Dette er eit dokument som vart sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom innkommande post vert skanna, og dokumentet ikkje er gradert, kan du lese dokumentet ved å klikke på tekst-lenkjene under. Du kan få meir informasjon om saka dette dokumentet er knytta til ved å klikke på arkivsak-lenkja.
 
Clear
     
 

Innkomande dokument

Innkomande dokument 2018001951
DokumentID: 18/1951 - Informasjon om prosjektet «Ny og utvida bestillingsordning» -– lettare tilgang til enkle- og høgfrekvente hjelpemiddel
ArkivsakID: 18/310 - Informasjon om prosjektet «Ny og utvida bestillingsordning» -– lettare tilgang til enkle- og høgfrekvente hjelpemiddel
Journaldato: 07.02.2018
Brevdato: 07.02.2018
Dokumentansvarleg: Grete Algrøy Herøy

Kontaktinformasjon om tenesta

Radøy kommune
Radøyvegen 1690
5936 Manger
Telefon: 56349000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS