"Innkalling og sakliste vert godkjent."
Det vart varsla spørsmål/saker til slutten av møtet.
----------------------------------
Det var elles ikkje merknader til innkalling og saksliste.
"Møtebok frå 19.10.16 vert godkjend."
Det var ikkje merknader til utsend møteprotokoll frå 19.10.16.
Utvalsleiar bad om ei orientering i h.t. fylkesmannen si avgjerd og kva denne inneber til neste møte.
AVRØYSTING
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
"Melding om delegerte vedtak vert teken til vitande."
Vedk. sak 336/16
Ragnar J. Tyssebotn, FRP, gjorde slikt framlegg: "Sak nr. 336/16 vert lagt fram for plan- og kommunalteknisk utval til neste møte."
AVRØYSTING
Framlegget fall med 5 røyster (1H,2AP,1KRF,1SP) mot 2 røyster (2FRP)
Vedk. sak 006/16
Ragnar J. Tyssebotn, FRP, gjorde slikt framlegg: "Saka vert lagt fram for plan- og kommunalteknisk utval til neste møte."
AVRØYSTING
Framlegget fall med 5 røyster (1H,2AP,1KRF,1SP) mot 2 røyster (2FRP)
AVRØYSTING
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
”Det vert gjeve dispensasjon frå reguleringskravet i arealdelen i kommuneplanføresegna punkt 1.1, jf. plan- og bygningslova §§ 11-6 og 11-7, nr. 1, til bruksendring av eksisterande bygning på gnr. 111, bnr. 37, Raknes, frå fabrikk til bilverkstad, jf. plan- og bygningslova § 19-2.
Det vert gjeve dispensasjon frå arealdelen i kommuneplanen til bruksendring av del av eksisterande bygning på gnr. 111, bnr. 37, Raknes frå kontor til bustad, jf. plan- og bygningslova §§ 11-6 og 11-7, nr. 1, på fylgjande vilkår, jf. plan- og bygningslova § 19-2:
Det skal opparbeidast minimum 50 m² uteopphaldsareal til leik og rekreasjon, jf. plan- og bygningslova § 11-9 nr. 5, jf. forskrift om tekniske krav til byggverk § 8-4.
Det vert gjeve dispensasjon frå krav til terskel inn til bad og dusjsone for bad i bustaddel, jf. forskrift om tekniske krav til byggverk § 12-9, nr. 1, bokstav a og b, jf. plan- og bygningslova § 19-2.
Det vert gjeve pålegg om måling av radon i bustaddelen, og eventull dispensasjon frå kravet om radonsperre mot grunnen for bustaddel vil verta vurdert når måleresultat ligg føre, jf. forskrift om tekniske krav til byggverk § 13-5, nr. 2, bokstav a, jf. plan- og bygningslova § 19-2.
Det vert gjeve dispensasjon frå minimumskrav til energieffektivitet for bustaddel, jf. forskrift om tekniske krav til byggverk § 14-2, nr. 2, jf. plan- og bygningslova § 19-2.
Det vert gjeve dispensasjon frå krav til U-verdi tak og ytterveggar for bustaddel, jf. forskrift om tekniske krav til byggverk § 14-3, nr. 1, jf. plan- og bygningslova § 19-2.
Saka vert sendt Statens vegvesen for klagevurdering. ”
AVRØYSTING
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
"Det vert gjeve løyve til omdisponering og frådeling av bustadtomt frå gnr. 4/bnr. 4 Hauge, jfr. jordlova §§ 1,9 og 12. Kommunen gjev i medhald av plan- og bygingslova § 19-2 dispensasjon frå arealdelen i kommuneplanen, jfr. plan-/bygningslova §§ 11-6 og 11-7, jfr. 1-6. Den nye eigedomen må tilkoplast offentleg vatn og avlaup dersom det skal oppførast bustad på tomta. Grunngjeving: Parsellen som er omtalt her ligg i eit område som kan oppfattast som eit bustadområde. Tiltaket vil ikkje føre til særleg ulempe for korkje fritidsinteresser, landbruk og skoginteresser eller anna. Tomta grensar til område avsett for bustadføremål i kommuneplanen. Dersom denne parsellen vert tilknytt offentleg avlaup, vil ikkje ei eventuell utbygging føre til avrenning mot terreng og vassdrag."
Før handsaming av saka vart det halde synfaring for utvalet.
-----------------------------------------
Siren Tyssebotn, FRP, gjorde slikt framlegg: "Det vert gjeve løyve til omdisponering og frådeling av bustadtomt frå gnr. 4/bnr. 4 Hauge, jfr. jordlova §§ 1,9 og 12. Kommunen gjev i medhald av plan- og bygingslova § 19-2 dispensasjon frå arealdelen i kommuneplanen, jfr. plan-/bygningslova §§ 11-6 og 11-7, jfr. 1-6. Den nye eigedomen må tilkoplast offentleg vatn og avlaup dersom det skal oppførast bustad på tomta. Grunngjeving: Parsellen som er omtalt her ligg i eit område som kan oppfattast som eit bustadområde. Tiltaket vil ikkje føre til særleg ulempe for korkje fritidsinteresser, landbruk og skoginteresser eller anna. Tomta grensar til område avsett for bustadføremål i kommuneplanen. Dersom denne parsellen vert tilknytt offentleg avlaup, vil ikkje ei eventuell utbygging føre til avrenning mot terreng og vassdrag."
AVRØYSTING
Alternativ avrøysting
Rådmannen sitt framlegg - 0 røyster
Siren Tyssebotn sitt framlegg - samrøystes
"Kommunen gjev dispensasjon frå plan- og bygningslova §§ 1-8 og 11-6 og 11-8, bokstav c til oppføring av nytt våningshus på gnr. 29, bnr. 3, Gjerstad, jf. § 19-2, jf. tomteplan av 23.05.2016. Dispensasjonen omfattar legging av vassleidning for tilkopling til kommunal vassleidning og naudsynt avlaupsanlegg med leidningar, jf. VA-plan av 26.05.2016.
Saka vert send Fylkesmannen i Hordaland og Hordaland fylkeskommune for klagevurdering.
Søknad om løyve til tiltak kan ikkje handsamast før alle tilhøve til andre styresmakter er dokumentert avklart, jf. plan- og bygningslova § 21-5, jf. forskrift om byggesak § 6-2."
Før utvalet si handsaming vart det halde synfaring.
AVRØYSTING
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
"Det vert i medhald av plan- og bygningslova § 19-2 gjeve dispensasjon frå arealdelen i kommuneplanen, jfr. same lov §§ 1-6, 11-6, 11-7, nr. 5 til oppføring av bustadhus på gnr. 146/bnr. 62 Søndre Reigstad."
Atle Solberg, H, gjorde slikt framlegg: "Det vert i medhald av plan- og bygningslova § 19-2 gjeve dispensasjon frå arealdelen i kommuneplanen, jfr. same lov §§ 1-6, 11-6, 11-7, nr. 5 til oppføring av bustadhus på gnr. 146/bnr. 62 Søndre Reigstad."
AVRØYSTING
Alternativ avrøysting
Rådmannen sitt framlegg - 0 røyster
Atle Solberg sitt framleggq - samrøystes
"Det vert i medhald av plan- og bygningslova § 19-2 gjeve dispensasjon frå arealdelen i kommuneplanen, jfr. same lov §§ 1-6, 11-6, 11-7, nr. 5 til oppføring av bustadhus på gnr. 146/bnr. 63 Søndre Reigstad.
Atle Solberg, H, gjorde slikt framlegg til vedtak: "Det vert i medhald av plan- og bygningslova § 19-2 gjeve dispensasjon frå arealdelen i kommuneplanen, jfr. same lov §§ 1-6, 11-6, 11-7, nr. 5 til oppføring av bustadhus på gnr. 146/bnr. 63 Søndre Reigstad.
AVRØYSTING
Alternativ avrøysting
Rådmannen sitt framlegg - 0 røyster
Atle Solberg sitt framlegg - samrøystes
"Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå utnyttingsgrad BYA 20% i reguleringsplan Nedre Vikne, jfr. plan- og bygingslova §§ 12-4 og 12-7, nr. 1 for felt B1, gnr. 64/bnr. 37. Ny utnyttingsgrad vert sett til BYA =35%. Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå kravet om at minste uteopphaldsareal (MUA) skal vera minimum 100m2 for kvar einebustad, jfr. reguleringsføresegn Nedre Vikne, § 2, punkt 2.2, jfr. plan- og bygningslova §§ 12-4 og 12-7, nr. 1 for felt B1, gnr. 64/bnr. 37. Nytt minste uteopphaldsareal vert sett til 50 m2 pr. bustad. Grunngjeving: Reguleringsplanen for området er gammal og plan- og bygningslova er endra etter at planen vart vedteken. M.a. er krav til utforming av bustader vorte endra i nyare variantar av lova. Dette gjev problem med å få nytta tomtene i dette feltet. Samstundes ligg feltet i særs vanskeleg og bratt terreng, noko som gjev ytterlegare utfordringar for å oppretthalde arealkravet. Dette gjer og at ein bør sjå bort frå kravet i reguleringsføresegna då føresetnadene for føresegna er endra. Difor er det naturleg å gje dispensasjon i denne saka."
Siren Tyssebotn, FRP, gjorde slikt framlegg: "Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå utnyttingsgrad BYA 20% i reguleringsplan Nedre Vikne, jfr. plan- og bygingslova §§ 12-4 og 12-7, nr. 1 for felt B1, gnr. 64/bnr. 37. Ny utnyttingsgrad vert sett til BYA =35%. Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå kravet om at minste uteopphaldsareal (MUA) skal vera minimum 100m2 for kvar einebustad, jfr. reguleringsføresegn Nedre Vikne, § 2, punkt 2.2, jfr. plan- og bygningslova §§ 12-4 og 12-7, nr. 1 for felt B1, gnr. 64/bnr. 37. Nytt minste uteopphaldsareal vert sett til 50 m2 pr. bustad. Grunngjeving: Reguleringsplanen for området er gammal og plan- og bygningslova er endra etter at planen vart vedteken. M.a. er krav til utforming av bustader vorte endra i nyare variantar av lova. Dette gjev problem med å få nytta tomtene i dette feltet. Samstundes ligg feltet i særs vanskeleg og bratt terreng, noko som gjev ytterlegare utfordringar for å oppretthalde arealkravet. Dette gjer og at ein bør sjå bort frå kravet i reguleringsføresegna då føresetnadene for føresegna er endra. Difor er det naturleg å gje dispensasjon i denne saka."
AVRØYSTING
Alternativ avrøysting
Rådmannen sitt framlegg - 0 røyster
Siren Tyssebotn sitt framlegg - samrøystes
"Kommunen gjev dispensasjon frå rekkefylgjekrav i reguleringsplan Bruvik sentrum del aust arealplan-ID: 2003001, jf. plan- og bygningslova § 12-4 til oppføring og mellombels bruksløyve for eitt visningshus i felt BG1, jf. plan- og bygningslova § 19-2.
Kommunen gjev ikkje dispensasjon frå reguleringsplan Bruvik sentrum del aust arealplan-ID: 2003001, jf. plan- og bygningslova §§ 12-4, 12-5 og 12-7 til endra tomteinndeling, byggegrense, TU%, offentleg gate, felles parkering, takvinkel og gesimshøgd for felt BG1, jf. plan- og bygningslova § 19-2."
AVRØYSTING
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
"Kommunen legg ned mellombels forbod mot tiltak på gnr. 154, bnr. 3 innanfor 100-metersbelte langs sjø fram til Kommunedelplan for sjø- og strandsona arealplan-ID 2014007 er endeleg vedteken, jf. plan- og bygningslova § 13-1."
Ragnar J. Tyssebotn, FRP, gjorde slikt framlegg: "Saka vert utsett og kjem opp til ny handsaming så snart Kommunedelplan for sjø- og strandsona arealplan-ID 2014007 er endeleg vedteken, jfr. plan- og bygningslova § 13-1."
AVRØYSTING
Alternativ avrøysting
rådmannen sitt framlegg - 4 røyster (1H,2AP,1KRF)
Ragnar J. Tyssebotn sitt framlegg - 3 røyster (2FRP,1SP)
"Administrativ vedtak om avslag på søknad om godkjenning av nytt vald for Kleppe Vestre, gnr. 100 bnr. 1 og 2 blir oppretthalt.
Klagen blir oversendt til Fylkesmannen for klagehandsaming."
Ragnar J. Tyssebotn, FRP, bad utvalet vurdera sin gildskap som bror til klagar i saka og tok ikkje del i møtet ved avgjerd om gildskap - Sigmund Faugstad, FRP, møtte som vara - 7 medlemmer/varamedlemmer til stades.
Ragnar J. Tyssebotn, FRP, vart samrøystes kjend ugild i saka. Vedtaket vart gjort i medhald av fvl. § 6, 1. ledd, bokstav b .... en offentlig tjenestemann er ugild til å tilrettelegge grunnlaget for en avgjørelse eller til å treffe avgjørelse i en forvaltningssak når han er i slekt eller svogerskap med en part i opp-eller nedstigende linje eller i sidelinje så nær som søsken... .
------------------------------------
Siren Tyssebotn, FRP, gjorde slikt framlegg: "Osterøy kommune godkjenner gnr. 100/bnr. 1 og 2 som nytt vald etter å ha trekt seg ut av vald 1253V0042, jfr. forskrift om hjortevilt §§ 9, 10 og 11. Eigedomane har eit samla areal på 850 dekar, og stettar såleis minstekrav til areal i valdsone 42 som er 450 dekar, jfr. forvaltningsplanen for hjortevilt. Valdet får løyve på eitt hjortedyr. Grunngjeving: Tidlegare var bruket ein del av eit større vald. Dette valdet er no vorte delt i to, og i førre meldingssaker dette godkjent. Søkjar på dette bruket har i fleire år hatt eit ønske om å forvalte hjorterettane sine sjølv, og når det no er gitt løyve til at resten av det gamle valdet skal få verte eige vald (950 dekar), er det naturleg at det og vert gjeve løyve til denne søkjaren. Ein minner og om at i Osterøy kommune er det gjeve rom for at vald kan verte godkjent heilt ned til 300 dekar."
AVRØYSTING
Rådmannen sitt framlegg - 5 røyster (2AP,1H,1SP,1KRF)
S. Tyssebotn sitt framlegg - 2 røyster (2FRP)
«Plan –og kommunalteknisk utval tek administrativt vedtak i sak 294/16 til vitande.»
Siren Tyssebotn, FRP, gjorde slikt framlegg: "Det vert gjeve løyve til omsøkte tiltak. Tiltaket kan gjennomførast i tidsrommet 17.11. 2016 og til 31.12. 2017. Grunngjeving: Søknader mmotorisert ferdsle av slik karakter, skal så langt som er råd er, etterkomast. Me har mange som av ulike grunnar ikkje kan ta seg fram i terrenget, og slike livsgleder som no er søkt om skal med gje dei høve til å få. Om dette viser seg å gje store søkjarmengder, lyt ein vurdere praksis på nytt seinare."
AVRØYSTING
Alternativ avrøysting
Rådmannen sitt framlegg - 4 røyster (2AP,1KRF,1SP)
Siren Tyssebotn sitt framlegg - 3 røyster (2FRP,1H)
Politikar | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Atle Solberg | Høgre | Utvalsleiar | atso@online.no |
Øyvind Litland | Arbeidarpartiet | Nestleiar | oyvind.litland47@gmail.com |
Torunn Åsheim | Arbeidarpartiet | Medlem | torunn202@gmail.com |
Siren Tyssebotn | Framstegspartiet | Medlem | styssebotn@hotmail.com |
Ragnar Tyssebotn | Framstegspartiet | Medlem | rag-tys@online.no |
Annbjørg Bysheim Herland | Kristeleg Folkeparti | Medlem | anjo.herlan@gmail.com |
Lars Fjeldstad | Senterpartiet | Medlem | lars.fjeldstad@osteroy.kommune.no |