Dás oainnát eanet dieđuid Arbeidsmiljøutval čoahkkima birra 13.09.2021, nugo áššelistta, áššekártta, beavdegirjji ja guđe áirasat ledje sajis.
 
Clear
     
 

Čoahkkin Arbeidsmiljøutval 13.09.2021

Arbeidsmiljøutval
13.09.2021 09:00 - 11:00
Lávdegoddi:Arbeidsmiljøutval
Dáhton:13.09.2021 09:00 - 11:00
Čoahkkinbáiki:Brannstasjonen på Mo
Dilli:Čoahkkima beavdegirji lea válmmas
ÁššekártaInnkalling - Arbeidsmiljøutval - 13.09.2021 (Hoveddokument)
ČoahkkinbeavdegirjiProtokoll - Arbeidsmiljøutval - 13.09.2021 (Hoveddokument)

Áššelistu

  • Godkjenning av innkalling og saksliste Hoveddokument 415KB
    Reivebeaivi: 06.09.2021
    Dokumeantašládja: Áššeovddidus
    Ovddasvástideaddji ovttadat: Rådmannen
    ???: Anneli Vatle Lilletvedt

    Dokumeanttat

     

    Behandling

    Kristin Meiling hadde ikkje fått innkallinga til møtet på epost.

  • Godkjenning av  møteprotokoll Hoveddokument 416KB

    008/2021 - 21/1845 - Godkjenning av møteprotokoll

    Journalbeaivi: 06.09.2021  2 dokumeanttat
    Reivebeaivi: 02.09.2021
    Dokumeantašládja: Áššeovddidus
    Ovddasvástideaddji ovttadat: Rådmannen
    ???: Jo Bjarte Tømmerbakke

    Dokumeanttat

     
  • Orienteringssaker Hoveddokument 429KB

    009/2021 - 21/1872 - Orienteringssaker

    Journalbeaivi: 06.09.2021  1 dokumeanta
    Reivebeaivi: 06.09.2021
    Dokumeantašládja: Áššeovddidus
    Ovddasvástideaddji ovttadat: Rådmannen
    ???: Anneli Vatle Lilletvedt

    Dokumeanttat

     

    Behandling

    Sjukefråver 2. kvartal 2021: Ove Sæbø orienterte kort. Fråversprosenten for kommunen totalt i denne perioden er 6,7%

    Registrerte avvik for 2. kvartal 2021: Ove Sæbø orienterte kort om status for innkomne avvik. Totalt 12 stk

    Status overgong til nytt kvalitetssystem - Netpower: Nytt avviks- og kvalitetsstyringssystem for alle kommunane i Ikt samarbeidet. Vert laga plan for innføring og implementering. Opplæring og innføring med leiarane først. Vert integrert i Intranettet til kommunen.

    Status nytt nærings- og tenestesenter: Arbeidet går etter framdriftsplanen. Målet er å flytte inn siste halvdel av desember

    Status rekruttering av sjukepleiarar etter at rekr. tiltak vart vedteke i kommunestyret: Totalt 20 søkjarar. Vil tilsetje 3 stk.

    HTV-gruppa og arbeid med mogleg avtale knytt til forskjøven arbeidstid – arbeidet avlyst: Saka vert avslutta etter avtale med dei tillitsvalde. Tariffbestemte vilkår er tilstrekkeleg.

    Korleis opplever tilsette og arbeidsgjevar arbeidsmiljøet i Modalen i samband med pandemien? Dei tillitsvalde opplever godt samarbeid med arbeidsgjevar gjennom pandemien.

    Evaluering av tiltaksplanar frå leiarar etter arbeidsmiljøundersøking 2019 – gjennomføring av ny undersøkjing 2021: Årets undersøking vert gjennomført etter planlagt tidsplan og oppsett i oktober. Rapport klar før jul. Viktig at det vert jobba godt med å lage tiltaksplanar som skal jobbast med i den kommande toårsperioden, og at leiarane involverer tillitsvalde/verneombod i utforming og oppfølging av tiltaka.

    Nytt frå bedriftshelsetenesta v/ Venke Osnes: Kort gjennomgang av kor mange av dei planlagde tiltaka med tenestene som er gjennomført, og kva som gjenstår.

Boahtán

Boahtán
PolitihkarBellodatLahttošládjaE-poasta
Tom Kristian ImslandSolrenningslistaUtvalsleiartomimsland64@gmail.com
Kari ØvretveitArbeidstakerrep.kari.ovretveit@modalen.kommune.no
Kristin MeilingTillitsvaltkristin.helgadottir@hotmail.com

Kontaktinformasjon om tjenesten

Modalen kommune
Postb. 44
5729 Modalen
Telefon: 56599000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS