Utval: | Formannskapet i Radøy |
---|---|
Dato: | 20.11.2014 09:00 |
Møtestad: | Kommunestyresalen |
Status: | Møtet er ferdig protokollert |
Sakskart: | ![]() ![]() |
Møteprotokoll: | ![]() |
Lokal forskrift om gebyr for teknisk forvaltningsteneste vert lagt ut til offentleg ettersyn og høyring med heimel i forvaltningslova § 37.
Formannskapet vedtok samrøystes rådmannen sitt framlegg.
Eigedomsskatten vert ikkje auka. Rådmannen sitt framlegg til skjema 1a skal reduserast med tre millionar kroner (eigedomsskatt). Posten for mindreforbruk vert redusert med 1,560.000 mill. kroner.På driftsbudsjettet skal det gjerast nedtrekk i drifta på 1,6 mill. kroner, tilsvarande 0,6 prosent.
Det vert lagt fram konkrete endringsforslag på driftsbudsjettet i kommunestyret.
Rådmannen si framlagde ramme for investering vert godkjend, men ein kjem tilbake med endringsforslag i skjema 2b.
Eigedomsskatten vert ikkje auka i økonomiplan-perioden.
2015: 3.000.000
2016: 4.100.000
2017: 5.000.000
2018: 5.900.000
Budsjettframlegg frå Radøy SP
Radøy SP vil ut frå ei totalvurdering av gjeldande partiprogram 2015 verken leggja ned tenester eller auka eigedomsskatten.
For økonomiplanperioden etter 2016, støttar SP på noverande tidspunkt rådmannen sitt framlegg til budsjett, men understrekar at endeleg avgjerd om korleis ein då stiller seg til vekting av velferdstilbod og eigedomsskatt vert å ta i budsjettdrøftingar 2016. Me stiller oss altså heilt fritt til korleis me i ny kommunestyreperiode tilnærmar oss dette. No er det budsjett 2015 som gjeld.
SP legg opp til eit budsjett med mindreforbruk inklusive same bruk av fond som rådmannen, men meiner at budsjettet skal haldast. Pga målkonfliktane mellom velferdstilbod og eigedomsskatt, vert rellt nedtrekk kr 1.600.000,-
SP reduserer budsjettet slik:
(Budsjettskjema 1B s 4)
Nedtrekk Drift og forvalting innan plan/teknisk kr 500.000,- = 2%
Nedtrekk Oppvekst kr 500.000,-= 0,5%
Nedtrekk Helse-omsorg kr 500.000,-= 0,5%
Forklaring:
Nedtrekk er alltid vanskeleg, men me meiner at med kommunalsjeforganisering som no er i full drift, så må den organiseringa visa at det er styringsvinstar å ta ut. Rettleiarkorpset viser også til at kritisk sukesskriterium er at kommunalsjef oppvekst må vera tettare på styringa. Det er alltid slik at «store tals lov» gjeld, og Radøy brukar i overkant av 100 mill kroner innan kvart av dei to største kommunalsjefområda. Der er det også flest tilsette som arbeider innan same koompetanseområde, så nedtrekk på 0,5% innan dei to områda er mogleg utan bortfall av tenester gjennom streng styring.
Alternativ til denne tilnærminga vil i så fall vera at Radøy går vekk frå kommunalsjefmodell, og gjenninnfører ordninga med ass. rådmann. Men, dette gjev dårlegare systematisk styring, så SP forsvarar organisasjonsmodellen for ein såpass stor kommune som Radøy. Me ser t.d også at Lindås no ser at dette er modellen dei vil ta ut gevinstar på. Men, det må driftast strengt.
Innan Drift og forvaltning adresserer me nedtrekket til området plan, drift og byggesak på rådhuset. Me har innhenta tal frå Sveio kommune, som rådmannen brukar KOSTRA-samanlikning for. Dei driv denne tenesta med langt mindre ressursar enn Radøy, og har fleire plansaker og fleire byggesaker. Me ber rådmannen redusera bemanninga på dette området med eitt årsverk, om nødvendig med hjelp av forvaltningsrevisjon.
SP ber om forvaltningsrevisjon på heile området teknisk, og meiner at teknisk sektor skal klara å ha strengare innkjøpsstyring på sektoren, med kr 200.000,-
Andre tiltak:
SP er glad for redusert sjukefråvær, men meiner framleis det er for høgt, og lurar på om effekten med 24 eigenmeldingsadar fungerer etter hensikta.
SP ber om forvaltningsrevisjon på sjukemeldingspraksis frå legane og effekten av eigenmeldingsordninga.
SP ber rådmannen innføra to årlege barnehageopptak, då det betrar tilbodet for innbyggjarane, og også sikrar god driftsmessig utnytting av barnehagen.
SP ber Regionrådet snarast redusera kostnadsbruk på helseutvalet no når helsehuset er ferdigutgreidd, og i staden innfører interkommunal næringssjef.
Radøy avsluttar deltaking i interkommunalt byggetilsyn som finansierer deltaking i næringssjef.
Investeringar:
- SP fjernar investeringar i kommunale bustader på kr 6.000.000,-. Grunngjevinga er at kommunen nett har selt unna bustader, og i ein vanskeleg økonomisk situasjon er me også uroa for om me har rom for dei auka driftskostnadene som vil følgja med dette.
- SP utset investeringar i Helsehuset med kr 1000.000,- inntil vidare.
- SP utset nytt golv i Radøyhallen inntil vidare, men går for el-tavle og klortilsetjing.
- SP ber om at investeringa til kyrkja kan reduserast og at soknet i staden tek opp høgare lån, slik det vart uttalt i møtet i kyrkja i haust.
Sum tiltak:
Plan- forvaltning | Nedbemanning plan/teknisk | 500.000 |
Oppvekst | Nedtrekk – effektivisering | 500.000 |
Helse- og omsorg | Nedtrekk – effektivisering | 500.000 |
Innkjøpsstyring teknisk | Strengare styring | 200.000 |
Sum drift | 1.700.000 |
Investering
Kommunale bustader | Utsett | 6.000.000 |
Helsehuset | Reduksjon | 1.000.000 |
Radøyhallen | Utsett - golv | 500.000 |
Radøy Høgre sitt budsjettframlegg
Budsjettet skal vedtas basert på tidligere prinsipper, på eningsnivå, ikke på sektornivå (skjema 1 B). Radøy Høgre er sterkt mot et sektorstyrt budsjett, med kun overordnede tall som legges frem. Dette fører til manglende oversikt og innsikt for politikerne, og vanskeliggjør ei politisk styring av kommunen.
Ei styring etter disse prinsipper taler mot Høgre sine prinsipper om en demokratisk styrt kommune. I realiteten innebærer dette budsjettet et regimeskifte med overgang til en ”100 % administrativt styrt kommune”.
Radøy Høgre går mot.
Økonomiplanen i budsjettet legger opp til økt eiendomsskatt fra 2016.
Dette blir å skubbe problemene fremfor seg, overføre disse til neste kommunestyre.
Det er ikke i tråd med Høgre sin politikk å overlate problemene til andre.
Radøy Høgre går mot.
Tekstforslag:
Radøy kommune legger opp egne KPI er som målparameter for rådmannens drift.
Kundetilfredshet
Måle servicegraden på den enkelte enhet
Måltall påantall saker behandlet
Tilbakemeldinger fra innbyggere
Medarbeidertrivsel
Sykefravær
HMS
Måltall på opplæring innen HMS
Trivselsundersøkelser blant ansatte
NUFF registrering
Budsjettoppnåelse
Budsjettdisiplin
Gjennomføringsgrad av planlagte investeringer
Behandling av politiske saker
Egen actionplan med saker som skal tilbake til politikere
Budsjettet
Eiendomsskatt –nei
Interkommunale samarbeidstiltak.
Høgre merker seg spesielt at IKT Nordhordland øker sine rammer med 20 % og dette i et år hvor Radøy kommune ved administrasjonen foreslår økt eiendomsskatt.
Vi merker oss også at lisenskostnader som det tidligere har blitt argumentert for har vært inne i posten til IKT Nordhordland, nå er tatt ut av denne budsjettposten. D.v.s. den reelle økningen faktisk langt overstiger 20%.
Radøy Høgre har registrert seg at administrasjonen i flere vendinger har påpekt at ”de følger situasjonen tett”. Radøy Høgre foreslår at man etterhvert faktisk gjør grep, i staden for ”å følge situasjonen tett”.
Driftsbudsjettet:
Nedtrekk:
Nedtrekk IKT Nh. | 1.000.000 | |
Nedtrekk stab | 1.500.000 | |
Biosfære prosjekt | 50.000 | |
Teknisk | 650.000,- | |
Fond | 1.350.000 | |
Sum | 4,55 mill. |
Disponeringer
Eiendomsskatt | 3.000.000,- | |
Helsehuset (tiltak for raskere respons) | 250.000,- | |
Helsestasjon | 200.000,- | |
Oppvekst | 650.000,- | |
Velferdssenteret | 200.000,- | |
Skuleskyss (utvide definisjonen av "farlig skulevei") | 250.000,- | |
Investeringer:
-Radøy Høgre legg opp til ei meir effektiv organisering av investeringsbudsjettet. I vårt forslag legg vi til grunn at ordfører og rådmann ikke ser motforestillinger til denne formen for organisering. Det kan se ut for at Radøy kommune har praktisert en ordning hvor hvert enkelt investeringspost har blitt satt ut på eget anbud. I følge kommunen har det vært store ressurser til administrativ oppfølging av dette, samt medført innleie av konsulenter.
-Radøy Høgre legger til grunn at ei omlegging av praksisen her kan medføre besparelse på minst en stilling administrativt (se driftsbudsjett)
-Sammenslåing av poster i inneværende budsjettår vil potensielt kunne utløse et større anbud som trigger til større interesse. Ser man investeringene i et større perspektiv, over hele økonomiplan-perioden, vil man potensielt kunne oppnå et anbud i størrelsesorden 25 mill.
Endringer (ut) av investeringsbudsjettet:
Kjøp av boliger 6.000.000
IKT Investering 314.000,-
Ombygging av oms. Til institusjonsplasser 1.000.000
Ombygging Grønålen 500.000,-
Sum: 7,8 mill.
Økning:
Idrett, bane Bø og Bane Manger 2.000.000,-
Parkeringsforhold/rundkjøringen ved Manger skule 1.000.000
Velferdssenteret, oppgradering 3.000.000
Trafikksikring 1,8 mill.
Endring i økonomiplan-perioden.
Frp sitt budsjettframlegg
Frp kjem med følgjande forslag til endringar i budsjettet for 2015:
- Ikkje auke eigendomsskatt
- Sosialutbetalingane må sjåast på og gjera tiltak med
- Ut av interkomunalt byggjetilsyn –innsparing kr 280.000
- Norskundervisning framandspråkelige elevar - overta den sjølv innsparing kr. 500.000
Investeringar
Ikkje kjøpe nye boliger –innsparing 6.000.000
Garderober heimeteneste utsett –innsparing kr 3.200.000
Radøyhallen nytt golv kan vente eit år –innsparing kr 1.200.000
Buffer kan gå i null.
Radøy Arbeiderparti sitt framlegg til budsjett
Radøy Ap vil gåinn for budsjettet til rådmannen med desse kommentarar og endringar:
Drift:
Eigedomsskatt
AP meiner tenestene i kommunen har svært stramme rammer. Det vil vere for krevjande for kommunen å kunne yte naudsynte og gode nok tenester til innbyggjarane ved å kutte 3 millionar. Vi trur det også vil leggje stort press på dei tilsette i kommunen og er bekymra for at eit så stort kutt kan påverke sjukefråveret.
Ved å auke eigedomsskatten, vil vi som heilskap sjå på husstandens utgifter på renovasjon, avløp/vatn og eigedomsskatt:
For husstandar over 90 m2 som er knytta til kommunalt kan det verta om lag slik:
+ eigedomsskatten: + 1.000,-
+ Renovasjonsauke : + 100,-
- reduksjon avløp/vatn sum: - 500,
Total auke for husstanden vert + 600,- per år.
AP meiner derfor det er riktig og forsvarleg å auke eigedomsskatten.
Vi støtter rådmannen sitt framlegg om auke av eigedomsskatten til bustadar og ubygde grunnstykke frå 3 til 4 promille.
Redusere brutto driftsutgifter med 0,3 % flatt,som utgjør ca. kr. 900.000,-
Av desse vil vi;
Styrke næringsutvikling i Radøy med kr. 400.000,-
Styrke netto driftsresultat med ca. kr. 500.000,- (det resterande)
Rådmannen sitt framlegg om kr. 194.000 i driftsresultat er svært lågt, og vi
må ha ein større buffer. Vi får då netto driftsresultat på kr. 694.000,-.
Tilleggspkt:
Vi ber rådmannen om å sjå på korleis vi på sikt kan redusere driftsutgiftene, slik at ein unngår ytterlegare auke i eigedomsskatt og helst kan sette ned satsen utan å svekke økonomien.
Vi vil at rådmannen går ei runde med IKT og legevakta om budsjetta. Meiner at dei må kunne redusere noko. Er dei blitt utfordra på å kutte? I så fall mådei utfordrast til åkutte.
Investering:
Redusere kyrkja med 800.000
frå 3.250.000,- til 2.450.000,- , der utg.pkt. er 250.000 på årleg investering og 2.200.000,- på Manger kyrkje.
Radøy Venstre sitt framlegg til budsjett for 2015
Drift
Reduksjon andsynes rådmannen sitt budsjettframlegg:
Innføre tilsettingsstopp. Stillingsutlysningar skal godkjennast av formannskapet. Innsparing: 1.000.000
Innføre innkjøpsstopp på inventar og utstyr. Innsparing: 300.000
Teknisk forvaltning. Reinhald. Innsparing: 300.000
Rådmannsstab. Innsparing 500.000
BRB. Innsparing: 51.000
Interkommunalt byggetilsyn. Innsparing: 280.000
IKT Nordhordland. Innsparing: 300.000.
Bruk av fondsmidlar – meirforbruk/mindreforbruk 1.500.000
Totalt: 4.231.000
Ikkje auke eiendomsskatten. 3 millionar.
Opprette prosjektstilling: Nærings- og samfunnsutviklar. Verknad ¾ år – 2/3 kostnad. 400.000
Næringsutviklingsprosjekt. 80.000.
Idrettsanlegg 51.000.
Kulturmidlar: 48.000.
Skule: 652.000
Totalt: 4.231.000
Investering
Endringar andsynes rådmannen sitt framlegg:
Innsparing:
Mindre investeringar. Reduksjon. Innsparing: 800.000.
Investering kyrkjer. Reduksjon. 500.000.
Kommunale bustader. Reduksjon. 6.000.000.
Ombygging oms til institusjonsplassar. Reduksjon. 1.000.000
Totalt: 8.300.000
Auka utgifter:
Velferdssenteret. Nye sjukeheimsplassar. 2.000.000
Nærmiljøtiltak på Bø. 500.000
Turstiar/friluftstiltak. 200.000
Oppgradering uteområde Manger skule. 300.000
Oppgradering uteområde Radøy ungdomsskule. 100.000
Idrettsanlegg. 2.000.000
Oppgradering av gymsal på Manger skule 3.200.000
Tekstframlegg:
I rådmannen sitt framlegg til budsjett for 2015 var det berre overordna tal for kvar sektor. Dette inneber ei maktforskyving til rådmannen og ei svekka politisk budsjettstyring som er uheldig.
Rådmannen bes i all økonomirapportering til formannskap og kommunestyre om å nytte eit detaljnivå som minst er på same nivå som det tidlegare budsjettskjema 1B for drift. Vidare bes rådmannen i sitt budsjettframlegg for 2016 om minst å nytte same detaljnivå som det tidlegare budsjettskjema 1B for drift.
Rådmannen vert bedd om å styrkje plankompetansen i kommunen gjennom vidareutdanning av ein person som kan avlaste kommuneplanleggjaren i arbeidet med kommunale og private planar.
Det vert sett igang ein prosess for å vurdere eit eventuelt sal av BKK-aksjane som Radøy kommune eig.
Det vert teke ein full gjennomgang av behov for investeringar knytt til Velferdssenteret, og ei vurdering av desse i samanheng. Saka må inkludere behov for heimetenesta og nye sjukeheimsplassar, samt ei permanent dagsenterløysing og eventuelle andre tiltak.
KrF sitt budsjettframlegg
Nedtrekk på : Oppvekst kr 800 000
Helse/omsorg kr 800 000
Forvaltning/plan kr 500 000
Total kr 2 100 000
Som SP fylle opp resten med bruk av fond.
Det vart røysta over kvar av partia sine budsjettframlegg:
SP sitt framlegg: 2 røyster
Frp sitt framlegg: 1 røyst
Høgre sitt framlegg: 1 røyst
Ap sitt framlegg: 1 røyst
KrF sitt framlegg: 1 røyst
Venstre sitt framlegg: 1 røyst
Det vart vidare røysta over rådmannen sitt framlegg om å auka eigedomsskatt på hytter og hus frå 3 til 4 promille.
Formannskapet sa med seks mot ei røyst nei til å auka eigedomsskatten. Ann Christin Hoen (Ap) utgjorde mindretalet.
Formannskapet røysta deretter over følgjande fellesframlegg til driftsbudsjett:
Rådmannen sitt framlegg til skjema 1a skal reduserast med tre millionar kroner (eigedomsskatt).
Posten for mindreforbruk vert redusert med 1,560.000 mill. kroner.
På driftsbudsjettet skal det gjerast nedtrekk i drifta på 1,6 mill. kroner, tilsvarande 0,6 prosent.
Det vert lagt fram konkrete endringsforslag på driftsbudsjettet i kommunestyret.
Framlegget vart vedteke med 6 mot 1 røyst (Ann Christin Hoen, Ap).
Felles framlegg til investeringsbudsjett 2015:
Rådmannen si framlagde ramme for investering vert godkjend, men ein kjem tilbake med endringsforslag i skjema 2b.
Framlegget vart vedteke med 6 mot ei røyst (Silje Namtvedt, Sp).
Eigedomsskatten vert ikkje auka i perioden.
I økonomiplan-perioden legg ein til grunn at utbyte frå BKK vert slik i åra som kjem:
2015: 3.000.000
2016: 4.100.000
2017: 5.000.000
2018: 5.900.000
Formannskapet vedtok samrøystes framlegget.
Radøy kommune innleiar drøftingar om kommunesamanslåing med andre interesserte kommunar i regionen.
Rådmennene i dei kommunane som vel å gå i drøftingar får i oppdrag å utarbeide nærare prosjektplan og mal for intensjonsavtale som skal leggjast til grunn for arbeidet.
Prosjektplan og mal for intensjonsavtale skal godkjennast av kommunestyret våren 2015.
Vedtak om kommunesamanslåing vert gjort i kommunestyret våren 2016.
Ordførar Jon Askeland viste til at Radøy er den første kommunen som tar sak om kommunesamanslåg i Nordhordland. Nabokommunane skal også gjera prinsippvedtak om samanslåing før jul.På bakgrunn av tempoplanen som er lagt til grunn i Stortingsvedtaket i kommunereform-arbeidet i vår, meiner Askeland det er viktig å gjera nødvendig prinsippvedtak og såmed forhandlingar såsnart som mogleg.
Rådmann Jarle Landås informerte om at rådmennene i Radøy, Lindås og Meland ønskjer åetablera ein felles mal for prosessen i framdrifta om kommunereform-arbeidet, og at det i første omgang blir gjort eit prinsippvedtak i dei kommunane som ønskjer åsamanslåing. Rådmannen er opptatt av at det hastar med å fåpå
Frode Hervik (V) understrekar behovet for å fåtil ein grundig prosess og god medverknad. Han fryktar at rådmannen sitt framlegg er å gå litt for raskt fram, og han ønskjer å følgja opp Telemarkforsking sitt opplegg for ei meir omfattande dei ulike tenesteområda.
Silje Namtvedt (Sp) gjorde det klart at det er motførestillingar i Sp-gruppa mot framlegget.
Kenneth Murberg (H) signaliserte at Høgre-gruppa treng betre tid til å drøå utsetja saka til over nyttår.
Ordføraren uttrykte overrasking over utsetjingsframlegg, då saka har vore grundig varsla og orientert om i begge kommunestyra i haust. Han peika på at det nettopp er prinsippvedtaketsom flaggar at Radøy ynskjer å gå i forhandlingar med nabokommunar som gjer det same, som er det som skal til for å koma i gang med å finna svara som Frode Hervik etterspør. Ordføraren viste til at saksutgreiinga frå Telemarksforsking, som rådmannen hadde lagt ved saka, kanskje forvirra litt,- då den rapporten baserer seg på ei utgreiing, som Stortingsvedtaket i juni 2014 avskjer. Det er også slik at det er særs lita tid til å gjera dette omfattande arbeidet fram til kommunen pliktar å melda tilbake til Stortinget innan mai 2016, sa han.
Kenneth Murberg (H) sitt utsetjingsframlegget frå fekk tre røyster og fall (K. Murberg, H, F. Hervik, V, og S. Namtvedt, Sp)
Formannskapet vedtok deretter rådmannen sitt framleggmed seks yst (Silje Namtvedt, Sp).
Sak om busetjing av flyktningar vert utsett og tatt opp att til drøfting i formannskapet og i kommunestyret i januar 2015.
Det var semje i formannskapet om å utsetja orienteringssak om busetjing av flyktningar og ta saka opp att til drøfting i formannskapet, og i kommunestyret i januar 2015.
Rådmannen sitt framlegg til vedtak: Radøy kommune fordeler midlane til idrettsanlegg for 2014 som følgjer: Lag Anlegg Tilskot Hordabø IL Grasbane, grusbane, idrettshall, klubbhus m/garderobe kr 113 139,- Radøy IL Krøllgrasbane, grasbane, garderobekr 89 416,- Manger IL Krøllgrasbane, klubbhus u/garderobe kr 41 971,- Radøy skyttarlag Klubbhus u/garderobe kr 5 471,-
Formannskapet vedtok samrøystes rådmannen si tilråding.
Radøy kommune vedtek følgjande revidert prioriteringsliste for utbygging av idrettsanlegg:
Pri. | Stad/type anlegg | Tiltak | Ansvarleg |
1 | Austmarka, kunstgrasbane | Kunstgras på tidlegare grusbane | Radøy IL |
2 | Haukåsen (Stokkedalen), aktivitetsanlegg for skyting | Bygging av aktivitetsanlegg for skyting | Radøy skyttarlag |
3 | Radøyhallen, rehabilitering | Rehabilitering av idrettsgolv m.m. | Radøy kommune |
4 | Manger, Grønålen kunstgrasbane | Utskifting og oppgradering av kunstgrasbana | Manger IL |
5 | Hordabø, kunstgr.bane/lysanlegg | Ny kunstgrasbane med lysanlegg | Hordabø IL |
6 | Austmarka, garderobeanlegg | Garderobeanlegg/klubbhus ved kunstgrasbana | Radøy IL |
7 | Hordabø, anlegg for friidrett | Tilrettlegging for friidrett | Hordabø IL |
8 | Hordabø, klubbhus og hus for drift og materiell | Klubbhus og hus til vedlikehald/drift/idrettsmateriell | Hordabø IL |
9 | Manger, garderobar/klubbhus | Gardeobar/klubbhus i Grønålen | Manger IL |
10 | Minianlegg for friidrett i Grønålen | Enkelt friidrettsanlegg i tilknyting til idrettsbana | Manger IL |
11 | Manger, ny 7-ar bane | Ny 7-ar bane | Manger IL |
Prioriteringa i lista kan fråvikast dersom lågare prioriterte prosjekt vert fullført før høgare prioriterte prosjekt i planperioden.
Formannskapet vedtok samrøystes rådmannen si tilråding.
Meldingar og referatsaker vart tekne til orientering.
Næringsmøte og dialogforum: Ordførar Jon Askeland orienterte om næringsmøtet med fokus på utviklinga av Manger sentrum. Ordføraren opplyste at det no blir sett ned eit dialogforum med representantar for Manger senter, huseigarforeninga, og kommunen, evt. supplert med Manger bygdelag, for å etablera tettare kontakt med tanke på å vidareutvikla Manger.
Formannskapet ønskjer å ta initiativet til ein kontinuerleg og systematisk dialog med aktuelle samarbeidspartar. Det er semje om å drøfta oppfølginga av næringsmøtet om Manger sentrum i formannskapet 18. desember.
Oppfølging av kåring som barne- og ungdomskommune: Ordføraren tok opp spørsmålet om å korleis kommunen skal følgja opp kåringa av Radøy som årets barne- og ungdomskommune i arbeidet med omdømmebygging,og om forvaltning av pengepremien på 250.000 kroner som følgde med prisen. Formannskapet ønskjer å ta denne drøftinga over nyttår.
Kommunalt næringsfond: Frode Hervik (H) etterlyste bruk av det kommunale næringsfondet. Rådmannen orienterte om at formannskapet tidlegare i år har løyvt 25 000 kroner frå næringsfondet til tømmerkai på Eidsnes.
Sak om målstyring for Radøy kommune vert utsett.
Rådmannen orienterte om arbeidet med målstyringsdokumentet som er lagt fram til politisk handsaming. Dette er eit dokument som skal utviklast vidare.
Formannskapet vedtok å utsetja sakamålstyrings
Politikar | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Jon Askeland | Radøy Senterparti | Ordførar | jon.askeland@radoy.kommune.no |
Ann Christin Hoen | Radøy Arbeidarparti | Varaordførar | hoenannc@gmail.com |
Roy Bø | Radøy Fremskrittsparti | Medlem | royboe53@gmail.com |
Kenneth Taule Murberg | Radøy Høgre | Medlem | kenneth.taule.murberg@no.issworld.com |
Finn Frantzen | Radøy Kristeleg folkeparti | Medlem | Finn.Frantzen@radoy.kommune.no |
Silje Namtvedt | Radøy Senterparti | Medlem | Siljenamtvedt@hotmail.com |
Frode Hervik | Radøy Venstre | Medlem | frode.hervik@gmail.com |