Her ser du informasjon om eit møte i Formannskapet.
 
Clear
     
 

Møte i Formannskapet den 02.02.2023

Formannskapet
02.02.2023 09:00 - 14:30
Utval:Formannskapet
Dato:02.02.2023 09:00 - 14:30
Møtestad:Kommunehuset
Status:Møtet er ferdig protokollert
Sakskart:Innkalling - Formannskapet - 02.02.2023 (Hoveddokument) Tilleggsinnkalling - Formannskapet - 02.02.2023 (Hoveddokument)
Møteprotokoll:Protokoll - Formannskapet - 02.02.2023 (Hoveddokument)

Saksliste

  • Godkjenning av innkalling og sakliste Hoveddokument 43KB
    Brevdato: 27.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådgjevargruppa
    Sakshandsamar: Anne Kristin Rafoss

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Innkalling og sakliste vert godkjend



    Behandling

    Framlegg til vedtak med vart samrøystes vedteke.

  • Godkjenning av møtebok Hoveddokument 43KB

    002/2023 - 23/1014 - Godkjenning av møtebok

    Journaldato: 27.01.2023  1 dokument
    Brevdato: 27.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådgjevargruppa
    Sakshandsamar: Anne Kristin Rafoss

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Møtebok vert godkjend.



    Behandling

    Framlegg til vedtak vart samrøystes vedteke.

  • Finansrapportering pr. 31.12.22 Hoveddokument 2MB

    003/2023 - 22/10668 - Finansrapportering pr. 31.12.22

    Journaldato: 09.03.2023  1 dokument
    Brevdato: 29.12.2022
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmann
    Sakshandsamar: Svein Helge Hofslundsengen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Finansrapport pr. 31.12.22 vert teken til vitring.



    Behandling

    Saka vart drøfta.

    Framlegg til vedtak vart samrøystes tilrådd til kommunestyret.

  • Regional plan for fornybar energi i Vestland 2023 - 2035 med handlingsprogram - fråsegn frå Masfjorden kommune Hoveddokument 145KB
    Brevdato: 23.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmann
    Sakshandsamar: Sveinung Toft

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Masfjorden kommune støttar hovudmålet i planen som slår fast at Vestland skal ha energioverskot frå fornybare energikjelder og ei robust kraftforsyning som bidreg til grøn verdiskaping.

    Vidare deler kommunen ambisjonsnivåa til dei enkelte 6 fornybare energikjeldene og for den vidare utviklinga av kraftforsyninga som er føreslått i plandokumentet. Nye kraftlinjer og oppgraderingar av eksisterande er heilt naudsynt, for å få til ei robust kraftforsyning i Vestland fylke.

    Masfjorden kommune støttar dei 38 retningslinene som er definert i plandokumentet, og vil spesielt framheva at formuleringane som gjeld vindkraft i punkt 12 og 13 er svært viktige for kommunen, der det står følgjande:

    12. Det skal ikkje byggast vindkraftverk som er i strid med kommunale vedtak.

    13. Det skal ikkje byggjast vindkraft i natur på land eller der viktige verdiar knytt til natur, landskap, kulturminne, kulturmiljø, eller der friluftsliv og reiseliv blir forringa eller som gjev varige sår i naturen som ikkje kan tilbakeførast, (jf vedtak i pkt 2 over).

    Masfjorden kommune meiner at handlingsprogrammet inneheld mange gode tiltak knytt til alle strategiane og delmåla. Under delmål 6, som handlar om kraftnettet, saknar kommunen ein fylkeskommunal strategi som handlar om å arbeide for å finne kraftlinjetrasear som i minst mogleg grad forringar landskap og viktige vilt-, natur og friluftsområde. Eit aktuelt nytt tiltak som kunne vorte vurdert teke inn i handlingsprogrammet under delmål 6 er: Gjennom fråsegn og politisk arbeid bidra til at nye kraftlinjer vert lagt på ein skånsam måte, og med lågast mogeleg ulemper for landskap, miljø og naturkvalitetar.

    Masfjorden kommune meiner at punkt om «Krav til kvalitativ metode for å skaffe kunnskapsgrunnlag for urørd natur på land eller der viktige verdiar knytt til natur, landskap, kulturminne, kulturmiljø eller der friluftsliv og reiseliv blir forringa», må arbeidast inn i plan.



    Behandling

    Saka vart drøfta.

    Siri Tangedal Kratzmeier (KrF) bad om at følgjande innspel vart protokollert:

    Region plan for fornybar energi tar ikkje opp i seg fylkestingets vedtak av XXX om avvising av vindkraft på land, med unntak av vindkraft i alt etablerte større industriområde.

    1. Side 27, punkt 12: Det skal ikkje byggjast vindkraftverk som er i strid med kommunale vedtak.

      Innspel : Ny tekst

      Det skal ikkje gjevast konsesjon til vindkraft på land i Vestland fylkje med unntak av vindkraft i alt etablerte større industriområde.

    2. Side 27, punkt 13: Det skal ikkje byggjast vindkraft i urørd natur på land eller der viktige verdiar knytt til natur, landskap, kulturminne, kulturmiljø eller reiseliv blir forringa.

      Innspel : Ny tekst

      Det skal ikkje byggjast vindkraft i natur på land eller der viktige verdiar knytt til natur, landskap, kulturminne, kulturmiljø, eller der friluftsliv og reiseliv blir forringa eller som gjev varige sår i naturen som ikkje kan tilbakeførast i sin heilheit.

    3. Orda «urørd natur» er brukt 3 stader i plan( side 15 og 27).

      Innspel : Orda «urørd natur» endrast til natur.

      Ein kan ikkje nedskalere verdien av natur til å sei at det er kun urørt natur som skal «vernast» mot nye inngrep. Mykje av den naturen som plan legg opptil kan brukast til utbygging, er særs viktig for landskap, kulturminne, kulturmiljø, reiseliv, friluftsliv og lokalsamfunn. Lokalsamfunn sin berekraft med tilflytting og etablering vil kunna bli sterkt redusert som følgje av bruka av såkalla urørt natur og er ikkje drøfta i plan i det heile.

    4. Side 28: Punkt 18-19 , Sårbart høgfjell: Retningsliner for planlegging i Vestland

      Retningslinjene(side 28) er det ikkje satt krav til kvalitativ metode for å utgreia Sårbart høgfjell.

      Det er ikkje innarbeida i plan for kva som vert definert som sårbart høgfjell, kva som varige sår i naturen og krav til kvalitativ metode som skal brukast. Det er ein svakheit som ikkje stettar vedteken politikk i Vestland fylkje.

      Innspel : Punkt 18 og 19 erstattast med

      Det skal ikkje gjevast løyve til kraftutbygging i områder definert som «Sårbart høgfjell»

      Subsidiert: Nytt punkt under hovud punkt «Sårbart høgfjell»

      Det skal ikkje gjevast løyve til vindkraft i områder definert som «Sårbart høgfjell»

    5. Side 28: Punkt 31 , Friluftsliv: Retningsliner for planlegging i Vestland

      31. Ein bør vise varsemd ved utforming av ny kraftutbygging, slik at tiltaka ikkje redusera opplevingskvalitetane i friluftsområde med stor verdi. Gjennom konkret utforming skal ein søkje å gjere tiltaket til ein positiv ressurs for friluftslivet.

      Innspel : Ny tekst

      Det skal ikkje tillast ny kraftutbygging der opplevingskvalitetane i friluftsområde med stor verdi vert forringa .

    6. Side 3: Delmål 3: Auka produksjon frå fornybare energikjelder har bidrege til kutta klimagass utslepp i Vestland

      Innspel: Målet fjernast: Dette målet er alt oppfylt når Vestland alt har overskott av energi produsert av fornybarkjelder.

      Viser til side 25 deltema – kraftnett. «Det produserast meir kraft i Vestland enn vi brukar, likevel er det mange område i fylket der det ikkje er mogleg å ta ut meir kraft enn i dag.»

      Plan er sjølvmotsigande på dette punktet da plan tilkjenn gir at produksjon i Vestland fylke er stor nok til eige forbruk og ei auke. Det betyr at auke i produksjon gir ingen reduksjon av klimagass utslepp lokalt i Vestland. Ingen av punkta (på side 26) treng ny produksjon få å kunne nåes men nye linje føringar er det behov for.

    7. Side 27: Retningslinjer som gjeld dei fornybare energikjeldene

      Punkt 7. Ved bruk av komponentar til produksjon av energi frå fornybare energikjelder bør fylkeskommunen og kommunar vektleggje klimafotavtrykket i verdikjedene til alle komponentane.

      Innspel : Ny tekst

      Ved planlegging av etablering av ny produksjon av fornybar energi skal fylkeskommunen og kommunar vektleggje klimafot-, miljøavtrykket og berekraft i produksjon av komponentar alt frå første utvinning av råstoff og i alle ledd i prosessen fram til ferdig produkt.

    8. I plan nyttar ein «begrep» som følgjar; urørd natur på land eller der viktige verdiar knytt til natur, landskap, kulturminne, kulturmiljø eller reiseliv blir forringa. Det er ein stor svakheit i plan at desse orda(begrep) ikkje er definert eller kvantifisert og derfor ikkje er målbare eller blir styrt av politikk.

    Forholdet til friluftsliv er nemnt i emne Havenergi som moglege interessekonfliktar, men er ikkje nemnt som det i omtale av vindkraft på land. Dette fører til at det generelle kunnskapsgrunnlaget som skal etablerast i plan og brukast i vidare planlegging på alle nivå i sin heilheit er feil. Det vil føre til at tiltakshavar ikkje må eller vil vurdere friluftsliv som eit av forhold som må utgreiast i ein KU. Retningslinjene(side 28) er det ikkje satt krav til kvalitativ metode for å utgreia friluftsliv. I retningslinja er det skrevet inn at tiltak som vert igangsett skal være ein positiv ressurs for friluftslivet, det er umogleg å oppnå når retningslinja er utforma slik den er i plan forslaget, når ingen definisjonar på kva som er positivt er framlagt.

    Innspel : Punkt om «Krav til kvalitativ metode for å skaffe kunnskapsgrunnlag for urørd natur på land eller der viktige verdiar knytt til natur, landskap, kulturminne, kulturmiljø eller der friluftsliv og reiseliv blir forringa», må arbeidast inn i plan.

    Dette skjedde i møtet til pkt 2:

    Erlend Kvamsdal (H) sette fram følgjande framlegg til endringsforslag for side 27 pkt 13:

    Det skal ikkje byggjast vindkraft i natur på land eller der viktige verdiar knytt til natur, landskap, kulturminne, kulturmiljø, eller der friluftsliv og reiseliv blir forringa eller som gjev varige sår i naturen som ikkje kan tilbakeførast.

    Dette skjedde i møtet til pkt 4:

    Formannskapet samla seg om eit forlag om nytt pkt i retningsliner for planlegging i Vestland:

    Det skal ikkje gjevast løyve til vindkraft i områder definert som «Sårbart høgfjell»

    Krf trakk sitt forlag om å endre side 28 pkt 18 og 19 i planen til - Det skal ikkje gjevast løyve til vindkraft i områder definert som «Sårbart høgfjell» -


    Røysting pkt 1:

    Side 27 pkt 12 - Det skal ikkje byggjast vindkraftverk som er i strid med kommunale vedtak -

    vart røysta opp mot framlegg til endring frå KrF - Det skal ikkje gjevast konsesjon til vindkraft på land i Vestland fylkje med unntak av vindkraft i alt etablerte større industriområde - .

    Framlegg frå KrF fall mot ei røyst (KrF).

    Røysting pkt 2:

    Side 27 pkt 13 – Framlegg frå KrF - Det skal ikkje byggjast vindkraft i natur på land eller der viktige verdiar knytt til natur, landskap, kulturminne, kulturmiljø, eller der friluftsliv og reiseliv blir forringa eller som gjev varige sår i naturen som ikkje kan tilbakeførast i sin heilheit -

    vart røysta opp mot framlegg frå H -Det skal ikkje byggjast vindkraft i natur på land eller der viktige verdiar knytt til natur, landskap, kulturminne, kulturmiljø, eller der friluftsliv og reiseliv blir forringa eller som gjev varige sår i naturen som ikkje kan tilbakeførast -

    Framlegg frå H vart vedteke mot 1 røyst (KrF)

    Røysting pkt 3:

    Det vart røysta over KrF sitt forslag om å endre orda «urørd natur» til natur på side 15 og 27

    Forslag frå KrF fall mot ei røyst (KrF)

    Røysting pkt 4:

    Det vart først røysta over KrF sitt forslag -Det skal ikkje gjevast løyve til kraftutbygging i områder definert som «Sårbart høgfjell» -

    Forslag frå KrF fall mot ei røyst (KrF)

    Det vart så røysta over formannskapet til forslag om nytt pkt - Det skal ikkje gjevast løyve til vindkraft i områder definert som «Sårbart høgfjell» -

    Forlag frå formannskapet vart samrøystes vedteke.

    Røysting pkt 5:

    Side 28, punkt 31 - Ein bør vise varsemd ved utforming av ny kraftutbygging, slik at tiltaka ikkje redusera opplevingskvalitetane i friluftsområde med stor verdi. Gjennom konkret utforming skal ein søkje å gjere tiltaket til ein positiv ressurs for friluftslivet –

    vart røysta opp mot framlegg til endring frå KrF - Det skal ikkje tillast ny kraftutbygging der opplevingskvalitetane i friluftsområde med stor verdi vert forringa –

    Forslag frå KrF fall mot ei røyst (KrF)

    Røysting pkt 6:

    Det vart røysta over KrF sitt forslag om å fjerne delmål 3 på side 3

    Forslag frå KrF fall mot ei røyst (KrF)

    Røysting pkt 7:

    Side 27, punkt 7 - Ved bruk av komponentar til produksjon av energi frå fornybare energikjelder bør fylkeskommunen og kommunar vektleggje klimafotavtrykket i verdikjedene til alle komponentane -

    vart røysta opp mot framlegg til endring frå KrF – Ved planlegging av etablering av ny produksjon av fornybar energi skal fylkeskommunen og kommunar vektleggje klimafot-, miljøavtrykket og berekraft i produksjon av komponentar alt frå første utvinning av råstoff og i alle ledd i prosessen fram til ferdig produkt -

    Forslag frå KrF fall mot ei røyst (KrF)

    Røysting pkt 8:

    Det vart røysta over KrF sitt forslag til nytt punkt:

    Punkt om «Krav til kvalitativ metode for å skaffe kunnskapsgrunnlag for urørd natur på land eller der viktige verdiar knytt til natur, landskap, kulturminne, kulturmiljø eller der friluftsliv og reiseliv blir forringa», må arbeidast inn i plan.

    Forslag frå KrF vart samrøystes vedteke

    Røysting over heile framlegg til vedtak samla:

    Det vart til slutt røysta over heile framlegg til vedtak samla med endringa i pkt 13 i retningslinene frå H og tilleggspunktet frå KrF.

    Framlegg til vedtak med endring i pkt 13 og tilleggspunkt vart samrøystes tilrådd til kommunestyret.

  • Forslag til endringar i energilova og plan- og bygningslova knytt til vindkraft på land- høyring Hoveddokument 60KB
    Brevdato: 26.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmann
    Sakshandsamar: Sveinung Toft

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Masfjorden kommune sluttar seg i hovudsak til framlegget om endringar i energilova og plan- og bygningslova knytt til vindkraft på land. Det vert vektlagt som svært viktig at kommunane no får meir mynde over denne typen arealkrevjande tiltak, på lik line med andre typer næringsområde, der det lenge har vore plankrav i medhald av plan- og bygningslova.

    I areal avsatt til vindkraft i arealplanen i kommunen bør også kommunen vera reguleringsmynde, slik at heile prosessen med avsetjing av areal, utforminga av vindmøller, vegar, anna infrastruktur og føresegner vert avgjort på kommunalt nivå, på same måte som all anna arealdisponering vert gjennomført ved kommunale vedtak. Dette gjeld heile prosessen frå arealavsetjing til reguleringsplan, og gjev kommunene den beste forutsetningen for å driva bærekraftig arealforvaltning.

    Kommunen krev at NVE ikkjer utvida mynde i planhandsaminga, til å leggja planforslag ut på høyring og offentleg ettersyn etter pbl sin § 3-7. Ein meiner denne overføringa av mynde kan undergrave det lokale sjølvstyret, og den mynden kommunane skal ha i denne typen arealsaker.



    Behandling

    Saka vart drøfta.

    Siri Tangedal Kratzmeier (KrF) sette fram følgjade framlegg til nytt pkt:

    I areal avsatt til vindkraft i arealplanen i kommunen bør også kommunen vera reguleringsmynde, slik at heile prosessen med avsetjing av areal, utforminga av vindmøller, vegar, anna infrastruktur og føresegner vert avgjort på kommunalt nivå, på same måte som all anna arealdisponering vert gjennomført ved kommunale vedtak. Dette gjeld heile prosessen frå arealavsetjing til reguleringsplan, og gjev kommunene den beste forutsetningen for å driva bærekraftig arealforvaltning.

    samt endring i kulepkt 2 (som vert endra til kulepkt 3) til:

    Kommunen krev av NVE ikkje får utvida mynde [...]

    Framlegg til vedtak med tilleggspunkt og endring frå KrF vart samrøystes vedteke.

  • Bustadpolitisk plan for Masfjorden kommune 2022 - 2032 - slutthandsaming Hoveddokument 121KB
    Brevdato: 06.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmann
    Sakshandsamar: Sveinung Toft

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Bustadpolitisk plan for Masfjorden kommune 2022 – 2032 vert godkjent.

    Det vert vist til vedlagde plandokument av 30.12.2022.



    Behandling

    Framlegg til vedtak vart samrøystes tilrådd til kommunestyret.

  • Framlegg til reguleringsplan for Hosteland Vest - offentleg ettersyn Hoveddokument 113KB
    Brevdato: 26.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmann
    Sakshandsamar: Sveinung Toft

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Reguleringsplan for Hosteland Vest vert sendt ut til offentleg ettersyn i medhald av plan- og bygningslova sin § 12-10.



    Behandling

    Erlend Kvamdal (H) sa han var ugild sidan han er grunneigar i området.

    Formannskapet samla seg om at Kvamsdal var ugild og han forlot møtet.

    Saka vart drøfta.

    Framlegg til vedtak vart samrøystes (4 røyster) vedteke.

  • Busetting av flyktningar 2023 Hoveddokument 53KB

    008/2023 - 23/585 - Busetting av flyktningar 2023

    Journaldato: 17.01.2023  1 dokument
    Brevdato: 17.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådgjevargruppa
    Sakshandsamar: Rita Ludvigsen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Masfjorden kommune tek i 2023 imot dei resterande 21 flyktningar frå talet på 50 i 2022. Kommunen tek ikkje imot dei nye 50 ein er anmoda om i 2023.



    Behandling

    Saka vart drøfta.

    Framlegg til vedtak vart samrøystes vedteke.

  • Avtale barnekoordinator Fensfjorden Hoveddokument 50KB
    Brevdato: 17.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådgjevargruppa
    Sakshandsamar: Rita Ludvigsen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Masfjorden kommune sluttar seg til avtale om Barnekoordinator med Austrheim kommune gjeldande frå 01.01.23 Finansiering gjennom budsjettsalderinga.



    Behandling

    Saka vart drøfta.

    Det vart jobba fram følgjande framlegg til vedtak:

    Formannskapet støttar framlegg til vedtak men ønskjer at saka går vidare til kommunestyret der oppdatert avtale vert lagt ved til det møtet. Rådmannen får i oppdrag å innarbeide moment frå diskusjonen i formannskapet i avtalen.

    Framlegg til vedtak jobba fram i møtet vart samrøystes vedteke.

  • Søknad om servering- og skjenkeløyve Hoveddokument 68KB
    Brevdato: 25.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Tenestetorget
    Sakshandsamar: Maud Sleire Holmaas

    Dokumenter

     

    Vedtak

    1. Åsmund Kvinge får serverings- og skjenkeløyve ved Sandneskafeen, Austfjordvegen 2728, 5981 Masfjordnes.

    2. Skjenking av alkoholhaldig drikke gjeld:

    -Alkholgruppe 1, øl, cider og rusbrus med alkoholinnhold opp til 4,7 %

    -Alkholgruppe 2, øl, vin og brennevin med alkoholstyrke mellom 4,7 % og 22 %

    1. Styrar for skjenkeløyvet: Åsmund Kvinge

    Avløysar for styrar: Berit Lygre

    1. Skjenkeareal: Skjenkeløyvet gjeld i innomhus i kafédelen av Austfjordvegen 2728. Det kan vere uteservering i utedelen av kaféen, frå og med 01.05 til og med 01.09.

    2. Skjenketider: kl. 13.00 – 02.00

    3. Det er eit vilkår for skjenkeløyvet at det ved skjenkestaden også er eit allsidig mattilbod.

    4. Skjenkeløyvet gjeld frå og med 17.02.2023 til og med 31.03.2024

    5. Serveringsløyvet er ikkje tidsavgrensa for denne eigaren og denne lokaliteten.



    Behandling

    Saka vart drøfta.

    Framlegg til vedtak vart samrøystes tilrådd til kommunestyret.

  • Medlemskap i Bergen og Omland Friluftsråd Hoveddokument 96KB
    Brevdato: 25.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmann
    Sakshandsamar: Sveinung Toft

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Masfjorden kommune søkjer om medlemskap i Bergen og Omland Friluftsråd.



    Behandling

    Saka vart drøfta.

    Framlegg til vedtak vart samrøystes tilrådd til kommunestyret.

  • KS Debatthefte I – 2023 - Evne og kraft til å bære Hoveddokument 73KB
    Brevdato: 22.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmann
    Sakshandsamar: Svein Helge Hofslundsengen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Rådmannen får fullmakt til å gje tilbakemelding basert på diskusjonen i formannskapet



    Behandling

    Saka vart drøfta.

    Det vart jobbar fram følgjande framlegg til vedtak i møtet:

    Rådmannen får fullmakt til å gje tilbakemelding basert på diskusjonen i formannskapet.

    Framlegg til vedtak jobba fram i møtet vart samrøystes vedteke.

  • KS Debatthefte II – 2023 - Mellomoppgjeret 2023 Hoveddokument 54KB
    Brevdato: 22.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmann
    Sakshandsamar: Svein Helge Hofslundsengen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Masfjorden kommune tilrår at den økonomiske ramma i mellomoppgjeret vert fordelt sentralt, og det er ønskeleg at alle tilsette får om lag like store tillegg, samt at helgetillegget vert auka ein del opp.



    Behandling

    Saka vart drøfta.

    Dest vart jobba fram følgjande framlegg til vedtak i møtet:

    Masfjorden kommune tilrår at den økonomiske ramma i mellomoppgjeret vert fordelt sentralt, og det er ønskeleg at alle tilsette får om lag like store tillegg, samt at helgetillegget vert auka ein del opp.

    Framlegg til vedtak jobba fram i møtet vart samrøystes vedteke.

  • Delegerte saker Hoveddokument 44KB

    014/2023 - 23/1015 - Delegerte saker

    Journaldato: 27.01.2023  1 dokument
    Brevdato: 27.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådgjevargruppa
    Sakshandsamar: Anne Kristin Rafoss

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Delegerte saker vert tekne til orientering



    Behandling

    Delegerte saker:

    Delegert sak 1: Melding om delegert vedtak - Søknad om konsesjon for overtaking av GNBR 35/2 Mjanger

    Framlegg til vedtak vart samrøystes vedteke.

  • Referatsak Hoveddokument 58KB

    015/2023 - 23/1016 - Referatsak

    Journaldato: 27.01.2023  1 dokument
    Brevdato: 27.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådgjevargruppa
    Sakshandsamar: Anne Kristin Rafoss

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Referatsaker vert tekne til orientering



    Behandling

    Referatsaker:

    Skriv 1: APB Fjernvarme Drift AS - Høyring av søknad om fjernvarmekonsesjon for Mongstad industripark i Alver kommune og Austrheim kommune

    Skriv 2: Arkeologisk registrering Botnaneset - ferdig rapport

    Skriv 3: Møteplan for folkevalde organ i Vestland fylkeskommune i 2023

    Skriv 4: Vedrørande klagesak

    Skriv 5: Skule og barnehagerute 2023 - 2024

    Skriv 6: Informasjon til kommunane om KS Program for folkevalde (sendt ut på epost)

    Orientering frå Rådmannen:

    • rådmannen orienterte om opplegg for felles kommunestyremøte med Gulen kommune 16.februar

    • rådmannen spurte om ein kunne ta ei sak rett i kommunestyret som gjeld kassakreditt. Formannskapet slutta seg samla om at sak om kassakreditt kunne gå rett til kommunestyret 16.februar

    Framlegg til vedtak vart samrøystes vedteke.

  • Kraftmelding pr. 31.12.22 Hoveddokument 47KB

    016/2023 - 22/10667 - Kraftmelding pr. 31.12.22

    Journaldato: 09.03.2023  2 dokumenter
    Brevdato: 29.12.2022
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmann
    Sakshandsamar: Svein Helge Hofslundsengen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Kraftmeldinga pr. 31.12.22 vert teken til vitring.



    Behandling

    Saka vart drøfta.

    Framlegg til vedtak vart samrøystes tilrådd til kommunstyret.

  • Oppstart av etablering av busskantstopp med fortau ved Matre skule og prioritering av trafikksikringsmidlar for 2023 Hoveddokument 107KB
    Brevdato: 30.01.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmann
    Sakshandsamar: Sveinung Toft

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Masfjorden kommune prioriterer følgjande trafikksikringsprosjekt i 2023:

    • Busskantstopp på Matre

    Det vert samstundes løyvd inntil krone 3. 000.000,- til prosjekt busskantstopp ved Matre skule, på vilkår at det vert tildelt fylkeskommunalt trafikksikringstilskot på krone 1.000.000,- i 2023, og at det vert klargjort restfinansiering, som vert innarbeidd i saldert budsjett 2023, før oppstart av prosjektet.



    Behandling

    Saka vart drøfta.

    Framlegg til vedtak vart samrøystes tilrådd til kommunestyret.

Frammøte

Frammøte
PolitikarPartiMedlemstypeE-Post
Karstein TotlandHøgreOrdførarkarstein.totland@masfjorden.kommune.no
Torill Torsvik StørkersenArbeiderpartietVaraordførartorill@vestablikk.no
Erlend KvamsdalHøgreMedlemerlekvam@online.no
Siri Tangedal KratzmeierKristeleg folkepartiMedlemsiri@salz.no
Geir Egil HaugsværSenterpartietMedlemgehaugsver@gmail.com

Kontaktinformasjon om tenesta

Masfjorden kommune
Austfjordvegen 2724
5981 Masfjordnes
Telefon: 56166200
ACOS Innsyn levert av ACOS AS