Her ser du informasjon om eit møte i Administrasjonsutvalet.
 
Clear
     
 

Møte i Administrasjonsutvalet den 20.03.2019

Administrasjonsutvalet
20.03.2019 10:30 - 11:30
Utval:Administrasjonsutvalet
Dato:20.03.2019 10:30 - 11:30
Møtestad:Osterøy rådhus - heradsstyresalen
Status:Møtet er ferdig protokollert
Møteprotokoll:Protokoll - Administrasjonsutvalet - 20.03.2019 (Hoveddokument) ()

Saksliste

  • Dette dokumentet er unnateke frå det offentlege etter Offl. § 5 første ledd.

    001/19 - 19/4540 - Godkjenning av innkalling og sakliste

    Journaldato: 13.03.2019 
    Dette dokumentet er unnateke frå det offentlege etter Offl. § 5 første ledd.
    Brevdato: 13.03.2019
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Løn, personal og organisasjon
    Sakshandsamar: Runar Ludvigsen
    Tilgangskode: U-3 
     
  • Dette dokumentet er unnateke frå det offentlege etter Offl. § 5 første ledd.

    002/19 - 19/4517 - Godkjenning av møtebok

    Journaldato: 13.03.2019 
    Dette dokumentet er unnateke frå det offentlege etter Offl. § 5 første ledd.
    Brevdato: 13.03.2019
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Løn, personal og organisasjon
    Sakshandsamar: Runar Ludvigsen
    Tilgangskode: U-3 
     
  • Varslingsrutine for Osterøy kommune - Utkast  Hoveddokument 518KB
    Brevdato: 11.03.2019
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Løn, personal og organisasjon
    Sakshandsamar: Runar Ludvigsen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    reglementet blir vedtatt med følgende endringer:

    Retningsliner for deg som ønsker å varsle:

    Side 2 siste avsnitt:

    Kven sender ein varslinga til?

    Det er igjen viktig for Osterøy kommune å presisere og tydeleggjere at vi ønskjer at kritikkverdige tilhøve i kommunen skal avdekkjast og ryddast opp i, og at vi derfor oppfordrar alle i kommunen til å bruke sin moglegheit til å varsle og melde frå. Samtidig er det eit generelt ønskje om at alle konfliktar skal løysast på så lågt nivå som mogleg, og du vert difor oppfordra til først å melde frå til den det gjeld dersom dette let seg gjere.

    Blir endra til:

    Kven sender ein varslinga til?

    Det er igjen viktig for Osterøy kommune å presisere og tydeleggjere at vi ønskjer at kritikkverdige tilhøve i kommunen skal avdekkjast og ryddast opp i, og at vi derfor oppfordrar alle i kommunen til å bruke sin moglegheit til å varsle og melde frå.

    Side 3 fyrste avsnitt

    Gjeld varslinga for eksempel rådmann (Høgaste nivå i kommunen), bør varslinga gå til politikarane i kommunen.

    Blir endra til

    Gjeld varslinga for eksempel rådmann (Høgaste nivå i kommunen), skal varslinga gå til Ordførar i kommunen. Formannskapet skal behandle saka.

    Endringane gjeld for alle dokumenta

    Rutine for mottak og handsaming av varsel

    Side 1 siste avsnitt

    Varsel som gjeld Rådmann

    Dersom varselet gjeld rådmann skal sekretær for varslingsutvalet bringe saka til formannskapet som følgjer opp varslinga vidare.

    Blir endra til

    Varsel som gjeld Rådmann

    Dersom varselet gjeld rådmann skal sekretær for varslingsutvalet bringe saka til formannskapet via ordfører som følgjer opp varslinga vidare.

    Side 2 Varslingsutvalet sin rolle siste setning

    VU må utnevne ein leiar for kvar enkelt sak. Kven som er leiar vil mellom anna avhenge av kven som kan sitte i utvalet i den aktuelle saka.

    Blir endra til

    VU må utnevne ein leiar for kvar enkelt sak. Kven som er leiar vil mellom anna avhenge av kven som kan sitte i utvalet i den aktuelle saka.

    Varslingsutvalet skal gi tilråding om tiltak til rådmann. Rådmann er ansvarleg for effektuering i saka.

    Retnlingsliner for deg som mottek eit varsel

    Side 2 fyrste avsnitt

    Kva er ei varsling?

    Ei varsling er ein ytring som gjeld kritikkverdige tilhøve i bedrifta. Med kritikkverdige tilhøve meinast det lovbrot eller andre straffbare tilhøve – til dømes brot på interne retningslinjer eller allment aksepterte etiske normer.

    Blir endra til

    Ei varsling er ein ytring som gjeld kritikkverdige tilhøve i kommuneverksemda. Med kritikkverdige tilhøve meinast det lovbrot eller andre straffbare tilhøve, eller til dømes brot på interne retningslinjer eller allment aksepterte etiske normer.

    Side 3 femte avsnitt

    Varsel som vert motteke skal leverast til postmottak for arkivering, jf. rutine for mottak og handsaming av varsel, så fort som mogleg og seinast innan ei veke.

    Blir endra til

    Varsel som vert motteke skal leverast til postmottak for arkivering, jf. rutine for mottak og handsaming av varsel, så fort som mogleg og seinast innan ei veke. Forvaltningslova sine bestemmingar om sakshandsaming og sakshandsamingstid gjeld.

    Side 4 kontradiksjonsprinsippet 2 setning

    Du må som mottakar av varselet difor straks vurdere når denne orienteringa skal skje.

    Blir endra til

    Den varslinga blir rettast mot skal orienteres når varslingsutvalet har møtt og saksførebuinga er starta. Det er varslingsutvalet som orienterer om mottatt varsel.

    Side 4 kontradiksjonsprinsippet siste setning

    Det kan også i enkelte tilfeller på grunnlag av saka sin karakter vere grunnlag for å ikkje orientere vedkommande om varslinga, til dømes der saka er anmeldt til politiet.

    Blir endra til

    Det kan også i enkelte tilfeller på grunnlag av saka sin karakter vere grunnlag for å ikkje orientere vedkommande om varslinga, til dømes der saka er eller kan bli meldt til politiet.

    Sidetal må førast på dokumenta



    Behandling

    Det blei satt fram forslag om følgjande endringar:

    Retningsliner for deg som ønsker å varsle:

    Side 2 siste avsnitt:

    Kven sender ein varslinga til?

    Det er igjen viktig for Osterøy kommune å presisere og tydeleggjere at vi ønskjer at kritikkverdige tilhøve i kommunen skal avdekkjast og ryddast opp i, og at vi derfor oppfordrar alle i kommunen til å bruke sin moglegheit til å varsle og melde frå. Samtidig er det eit generelt ønskje om at alle konfliktar skal løysast på så lågt nivå som mogleg, og du vert difor oppfordra til først å melde frå til den det gjeld dersom dette let seg gjere.

    Blir endra til:

    Kven sender ein varslinga til?

    Det er igjen viktig for Osterøy kommune å presisere og tydeleggjere at vi ønskjer at kritikkverdige tilhøve i kommunen skal avdekkjast og ryddast opp i, og at vi derfor oppfordrar alle i kommunen til å bruke sin moglegheit til å varsle og melde frå.

    Side 3 fyrste avsnitt

    Gjeld varslinga for eksempel rådmann (Høgaste nivå i kommunen), bør varslinga gå til politikarane i kommunen.

    Blir endra til

    Gjeld varslinga for eksempel rådmann (Høgaste nivå i kommunen), skal varslinga gå til Ordførar i kommunen. Formannskapet skal behandle saka.

    Endringane gjeld for alle dokumenta

    Rutine for mottak og handsaming av varsel

    Side 1 siste avsnitt

    Varsel som gjeld Rådmann

    Dersom varselet gjeld rådmann skal sekretær for varslingsutvalet bringe saka til formannskapet som følgjer opp varslinga vidare.

    Blir endra til

    Varsel som gjeld Rådmann

    Dersom varselet gjeld rådmann skal sekretær for varslingsutvalet bringe saka til formannskapet via ordfører som følgjer opp varslinga vidare.

    Side 2 Varslingsutvalet sin rolle siste setning

    VU må utnevne ein leiar for kvar enkelt sak. Kven som er leiar vil mellom anna avhenge av kven som kan sitte i utvalet i den aktuelle saka.

    Blir endra til

    VU må utnevne ein leiar for kvar enkelt sak. Kven som er leiar vil mellom anna avhenge av kven som kan sitte i utvalet i den aktuelle saka.

    Varslingsutvalet skal gi tilråding om tiltak til rådmann. Rådmann er ansvarleg for effektuering i saka.

    Retnlingsliner for deg som mottek eit varsel

    Side 2 fyrste avsnitt

    Kva er ei varsling?

    Ei varsling er ein ytring som gjeld kritikkverdige tilhøve i bedrifta. Med kritikkverdige tilhøve meinast det lovbrot eller andre straffbare tilhøve – til dømes brot på interne retningslinjer eller allment aksepterte etiske normer.

    Blir endra til

    Ei varsling er ein ytring som gjeld kritikkverdige tilhøve i kommuneverksemda. Med kritikkverdige tilhøve meinast det lovbrot eller andre straffbare tilhøve, eller til dømes brot på interne retningslinjer eller allment aksepterte etiske normer.

    Side 3 femte avsnitt

    Varsel som vert motteke skal leverast til postmottak for arkivering, jf. rutine for mottak og handsaming av varsel, så fort som mogleg og seinast innan ei veke.

    Blir endra til

    Varsel som vert motteke skal leverast til postmottak for arkivering, jf. rutine for mottak og handsaming av varsel, så fort som mogleg og seinast innan ei veke. Forvaltningslova sine bestemmingar om sakshandsaming og sakshandsamingstid gjeld.

    Side 4 kontradiksjonsprinsippet 2 setning

    Du må som mottakar av varselet difor straks vurdere når denne orienteringa skal skje.

    Blir endra til

    Den varslinga blir rettast mot skal orienteres når varslingsutvalet har møtt og saksførebuinga er starta. Det er varslingsutvalet som orienterer om mottatt varsel.

    Side 4 kontradiksjonsprinsippet siste setning

    Det kan også i enkelte tilfeller på grunnlag av saka sin karakter vere grunnlag for å ikkje orientere vedkommande om varslinga, til dømes der saka er anmeldt til politiet.

    Blir endra til

    Det kan også i enkelte tilfeller på grunnlag av saka sin karakter vere grunnlag for å ikkje orientere vedkommande om varslinga, til dømes der saka er eller kan bli meldt til politiet.

    Sidetal må førast på dokumenta

    HR-leiar orienterte om den vidare prosessen for implementering av rutiane

    Videre prosess i organisasjonen.

    Gjennomgang i leiarforum

    Orientering i kontaktforum og verneombodsmøte.

    Reglementet blir meldt inn som eigen sak i AMU og nedsetting av arbeidsgruppe for implementering

    Aktivere skjema for varsling i samarbeid med leverandør (KF)

    Pulisere retningsliner på heimeside, intranett og kvalitetshandbok

    Gjennomgang i trepartssamarbeid og orientering på personalmøter - næraste leiar har ansvar for orientering på personalmøter og i trepartsamarbeid

    Endringane blei samrøysta vedtatt

Frammøte

Frammøte
PolitikarPartiMedlemstypeE-Post
Jarle SkeidsvollKristeleg FolkepartiUtvalsleiarjarle.skeidsvoll@osteroy.kommune.no
Johannes Myklebust BysheimArbeidarpartietMedlemjohannes.bysheim@outlook.com
Johannes HauglandSenterpartietMedlemjohannes.haugland@hotmail.com
Kjersti Ingolvsdotter VevatneVenstreMedlemkjeve70@gmail.com
Hjalti Heimir GislasonHøgreVaramedlemhjalti.heimir@gmail.com
Alf Terje Mortensen (Ikke møtt) FramstegspartietNestleiaralftmo@gmail.com
Rita Aud Tveiten (Ikke møtt) ArbeidarpartietMedlemrita@ritatveiten.no
Hildegunn Mo (Ikke møtt) FramstegspartietMedlemhildegunn_mo@hotmail.com
Berit Moslett Borge (Ikke møtt) HøgreMedlemberit-moslett-borge@hotmail.com
Jon Flydal Blichfeldt (Ikke møtt) Miljøpartiet Dei GrøneMedlemsvingenjon@gmail.com

Kontaktinformasjon om tenesta

Osterøy kommune
Osterøy kommune, Geitaryggen 8, 5282 Lonevåg
5282 Lonevåg
Telefon: 56192100
ACOS Innsyn levert av ACOS AS