Dette er eit dokument som vart sendt frå ein sakshandsamar i kommunen. Dersom dokumentet ikkje er gradert, kan du lese dokumentet og eventuelle vedlegg ved å klikke på tekst-lenkjene nedst på sida.
 
Clear
     
 

Utgåande dokument

Utgåande dokument 2019022167
DokumentID: 19/22167 - Melding til leverandør - Påminnelse: Signering av kontrakt
ArkivsakID: 19/110 - Rammeavtale om levering av revisjonstenester til Alver kommune
Innkjøp
Journaldato: 09.07.2019
Brevdato: 09.07.2019
Dokumentansvarleg: Ina Wergeland
Journalpostkategori: Apost
Heimel: Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 2

Tekstar

Dokumentet er ikkje offentleg (Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 2), difor visast ingen tekst

Kontaktinformasjon om tenesta

Lindås kommune
Kvernhusmyrane 20
5914 Isdalstø
Telefon: 56375000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS