Her ser du mer detaljert informasjon om en sak. Saken kan ha flere dokumenter tilknyttet. For mer informasjon om et enkelt dokument klikker du på Vis detaljer. Ønsker du å gå journalposten for dokumentet klikker du på Gå til journalposten.
Nederst på siden finner du informasjon om behandlingen av saken, som hvilke møter den har vært til behandling i, og hvilke møter saken er meldt opp til i fremtiden.
Dokument
Journaldato:
25.10.2022
Avsender(e):
Postmottak Digdir
Dokumentet er offentlig, men ikke publisert. Ta kontakt for nærmere informasjon.
Brevdato:
03.10.2022
Dokumenttype:
Innkommende dokument
Ansvarlig enhet:
Rådmannen
Saksbehandler:
Jo Bjarte Tømmerbakke
Journaldato:
19.12.2022
Avsender(e):
Digitaliseringsdirektoratet
1 dokument Brevdato:
19.12.2022
Dokumenttype:
Innkommende dokument
Ansvarlig enhet:
Rådmannen
Saksbehandler:
Lin Tove Thomassen
Dokumenter
Brevdato:
07.08.2023
Dokumenttype:
Internt notat
Ansvarlig enhet:
Rådmannen
Saksbehandler:
Eva Stamnes
Dokumenter
Kontaktinformasjon om tjenesten
Modalen kommunePostb. 44
5729 Modalen
Telefon:
56599000
Ytterligere informasjon om tjenesten