Utvalg: | Plan- og miljøutvalet |
---|---|
Dato: | 27.03.2019 12:00 - 15:30 |
Møtested: | Nordhordlandshallen, kantina |
Status: | Møtet er ferdig protokollert |
Sakskart: | |
Møteprotokoll: |
Innkalling og saksliste er godkjent
Endring saksliste: Sak 023, 024, 025, 026, 038, 028, 029, 032, 035, 039, 036, 037, 027, 030, 031, 033, 034, 040/19.
Ellers ingen merknader, samrøystes.
Møteprotokoll frå møte -13.02.2019 er godkjent.
Møteprotokoll frå møte -13.02.2019 vert godkjent, samrøystes.
Ingen merknader, samrøystes.
Meldinga vert teke til orientering, med merknad.
Merknad:
Utvalet har kommentarer til sak 136/18 i PMU den 21.11.2018 for gbnr 100/13 Fjellsende (Vågseide) - der var utvalet på synfaring og vedtaket var samrøystes. Saka er komen tilbake frå Fylkesmannen i Rogaland, men vi vart ikkje høyrt. Dette er ei utfordring i eit lokalpolitisk perspektiv der vårt vedtak ikkje blir tatt hensyn til.
Lindås kommune sitt vedtak om avslag på søknad om dispensasjon for oppføring av naust på gbnr 217/46 datert 18.12.2018, vert opprettholdt. Klagen vert ikkje tatt til følgje.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Utvalet var på synfaring før møtet tok til.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Lindås kommune sitt vedtak om avslag på søknad om dispensasjon frå LNF føremålet og 100 meters beltet mot sjø, jf. pbl. § 1-8, for ombygging/tilbygg for naust/hytte nærast sjøen på gbnr 245/9, datert 18.12.2018, vert omgjort. Klagen vert tatt til følgje.
Utvalet har vore på synfaring. Det omsøkte tiltaket set ikkje føremålet i den overordna planen vesentleg til side. Dette gjeld også omynssone friluftsliv, då dette ikkje er eit ingrep i strandsone (svaberga er intakte). Heile ombyggingen og tilbygget bakover i terrenget frå eksisterande bygningsmasse. Endringa av fasaden på hytta vil ikkje påverka fjernverknaden frå sjøen i noko grad. Tiltaket vil heller ikkje endre fotavtrykket til hytta nærast sjø. Området er allereie privatisert med kaianlegg og naust/hytte, og tiltaket vil ikkje påverka tilkomsten til/frå sjø i noko som helst grad. Det er tidlegare gjort delingsvedtak på tomta, og bygninga som står på tomta er hytte/naust i dag. Det omsøkte tiltaket vil dermed ikkje endre bruken. Eksisterande hytte er ikkje etter dagens standard, og omsøkte tiltak vil føre til ein auka kvalitet med straum, vatn og avlaup. Dette vil betra HMS-situasjonen til brukarane av hytta. Dispensasjon omfattar og vatn og avlaup, løysing for dette må avklarast i byggjesøknaden.
Etter ei totalvurdering vert ikkje omsyn til landbruk, natur og friluftsliv og strandsonevernet vesentleg sett til side. Tiltaket legg ikkje beslag på areal nytta til natur- og friluftsføremål. Tiltaket vil ikkje avgrensa ålmenta sin tilgang til natur og friluftsinteressene i området.
Tiltaket er godt skildra og utvalet ser ikkje at det skaper presendens, vi viser til liknande tiltak i nærområdet der det både har vorte gitt avslag og medhald.
Føremonane med å gi dispensasjon er etter ei samla vurdering klårt større enn ulempene med å ikkje gi dispensasjon i saka.
Utvalet var på synfaring før møtet tok til.
Fellesframlegg v/H. Brunborg-Ap:
Lindås kommune sitt vedtak om avslag på søknad om dispensasjon frå LNF føremålet og 100 meters beltet mot sjø, jf. pbl. § 1-8, for ombygging/tilbygg for naust/hytte nærast sjøen på gbnr 245/9, datert 18.12.2018, vert omgjort. Klagen vert tatt til følgje.
Utvalet har vore på synfaring. Det omsøkte tiltaket set ikkje føremålet i den overordna planen vesentleg til side. Dette gjeld også omynssone friluftsliv, då dette ikkje er eit ingrep i strandsone (svaberga er intakte). Heile ombyggingen og tilbygget bakover i terrenget frå eksisterande bygningsmasse. Endringa av fasaden på hytta vil ikkje påverka fjernverknaden frå sjøen i noko grad. Tiltaket vil heller ikkje endre fotavtrykket til hytta nærast sjø. Området er allereie privatisert med kaianlegg og naust/hytte, og tiltaket vil ikkje påverka tilkomsten til/frå sjø i noko som helst grad. Det er tidlegare gjort delingsvedtak på tomta, og bygninga som står på tomta er hytte/naust i dag. Det omsøkte tiltaket vil dermed ikkje endre bruken. Eksisterande hytte er ikkje etter dagens standard, og omsøkte tiltak vil føre til ein auka kvalitet med straum, vatn og avlaup. Dette vil betra HMS-situasjonen til brukarane av hytta. Dispensasjon omfattar og vatn og avlaup, løysing for dette må avklarast i byggjesøknaden.
Etter ei totalvurdering vert ikkje omsyn til landbruk, natur og friluftsliv og strandsonevernet vesentleg sett til side. Tiltaket legg ikkje beslag på areal nytta til natur- og friluftsføremål. Tiltaket vil ikkje avgrensa ålmenta sin tilgang til natur og friluftsinteressene i området.
Tiltaket er godt skildra og utvalet ser ikkje at det skaper presendens, vi viser til liknande tiltak i nærområdet der det både har vorte gitt avslag og medhald.
Føremonane med å gi dispensasjon er etter ei samla vurdering klårt større enn ulempene med å ikkje gi dispensasjon i saka.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå pbl 11-6, rettsverknad av kommuneplanen sin arealdel, for oppføring av 2 tilbygg og terrassar til eksisterande bustad på gbnr 147/47 slik det er søkt om.
Med heimel i plan- og bygningslova § 20-1, jf. pbl § 20-3, vert det gjeve løyve i eitt-trinn for oppføring av tilbygg og terrasse i samsvar med søknad og på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan datert 19.10.2018, jf. pbl. § 29-4, jf.
SAK § 6-3.
Tiltaksklasse vert godkjend slik det er søkt om.
Før det vert gjeve ferdigattest/mellombels bruksløyve for tiltaket skal følgjande liggja føre:
Faktisk plassering av tiltaket må vere målt inn, og koordinatar sendt kommunen.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje er sett i gang innan 3 år etter at løyvet er gitt, eller vert innstilt i lengre tid enn 2 år, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9. Dette gjeld også dispensasjonsløyvet.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå føresegn 5.5 i kommuneplanen sin arealdel for arealoverføring av om lag 15,5 mål frå gbnr. 209/7 til 209/8.
Med heimel i plan- og bygningslova § 26-1, jf. §§ 20-1, bokstav m, 20-2 og 20-4, bokstav m vert det gjeve løyve til arealoverføring av om lag 15,5 mål frå gbnr.209/7 til gbnr 209/8 på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som synt i situasjonsplan datert 08.01.2019, jf. pbl. § 29-4.
Arealet sin nøyaktige storleik vert fastlagt i samband med gjennomføring av oppmålingsforretning etter matrikkellova.
Bortfall av løyve:
Løyvet fell vekk dersom det ikkje er gjennomført oppmålingsforretning etter lov om eigedomsregistrering innan 3 år etter at løyvet er gjeve, eller dersom matrikkelføring vil vere i strid med lov om eigedomsregistrering jf. pbl § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå føresegn 6.9 i kommunedelplanen for Lindåsneset med Mongstad for oppføring av garasje.
Med heimel i plan- og bygningslova § 20-1, jf. pbl § 20-3 vert det gjeve løyve i eit trinn for oppføring av garasje på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan datert 22.02.2019 med heimel i pbl. § 29-4, jf. SAK § 6-3.
Faktisk plassering av tiltaket må vere målt inn, og koordinatar sendt kommunen.
Før det vert gjeve ferdigattest/mellombels bruksløyve for tiltaket skal følgjande ligge føre:
Faktisk plassering av tiltaket må vere målt inn, og koordinatar sendt kommunen.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje er sett i gang innan 3 år etter at løyvet er gitt, eller vert innstilt i lengre tid enn 2 år, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9. Dette gjeld også dispensasjonsløyvet.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Lindås kommune sitt vedtak datert 24.01.19 vert oppretthalde. Klagen vert ikkje tatt til følgje.
Vedtaket som vert oppretthalde lyder slik:
«Med heimel i plan- og bygningslova §§ 20-1, jf. § 20-3, vert det gjeve løyve til endring av tiltak i samsvar med søknad og på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan mottatt 12.09.18, med heimel i pbl. § 29-4, jf. SAK § 6-3.
Vilkår som er gitt i vedtak datert 24.10.17, administrativt vedtak saksnr. 483/17 gjeld.»
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet i kommuneplanen sin arealdel for oppretting av ny grunneigedom med eksisterande våningshus frå gbnr 35/3 på følgjande vilkår:
1. Det restarande jordbruksarealet på gbnr 35/3 må sammenføyast med gbnr 35/1.
Med heimel i plan- og bygningslova § 26-1, jf. §§ 20-1, bokstav m, 20-2 og 20-4, bokstav d vert det gjeve løyve til oppretting av ny grunneigedom på om lag 4600 m² med eksisterande våningshus frå gbnr 35/3 på følgande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som synt i situasjonsplan datert 07.01.19, jf. pbl. § 29-4.
Før det vert gjennomført oppmålingsforretning eller parsellen vert oppretta skal det liggja føre:
Tinglyst avtale som sikrar den nye parsellen vegrett frå offentleg veg og fram til grensa for den nye parsellen, jf. pbl. § 27-4.
Tinglyst avtale som sikrar den nye parsellen rett til å plassera anlegg for vatn på privat grunn samt rett til bruk av felles privat vasskjelde, jf. pbl. §§ 27-1 og 27-2.
Løyvet fell vekk dersom det ikkje er gjennomført oppmålingsforretning etter lov om eigedomsregistrering innan 3 år etter at løyvet er gjeve, eller dersom matrikkelføring vil vere i strid med lov om eigedomsregistrering jf. pbl § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå LNF-føremålet i kommuneplanen sin arealdel for 2011-2023 for oppretting av ny grunneigedom med eksisterande bustad frå gbnr. 25/2 Tvedt nedre.
Med heimel i plan- og bygningslova § 26-1, jf. §§ 20-1, bokstav m, 20-2 og 20-4, bokstav d vert det gjeve løyve til oppretting av ny grunneigedom på om lag 1750 m² frå gbnr. 25/2 på følgande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som synt i situasjonsplan datert 04.11.18 dagsett 23.01.19, jf. pbl. § 29-4.
Parsellen sin nøyaktige storleik vert vastlagt i samband med gjennomføring av oppmålingsforretning etter matrikkellova.
Før det vert gjennomført oppmålingsforretning eller parsellen vert oppretta skal det liggja føre:
Tinglyst avtale som sikrar den nye parsellen vegrett frå offentleg veg og fram til grensa for den nye parsellen jf. pbl § 27,4.
Tinglyst avtale som sikrar den nye parsellen rett ti å plassere anlegg for vatn og avløp på privat grunn, samt rett til bruk av felles privat vasskjelde jf. pbl. §§ 27-1 og 27-2.
Løyvet fell vekk dersom det ikkje er gjennomført oppmålingsforretning etter lov om eigedomsregistrering innan 3 år etter at løyvet er gjeve, eller dersom matrikkelføring vil vere i strid med lov om eigedomsregistrering jf. pbl § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Plan- og miljøutvalet utset saka og ber om synfaring.
Framlegg frå I. Fjeldsbø-H:
Plan- og miljøutvalet utset saka og ber om synfaring.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
I medhald av plan- og bygningslova § 12-10, vedtek Plan- og miljøutvalet å leggje framlegg til reguleringsplan for Bruvoll bustadområde, planID 1263-201310, ut til høyring og offentleg ettersyn.
…………………………
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Innstilling frå Plan- og miljøutvalet 27.03.2019:
I medhald av plan- og bygningslova § 12-12, vedtek kommunestyret å godkjenne endring av reguleringsplan for Eikefet – Urdal Steinbrot og deponi, planID 1263-201007.
Gjeldande plandokument vert planskildring (15.6.2018), føresegner (24.1.2019) og plankart (24.1.2019) i målsestokk 1:3000 i A0.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke
I medhald av plan- og bygningslova § 12-14, 3 ledd, vedtek Plan- og miljøutvalet å sende framlegg for endring av reguleringsplan for Midtgard, planID 1263-200906, ut for uttale til offentleg mynde, egarar og festar som er dirkete berørt.
Andreas Dyngen-Uavh stilde spørsmål om habilitet i saka. Plan- og miljøutvalet gjorde samrøystes vedtak om at han er inhabil jf. forvalt.l §6.a. A. Dyngen-Uavh deltok difor ikkje i handsaming av denne saka. Geir Ove Hopsdal-Frp møtte som vara.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
PMU sender planen tilbake til tiltakshavar med følgjande liste over forhold som må utgreiiast og rettast opp:
1. Opning for å flytte barnehage til BKB3 takast ut av plandokumenta, føresegna endrast
2. Del av BKB3 som skal vere uteområdea bør endra arealbruksføremål frå «kombinert
busetnad og anlegg» til «grønstruktur» (til dømes friområde)
3. Krava om rekkjefølgje må innehalde krav til opparbeiding og ferdigstilling av nytt uteareal
(BKB3) før det kan gjevast løyve til bruk av nye bygg/anlegg i planområdet (BKB1 og BKB2)
4. Opparbeiding og ferdigstiling av uteområde på BKB3 må skildres i planen, men bør omsøkjast særskilt.
5. Det skal ikkje vere parkeringsareal på BKB3
6. Trafikkanalyse ved innføring av planen, trafikkforhold internt i byggefelt og trafikkforhold frå kommunal veg ut/i krysstil Fv.565.
7. Parkeringsbehov i høve til skulestorleik og type aktivitetar i forsamlingshuset.
8.. Skildring av mulig forsamlingshus, storleik og bruk.
9. Skildring av trafikktryggleik i overgang frå skuleområde til nytt uteområde og parkeringtilhøve.
10.Skildring av storleik på uteområde i høve til elevtal.
11. Krava i Forskrift for Miljøretta helsevern for skule og barnehage må vera stetta i planen.
"Ny søknad om helseverngodkjenning" frå Miljøretta helsevern vart ettersendt utvalet - 22.03.2019.
Malin Knudsen-Krf stilde spørsmål om habilitet i saka. Plan- og miljøutvalet gjorde samrøystes vedtak om at ho er inhabil jf. forvalt.l. § 6.e. M.Knudsen-Krf deltok difor ikkje i handsaming av denne saka.
Fellesframlegg v/H. Brunborg-Ap:
PMU sender planen tilbake til tiltakshavar med følgjande liste over forhold som må utgreiiast og rettast opp:
1. Opning for å flytte barnehage til BKB3 takast ut av plandokumenta, føresegna endrast
2. Del av BKB3 som skal vere uteområdea bør endra arealbruksføremål frå «kombinert
busetnad og anlegg» til «grønstruktur» (til dømes friområde)
3. Krava om rekkjefølgje må innehalde krav til opparbeiding og ferdigstilling av nytt uteareal
(BKB3) før det kan gjevast løyve til bruk av nye bygg/anlegg i planområdet (BKB1 og BKB2)
4. Opparbeiding og ferdigstiling av uteområde på BKB3 må skildres i planen, men bør omsøkjast særskilt.
5. Det skal ikkje vere parkeringsareal på BKB3
6. Trafikkanalyse ved innføring av planen, trafikkforhold internt i byggefelt og trafikkforhold frå kommunal veg ut/i krysstil Fv.565.
7. Parkeringsbehov i høve til skulestorleik og type aktivitetar i forsamlingshuset.
8.. Skildring av mulig forsamlingshus, storleik og bruk.
9. Skildring av trafikktryggleik i overgang frå skuleområde til nytt uteområde og parkeringtilhøve.
10.Skildring av storleik på uteområde i høve til elevtal.
11. Krava i Forskrift for Miljøretta helsevern for skule og barnehage må vera stetta i planen.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Prosjektmandat for moglegheitsstudie Lindås-bygda blir vedtatt slik den er lagt fram i saka.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Politiker | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Ståle Juvik Hauge | Arbeiderpartiet | Utvalsleiar | stale.hauge@lindas.kommune.no |
Jørgen Herland | Senterpartiet | Nestleiar | joer-he@online.no |
Hogne Brunborg | Arbeiderpartiet | Medlem | hogne.brunborg@gmail.com |
Ingrid J.Fjeldsbø | Høgre | Medlem | i-fjelds@frisurf.no |
Gro Anita Høgquist | Høgre | Medlem | anitalogg@gmail.com |
Bent Risøy | Kristeleg Folkeparti | Medlem | berisoey@gmail.com |
Malin Helene Andvik | Kristeleg Folkeparti | Medlem | malin.h.knudsen@gmail.com |
Vetlemøy Wergeland | Kristeleg Folkeparti | Medlem | vetlemoy@gmail.com |
Andreas Dyngen | Uavhengig | Medlem | andreas@dyngen.net |
Geir Ove Hopsdal | Fremskrittspartiet | Varamedlem | gohopsdal@hotmail.com |
Anne Julie Hetland | Høgre | Varamedlem | anne.julie.hetland@lindas.kommune.no |
Karl Vågstøl (Ikke møtt) | Høgre | Medlem | karl@activrevisjon.no |