Her ser du informasjon om eit møte i Formannskapet.
 
Clear
     
 

Møte i Formannskapet den 23.03.2017

Formannskapet
23.03.2017 09:00 - 15:50
Utval:Formannskapet
Dato:23.03.2017 09:00 - 15:50
Møtestad:Kantina, Nordhordlandshallen
Status:Møtet er ferdig protokollert
Sakskart:Innkalling - Formannskapet - 23.03.2017 (Hoveddokument) ()
Møteprotokoll:Protokoll - Formannskapet - 23.03.2017 (Hoveddokument) ()

Saksliste

  • Godkjenning av innkalling og saksliste Hoveddokument 270KB
    Brevdato: 15.03.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Stabsavdelinga
    Sakshandsamar: Tove Mette Arnø Fyllingen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Innkalling og saksliste er godkjent.



    Behandling

    Det vert satt opp ei ekstra orientering i slutten av møtet,

    Orienteringaer u.off.jf. kommunelova § 31 nr.5, og offentleglova § 23, første ledd.

    Ellers ingen merknader, samrøystes.

  • Godkjenning av møteprotokoll frå 23.02.2017 Hoveddokument 279KB
    Brevdato: 15.03.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Stabsavdelinga
    Sakshandsamar: Tove Mette Arnø Fyllingen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Møteprotokollen frå 23.02.2017 er godkjent.



    Behandling

    Ingen merknader, samrøystes.

  • Politisk styringsstruktur og reglement - delegering Hoveddokument 497KB
    Brevdato: 31.01.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Utviklingsavdelinga
    Sakshandsamar: Ole Jakob Aarland

    Dokumenter

     

    Vedtak

    • ​KF delegering blir tatt i bruk som plattform for delegering i Lindås kommune. Det er ein føresetnad at delegering frå kommunestyret til andre politiske fora og til rådmannen spesifisert i dokumentet ikkje er endra. 

    • Ved endringar i lovverk og føresegner som ikkje betyr prinsippielle endringar etter kommunelova, har rådmannen fullmakt til å implementere endringar som kjem i systemet frå Kommuneforlaget. Prinsipielle endringar i delegering vert lagt fram for kommunestyret som eiga sak.

    • Kommunestyret vedtar at saksområdet utbyggingsavtalar blir delegert til formannskapet. I tillegg får formannskapet delegert mynde av kommunestyret til å avgjerd om kunngjering av utbyggingsavtalar. Denne delegeringa blir lagt inn i politisk styringsstruktur og reglement som blei vedtatt i sak 138/16.



    Behandling

    Rådmannen sitt endra framlegg til vedtak:

    • ​KF delegering blir tatt i bruk som plattform for delegering i Lindås kommune. Det er ein føresetnad at delegering frå kommunestyret til andre politiske fora og til rådmannen spesifisert i dokumentet ikkje er endra. 

    • Ved endringar i lovverk og føresegner som ikkje betyr prinsippielle endringar etter kommunelova, har rådmannen fullmakt til å implementere endringar som kjem i systemet frå Kommuneforlaget. Prinsipielle endringar i delegering vert lagt fram for kommunestyret som eiga sak.

    • Kommunestyret vedtar at saksområdet utbyggingsavtalar blir delegert til formannskapet. I tillegg får formannskapet delegert mynde av kommunestyret til å avgjerd om kunngjering av utbyggingsavtalar. Denne delegeringa blir lagt inn i politisk styringsstruktur og reglement som blei vedtatt i sak 138/16.

    Framlegget vart samrøystes vedteke.

  • Søknad om serveringsløyve - Toma Facility services AS Hoveddokument 290KB
    Brevdato: 02.03.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Sektor helse og omsorg
    Sakshandsamar: Pia Charlotte Aarsand Syversen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Serveringsløyve blir innvilga etter serveringslova § 3, slik:

    • Løyvehavar: Toma Facility Services AS, Janaflaten 30, 5179 Godvik

    • Dagleg leiar: Roger Urhaug, Rosenbergsgaten 34, 5015 Bergen

    • Serveringsstad: Toma Facility Services AS, Storemyra 247, 5954 Mongstad, Administrasjonsbygget.

    • Serveringsstadens storleik: 159 kvm.

    • Tal sitteplassar: 60

    • Opningstid: kl 09.00-14.00 heile året.

    • Godkjenning frå Mattilsynet må liggje føre.

    Løyvehavar plikter å melde frå til kommunen, dersom det skjer endringar i forhold til dei vilkår

    som er sett.

    …………………………



    Behandling

    Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.

  • Søknad om serverings- og skjenkeløyve - Lindås brygge Hoveddokument 249KB
    Brevdato: 07.03.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Sektor helse og omsorg
    Sakshandsamar: Pia Charlotte Aarsand Syversen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    I medhald av alkohollova §§ 1-4b,1-7a, 1-7b, 1-7c, 4-2, 4-3, og 4-4 blir LB Bevertning AS,

    org.nr.918 403 914, gitt serverings- og skjenkeløyve med følgjande spesifikasjon:

    · Tidsrom: 23.03.2017 – 30.09.2020

    · Styrar: Ann Louie Solensteen Bjørkedal, f. 24.09.74

    · Avløysar: Tore Bjørkedal, f. 12.02.72. Det er eit krav om bestått kunnskapsprøve.

    · Serveringsstad: Lindås Brygge, Veråsvegen 130, 5955 Lindås

    · Alkoholvare: All alkoholhaldig drikk

    · Omfang: Alminneleg skjenkeløyve

    · Type verksemd: Spisestad og skjenkestad

    · Skjenketid i samsvar med kommunens forskrift om skjenke- og opningstider, jfr. del II i kommunens alkoholpolitiske plan.

    · Verksemda må ha godkjenning av Mattilsynet

    · Brannsikkerheitsmessige forhold må vere forsvarlege og i samsvar med brannforskriftene.

    · Krav om tilstrekkeleg vakthald og tilfredsstillande opplegg for orden på området.

    · Kravet om internkontoll etter alkoholforskrifta skal vere oppfylt.

    · Løyvehavar har sjølv ansvar for til ei kvar tid å leggje fram opplysningar for kommunen som kan ha konsekvens for dei vilkår løyvet er gitt på.

    Skjenkeareal innandørs:

    · Restaurantavdeling 1 merka «Restaurant»: 70 kvm., 70 sitteplassar

    · Restaurantavdeling 2 merka «Kafe»: 41 kvm., 40 sitteplassar

    · Restaurantavdeling 3 merka «Foaje-Panorama»: 35 kvm., 30 sitteplassar

    · Naustet selskapsrom: 22 kvm., 20 sitteplassar

    Skjenkeareal utandørs:

    · Uterestaurant 1, terasse ved hovudbygning: 100 kvm. 60 sitteplassar

    · Uterestaurant 2, terasse ved Naustet: 50 kvm., 25 sitteplassar

    · Uteserveringa må tilfredsstille krava om framkomelegheit og trafikkale forhold og avgrensing av skjenkearealet, jfr. kommunens alkoholpolitiske plan pkt. 4.5.2 og 4.5.3

    Vilkår:

    Det er eit vilkår at stedfortreder har bestått kunnskapsprøve før skjenkeløyve vert gjeve.

    Klage

    Kommunens einskildvedtak etter alkohollova kap. 4 kan påklagast til Fylkesmannen i

    Hordaland, jfr. alkohollova § 1-16. Klagefristen er tre veker, jfr. forvaltningslova § 29.

    Høve for klage må nyttast før det i tilfelle kan bli reist sivilt søksmål. Søksmålet må vere reist innan seks månader frå det tidspunkt underretning om klageavgjerda er kome fram for

    …………………………



    Behandling

    Rådmannen sitt framlegg med tillegg:

    Det er eit vilkår at stedfortreder har bestått kunnskapsprøve før skjenkeløyve vert gjeve.

    Framlegget vart samrøystes vedteke.

  • Ny skule Eikanger/Kløvheim - moglege tomter, revidert Hoveddokument 2MB
    Brevdato: 07.03.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Eining for eigedom
    Sakshandsamar: Inger Marie Jordal

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Kommunestyret rår til at følgjande lokasjonar skal jobbast vidare med:

    • 4 - Liavatnet

    • A - Revhaugen

    • 22 - Myråsen (med alternativ areal sørover til og med gbnr 212/1 inkludert i vurderinga (lengst sør))

    • Noverande skuletomt med utviding mot nord inkludert i vurderinga

    • Rekkefølgjekrav knytt til Fyllingsnes skal utgreiast.

    • I utgreiingsfasen må det vere god dialog med Statens vegvesen

    • Det skal leggjast til rette for synfaring på dei ulike lokasjonar som vert utgreiia før endeleg tomt blir vedteke.



    Behandling

    Eigedomssjef Therese Braseth orienterte.

    Før endeleg plassering av tomt ynskjer formannskapet synfaring på dei ulike alternativa. Formannskapet ynskjer og ei landbruksfagleg vurdering av dei ulike alternativer. samt eventuelle rekkefølgjekrav.

    Fellesframlegg ved S.Toft-V:

    Kommunestyret rår til at følgjande lokasjonar skal jobbast vidare med:

    • 4 - Liavatnet

    • A - Revhaugen

    • 22 - Myråsen (med alternativ areal sørover til og med gbnr 212/1 inkludert i vurderinga (lengst sør))

    • Noverande skuletomt med utviding mot nord inkludert i vurderinga

    • Rekkefølgjekrav knytt til Fyllingsnes skal utgreiast.

    • I utgreiingsfasen må det vere god dialog med Statens vegvesen

    • Det skal leggjast til rette for synfaring på dei ulike lokasjonar som vert utgreiia før endeleg tomt blir vedteke.

    Fellesframlegget vart samrøystes vedteke.

  • Forprosjekt ny Knarvik barneskule Hoveddokument 2MB
    Brevdato: 09.03.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Eining for eigedom
    Sakshandsamar: Therese Urdahl Braseth

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Formannskapet godkjenner forprosjektet slik det ligg føre.



    Behandling

    Eigedomssjef Therese Braseth orienterte.

    Innstillinga frå levekårsutvalet vart samrøystes

  • Søknad om innkjøp av utstyr til Knarvik Stadion Hoveddokument 303KB
    Brevdato: 14.03.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Sektor samfunnsutvikling og kommunalteknikk
    Sakshandsamar: Hogne Haugsdal

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Kommunestyret løyver kr. 252.150,- til kjøp av friidrettsutstyr. Midlane skal nyttast som omsøkt. Kommunene skal stå som eigar.

    Midlane vert løyvd frå disposisjonsfondet.



    Behandling

    Fellesframlegg ved S.Toft-V:

    Kommunestyret løyver kr. 252.150,- til kjøp av friidrettsutstyr. Midlane skal nyttast som omsøkt. Kommunene skal stå som eigar.

    Midlane vert løyvd frå disposisjonsfondet.

    Framlegget vart samrøystes vedteke.

  • Søknad om fylkeskommunale midlar til tiltak på fylkesveg Hoveddokument 313KB
    Brevdato: 13.03.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Vegavdelinga
    Sakshandsamar: Irene Wilhelmsen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Lindås kommune vedtar å søkje på dei prosjekta som er omtala i saka prioritert i fylgjande rekkefølgje

    1. Fullføre fortau frå Seim skule til Strilatun.

    2. Fortau mellom Kleivdalsvegen og Apalen bustadfelt.



    Behandling

    Rådmannen sitt framlegg, men i prioritert rekkefølgje:

    1. Fullføre fortau frå Seim skule til Strilatun.

    2. Fortau mellom Kleivdalsvegen og Apalen bustadfelt.

    Framlegget vart samrøystes vedteke.

  • Godkjenning av "Kommunedelplan for trafikksikring 2017-2020" Hoveddokument 570KB
    Brevdato: 13.03.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Vegavdelinga
    Sakshandsamar: Irene Wilhelmsen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Kommunestyret vedtek «Kommunedelplan for trafikksikring 2017-2020»

    Prioriterte tiltak å arbeide med er:

    1. Fv. 404, Kvamsbrekka

    2. Fv. 401, Kleivane-Seim

    3. Fv. 394, Lindsdalen - knaus/kryss tiltak 5

    4. Fv. 394, Lindsdalen, Ostereidet

    Tiltaka er ført i tabell tiltak mellom 10 og 50.



    Behandling

    Fellesframlegg ved N.Bognøy-Ap:

    Kommunestyret vedtek «Kommunedelplan for trafikksikring 2017-2020»

    Prioriterte tiltak å arbeide med er:

    1. Fv. 404, Kvamsbrekka

    2. Fv. 401, Kleivane-Seim

    3. Fv. 394, Lindsdalen - knaus/kryss tiltak 5

    4. Fv. 394, Lindsdalen, Ostereidet

    Tiltaka er ført i tabell tiltak mellom 10 og 50.

    Framlegget vart samrøystes vedteke.

  • Regional areal og transportplan for Bergensområdet 2017 - 2028  (RATP) -  til begrensa høyring Hoveddokument 555KB
    Brevdato: 13.03.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Planavdelinga
    Sakshandsamar: Frøydis Ones

    Dokumenter

     

    Vedtak

    1. Kommunestyret i Lindås er positiv til intensjonane med å lage ein regional plan for å styrka samordninga av arealbruk og transportutvikling i Bergen og i nabokommunane.

    2. Kommunestyret ønskjer ikkje ein plan som kan heimla motsegn mot planar og vedtak i primærkommunane. Ein må unngå at planen vert eit dokument som heimlar høvet til å detaljstyre kommunane. Slik det no er formulert utfordrar denne planen vedtekne arealpolitiske mål nedfelt i Lindås kommune sin kommuneplan (arealdel) knytt til vidare utvikling og fortetting av lokalsentre og viktig bustadbygging i bygder, samt i område som har gangavstand til skular og barnehagar.

    3. Kommunestyret meiner at planutkastet legg opp til ei for sterk sentralisering, og at premissar knytt til kollektivtransport er for sterkt styrande for utviklinga av andre viktige samfunnsfunksjonar. Planen vil kunne hindre ei positiv utvikling for fleire geografiske område, både i mindre bygdesentre og i meir spreidbygde område. Forvaltning av planen må ikkje hindre ei positiv utvikling i bygdene utanfor regionsentra, og leggja band på kommunane sitt handlingsrom i framtidige arealplanar.

    4. Kommunestyret meiner at planen lukkast med å formidle nasjonale og regionale klima- og miljømål, men at den i for liten grad har vurdert situasjonen for stader med låg eller ingen kollektivdekning, og spreidd busetnad. Utvikling av fleire nullutsleppsbilar i områda utanfor regionsentra i kombinasjon med utvikling av betre innfartsparkering har i for liten grad vorte vurdert som strategi for å oppnå miljømål.

    5. Plandokumentet manglar omtale, drøftingar og perspektiv for kva utvikling som bør skje når fleire av kommunane i Bergensområdet den 01.01.2020 går saman i nye og vesentleg større einingar. Kommunestyret vil be om at dette vert prioritert ved at fylkeskommunen tek initiativ til snarleg igangsetting av eit slikt arbeid saman med primærkommunane. På den måten kan planen støtte opp under kommunereformen om å gje fleire oppgåver og meir ansvar til kommunane.

    6. Kommunestyret er positivt til tanken om differensiert arealforvaltning, men meiner planen på dette området er for detaljert og har for mange styrande føringar. Sjølvråderetten til primærkommunane må vera førande og at det er ulike utfordringar rundt omkring i regionen.

    7. Kommunestyret vil be om at planen får med at fylkeskommunen skal laga ein konkret handlingsplan for innfartsparkering langs alle viktige transportkorridorar inn mot Bergen.


    Framlegget vart samrøystes vedteke.



    Behandling

    Framlegg til vedtak i formannskapet 23.03.2017

    1. Kommunestyret i Lindås er positiv til intensjonane med å lage ein regional plan for å styrka samordninga av arealbruk og transportutvikling i Bergen og i nabokommunane.

    2. Kommunestyret ønskjer ikkje ein plan som kan heimla motsegn mot planar og vedtak i primærkommunane. Ein må unngå at planen vert eit dokument som heimlar høvet til å detaljstyre kommunane. Slik det no er formulert utfordrar denne planen vedtekne arealpolitiske mål nedfelt i Lindås kommune sin kommuneplan (arealdel) knytt til vidare utvikling og fortetting av lokalsentre og viktig bustadbygging i bygder, samt i område som har gangavstand til skular og barnehagar.

    3. Kommunestyret meiner at planutkastet legg opp til ei for sterk sentralisering, og at premissar knytt til kollektivtransport er for sterkt styrande for utviklinga av andre viktige samfunnsfunksjonar. Planen vil kunne hindre ei positiv utvikling for fleire geografiske område, både i mindre bygdesentre og i meir spreidbygde område. Forvaltning av planen må ikkje hindre ei positiv utvikling i bygdene utanfor regionsentra, og leggja band på kommunane sitt handlingsrom i framtidige arealplanar.

    4. Kommunestyret meiner at planen lukkast med å formidle nasjonale og regionale klima- og miljømål, men at den i for liten grad har vurdert situasjonen for stader med låg eller ingen kollektivdekning, og spreidd busetnad. Utvikling av fleire nullutsleppsbilar i områda utanfor regionsentra i kombinasjon med utvikling av betre innfartsparkering har i for liten grad vorte vurdert som strategi for å oppnå miljømål.

    5. Plandokumentet manglar omtale, drøftingar og perspektiv for kva utvikling som bør skje når fleire av kommunane i Bergensområdet den 01.01.2020 går saman i nye og vesentleg større einingar. Kommunestyret vil be om at dette vert prioritert ved at fylkeskommunen tek initiativ til snarleg igangsetting av eit slikt arbeid saman med primærkommunane. På den måten kan planen støtte opp under kommunereformen om å gje fleire oppgåver og meir ansvar til kommunane.

    6. Kommunestyret er positivt til tanken om differensiert arealforvaltning, men meiner planen på dette området er for detaljert og har for mange styrande føringar. Sjølvråderetten til primærkommunane må vera førande og at det er ulike utfordringar rundt omkring i regionen.

    7. Kommunestyret vil be om at planen får med at fylkeskommunen skal laga ein konkret handlingsplan for innfartsparkering langs alle viktige transportkorridorar inn mot Bergen.

  • Høyring av planforslag - Regional transportplan Hordaland 2018-2029 Hoveddokument 565KB
    Brevdato: 13.03.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Teknisk drift
    Sakshandsamar: Arne Eikefet

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Lindås kommune har følgjande hovudkommentarar til planforslaget til Regional transportplan (RTP) for Hordaland 2018 – 2029, - sjå elles vurderinga i saka:

    1. RTP må ha større tyngde som innspelsdokument til Nasjonal transportplan når det gjeld ny E39 gjennom nordre Åsane.

    2. RTP må i samarbeid med Staten påta seg ansvar for å framskunde utviklinga av ein framtidsretta kollektivtransport på fjordsystemet i Bergensområdet.

    3.RTP må sterkare definere punktutbetringsopplegget på fylkesvegane for å få til enkle og avgrensa lokale løysinga, for å auka trafikktryggleiken.

    4. RTP må sterkare omtale og prioritere eit innfartsparkeringsopplegg som bygger opp under eit framtidig kollektivtilbod til og frå distrikta utanfor kommunesentra.

    5. RTP må ta større hensyn til forskjeller mellom distrikt og by/tettbygd strøk, til dømes under «overordna mål» hvor vekst i persontransport skal skje ved kollektivtrafikk, sykkel og gange i Bergensområdet. Vekst i kommuner med mye distrikt og lange avstander vil ikke forekomme kun med gang og sykkelvei.

    6. Strekninga Lunde-Årås på Fv. 565 må leggjast inn som veg på det overodna fylkesvegnettet i punkt 5.5.2 i RTP. Med bakgrunn i kriteria punkt 5.5.1. i planprogrammet.

    Strekninga Vågseidet-Eikangervåg Fv. 399 og 396 og 397 må leggjast inn som veg på det overodna fylkesvegnettet punkt 5.5.2 i RTP. Med bakgrunn i kriteria punkt 5.5.1. i planprogrammet.

    7. En mulig samlokalisering av E39 og Fv. 57 gjennom regionssenteret Knarvik må innarbeidast i planen.

    8. Lindås kommune vil ha støtte for å gjera om Fv.57 Knarvik-Mongstad til riksveg. Grunngjeving: på denne vegen er det stor trafikk i samband med industrien i Mongstadområdet.

    9. Ein ønskjer å styrke universell tilkomst til kollektiv tilbod og helsefremjande samfunnsplanlegging.

    Framlegg punkt 1-9 vart samrøystes vedteke.

    10. V
    Tverrsambandet (Sambandet Vest) er omtala. Prosjektet vil gje eit nytt samband mellom Øygarden/Askoy og Nordhordland. Det vil også kunne avlaste Bergen sentrum for gjennomgangstrafikk. Eit interkommunalt selskap Sambandet Vest AS arbeider for å få realisert prosjektet med bompengar og fylkeskommunale midlar.

    I pågåande kommunesamanslåingsprosess mellom Radøy, Meland og Lindås, er dei tre kommunane tildelt midlar frå Kommunal- og moderniseringsdepartementet som skal målrettast mot infrastrukturtiltak som kan binda dei tre kommunane tettare saman.
    Ytterligare midlar vert omsøkt, og midlane skal nyttast til planprosessar knytt til Sambandet Vest AS, og då med samanbinding av Radøy og Meland spesielt.

    Sambandet Vest vert ein viktig omkjøringsveg og eit viktig trafikksikringsprosjekt. Vegen representerer eit alternativ til Hagelsundsbrua, og vert ein del av eit framtidig ringvegprosjekt i Nordhordland.

    Ein ønskjer difor at Sambandet Vest vert tatt med i RTP Hordaland 2018 – 2029

    Ein ber også fylkeskommunen merka seg at Radøy kommune har fatta positivt vedtak for oppstart av naudsynte planprosessar knytt til samanbinding av Meland og Radøy. Meland kommunestyre har i samband med igangsetting av arbeidet med planprogram for rullering av kommuneplan sin arealdel peika ut Sambandet Vest AS sitt val av vegløysningar over Meland som eit av dei prioriterte tiltaka.



    Behandling

    Uttale i Plan- og miljøutvalet - 22.03.2017:

    Lindås kommune har følgjande hovudkommentarar til planforslaget til Regional transportplan (RTP) for Hordaland 2018 – 2029, - sjå elles vurderinga i saka:

    1. RTP må ha større tyngde som innspelsdokument til Nasjonal transportplan når det gjeld ny E39 gjennom nordre Åsane.

    2. RTP må i samarbeid med Staten påta seg ansvar for å framskunde utviklinga av ein framtidsretta kollektivtransport på fjordsystemet i Bergensområdet.

    3. RTP må sterkare definere punktutbetringsopplegget på fylkesvegane for å få til enkle og avgrensa lokale løysingar med stor vekt på kostnadseffektivitet.

    4. RTP må sterkare omtale og prioritere eit innfartsparkeringsopplegg som bygger opp under eit framtidig kollektivtilbod i områder med spreidd busetnad.

    Endring i pkt 3.
    RTP må sterkare definere punktutbetringsopplegget på fylkesvegane for å få til enkle og avgrensa lokale løysinga, for å auka trafikktryggleiken.

    Justert punkt 4.
    RTP må sterkare omtale og prioritere eit innfartsparkeringsopplegg som bygger opp under eit framtidig kollektivtilbod til og frå distrikta utanfor kommunesentra.

    Nytt punkt 5:
    RTP må ta større hensyn til forskjeller mellom distrikt og by/tettbygd strøk, til dømes under «overordna mål» hvor vekst i persontransport skal skje ved kollektivtrafikk, sykkel og gange i Bergensområdet. Vekst i kommuner med mye distrikt og lange avstander vil ikke forekomme kun med gang og sykkelvei.

    Nytt punkt 6:
    Strekninga Lunde-Årås på Fv. 565 må leggjast inn som veg på det overodna fylkesvegnettet i punkt 5.5.2 i RTP. Med bakgrunn i kriteria punkt 5.5.1. i planprogrammet.

    Strrekninga Vågseidet-Eikangervåg Fv. 399 og 396 og 397 må leggjast inn som veg på det overodna fylkesvegnettet punkt 5.5.2 i RTP. Med bakgrunn i kriteria punkt 5.5.1. i planprogrammet.

    Nytt punkt 7:
    En mulig samlokalisering av E39 og Fv. 57 gjennom regionssenteret Knarvik må innarbeidast i planen.

    FO nytt punkt 8:

    Lindås kommune vil ha støtte for å gjera om Fv.57 Knarvik-Mongstad til riksveg. Grunngjeving: på denne vegen er det stor trafikk i samband med industrien i Mongstadområdet.

    FO nytt punkt 9:

    Ein ønskjer å styrke universell tilkomst til kollektiv tilbod og helsefremjande samfunnsplanlegging.

    Framlegg punkt 1-9 vart samrøystes vedteke.

    FO nytt punkt 10:

    Viser til Regional Transportplan 2013-2024 Handlingsprogram 2015-2017 der
    Tverrsambandet (Sambandet Vest) er omtala. Prosjektet vil gje eit nytt samband mellom Øygarden/Askoy og Nordhordland. Det vil også kunne avlaste Bergen sentrum for gjennomgangstrafikk. Eit interkommunalt selskap Sambandet Vest AS arbeider for å få realisert prosjektet med bompengar og fylkeskommunale midlar.

    I pågåande kommunesamanslåingsprosess mellom Radøy, Meland og Lindås, er dei tre kommunane tildelt midlar frå Kommunal- og moderniseringsdepartementet som skal målrettast mot infrastrukturtiltak som kan binda dei tre kommunane tettare saman.
    Ytterligare midlar vert omsøkt, og midlane skal nyttast til planprosessar knytt til Sambandet Vest AS, og då med samanbinding av Radøy og Meland spesielt.


    Sambandet Vest vert ein viktig omkjøringsveg og eit viktig trafikksikringsprosjekt. Vegen representerer eit alternativ til Hagelsundsbrua, og vert ein del av eit framtidig ringvegprosjekt i Nordhordland.

    Ein ønskjer difor at Sambandet Vest vert tatt med i RTP Hordaland 2018 2029

    Ein ber også fylkeskommunen merka seg at Radøy kommune har fatta positivt vedtak for oppstart av naudsynte planprosessar knytt til samanbinding av Meland og Radøy. Meland kommunestyre har i samband med igangsetting av arbeidet med planprogram for rullering av kommuneplan sin arealdel peika ut Sambandet Vest AS sitt val av vegløysningar over Meland som eit av dei prioriterte tiltaka.

    Punkt 10 vart vedteke med 9 røyster, mot S.Toft V.

  • Melding/orientering til formannskapet 23.03.2017 Hoveddokument 302KB
    Brevdato: 01.03.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Stabsavdelinga
    Sakshandsamar: Tove Mette Arnø Fyllingen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Meldinga er teke til orientering.



    Behandling

    Orienteringar:

    • Eigedomsskatt 2017 - ordførar

    • Breiband - rådmann

    • Investeringar - eigedomssjef

    • Klimasatssøknader - eigedomssjef

    • Økonomi - økonomisjef

    • Budsjettsamlinga i mai - opplegg

    Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.

    Møtet var lukka jf. kommunelova § 31 nr.5, og offentleglova § 23, første ledd. til orienteringa om utbyggingsavtalen Helsehuset.

    Bjarte Vatnøy var inhabil i denne orientering og deltok difor ikkje.

Frammøte

Frammøte
PolitikarPartiMedlemstypeE-Post
Astrid Aarhus ByrknesKristeleg FolkepartiOrdførarordf@lindas.kommune.no
Nina BognøyArbeiderpartietVaraordførarnina-ys@online.no
Dag HugaasArbeiderpartietMedlemd.hugaas@online.no
Bjarte VatnøyFremskrittspartietMedlembjarte@vatnoy.no
Nina Stabell ØvreåsFremskrittspartietMedlemNina.Ovreas@lindas.kommune.no
Odd Leif MjøsKristeleg FolkepartiMedlemodd.leif.mjos@gmail.com
Jarle VassdalSenterpartietMedlemjarl-vas@online.no
Sveinung ToftVenstreMedlemsveinung.toft@masfjorden.kommune.no
Andreas DyngenFremskrittspartietVaramedlemandreas@dyngen.net
Karl VågstølHøgreVaramedlemkarl@activrevisjon.no
Vetlemøy WergelandKristeleg FolkepartiVaramedlemvetlemoy@gmail.com
Arne EikefetArne.Eikefet@lindas.kommune.no
Ole Jakob Aarlandole.jakob.aarland@alver.kommune.no
Pia Charlotte Aarsand Syversenpia.syversen@lindas.kommune.no
Hogne HaugsdalHogne.Haugsdal@lindas.kommune.no
Irene Wilhelmsenirene.wilhelmsen@alver.kommune.no
Therese Urdahl BrasethTherese.Braseth@lindas.kommune.no
Janne SundJanne.Sund@lindas.kommune.no
May Eva Sandvik (Ikke møtt) HøgreMedlemmay.eva.sandvik@lindas.kommune.no
Leif Hosøy Sleire (Ikke møtt) Kristeleg FolkepartiMedlemleif.sleire@gmail.com
Anna K.Valle (Ikke møtt) SenterpartietMedlemjakvalle@online.no

Kontaktinformasjon om tenesta

Lindås kommune
Kvernhusmyrane 20
5914 Isdalstø
Telefon: 56375000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS