Utval: | Plan- og miljøutvalet |
---|---|
Dato: | 04.02.2015 12:00 - 17:30 |
Møtestad: | Kantina, rådhuset |
Status: | Møtet er ferdig protokollert |
Sakskart: | |
Møteprotokoll: |
Innkalling og saksliste er godkjent
Ingen merknader.
Samrøystes.
Møteprotokollen frå møte 10.12.2014 er godkjent.
Møteprotokollen frå møte 10.12.2014 vart samrøystes godkjent.
Meldinga er teke til orientering.
Meldinga vert teke til orientering.
Samrøystes.
Meldinga er teke til orientering.
Meldinga vert teke til orientering.
Samrøystes.
Med heimel i plan og bygningslova §19-2 vert det gjeve dispensasjon frå reguleringsplanen i høve hustype og takvinkel og reguleringsføremål for Midtgård-Leiknes, for oppføring av tomannsbustad slik omsøkt.
Grunngjeving:
Reguleringsplanen gjev rom for tvil i høve reguleringsføremål. Utvalet finn å legge til grunn klima- og miljødep. sin veileder pkt. 4.1.1. T 1490 planregulering.
Saka vil ikkje gje presidens, da tomten ligg slik til at omsøkt tiltak er bedre tilpassa omgjevnadane enn opprinneleg plan. Omsøkt takvinkel vil gje betre inntrykk for omgjevnadene mht solforhold og sikt. Bygget vil framstå som mindre dominerande i landskapet.
Tiltak slik det er omsøkt vil gje området ein god heilskap. Det er teke omsyn til utsikt for naboar, samt innsyn på leikeplass og uteareal.
Berørte naboar er samd i tiltaket.
Tomten oppfyller krav til storleik til tomannsbustad. Uteareal/avkjørsle og parkering er godt ivaretatt. Fordelane er klart større enn ulempene etter ei samla vurdering.
Kåre Romarheim-Krf var ugild grunna økonomiske interesser i området, og deltok difor ikkje i handsaming av denne saka.
Fellesframlegg:
Med heimel i plan og bygningslova §19-2 vert det gjeve dispensasjon frå reguleringsplanen i høve hustype og takvinkel og reguleringsføremål for Midtgård-Leiknes, for oppføring av tomannsbustad slik omsøkt.
Grunngjeving:
Reguleringsplanen gjev rom for tvil i høve reguleringsføremål. Utvalet finn å legge til grunn klima- og miljødep. sin veileder pkt. 4.1.1. T 1490 planregulering.
Saka vil ikkje gje presidens, da tomten ligg slik til at omsøkt tiltak er bedre tilpassa omgjevnadane enn opprinneleg plan. Omsøkt takvinkel vil gje betre inntrykk for omgjevnadene mht solforhold og sikt. Bygget vil framstå som mindre dominerande i landskapet.
Tiltak slik det er omsøkt vil gje området ein god heilskap. Det er teke omsyn til utsikt for naboar, samt innsyn på leikeplass og uteareal.
Berørte naboar er samd i tiltaket.
Tomten oppfyller krav til storleik til tomannsbustad. Uteareal/avkjørsle og parkering er godt ivaretatt. Fordelane er klart større enn ulempene etter ei samla vurdering.
Fellesframlegget vart samrøystes vedteke.
-Med heimel i pbl §19-2 finn Lindås kommunen ikkje grunnlag for å dispensere frå gjeldande plan og kravet om regulering, for frådeling av ein parsell frå gnr.137 bnr.188.
-Med heimel i pbl §20-1 gjev Lindås kommune ikkje løyve til å dele frå eit areal på om lag 700m2 frå gnr.137 bnr.188 for overføring til gnr.137 bnr.484, slik det er søkt om.
Grunngjeving for vedtaket går fram av drøftinga nedanfor.
Brev frå søkjar Per Thorgersen datert 30.01.2015 vart lagt fram i møtet.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
PMU gjev dispensasjon til deling frå grunneigedom gbnr 124/2 Keilegavlen, tre tomter til fritidsbustader.
PMU legg til grunn dei momenta som kjem fram i saksutgreiinga og vurderer at fordelane samla sett er vesentleg større enn ulempene.
Omsyna til kommunedelplanen Lindåsneset med Mongstad og plan og bygningslova, samt jordlova vert ikkje vesentleg tilsidesett.
Fellesframlegg:
PMU gjev dispensasjon til deling frå grunneigedom gbnr 124/2 Keilegavlen, tre tomter til fritidsbustader.
PMU legg til grunn dei momenta som kjem fram i saksutgreiinga og vurderer at fordelane samla sett er vesentleg større enn ulempene.
Omsyna til kommunedelplanen Lindåsneset med Mongstad og plan og bygningslova, samt jordlova vert ikkje vesentleg tilsidesett.
Fellesframlegget vart samrøystes vedteke.
Med heimel i pbl. §20-1 bokstav m, vert det gjeve løyve til å dele frå omlag 1.6 da strandparasell frå gnr. 106 bnr. 10 slik det er søkt om i søknaden motteke kommunen 17.10.2014.
Med heimel i pbl §19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF føremålet i gjeldende arealplan, og i frå pbl §1-8.
Med heimel i jordlova §12 vert det gjeve løyve til å dele frå 1.6 da stransparasell frå gnr. 106 bnr. 10.
Grunngjeving:
Det vert ikkje oppretta nye grenser, det er allereie eigen parsell.
Parsellen er ikkje dyrka mark. Det er 0.4 da skogsmark og 0.7 da skrinn fastmark.
Deling og overdraging vil ikkje råka ved driftstilhøve.
Parsellen er bruket sin tilkomst til sjø. I dag betyr det lite då bruken av sjø i næring ikkje lenger er aktuell.
I området er det allereie delt frå fleire naustetomter og området framstår som eit nausteområde.
Det er ikkje søkt om bygging, tilhøva vert ikkje endra frå i dag.
PMU vurderer såleis fordelane som større enn ulempene.
Framlegg frå Høgre:
Med heimel i pbl. §20-1 bokstav m, vert det gjeve løyve til å dele frå omlag 1.6 da strandparasell frå gnr. 106 bnr. 10 slik det er søkt om i søknaden motteke kommunen 17.10.2014.
Med heimel i pbl §19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF føremålet i gjeldende arealplan, og i frå pbl §1-8.
Med heimel i jordlova §12 vert det gjeve løyve til å dele frå 1.6 da stransparasell frå gnr. 106 bnr. 10.
Grunngjeving:
Det vert ikkje oppretta nye grenser, det er allereie eigen parsell.
Parsellen er ikkje dyrka mark. Det er 0.4 da skogsmark og 0.7 da skrinn fastmark.
Deling og overdraging vil ikkje råka ved driftstilhøve.
Parsellen er bruket sin tilkomst til sjø. I dag betyr det lite då bruken av sjø i næring ikkje lenger er aktuell.
I området er det allereie delt frå fleire naustetomter og området framstår som eit nausteområde.
Det er ikkje søkt om bygging, tilhøva vert ikkje endra frå i dag.
PMU vurderer såleis fordelane som større enn ulempene.
Framlegget frå Høgre vart vedteke med 5 røyster (Henrik Lindås-H, Ingrid Fjeldsbø-H, Jan-Erik Hope-H, Torgeir Arne Lid-Sp, Henriette Mjøs-Frp)
Rådmannen sitt framlegg fekk 4 røyster og fall (Astrid N. Sylta-Ap, Espen Foseid Aakre-Ap, Alf Angelskår-Krf, Kåre Romarheim-Krf)
Med heimel i Pbl. §19-2 gjev Lindås kommune ved PMU dispensasjon frå gjeldende plan for deling av tilleggsareal til gbnr 126/78 frå gbnr 126/6 og 10.
Med heimel i pbl §20-1 gjev Lindås kommune ved PMU løyve til å dele frå omlag 2.5 da frå gbnr 126/6 og 10, slik det er søkt om og synt på kart motteke i kommunen 17.06.14.
Med heimel i jordloven §9 vert det gjeve løyve til å omdisponere overflatedyrka jord til bustadføremål, slik det er søkt om.
Med heimel i jordlova §12, vert det gjeve løyve til å dele fra omlag 2.5 da delvis landbruksareal og delvis tunareal, fra gbnr 126/6 og 10 for å overføre det som tillegg til bustadeigedommen gbnr 126/78.
Grunngjeving:
Landbruket i området vert ikkje råka. Arealet er i dag ikkje nytta til jordbruk/drift.
Området har i mange år vore brukt slik det nå er søkt om. Det fører ikkje til endra bruk, kulturlandskapet vert difor ikkje endra. Arealoverføring skaper samsvar mellom arealet som vert nytta og eigarskapen til arealet.
Grunneigarane er samd i at dette er til fordel for dei begge.
Deler av hagen til gbnr 126/78 ligg inne på eigedom gbnr 126/6. Det ligg veg, borehol, frukttrær og plen på området. Frådeling får lite å seia for arealressursane på bruket.
Utvalet finn at etter ei samla vurdering er fordelane ved dispensasjon og frådeling vesentleg større enn ulempene. Omsyn til kommuneplan, jordlov og pbl vert ikkje vesentleg til sidesett.
Fellesframlegg:
Med heimel i Pbl. §19-2 gjev Lindås kommune ved PMU dispensasjon frå gjeldende plan for deling av tilleggsareal til gbnr 126/78 frå gbnr 126/6 og 10.
Med heimel i pbl §20-1 gjev Lindås kommune ved PMU løyve til å dele frå omlag 2.5 da frå gbnr 126/6 og 10, slik det er søkt om og synt på kart motteke i kommunen 17.06.14.
Med heimel i jordloven §9 vert det gjeve løyve til å omdisponere overflatedyrka jord til bustadføremål, slik det er søkt om.
Med heimel i jordlova §12, vert det gjeve løyve til å dele fra omlag 2.5 da delvis landbruksareal og delvis tunareal, fra gbnr 126/6 og 10 for å overføre det som tillegg til bustadeigedommen gbnr 126/78.
Grunngjeving:
Landbruket i området vert ikkje råka. Arealet er i dag ikkje nytta til jordbruk/drift.
Området har i mange år vore brukt slik det nå er søkt om. Det fører ikkje til endra bruk, kulturlandskapet vert difor ikkje endra. Arealoverføring skaper samsvar mellom arealet som vert nytta og eigarskapen til arealet.
Grunneigarane er samd i at dette er til fordel for dei begge.
Deler av hagen til gbnr 126/78 ligg inne på eigedom gbnr 126/6. Det ligg veg, borehol, frukttrær og plen på området. Frådeling får lite å seia for arealressursane på bruket.
Utvalet finn at etter ei samla vurdering er fordelane ved dispensasjon og frådeling vesentleg større enn ulempene. Omsyn til kommuneplan, jordlov og pbl vert ikkje vesentleg til sidesett.
Fellesframlegget vart samrøystes vedteke.
-Plan- og miljøutvalet gjev dispensasjon for deling av grunneigedom gbnr 155/8 slik det er søkt om.
-Plan- og miljøutvalet gjev løyve til å dele frå 1.3 da tomt til bustadbygging frå gbnr 155/8 slik det er søkt om.
Drøftinga i saka belyser på ein god måte fordeler og ulemper ved eit eventuelt løyve. Plan- og miljøutvalet finn at fordelane er vesentleg større enn ulempene. Hensyna bak bestemmelsene i kommuneplan vert ikkje vesentleg tilsidesett. Plan- og miljøutvalet vektlegg spesielt tungt fordelane ved busetjing i området og utnyttelsen av "inneklemt areal".
Det stilles som vilkår for deling av VVA til den fråskilte parasellen er sikra før deling og kartforretning skjer.
Fellesframlegg:
-Plan- og miljøutvalet gjev dispensasjon for deling av grunneigedom gbnr 155/8 slik det er søkt om.
-Plan- og miljøutvalet gjev løyve til å dele frå 1.3 da tomt til bustadbygging frå gbnr 155/8 slik det er søkt om.
Drøftinga i saka belyser på ein god måte fordeler og ulemper ved eit eventuelt løyve. Plan- og miljøutvalet finn at fordelane er vesentleg større enn ulempene. Hensyna bak bestemmelsene i kommuneplan vert ikkje vesentleg tilsidesett. Plan- og miljøutvalet vektlegg spesielt tungt fordelane ved busetjing i området og utnyttelsen av "inneklemt areal".
Det stilles som vilkår for deling av VVA til den fråskilte parasellen er sikra før deling og kartforretning skjer.
Fellesframlegget vart samrøystes vedteke.
Kommunen avslår søknad om dispensasjon frå plan- og bygningslova §11-6 (kommuneplan) for oppføring av bustader, med heimel i pbl § 19-2.
Som grunngjeving for vedtaket vert det vist til saksutgreiinga og vurderinga.
Framlegg frå Ingrid Hindenes-H:
PMU gjev dispensasjon frå Pbl. §11.6 for oppføring av bustader, med heimel i Pbl §19-2.
Grunngjeving:
Arealet er ikkje nytta til landbruk og er ikke eigna til landbruk/matjord.
Arealet ligg i naturleg bustadområde. Slik vil oppføring av bustader være naturleg i området.
PMU vurderer at fordelane med dispensasjon og oppføring av bustader er vesentleg større enn ulempene.
Framlegget frå Ingrid Hindenes-H fekk 4 røyster og fall (Ingrid Hindenes-H, Henriette Mjøs-Frp, Torgeir Arne Lid-Sp, Henrik Lindås-H).
Rådmannen sitt framlegg vart vedteke med 5 røyster (Espen Foseid Aakre-Ap, Astrid N. Sylta-Ap, Alf Angelskår-Krf, Kåre Romarheim-Krf, Jan-Erik Hope-H).
Med tilvising til vurderinga i saksframlegget og med heimel i plan- og bygningslova§19-2 vert det ikkje gjeve dispensasjon frå Kommunedelplan Knarvik-Alversund 2007-2019 sine punkter §2.3 og §2.3.19 - for oppføring av 6 utleiebueiningar på Gbnr 137/129.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Vedtaket har heimel i plan- og bygningslova (pbl.) § 19-2 jf. § 11-6 (disp frå kommuneplan).
Saka vert sendt Fylkesmannen i Hordaland og Hordaland fylkeskommune for klagevurdering.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i konsesjonslova §9 vert administrativt vedtak i saka oppheva.
Lindås kommunen gjev Terje Iversen konsesjon for overtaking av gnr.9 bnr.7 Gjelsvik i Lindås kommune.
Vilkåret er at jord- og skogressursane på eigedommen vert halde i hevd og nytta så langt tida og tilhøva gjer det mogeleg.
Grunngjeving for vedtaket går fram av vurderingane nedanfor.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i pbl §20-1 bokstav m) gjev Lindås kommune løyve til å dele frå ein parsell på om lag 1,7da med eksisterande hus frå gnr.180 bnr. 5, slik det er søkt om og synt på kart motteke i kommunen 26.11.2014.
Med heimel i pbl §19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet i arealdelen til kommuneplanen slik det er søkt om.
Med heimel i jordlova §12 vert det gjeve løyve til å dele frå 1,7da areal nytta til bustadtomt, slik det er søkt om.
Dersom deling ikkje er gjennomført med oppmålingsforretning innan tre år etter at løyvet til deling er gjeve, fell løyvet bort, jf. pbl §21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Plan- og miljøutvalet opprettheld kommunestyret sitt vedtak om å godkjenne planen, jf sak 070/14 i møte den 18.09.2014. Saka verdt sendt til Fylkesmannen i Hordaland for avgjerd.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova §19-2 vert det gjeve dispensasjon frå §3.2.2. i føresegn til plan for oppføring av naust med takvinkel på 38 grader på gbnr 137/4-14, 137/19-21, 137/113 og 137/115.
Med heimel i plan- og bygningslova §12-4 vert det gjeve løyve til oppføring av naust på gbnr 137/4-14, 137/19-21, 137/113 og 137/115.
Detaljregulering:
Det blir gjeve dispensasjon frå reguleringsplan frå §1-2 vedkomande plankrav.
Tiltaket slik det er omsøkt er godt tilpassa omgjevnadene. Omsøkte takvinkler vil gje eit godt heilheitsinntrykk, da takvinklene er tilpassa tidligare bygde naust.
Det er ikkje naudsynt med detaljplan for området da jordskifteretten har lagt føringar for nausteplassering, tilkomst, snuplass, fellesareal og etablering av Alvervika kai. Samt at området er av begrensa størrelse og det er å ansjå som naturleg fortetning i allereia etablertnausteområde.
Etter samla vurdering kjem uvalget til at fordelane er vesentleg større enn ulempene.
Fellesframlegg:
Med heimel i plan- og bygningslova §19-2 vert det gjeve dispensasjon frå §3.2.2. i føresegn til plan for oppføring av naust med takvinkel på 38 grader på gbnr 137/4-14, 137/19-21, 137/113 og 137/115.
Med heimel i plan- og bygningslova §12-4 vert det gjeve løyve til oppføring av naust på gbnr 137/4-14, 137/19-21, 137/113 og 137/115.
Detaljregulering:
Det blir gjeve dispensasjon frå reguleringsplan frå §1-2 vedkomande plankrav.
Tiltaket slik det er omsøkt er godt tilpassa omgjevnadene. Omsøkte takvinkler vil gje eit godt heilheitsinntrykk, da takvinklene er tilpassa tidligare bygde naust.
Det er ikkje naudsynt med detaljplan for området da jordskifteretten har lagt føringar for nausteplassering, tilkomst, snuplass, fellesareal og etablering av Alvervika kai. Samt at området er av begrensa størrelse og det er å ansjå som naturleg fortetning i allereia etablert nausteområde.
Etter samla vurdering kjem uvalget til at fordelane er vesentleg større enn ulempene.
Fellesframlegget vart samrøystes vedteke.
Innstilling frå plan- og miljøutvalet - 04.02.2015:
I medhald av plan- og bygningslova §12-2, godkjenner plan- og miljøutvalet framlegg til detaljreguleringsplan for Breimyra-Alverflaten, gbnr 137/109 og 144 mfl. Det vert vist til plankart datert 15.01.2015, føresegner revidert av administrasjonen datert 21.01.2015 og planskildring datert 08.10.2014.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Innstilling frå plan- og miljøutvalet 04.02.2015:
I medhald av plan- og bygningslova §12-2, godkjenner plan- og miljøutvalet framlegg til detaljreguleringsplan for Bruvoll camping gbnr 55/1 og 35 mfl. Det vert vist til plankart datert 20.01.2015, føresegner datert 13.01.2015 og planskildring datert 14.08.2014.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Plan- og miljøutvalet vedtek å leggje detaljreguleringsplan for Fløsvika bustadfelt gnr.196, bnr.4 mfl. ut til offentleg ettersyn i medhald av plan- og bygningslova §12-10, på følgjande vilkår:
Føresegnene sist revidert av administrasjonen 21.01.2015 vert lagt til grunn for utlegginga.
Planfremjar må sikre at føremål «konsentrert småhusbebyggelse» er riktig omgrep utifrå definisjonen i Kommunal- og moderniseringsdepartementet sin vegleiar om «Grad av utnytting».Snitt AA-BB og maks mønehøgde/føremål i plankart må event. endrast m.o.t dette.
Utnyttingsgraden for BFS-områda må oppdaterast for å gje rom også for det tal nye bueiningar som er fastsett i føresegnene sin § 2.4.
Kåre Romarheim-Krf var ugild grunna økonomiske interesser i området og deltok difor ikkje i handsaming av denne saka.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Innstilling i plan- og miljøutvalet 04.02.2015:
I medhald av plan – og bygningslova §12-12, godkjenner kommunestyret reguleringsplan for
Apalen Sør, gbnr 202/1 m.fl. på føljande vilkår:
1. Føresegner datert 21.01.2015 og plankart datert 16. 10. 2014 vert lagt til grunn
2. I pkt. 3.1.1. i føresegnene skal det presiseres at det med frittliggjande småhus er meint einebustader.
3. Før reguleringsplanen vert kunngjort godkjent, skal feilfritt plankart liggje føre i
gjeldande SOSI-standard for Lindås kommune.
Notat - Ny 2.gangs handsaming av reguleringsplan for Apalen sør gbnr 202/1 mfl
Endring av føresegn §1.3.2
Rådmannen sitt framlegg til vedtak:
I medhald av plan – og bygningslova §12-12, godkjenner kommunestyret reguleringsplan for
Apalen Sør, gbnr 202/1 m.fl. på føljande vilkår:
1. Føresegner datert 21.01.2015 og plankart datert 16. 10. 2014 vert lagt til grunn
2. Før reguleringsplanen vert kunngjort godkjent, skal feilfritt plankart liggje føre i
gjeldande SOSI-standard for Lindås kommune.
Saksopplysningar:
Politisk handsaming
Saka skal til innstilling i Plan- og miljøutvalet
Saka skal avgjerast i Kommunestyret
Bakgrunn
Saka gjeld kun endring av føresegn 1.3.2, øvrige plandokument er uendra.
Bakgrunn for saka er at forslagsstiller i brev til kommunen datert 05.01.2015 har bedt om at føresegn§ 1.3.2 til reguleringsplanen vert endra. Det var sett i gang prosess med å søkja frådeling i samsvar med med reguleringsplanen paralellt med slutthandsaming av planen. I samband med sakshandsaminga av frådelingssøknaden vart forslagsstillar gjort merksam på at det var knytt rekkjeføljekrav til frådeling av tomtene. Dette har ikkje vore tilsikta frå forslagsstiller si side, sjølv konkluderer dei med at dette må være ein feil dei har gjort. Dei ber no kommunen om å endra rekkjeføljgekravet slik at ikkje vert knytt til frådeling, men berre til søknad om løyve til igangsetting for bustadane.
Planavdelinga deler forslagstillers vurdering i at det ikkje er påkravd å knytte rekkjefølgekrav til frådeling av eigedommen, og har forståing for at eit slikt krav kan vanskleggjere utbygging av bustadområdet.
I samband med at § 1.3.2 vart teke opp til ei ny vurdering har planavdelinga sett at siste del av paragrafen der det heiter; «Det kan bli gitt igangsettingsløyve til opparbeiding av tomt før vegen vert bygd.» kan være uheldig med omsyn til dei eksisterande bustadene i området. Her vert det opna for at tomtene kan opparbeidast før vegen vert oppgradert og fortauet bygd. Med bakgrunn i dette er det i framlegg til endring av føresegna lagt inn at veg og fortau skal opparbeidast langs eksisterande bustadområde før arbeidet med å opparbeida tomtene kan starta. Endringa er gjort i dialog med forslagsstillar.
Gjeldande føresegn 1.3.2
Veg skal opparbeidast som vist i planen med fortau og murar mv, fram til tomta som skal byggast ut, før det vert gjeve løyve til frådelingog igangsetting for vedkommande bustad. Det kan bli gitt igangsettingsløyve til opparbeiding av tomt før vegen vert bygd.
Forslag til ny føresegn 1.3.2
Veg skal opparbeidast som vist i planen med fortau og murar mv, fram til tomta som skal byggast ut, før det vert gjeve løyve til frådeling og igangsetting for vedkommande bustad. Det kan verte gjeveigangsettingsløyve til opparbeiding av tomt før vegstrekninga frågrensa mellom BF3/ f_LEIK 3 til og BF4 vert bygd.
Vurdering
Planavdelinga vurderer framlegg til endring av føresegn 1.3.2 samla sett som positiv for naboane i bustadfeltet. Endringa medfører at veg og fortau mm skal byggjast fram til eksisterande bustader i området før det kan starta opparbeiding av tomtene, dette vil være ei betring med omsyn til trafikksikring i utbyggingsfasen.
Fellesframlegg:
Endring til rådmannen sitt framlegg:
Nytt punkt 2.
I pkt. 3.1.1. i føresegnene skal det presiseres at det med frittliggjande småhus er meint einebustader.
Rådmennen sitt framlegg pkt. 2 blir nytt punkt 3.
Fellesframlegget vart samrøystes vedteke.
I medhald av plan- og bygningslova § 12-3, gjev plan- og miljøutvalet løyve til oppstart av reguleringsplanarbeid for del av gbnr 129/4 m.fl, - Nappevika
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Innstilling i plan- og miljøutvalet 04.02.2015:
I medhald av plan- og bygningslova § 11-13, godkjenner kommunestyret planprogram datert 29.01.2015 for Kommunedelplan for massehandtering – Lindåsneset med Mongstad.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Politikar | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Jan-Erik Hope | Høgre | Utvalsleiar | janhop@statoil.com |
Ingrid Hindenes | Høgre | Nestleiar | i-hin@online.no |
Astrid Namtvedt Sylta | Arbeiderpartiet | Medlem | syas@lindas.kommune.no |
Henriette Mjøs | Fremskrittspartiet | Medlem | henriettemjos@hotmail.com |
Alf Angelskår | Kristeleg Folkeparti | Medlem | aangelsk@online.no |
Kåre Romarheim | Kristeleg Folkeparti | Medlem | kare@romarheim.no |
Espen Foseid Aakre | Arbeiderpartiet | Varamedlem | espaak@hfk.no |
Henrik Lindås | Høgre | Varamedlem | hsl@bkkfiber.no |
Torgeir Arne Lid | Senterpartiet | Varamedlem | torgeir.arne.lid@lindas.kommune.no |
Marit Tømmermo (Ikke møtt) | Arbeiderpartiet | Medlem | marit65@online.no |
Halvard Rydland (Ikke møtt) | Høgre | Medlem | hary@statoil.com |
Kjetil Gjerstad (Ikke møtt) | Senterpartiet | Medlem | kjetil.gjerstad@gmail.com |