta auka trafikk forbi driftsbygninga på garden.
Eigedommen er i utkanten av bruket, og grensar til nabobruket. Frådelinga vil ikkje føre til oppstykking av landbrukseigedommen.
Forholdet til føresegn 5.12 i kommuneplanen, der det er sett krav til 100 meter avstand frå eigedom til næraste driftsbygning, ikkje er relevant i denne saka då eigedommen allereie er bebygd. PMU meiner at føresegna berre er aktuell når det er snakk om nybygg.
Utvalet ser ikkje at eventuelle ulemper med støy og lukt vil ha noko å seie i denne frådelingssaka, då hus på eigedommen er etablert i eit landbruksområde, og ved eventuell framtidig omsetting av eigedommen vil dette vere openbert for kjøpar.
Utvalet ser ikkje at frådeling av det omsøkte arealet vil medføre drifts- eller miljømessige ulemper for garden i eit langtidsperspektiv.
Ut frå ei heilskapleg vudering ser utvalet at føremonane for frådeling er vesentleg større enn ulempene ved å ikkje gi dispensasjon.
Utvalet var på synfaring 29.10.2019.
Fellesframlegg v/Hogne Brunborg-Ap:
Lindås kommune sitt vedtak om avslag på søknad om dispensasjon for oppretting av ny grunneigedom datert 10.06.2019 vert ikkje oppretthalde. Klagen vert tatt til følgje.
Dispensasjonen vert gitt på vilkår av at arealet til frådelt tomt vert justert slik at overflatedyrka mark ikkje vert berørt.
Garden er liten, og det er ikkje bruk for hus nummer to på garden. Bruket er også så lite at det ikkje er økonomi i gardsdrifta til vedlikeald av all bygningsmassen. Det vil vere ei føremon for bruket at ein reduserer til eit bustadhus på garden.
I Lindås kommune sin samfunnsdel står det at ein skal oppretthalda busetnad i distriktet. Ei frådeling av denne eigedommen vil stetta samfunnsdelen sin strategi 32.
Vegen til eigedommen er i bruk, med tinglyste vegrettar til bustadhus og hytte på nedsida av eigedommen. Det vil ikkje verta auka trafikk forbi driftsbygninga på garden.
Eigedommen er i utkanten av bruket, og grensar til nabobruket. Frådelinga vil ikkje føre til oppstykking av landbrukseigedommen.
Forholdet til føresegn 5.12 i kommuneplanen, der det er sett krav til 100 meter avstand frå eigedom til næraste driftsbygning, ikkje er relevant i denne saka då eigedommen allereie er bebygd. PMU meiner at føresegna berre er aktuell når det er snakk om nybygg.
Utvalet ser ikkje at eventuelle ulemper med støy og lukt vil ha noko å seie i denne frådelingssaka, då hus på eigedommen er etablert i eit landbruksområde, og ved eventuell framtidig omsetting av eigedommen vil dette vere openbert for kjøpar.
Utvalet ser ikkje at frådeling av det omsøkte arealet vil medføre drifts- eller miljømessige ulemper for garden i eit langtidsperspektiv.
Ut frå ei heilskapleg vudering ser utvalet at føremonane for frådeling er vesentleg større enn ulempene ved å ikkje gi dispensasjon.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Lindås kommune sitt vedtak datert 26.07.19 om avslag på søknad om dispensasjon frå
plan- og bygningslova § 29-4 for oppføring av altan nærare nabogrensa enn 4 meter
vert ikkje oppretthalde. Klagen vert tatt til følgje. Dispensasjon fra pbl§ 29-4 vert gitt på vilkår av at det vert sett opp levegg i heile altanen sin breidde som vist på innsendt teiking E3 i saka Ved å setje opp levegg vil ein komme nabo sine insigelsar i møte og dempe innsyn til naboeigedommen. I dette buområdet står husa tett, og noko innsyn og lyd mellom eigedommane må påreknast.
PMU meinar utfrå ei heilheitleg vurdering at fordelane er klart større enn ulempene ved å gje dispensasjon.
Utvalet var på synfaring 29.10.2019.
Fellesframlegg v/Hogne Brunborg-Ap:
Lindås kommune sitt vedtak datert 26.07.19 om avslag på søknad om dispensasjon frå
plan- og bygningslova § 29-4 for oppføring av altan nærare nabogrensa enn 4 meter
vert ikkje oppretthalde. Klagen vert tatt til følgje. Dispensasjon fra pbl§ 29-4 vert gitt på vilkår av at det vert sett opp levegg i heile altanen sin breidde som vist på innsendt teiking E3 i saka Ved å setje opp levegg vil ein komme nabo sine insigelsar i møte og dempe innsyn til naboeigedommen. I dette buområdet står husa tett, og noko innsyn og lyd mellom eigedommane må påreknast.
PMU meinar utfrå ei heilheitleg vurdering at fordelane er klart større enn ulempene ved å gje dispensasjon.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Plan- og miljøutvalet utset saka og ber om synfaring i neste møte.
Anita Høgquist-H er ugild i handsaming av denne saka jf. forvalt.l. § 6.a. Nina Øvreås-Frp møtte som vara.
Framlegg frå Ingrid Fjeldsbø-H:
Plan- og miljøutvalet utset saka og ber om synfaring i neste møte.
Framlegget vart samrøystes vedteke
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet i kommuneplanen sin arealdel for oppføring av frittliggande garasje med bod på etablert bustadtomt med bebygd areal (BYA) opplyst til å vere 123m2 og bruksareal (BRA) opplyst til å vere 127,2m2 på eigedom gbnr 173/41.
Med heimel i plan- og bygningslova § 20-1, jf. pbl § 20-3 vert det gjeve rammeløyve for oppføring av frittliggande garasje med bod på etablert bustadtomt med bebygd areal (BYA) opplyst til å vere 123m2 og bruksareal (BRA) opplyst til å vere 127,2m2 på eigedom gbnr 173/41 på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan datert 16.02.2018 med heimel i pbl. § 29-4, jf. SAK § 6-3.
Før det vert gjeve igangsettingsløyve (IG) for tiltaket skal følgande ligge føre:
Avtale med kraftlinjeeigar, BKK AS.
Før det vert gjeve ferdigattest/mellombels bruksløyve for tiltaket skal følgande ligge føre:
Faktisk plassering av tiltaket må vere målt inn, og koordinatar sendt kommunen.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Plan- og miljøutvalet utset saka og ber om synfaring i neste møte.
Framlegg frå Ingrid Fjeldsbø-H:
Plan- og miljøutvalet utset saka og ber om synfaring i neste møte.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Plan- og miljøutvalet utset saka og ber om synfaring i neste møte.
Framlegg frå Malin Andvik-Krf:
Plan- og miljøutvalet utset saka og ber om synfaring i neste møte.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Lindås kommune sitt vedtak om dispensasjon og løyve til etablering av bueining nr. 12 i reguleringsplanen for Helleåsen datert 13.09.19 vert oppretthalde. Klagen vert ikkje tatt til følgje.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Politikar | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Ståle Juvik Hauge | Arbeiderpartiet | Utvalsleiar | stale.hauge@lindas.kommune.no |
Hogne Brunborg | Arbeiderpartiet | Medlem | hogne.brunborg@gmail.com |
Gro Anita Høgquist | Høgre | Medlem | anitalogg@gmail.com |
Ingrid J.Fjeldsbø | Høgre | Medlem | i-fjelds@frisurf.no |
Bent Risøy | Kristeleg Folkeparti | Medlem | berisoey@gmail.com |
Malin Helene Andvik | Kristeleg Folkeparti | Medlem | malin.h.knudsen@gmail.com |
Vetlemøy Wergeland | Kristeleg Folkeparti | Medlem | vetlemoy@gmail.com |
Geir Ove Hopsdal | Fremskrittspartiet | Varamedlem | gohopsdal@hotmail.com |
Nina Stabell Øvreås | Fremskrittspartiet | Varamedlem | Nina.Ovreas@lindas.kommune.no |
Henning Fyllingsnes | Høgre | Varamedlem | henning@fyllingsnes.com |
Nils Markus Bakke | nils.markus.bakke@lindas.kommune.no | ||
Jørgen Herland (Ikke møtt) | Senterpartiet | Nestleiar | joer-he@online.no |
Karl Vågstøl (Ikke møtt) | Høgre | Medlem | karl@activrevisjon.no |
Andreas Dyngen (Ikke møtt) | Uavhengig | Medlem | andreas@dyngen.net |