Dette er et dokument som ble sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom innkommende post blir scannet, og dokumentet ikke er gradert, kan du lese dokumentet ved å klikke på tekst-lenkene under. Du kan få mer informasjon om saken dette dokumentet er knyttet til ved å klikke på arkivsak-lenken.
 
Clear
     
 

Innkommende dokument

Innkommende dokument 2018001951
DokumentID: 18/1951 - Informasjon om prosjektet «Ny og utvida bestillingsordning» -– lettare tilgang til enkle- og høgfrekvente hjelpemiddel
ArkivsakID: 18/310 - Informasjon om prosjektet «Ny og utvida bestillingsordning» -– lettare tilgang til enkle- og høgfrekvente hjelpemiddel
Journaldato: 07.02.2018
Brevdato: 07.02.2018
Dokumentansvarlig: Grete Algrøy Herøy

Kontaktinformasjon om tjenesten

Radøy kommune
Radøyvegen 1690
5936 Manger
Telefon: 56349000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS