Her ser du informasjon om eit møte i Fellesnemnd.
 
Clear
     
 

Møte i Fellesnemnd den 05.09.2017

Fellesnemnd
05.09.2017 13:00 - 14:00
Utval:Fellesnemnd
Dato:05.09.2017 13:00 - 14:00
Møtestad:Radisson Blu, Bergen
Status:Møtet er ferdig protokollert
Sakskart:Innkalling - Fellesnemnd - 05.09.2017 (Hoveddokument) ()
Møteprotokoll:Protokoll - Fellesnemnd - 05.09.2017 (Hoveddokument) ()

Saksliste

  • Godkjenning av innkalling og saksliste Hoveddokument 285KB
    Brevdato: 25.08.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Stabsavdelinga
    Sakshandsamar: Tove Mette Arnø Fyllingen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Innkalling og saksliste er godkjent



    Behandling

    Ekstrasak: Prosess tilsetting programansvarleg/rådmann.

    Ellers ingen merknader, samrøystes.

  • Konstituering - val av leiar og nestleiar Hoveddokument 317KB
    Brevdato: 25.08.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Lindås kommune
    Sakshandsamar: Ørjan Raknes Forthun

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Øyvind Oddekalv er leiar og Astrid Aarhus Byrknes er nestleiar i fellesnemnda



    Behandling

    Framlegg:

    Ø leiar

    Astrid Aarhus Byrknes nestleiar

    Framlegg leiar vart samrøystes vedteke

    Framlegg nestleiar vart samrø

  • Val av valnemnd Hoveddokument 215KB

    003/17 - 17/23887 - Val av valnemnd

    Journaldato: 25.08.2017  1 dokument
    Brevdato: 25.08.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Lindås kommune
    Sakshandsamar: Ørjan Raknes Forthun

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Medlemmar i valnemnda er:

    Jostein Borlaug – Radøy kommune

    Anna K.Valle – Lindås kommune

    Marit Jøssang – Meland kommune



    Behandling

    Framlegg:

    Medlemmar i valnemnda vert:

    Jostein Borlaug y kommune

    Anna K.Valle – Lindås kommune

    Marit Jøssang Meland kommune

    Framlegget vart samrøystes vedteke.

  • Mandat og reglement for fellesnemnda Hoveddokument 217KB
    Brevdato: 25.08.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Lindås kommune
    Sakshandsamar: Ørjan Raknes Forthun

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Mandat og reglement for fellesnemnda Alver kommune

    1. Formål

    Kommunane Radøy, Lindås og Meland har vedteke å gå saman om å skape ein

    ny, felles kommune. Kommunane opprettar ei fellesnemnd for å samordne og førebu

    etableringa av den nye kommunen som skal vere operativ frå og med 1. januar 2020.

    2. Oppnemning. Samansetting. Funksjonstid

    1. Radøy (5), Meland (6) og Lindås (10) vel kvar sine faste medlemer og vara til fellesnemnda. Valet skjer av og blant dei faste medlemene av kommunestyra.

    2. Fellesnemnda vel sjølv leiar og nestleiar.

    3. Fellesnemnda startar sin funksjon i konstituerande møte september 2017. Funksjonstida går ut når det nye kommunestyret, som blir vald ved kommunestyrevalet 2019, er konstituert etter reglane i inndelingslova § 27.

    4. Ordførarane utgjer fellesnemnda sitt saksførebuande utval. Varaordførar trer inn ved forfall. Rådmennene og programansvarleg deltek i møta i utvalet. Utvalet skal fastsetje agenda for møta og koordinere sakene til fellesnemnda.

      Utvalet kan få delegert mynde frå fellesnemnda jfr. inndelingslova § 26, 6. ledd.. Koordinerande tillitsvald deltek under handsaming av saker til partssamansett utval.

    5. Det skal opprettast eit partssamansett utval, jamfør inndelingslova § 26, 2. ledd, med til saman tre representantar frå dei tilsette og fire arbeidsgjevarrepresentantar. Arbeidsgjevar sine representantar i partssamansett utval er leiar av fellesnemnda, to valte representanter frå fellesnemnda og programansvarleg/rådmann. Blant disse skal det veljast leiar og nestleiar.

    Tilsettrepresentantar vert valt av tillitsvalde i kommunane. Ein representant for vernetenesta i kommunane møter med talerett.

    3. Oppgåver etter inndelingslova:

    1. Fellesnemnda skal førebu arbeidet med kommunesamanslåinga, og sikre naudsynt

      1. samordning mellom dei tre kommunane fram til konstituerande møte er halde for nyvalt

      2. kommunestyre hausten 2019.

    2. Fellesnemnda skal gjennomgå og vurdere alle prinsipielle forhold ved samanslåingsprosessen.

    3. Fellesnemnda skal ta hand om det førebuande arbeidet med økonomiplan og budsjett for første driftsår. (jf. inndelingslova § 26 tredje ledd, første punktum), her under framlegg til satsar for gebyr, avgifter og eigenbetaling. Arbeidet skal vere ferdig innan utgangen av juni 2019. (Formannskapet har ansvaret for å fremje budsjettinnstilling til det nye kommunestyret (2019) (jf. pkt. 5.3.2 i Rundskriv H-10/15 om inndelingslova)).

    4. Fellesnemnda skal gje fråsegn til departementet (fylkesmannen) om årsbudsjetta og økonomiplanen for dei kommunane som er nemnde i kapittel 1 i dette reglementet (jf. inndelingslova § 26 tredje ledd, andre punktum).

    4. Fellesnemnda, skal med dei føringane som ligg i intensjonsavtalen for Alver kommune:

    1. Planlegge og gjennomføre informasjonsarbeid og involvering av innbyggarane under etableringa av Alver kommunene.

    2. Ta hand om det førebuande arbeidet med planprogram for planstrategi for Alver kommune.

    3. Utarbeide eit samla reglement for den folkevalde styringsstrukturen. Reglementet skal vere grunnlaget for det nye kommunestyret sine val til dei aktuelle organa hausten 2019, jf. pkt. 6.3. i intensjonsavtalen.

    4. Fellesnemnda skal orienterast undervegs av programansvarleg om arbeidet med modellen for den administrative styringsstrukturen.

    5. Utarbeide framlegg til reglement med delegert mynde frå kommunestyret til andre

      folkevalde organ, og til rådmannen. (Vert vedteke av Alver kommune, desember 2019)

    6. Vurdere eigarskap og kva for interkommunalt samarbeid som vert ført vidare som no, eller eventuelt i endra form, og om det er nye tenester og oppgåver som bør bli utført ved interkommunalt samarbeid. Styrande for vurderinga skal mellom anna vere styrking av lokaldemokratiet.

    7. Utarbeide overordna planverk for å ivareta samfunnstryggleik og beredskap i Alver kommune.

    5 Fellesnemnda får fullmakt til å:

    1. gjere vedtak i alle saker som er naudsynte for å etablere den nye kommunen

    2. tilsetje rådmann og plassere inn dei eksisterande rådmenn i Alver kommune. Rådmannen vert programansvarleg for kommunesamanslåingsprosessen. Ordførarane og koordinerande tillitsvalt er tilsettingsutval.

    3. tilsetje personell i den nye kommunen, i tråd med omstillingsavtalen.

    4. gjere vedtak om godtgjersle og reglement for politisk arbeid i Alver kommune.

    5. gjere vedtak om val av revisor og sekretariat for kontrollutvalet, på bakgrunn av

      innstilling frå kontrollutvala, jfr. inndelingslova § 26 femte ledd, første punktum.

    6. inngå naudsynte avtalar om leige av kontorlokale, innkjøp av utstyr, og andre avtalar for å etablere den nye kommunen.

    7. Utarbeide arbeidsgjevarpolitikk og andre personalpolitiske reglement og planar for den

      nye kommunen i tråd med hovudavtalen, omstillingsavtalen og arbeidsmiljølova.

    8. inngå omstillingsavtale.

    9. delegere mynde vidare til rådmann/programansvarleg .

    6. Forholdet til dei eksisterande kommunane

    Kvar av kommunane har i perioden fram til kommunesamanslåinga ansvar for si ordinære drift, men spørsmål som kan ha vesentleg betyding for den nye kommunen bør drøftast i fellesnemnda før endeleg avgjerd i dei respektive kommunestyra.

    7. Arbeidet i fellesnemnda

    1. Fellesnemnda arbeider etter prinsippet for ein prosjektorganisasjon og med programansvarleg som dagleg leiar.

    2. Programansvarleg rapporterer om sitt arbeid til nemnda.

    3. Kvar av deltakarkommunane, jf. kapittel 1 i dette reglementet, stiller med administrativt

      personell for å hjelpe fellesnemnda og programansvarleg til å løyse sine oppgåver.

    4. Medlemmer av fellesnemnda og politisk valde representantar i underutval og delprosjekt skal

      ha godtgjersle som følgjer av eige reglement.

    5. Innkalling til og referat frå møta i fellesnemnda skal gå som kopi til kommunane så snart dei er klare. Denne informasjonen skal bli lagt fram som melding eller eiga sak til kommunestyra etter nærare reglar fastsett av kvar kommune.

    6. Lindås kommune tek ansvar for arkiv og dokumentasjon, knytt til etableringa av nye

    Alver kommune.

    8. Økonomi

    Fellesnemnda disponerer eingongstilskot, reformstøtte og andre midlar tildelt i samband med kommunesamanslåinga. Gjeld ikkje kompensasjon for redusert basistilskot.



    Behandling

    Revidert mandat og reglement vart lagt fram frå redaksjonskomiteen:

    Mandat og reglement for fellesnemnda Alver kommune

    1. Formål

    Kommunane Radøy, Lindås og Meland har vedteke å gå saman om å skape ein

    ny, felles kommune. Kommunane opprettar ei fellesnemnd for å samordne og førebu

    etableringa av den nye kommunen som skal vere operativ frå og med 1. januar 2020.

    2. Oppnemning. Samansetting. Funksjonstid

    2.1 Radøy (5), Meland (6) og Lindås (10) vel kvar sine faste medlemer og vara til fellesnemnda. Valet skjer av og blant dei faste medlemene av kommunestyra.

    2.2 Fellesnemnda vel sjølv leiar og nestleiar.

    2.3 Fellesnemnda startar sin funksjon i konstituerande møte september 2017. Funksjonstida går ut når det nye kommunestyret, som blir vald ved kommunestyrevalet 2019, er konstituert etter reglane i inndelingslova § 27.

    2.4 (Leiar, nestleiar og)/Ordførarane utgjer fellesnemnda sitt saksførebuande utval. Varaordførar trer inn ved forfall. Rådmennene og programansvarleg deltek i møta i utvalet. Utvalet skal fastsetje agenda for møta og koordinere sakene til fellesnemnda.

    Utvalet kan få delegert mynde frå fellesnemnda jfr. inndelingslova § 26, 6. ledd.. Koordinerande tillitsvald deltek under handsaming av saker til partssamansett utval.

    2.5 Det skal opprettast eit partssamansett utval, jamfør inndelingslova § 26, 2. ledd, med til saman tre representantar frå dei tilsette og fire arbeidsgjevarrepresentantar. Arbeidsgjevar sine representantar i partssamansett utval leiar av fellesnmenda, to valde representantar frå fellesnemnda og programansvarleg/rådmann Blant disse skal det veljast leiar og nestleiar.

    Tilsettrepresentantar vert valt av tillitsvalde i kommunane. Ein representant for vernetenesta

    i kommunane møter med talerett.

    3. Oppgåver etter inndelingslova:

    3.1 Fellesnemnda skal førebu arbeidet med kommunesamanslåinga, og sikre naudsynt

    samordning mellom dei tre kommunane fram til konstituerande møte er halde for nyvalt

    kommunestyre hausten 2019.

    3.2 Fellesnemnda skal gjennomgå og vurdere alle prinsipielle forhold ved samanslåingsprosessen.

    3.3 Fellesnemnda skal ta hand om det førebuande arbeidet med økonomiplan og budsjett for første driftsår. (jf. inndelingslova § 26 tredje ledd, første punktum), her under framlegg til satsar for gebyr, avgifter og eigenbetaling. Arbeidet skal vere ferdig innan utgangen av juni 2019. (Formannskapet har ansvaret for å fremje budsjettinnstilling til det nye kommunestyret (2019) (jf. pkt. 5.3.2 i Rundskriv H-10/15 om inndelingslova)).

    3.4 Fellesnemnda skal gje fråsegn til departementet (fylkesmannen) om

    årsbudsjetta og økonomiplanen for dei kommunane som er nemnde i kapittel 1 i dette

    reglementet (jf. inndelingslova § 26 tredje ledd, andre punktum).

    4. Fellesnemnda, skal med dei føringane som ligg i intensjonsavtalen for Alver kommune:

    4.1 Planlegge og gjennomføre informasjonsarbeid og involvering av innbyggarane under etableringa av Alver kommunene.

    4.2 Ta hand om det førebuande arbeidet med planprogram for planstrategi for Alver kommune.

    4.3 Utarbeide eit samla reglement for den folkevalde styringsstrukturen. Reglementet skal vere grunnlaget for det nye kommunestyret sine val til dei aktuelle organa hausten 2019, jf. pkt. 6.3. i intensjonsavtalen.

    4.4 Fellesnemnda skal orienterast undervegs av programansvarleg om arbeidet med modellen for den administrative styringsstrukturen.

    4.5 Utarbeide framlegg til reglement med delegert mynde frå kommunestyret til andre

    folkevalde organ, og til rådmannen. (Vert vedteke av Alver kommune, desember 2019)

    4.6 Vurdere eigarskap og kva for interkommunalt samarbeid som vert ført vidare som no, eller eventuelt i endra form, og om det er nye tenester og oppgåver som bør bli utført ved interkommunalt samarbeid. Styrande for vurderinga skal mellom anna vere styrking av lokaldemokratiet.

    4.7 Utarbeide overordna planverk for å ivareta samfunnstryggleik og beredskap i Alver kommune

    5 Fellesnemnda får fullmakt til å:

    5.1 gjere vedtak i alle saker som er naudsynte for å etablere den nye kommunen

    5.2 tilsetje rådmann og plassere inn dei eksisterande rådmenn i Alver kommune. Rådmannen vert programansvarleg for kommunesamanslåingsprosessen. Ordførarane og koordinerande tillitsvalt er tilsettingsutval.

    5.3 tilsetje personell i den nye kommunen, i tråd med omstillingsavtalen.

    5.4 gjere vedtak om godtgjersle og reglement for politisk arbeid i Alver kommune.

    5.5 gjere vedtak om val av revisor og sekretariat for kontrollutvalet, på bakgrunn av

    innstilling frå kontrollutvala, jfr. inndelingslova § 26 femte ledd, første punktum.

    5.6 inngå naudsynte avtalar om leige av kontorlokale, innkjøp av utstyr, og andre avtalar for å etablere den nye kommunen.

    5.7 Utarbeide arbeidsgjevarpolitikk og andre personalpolitiske reglement og planar for den

    nye kommunen i tråd med hovudavtalen, omstillingsavtalen og arbeidsmiljølova.

    5.8 inngå omstillingsavtale.

    5.9 delegere mynde vidare til rådmann/programansvarleg .

    6. Forholdet til dei eksisterande kommunane

    Kvar av kommunane har i perioden fram til kommunesamanslåinga ansvar for si ordinære drift, men spørsmål som kan ha vesentleg betyding for den nye kommunen bør drøftast i fellesnemnda før endeleg avgjerd i dei respektive kommunestyra.

    7. Arbeidet i fellesnemnda

    7.1 Fellesnemnda arbeider etter prinsippet for ein prosjektorganisasjon og med programansvarleg som dagleg leiar.

    7.2 Programansvarleg rapporterer om sitt arbeid til nemnda.

    7.3 Kvar av deltakarkommunane, jf. kapittel 1 i dette reglementet, stiller med administrativt

    personell for å hjelpe fellesnemnda og programansvarleg til å løyse sine oppgåver.

    7.4 Medlemmer av fellesnemnda og politisk valde representantar i underutval og delprosjekt skal

    ha godtgjersle som følgjer av eige reglement.

    7.5 Innkalling til og referat frå møta i fellesnemnda skal gå som kopi til kommunane så snart dei er klare. Denne informasjonen skal bli lagt fram som melding eller eiga sak til kommunestyra etter nærare reglar fastsett av kvar kommune.

    7.6 Lindås kommune tek ansvar for arkiv og dokumentasjon, knytt til etableringa av nye

    Alver kommune.

    8. Økonomi

    Fellesnemnda disponerer eingongstilskot, reformstøtte og andre midlar tildelt i samband med kommunesamanslåinga. Gjeld ikkje kompensasjon for redusert basistilskot.

    Framlegg om endring frå B.Vatnøy-Lindås Frp:

    4.4 Fellesnemnda skal orienterast undervegs av programansvarleg om arbeidet med modellen for den administrative styringsstrukturen. Modellen skal vedtakast i fellesnemnda.

    Framlegget fekk 6 røyster og fall,

    Framlegg punkt 4.4. frå redaksjonsnemnda vart vedteke mot 6 røyster.

    Framleggfrå redaksjonsnemnda (dei andre punkta) vart samrøystes vedteke.

  • Møteplan fellesnemnda Hoveddokument 228KB

    005/17 - 17/23895 - Møteplan fellesnemnda

    Journaldato: 25.08.2017  1 dokument
    Brevdato: 25.08.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Lindås kommune
    Sakshandsamar: Ørjan Raknes Forthun

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Møteplan 2.halvår 2017 - fellesnemnda

    18. september

    Saksførebuande utval

    2. oktober

    Fellesnemnd endring - kl. 09:00

    24. oktober

    Saksførebuande utval

    6. november

    Fellesnemnd

    20. november

    Saksførebuande utval

    4. desember

    Fellesnemnd

    Framlegg til tidsramme for møta er i utgangspunktet kl. 12.00 – 17.00.



    Behandling

    Tidspunkt for møta i partsamansett utval vert å koma tilbake til.

    Endring i framlegg frå saksutgreiinga:

    Møtet 2.oktober startar kl. 0900.

    Siste setning vert endra til:

    Framlegg til tidsramme for møta er i utgangspunktet kl. 12.00 – 17.00.

    Framlegget , med dei to endringane, vart samrøystes vedteke.

  • Prosess tilsetjing programansvarleg/rådmann Hoveddokument 387KB
    Brevdato: 14.09.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Stabsavdelinga
    Sakshandsamar: Tove Mette Arnø Fyllingen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Fellesnemnda har vedteke ein prosess med innplassering av rådmennene frå Lindås, Meland og Radøy i nye Alver kommune. Ein av rådmennene skal innplasserast som ny rådmann.

    Det skal hentast inn ekstern kompetanse som bistand i prosessen.



    Behandling

    Framlegg frå Nina Bognøy - Lindås

    Fellesnemnda vedtek ein prosess med innplassering av rådmennene frå Lindås, Meland og Radøy i nye Alver kommune. Ein av rådmennene skal innplasserast som ny rådmann.

    Det skal hentast inn ekstern kompetanse som bistand i prosessen.

    Framlegg frå Nils Marton Aadland - Meland

    Stillinga som programmansvarleg/rådmann vert lyst ut eksternt.

    Det var først ei prøverøysting over dei to framlegga. Framlegget frå Nina Bognøy fekk 13 røyster og framlegget frå Nils Marton Aadland fekk 8 røyster (K.Murberg-Radøy H, K.Vågstøl-Lindås H, N.M.Aadland-Meland H, N.S.Øvreås-Lindås Frp, B.Vatnøy-Lindås Frp, S.Knudsen-Meland Sp, Ø.Bratshaug-Meland Frp og Ø.Oddekalv-Meland Ap).

    Ved endeleg røysting vart framlegget frå Nina Bognøy vedteke med 14 røyster, framlegget frå Nils Marton Aadland fekk 7 røysterog fall (K.Murberg-Radøy H, K.Vågstøl-Lindås H, N.M.Aadland-Meland H, N.S.Øvreås-Lindås Frp, B.Vatnøy-Lindås Frp, S.Knudsen-Meland Sp og Ø.Bratshaug-Meland Frp)

Frammøte

Frammøte
PolitikarPartiMedlemstypeE-Post
Øyvind OddekalvMelandUtvalsleiaroyvind.oddekalv@meland.kommune.no
Astrid Aarhus ByrknesKristeleg FolkepartiNestleiarordf@lindas.kommune.no
Nina BognøyArbeiderpartietMedlemnina-ys@online.no
Ståle Juvik HaugeArbeiderpartietMedlemstale.hauge@lindas.kommune.no
Bjarte VatnøyFremskrittspartietMedlembjarte@vatnoy.no
Nina Stabell ØvreåsFremskrittspartietMedlemNina.Ovreas@lindas.kommune.no
Karl VågstølHøgreMedlemkarl@activrevisjon.no
Leif Hosøy SleireKristeleg FolkepartiMedlemleif.sleire@gmail.com
Asle HetlebakkeKristeleg FolkepartiMedlema-hetleb@online.no
Nils Marton AadlandMelandMedlemnils.marton.aadland@meland.kommune.no
Øyvind BratshaugMelandMedlemoyvind.bratshaug@a2g.no
Sølvi KnudsenMelandMedlemsngk@live.no
Marit JøssangMelandMedlemmarit.jossang@gmail.com
Jon AskelandRadøyMedlemjon.askeland@radoy.kommune.no
Jostein BorlaugRadøyMedlemjostein.borlaug@bkkfiber.no
Kenneth MurbergRadøyMedlemkenneth.murberg@me.com
Kirsti Gjetle FloenRadøyMedlemk-floen@bkkfiber.no
May Britt Vågenes GjerdeRadøyMedlemmaybritt@gjer.de
Anna K.ValleSenterpartietMedlemjakvalle@online.no
Sveinung ToftVenstreMedlemsveinung.toft@masfjorden.kommune.no
Tormod SkurtveitMelandVaramedlemtormod.skurtveit@meland.kommune.no
Elisabeth Bygstadelisabeth.bygstad@radoy.kommune.no
Adolf Hovgaardadolf.hovgaard@meland.kommune.no
Liv Berit Haukåsliv.berit.haukas@lindas.kommune.no
Rosalid Grindheim InstebøRosalid.Instebo@radoy.kommune.no
Jarle NæssJarle.Ness@lindas.kommune.no
Anita Daleanita.dale@meland.kommune.no
Anne Grete Eide (Ikke møtt) MelandMedlemagr-eide@online.no

Kontaktinformasjon om tenesta

Lindås kommune
Kvernhusmyrane 20
5914 Isdalstø
Telefon: 56375000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS