Dette er eit dokument som vart sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom innkommande post vert skanna, og dokumentet ikkje er gradert, kan du lese dokumentet ved å klikke på tekst-lenkjene under. Du kan få meir informasjon om saka dette dokumentet er knytta til ved å klikke på arkivsak-lenkja.
 
Clear
     
 

Innkomande dokument

Innkomande dokument 2019001248
DokumentID: 19/1248 - Spørsmål om vedtak etter bhl. § 19 g - tilrettelegging for barn med nedsett funksjonsevne
Frist: 15. februar 2019
ArkivsakID: 18/326 - Spørsmål om tal på vedtak etter § 19 g i barnehagelova - tilrettelegging for barn med nedsett funksjonsevne
Journaldato: 22.01.2019
Brevdato: 18.01.2019
Dokumentansvarleg: Olaf Michal Hella

Tekstar

Kontaktinformasjon om tenesta

Radøy kommune
Radøyvegen 1690
5936 Manger
Telefon: 56349000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS