Utvalg: | Formannskapet |
---|---|
Dato: | 20.01.2022 09:00 - 14:30 |
Møtested: | Kommunehuset |
Status: | Møtet er ferdig protokollert |
Sakskart: | |
Møteprotokoll: |
Innkalling og sakliste vert godkjend
Rådmannen sette fram forslag om at - sak PS 020/2022 Lokal forskrift om utslepp frå mindre avlaupsanlegg for Masfjorden kommune - vart trekt frå sakslista då saka vart vedteke i kommunestyret i desember og ved ein feil vart meldt oppatt for ny handsaming. Formannskapet slutta seg samla til å trekke saka.
Ordførar sette fram forslag om at - sak 04/2022 Klage på pålegg om fjerning av husbåt og ilegging av tvangsmulkt - vart trekt frå sakskartet då tiltakshavar har rydda i forholdet som låg til grunn for pålegget. Formannskapet slutta seg samla til å trekke saka.
Framlegg til vedtak vart samrøystes
Møtebok vert godkjend.
Framlegg til vedtak vart samrøystes vedteke.
Klage frå MOWI datert 17.12.2021 vert teke til følgje. Vedtak gjort i administrativt vedtak saknr 106/2021 datert 17.09.2021 vert lagt til grunn:
«Masfjorden kommune gjev med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 dispensasjon for utviding av eksisterande flytebrygge gbnr 38/2 som omsøkt.
Masfjorden kommune gjev med heimel i hamne – og farvasslova § 14 løyve til utviding av eksisterande flytebrygge gbnr 38/2.
Masfjorden kommune gjev med heimel i plan- og bygningslova § 20-1 løyve til utviding av eksisterande flytebrygge gbnr 38/2. Søknad med vedlegg mottatt 09.07.2021 vert godkjent på fylgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist på situasjonsplan mottatt 09.07.2021.
Tiltaket må ikkje igangsettjast før klagefristen på vedtaket er ute og det ikkje ligg føre klage på dispensasjonsvedtaket.
Det skal søkast om ferdigattest før tiltaket kan takast i bruk.
Dersom tiltaket ikkje vert sett i gang innan 3 år etter at meldinga vart motteke av kommunen, eller at tiltaket vert innstilt i meir enn 2 år, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Grunngjeving: Bruken av strandsona vil etter administrasjonen si vurdering bli svært lite endra, sidan det alt ligg flytebrygge i tilknytning til MOWIs drift der i dag. Forskjellen blir at ny flytebryggje vil ha litt større mål og bli flytta 12 meter lengre ut slik at det vert nok dybde til å ta i mot brønnbåtar som krev større dybde enn det er ved eksisterande brygge.
Det vert vurdert at tiltaket vil medføre minimal, om nokon, risiko for skade på naturmangfaldet. Gjennomføring av omsøkt tiltak vil med andre ord ikkje vere i strid med naturmangfaldslova.
Ved å utvide flytebryggja vil ein kunne ivareta sikkerheita til båt, mannskap og fiskevelferd ved at båtar ikkje lengre vil ta ned i havbotnen når dei legg til brygga. Ved å kunne ta i mot større båtar vil det verte færre anløp pr år der meir miljøvennlege båtar vil redusere støy for omliggjande eigedomar enn båtar som vert nytta i dag.
Det må bli tatt omsyn til friluftsliv, ålmen ferdsel, naturkvalitetar og landskap ved utbyggjing i landskap med spesielle kvalitetar. Forhold til andre interesser som for eksempel akvakultur må også vurderast. Behov for næringsutvikling og arbeidsplassar skal også tilleggast vekt jf statleg planretningslinjer for diffirensiert forvaltning av strandsona langs sjøen.
Etter kommunen sin kunnskap, så har det ikkje vore store utfordringar knyta til fortøying av eksisterande bryggje for dei som nytta området til fiske og rekreasjon. Det vert difor vurdert at om flytebryggja kjem 12 meter lengre ut, så vil ikkje det skape store ulemper for dei som nytta Åbakkevika til fiske eller anna bruk.
Administrasjonen finn at omsynet bak reglane det vert dispensert frå eller omsyna i lovene sine formål, ikkje vert vesentlig sett til side ved å gje dispensasjon i dette høve og at fordelane er større enn ulempene jf plan- og bygningslova § 19-2.
Heimel: Plan- og bygningslova § 19-2, § 20-1, Hamne og farvasslova § 14 og Masfjorden kommuneplan 2018-2030.»
Saka vert i medhald av plan- og bygningslova § 1-9 sendt over til endeleg klagevurdering hjå Statsforvaltaren i Vestland.
Saka vart drøfta.
Torill Torsvik Størkersen (Ap) sette fram følgjande framlegg til vedtak:
Klagen vert teke til følgje. Det vert ikkje gjeve dispensasjon i medhald av plan- og bygningslova sin § 19-2 for omsøkt utviding av eksisterande flytebrygge gbnr 38/2.
Framlegg til vedtak frå rådmannen vart vedteke med 3 mot 2 (Ap og Sp) røyster.
Saka vart trekt
Saka vart trekt frå sakskartet jf sak PS 013/2022 Godkjenning av innkalling og saksliste.
Saka vart sendt attende til rådmannen for vidare handsaming.
Saka vart drøfta.
Formannskapet samla seg om å sende saka attende til rådmannen for vidare handsaming. Saka kjem opp att i eit ekstra formannskapsmøte 02.02.22
Masfjorden kommune løyver krone 900.000,- til vidare arbeid med grunnvassundersøkingar sør for Storavatnet. Midlane vert finansiert av unytta midlar 2021/disp.fond.
Saka vart drøfta.
Framlegg til vedtak vart samrøystes tilrådd til kommunestyret.
Masfjorden kommune løyver tilskot med inntil kr. 135.000 til hhv tursti og lysanlegg, finansiert over disp.fond.
Saka vart drøfta.
Framlegg til vedtak vart samrøystes vedteke.
Masfjorden kommune aukar opp finansieringsdelen til spelemiddelprosjektet med kr. 177.366 til kr. 540.457,- slik at prosjektet er fullfinansiert.
Auken vert finansiert med unytta midlar disposisjonsfondet.
Saka vart drøfta.
Geir Egil Haugsvær (Sp) sette fram følgjande framlegg til vedtak:
Saka vert sendt attende til rådmannen for vidare saksutgreiing med følgjande grunngjeving:
Sp ønskjer ei oversikt over kor mykje dagsturhytta med tilhøyrande infrastruktur har kosta Masfjorden kommune.
Sp ønskjer ei oversikt og merking på kart over kva dei ulike kommunale tilskota er brukt/tenkt brukt på.
Er same tiltaket søkt på fleire gonger med forskjellig tekst i søknadane? Eksempel: Nærmiljøanlegg og Dagsturhytte i Masfjorden.
Sp er ikkje einig i at ein skal bruke kulturbudsjettet eller kulturfond til dette allereie no. Det må vente til etter søknadsfristen for å søke midlar herifrå er ute slik at alle søknadane kan likebehandlast.
Det lokale engasjementet og dugnadsviljen som blir vist i desse prosjekta er svært positive og imponerande. Det set me stor pris på.
Formannskapet samla seg om å endre kulepkt 2 til:
Auken vert finansiert med unytta midlar disposisjonsfondet.
Haugsvær trekk sitt framlegg til vedtak etter endringsframlegget frå eit samla formannskap.
Framlegg til vedtak frå rådmannen med endringa i kulenpkt 2 vart samrøystes vedteke.
Planprogram for kommunedelplan for drikkevatn og avlaup for Masfjorden kommune 2021 – 2031 vert godkjent.
Det vert vist til vedlagde planprogram dagsett 03.01.2022
Saka vart drøfta.
Framlegg til vedtak vart samrøystes tilrådd til kommunestyret.
Masfjorden kommune godkjenner i medhald av plan- og bygningslova sin § 11-15 kommunedelplan for trafikksikring for Masfjorden 2021 – 2032.
Det vert vist til vedlagt plandokument dagsett 07.01.2022.
Saka vart drøfta.
Framlegg til vedtak vart samrøystes tilrådd til kommunestyret.
Masfjorden kommune prioriterer følgjande trafikksikringsprosjekt i 2022:
Fullføring av veglys Kvinge
Fysiske tiltak for å auka trafikktryggleiken knytt til busshaldeplassen ved Matre skule som og kan inkludere å etablere snuplass for hente/bringeområde
Sikringstiltak (støypekant) langs Hopselva på kommunevegen til Indre Hope
Vert det gjeve fylkeskommunale trafikksikringstilskot vil Masfjorden kommune finansiere inntil 50 % av investeringane, jf. kriteriene for å få tilskot.
Saka vart drøfta.
Framlegg til vedtak vart samrøystes vedteke.
Masfjorden kommune legg ut ny forskrift for jakt etter hjort og fastsetting av minsteareal til godkjenning:
§ 1 Opning av jakt
Det er lov til å jakta etter hjort i Masfjorden kommune.
§ 2. Minsteareal
Minstearealet for hjort er: Sandnes og Frøyset sokn får: 350 daa. Indrefjorden får 400 daa og gjeld frå vald 54 Eikemo/Stallane/Solhaug til grensa mellom Stegalvik og indre Haugsdal.
§ 3 Verknadsdato.
Denne forskrifta trer i kraft 1. januar 2022. Samtidig vert forskrift av 15. juni 1993 nr. 627 revidert i 1994 og på nytt i 2001 om minsteareal for hjortejakt i Masfjorden kommune oppheva.
Saka vart drøfta.
Framlegg til vedtak frå Teknisk utval val vart samrøystes tilrådd til kommunestyret.
Referatsaker vert tekne til orientering
Referatsaker:
Skriv 1: 110 Vest - Orientering om kostnader knyttet til nytt oppdragshåndteringssystem
Skriv 2: Kart med utførte undersøkelser og analyseresultater frå undersøkelsesbrønner
Skriv 3: Matre skule - Svar på tilbakemelding på avvik og merknad
Skriv 4: Orientering om formannskapsmedlemmers valgbarhet som meddommere
Skriv 5: Valgbarhet til meddommerutvalg
Skriv 6: Årsmelding 2021
Skriv 7: Skule og barnehagerute for 2022/23
Orientering frå rådmannen:
rådmannen orienterte om at kraftmelding og finansrapportering kjem som sak i neste formannskap
val av medlemmer til eldreråd og råd for menneske med nedsett funksjonsnedevne kjem som sak i neste kommunestyre.
rådmannen orienterte kort om nye reglar frå Husbanken som gjeld omsorgsbustader
det er unytta løyving som gjeld kompensasjonsordning. Desse kan nyttast etter innkomen søknad viss søkar oppfyller kriteria
etableringstilskot - potten er for liten og mange får tilbakemelding om at tilskotet gjeld for etablering etter 01.01.21. Rådmannen sette fram forslag og at dato for etablering vert endra til 01.01.20. Eit samla formannskapet slutta seg til dette.
rådmannen orienterte kort om status for Gulen og Masfjorden brann- og redning samt eventuelt ei evaluering av ordninga.
rådmannen orienterte kort om innkjøp av matvarer gjennom Bergensavtalen.
rådmannen orienterte kort om status for veglys på Kvingo og momskompensasjonsordninga
Orientering frå ordførar:
ordførar orienterte kort om status for oppgradering av deler av Masfjordvegen
ordførar orienterte kort om status for utbygging av bustadfelt i Ytre Haugsdal
ordførar orienterte kort om status for Haugsvær Panorama
ordførar orienterte kort om planlagt utnytting av Helsehuset i Knarvik
ordførar sette fram forslag om å utsette kommunestyremøte til 24.02.22 og ha eit formannskapsmøte 02.02.22 i staden for. Formannskapet samla seg om denne løysinga.
Framlegg til vedtak vart samrøystes vedteke.
Driftsbudsjett 2022 vert endra i samsvar med vedlagt bevillingsoversikt drift.
Saka vart drøfta.
Framlegg til vedtak vart samrøystes tilrådd til kommunestyret.
Utbyggingsavtalen signert 15.2.2021, med heimel i kommunestyrevedtak 11.2.2021 vert
justert under pkt. 2.6. frå anleggsbidragsmetoden til justeringsrett mva.,
samt at ein endrar pkt. 4.1. til 1,6 mill.kr.
kommunen forskotterer mva, og får den attende over 10 år.
Tidspunkt for utbetaling av tilskot vert avtalt nærare mellom utbyggjar og ordførar
Saka vart drøfta.
Framlegg til vedtak vart samrøystes vedteke.
Oppstart i kommunal regi utsett til 1.1.23
Sak med vedtekter, organisering etc. tek ein sikte på å ha klar til juni møte i kommunestyre.
Oddvin Neset vert utpeika til å vere kommunal repr. styre frivilligsentral 2022
Kommunen overfører unytta midlar 2021 til Masfjorden sokn/frivilligsentral til disp. frivilligsentral 2022.
Saka vart drøfta.
Framlegg til vedtak vart samrøystes vedteke.
Saka vart utsett.
Saka vart drøfta.
Formannskapet samla seg om å utsette saka til det ekstra formannskapsmøte 02.02.22.
Saka vart trekt.
Saka vart trekt frå sakskartet jf sak PS 013/2022 Godkjenning av innkalling og saksliste.
Politiker | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Karstein Totland | Høgre | Ordførar | karstein.totland@masfjorden.kommune.no |
Torill Torsvik Størkersen | Arbeiderpartiet | Varaordførar | torill@vestablikk.no |
Erlend Kvamsdal | Høgre | Medlem | erlekvam@online.no |
Siri Tangedal Kratzmeier | Kristeleg folkeparti | Medlem | siri@salz.no |
Geir Egil Haugsvær | Senterpartiet | Medlem | gehaugsver@gmail.com |