Utvalg: | Formannskapet |
---|---|
Dato: | 10.02.2015 10:00 |
Møtested: | Kommunehuset |
Status: | Møtet er ferdig protokollert |
Sakskart: | |
Møteprotokoll: |
Innkalling og sakliste vert godkjend
Framlegg til vedtak vart samrøystes vedteke.
Møtebok frå formannskapet den 13.01.15 vert godkjend.
Framlegg til vedtak vart samrøystes vedteke.
Eldste barn ingen moderasjon, barn nr. 2 30%, barn nr. 3 eller fleire får 50%.
Rådgjevar Alf Strand orienterte om saka.
Saka vart drøfta.
Marit Steinestø, Krf la fram nytt framlegg til vedtak:
Eldste barn ingen moderasjon, barn nr. 2 30%, barn nr. 3 eller fleire får 50%.
Røysting:
Framlegg til vedtak frå rådmannen og framlegg til vedtak frå Krf vart røysta opp mot kvarandre.
Framlegg til vedtak frå Krf vart samrøystes vedteke.
Kommunestyret har gjort seg kjend med tilstandsrapporten for grunnskulen i Masfjorden for skuleåret 2013-14 og tek rapporten til orientering.
Ordførar Karstein Totland gjekk gjennom saka.
Saka vart drøfta det var ingen merknader til saka.
Røysting:
Framlegg til vedtak frå rådmannen vart samrøystes vedteken.
Kommunedelplan for oppvekst 2014 – 2026 med handlingsplan 2014-2018 vert godkjend slik han ligg føre med endring i punkt 7 i handlingsplanen: Tidsperiode endras til "I løpet av planperioden".
Ordførar Karstein Totland gjekk kort gjennom saka.
Rådgjevar Alf Strand orienterte.
Saka vart drøfta.
Formannskapet handsama fyrst kommunedelplanen:
Kommunedelplan for oppvekst 2014 – 2016 vert godkjent slik han ligg føre.
Røysting:
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Så vart Handlingsplan for 2015 – 18 handsama:
Marit Steinestø, Krf la fram følgjande framlegg til endring av handlingsplanen:
Punkt 7 i handlingsplanen går ut. Korleis løyser me problemstillingane som finst i sektoren, må då endrast i tråd med dette.
Krf vil koma attende med endringar og tiltak til kommunestyret.
Egil Kvingedal, V la fram følgjande framlegg til endring av handlingsplanen:
Pkt 7: Tidsperiode endras til «I løpet av planperioden»
Røysting:
Framlegga frå Krf og V vart røysta opp mot kvarandre.
Krf sitt framlegg fekk 2 røyster og fall (Krf og Ap).
Så vart det røysta over heile handlingsplanen med endringa i punkt 7.
Kommunedelplan for oppvekst 2014 – 2016 vert godkjent slik han ligg føre, med føreslåtte endringar i handlingsplan.
Røysting:
Framlegget til handlingsplanen vart samrøystes vedteke.
Masfjorden kommune kjøper bil til pleie og omsorgstenestene. Kommunal bli blir finansiert med midlar som er avsett til fond i 2013.
I utvelgelsen av bil skal miljøvennlig løysing vektleggjast. Det skal i tillegg kjøpast inn to stk. rullestolar godkjent for transport i bil.
Ordførar Karstein Totland gjekk kort gjennom saka.
Rådgjevar Helga Ellingsen orienterte om saka.
Saka vart drøfta.
Egil Kvingedal, V la fram følgjande framlegg til tilleggspunkt:
I utvelgelsen av bil skal miljøvennlig løysing vektleggjast.
Det skal i tillegg kjøpast inn to stk. rullestolar godkjent for transport i bil.
Røysting:
Framlegg til vedtak frå rådmannen med endring frå Venstre vart samrøystes vedteke.
Masfjorden kommune har fylgjande tilbakemelding til spørsmåla i debattheftet
«Arbeidsgiverpolitiske utfordringer og mellomoppgjøret 2015»:
1. Fordeling av eventuelle lønsmidlar: Intensjonen med lokale forhandlingar er mellom anna å
rette opp skeivheiter og å prioritere enkelte grupper/ stillingar ut frå lokale
utfordringar og behov den enkelte kommunen har. Det krev store ressursar å
gjennomføre lokale forhandlingar; spesielt i kapittel 4. Me meiner at lokale
forhandlingar annan kvart år (i kap. 4) stettar kommunen sine behov for lokale tilpassingar på løn.
Eventuelle lønsmidlar til disposisjon i mellomoppgjeret 2015 kan difor fordelast
sentralt.
2. Endringar i hovudavtalen: Ingen spesielle merknader til dette punktet.
3. KS` bidrag i prosessen:
a. Viktig at KS bidrar til å at det vert reelle forhandlingar. Partane sentralt må
formidle tydeleg kva som er mogeleg å forhandle om, og bidra til å tydeleggjere
handlingsrommet for dei som skal forhandla lokalt. KS bør vidare laga utfordringsdokument der lærarane sin situasjon og behov, samt skuleeigarane sine utfordringar vert drøfta særskilt, og forslag til tiltak vert sendt på høyring til kommunane.
b. Ha oversyn over- og formidle gode døme på lokalt inngåtte avtalar, samt
evalueringar/ resultat i ettertid.
4. Pensjon: a. Mange kommunar har utfordringar med rekruttering, jf. deltidsstillingar og
helgeproblematikk. Det er difor viktig med pensjonsordningar som gjer at
medarbeidarar har interesse av å jobba så lenge som mogeleg.
b. Pensjonsordninga er svært dyr for kommunane. Arbeidsgjevar sine kostnadar
har auka mykje dei siste åra, medan medlemmene sitt bidrag er konstant, noko
debattheftet omtalar. I utgangspunktet må ein jobbe for at pensjonskostnadane
til kommunen ikkje vert auka. Om det likevel vert innført ordningar
som medfører auka pensjonskostnad, må det vurderast om medlemane sin del også
skal aukast. I utgangspunktet bør ein prøva å vidareføra novererande pensjonsystem sine hovudtrekk.
5. Leiing:
Det er viktig at KS støtter opp om lokale initiativ med planlegging og gjennomføring av leiarutvikling. KS-konsulent bør vera ein viktig ressurs for kommunane når det gjeld opplæring og leiarutvikling. Denne ressursen må vidareførast, saman med ei fleksibel ordning for bruk av OU-midlar.
Ordførar Karstein Totland gjekk gjennom saka.
Saka vart drøfta.
Røysting:
Framlegg til vedtak frå rådmannen vart samrøystes vedteke.
Ordførar Karstein Totland gjekk gjennom saka.
Saka vart drøfta.
Røysting:
Framlegg til vedtak frå rådmannen vart samrøystes vedteke.
Masfjorden kommune rår i frå statleggjering av skatteoppkrevjaren frå 01.01.2016, og me meiner at dagens løysing gjev dei beste resultata og framstår som ei effektiv organisering. Spørsmålet om organiseringa av skatteoppkrevjaren er mest naturleg å handsama i den kommande kommunereforma. Forslaget inneberer ei uhensiktsmessig sentralisering, når lokal skjøn og lokalkunnskap er mykje av forklaringa på dagens gode resultat.
Ordførar Karstein Totland gjekk gjennom saka.
Saka vart drøfta.
Røysting:
Framlegg til vedtak frå rådmannen vart samrøystes vedteke.
Referatsaker vert tekne til orientering
Referatsaker:
Brøyting og strøing kommunale vegar - presisering av vilkår i brøytekontraktane med meir
Gjennomføring av kommunereforma i Gulen kommune - vedtak frå kommunestyret
Høyringsutale klinikkstrukturplan tannhelsetenesta
Motsegn - Masfjorden kommune sin kommuneplan, arealdelen
Vedtak i klagesak som gjeld dispensasjon for frådeling av bustadtomt på gbnr 27/3 i Masfjorden kommune
Orienteringar:
Kraftspela - Kulturskulerektor Frank Kvinge orienterte om arbeidet med Kraftspela 2015.
BKK - Konsesjonskraft.
Masfjorden kommune har en total konsesjonskraftrettighet på 69.3 GWh, derav avregnes 32,4 GWh av konsesjonskraften etter OED-pris og de resterende 36,9 GWh avregnes etter en individuell selvkostpris (konsesjoner før 1959). I og med at kommunens uttak av konsesjonskraft er begrenset oppad til forbruket i kommunen, har Masfjorden kommune siden 2011 fått deler av sitt konsesjonskraftsvolum avregnet etter selvkostpris. For 2015 er uttaksrettigheten til kommunen estimert til 38 GWh. Det vil dermed være 5,6 GWh av konsesjonskraftsvolumet til kommunen som vil få prisen satt etter individuell selvkost. For 2015 er OED-prisen satt til 10,60 øre/kWh, mens beregnet selvkostpris er 11,71 øre/kWh. Vi har gjort noen grove beregninger av effekten av virkningen på selvkostprisen når rehabiliteringen av kraftverket i Matre Haugsdal er ferdigstilt. Foreløpige beregninger tyder på at konsesjonskraftprisen de første årene fra og med 2018 vil stige til ca 20 øre/kWh.
I møtet 8. desember formidlet Masfjorden kommune at man ønsket å få OED-pris på alle sine konsesjonskraftrettigheter. Fra BKK Produksjon sitt ståsted er det vanskelig å kunne gi en bestemt rettighetshaver av konsesjonskraft avvikende rettigheter sammenlignet med øvrige som har lignende rettigheter. Av den grunn har vi konkludert med at vi ikke kan gi Masfjorden kommune OED-pris på konsesjonskraftsrettighetene som er fra før 1959.
Det pågår for tiden en diskusjon om man skal innføre ett prisregime for konsesjonskraft, og om hvilke tilpasninger som da eventuelt bør gjøres i OED-prisen. Det er vanskelig for BKK å spå hva som være utfallet av de vurderingene som gjøres i denne sammenhengen. En innføring av et slikt regime vil naturlig nok føre til at Masfjorden kommune vil få en og samme pris på hele sitt konsesjonskraftvolum. Hvis dette blir konklusjonen er det grunn til å tro at dette vil være på plass før 2018 når den økte selvkostprisen knyttet til Matre Haugsdal slår inn.
Vennlig hilsen
Trond Knudsen
Økonomisjef
BKK Produksjon AS
Støysak - Nærmiljøannlegg Sandnes
Den 2.februar vart det halde møte kring formannskapsvedtaket i saka «klage på støy frå nærmiljøanlegg ved Sandnes skule» mellom klagarane ved Frode Vee-Haugen og Morten Flaterås, og kommunen ved ordførar og rådmann.
Partane samde om å kutte ut ny utgreiing av konsulent, og heller vurdere konkrete støydempande tiltak som
1) nett og
2) matter.
Ordførar sjekkar ut teknisk løysing av nett – oppheng – kostnader. Sak formannskapet med innspel frå andre berørte partar når alternativa er klargjort og utgreidd. Info om møte vert gitt i formannskapsmøte 10.febr.
Rådmann Svein Helge Hofslundsengen orienterte om saka.
Saka vart drøfta.
Røysting:
Framlegg til vedtak frå rådmannen vart samrøystes vedteke.
Politiker | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Karstein Totland | Høgre | Ordførar | karstein.totland@masfjorden.kommune.no |
Marit Steinestø | Kristeleg folkeparti | Varaordførar | marit.steinesto@masfjorden.kommune.no |
Frode Langhelle | Høgre | Medlem | frode.langhelle@bkk.no |
Egil Kvingedal | Venstre | Medlem | ekving@gmail.com |
Bjørn Egil Nordland | Varamedlem | bjornegil8@hotmail.com | |
Arthur Reidar Sjursen (Ikke møtt) | Arbeiderpartiet | Medlem | arthur.sjursen@elogitbergen.com |