Dette er eit dokument som vart sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom dokumentet er skanna og ikkje unnateke frå offentleg innsyn, kan du lesa dokumentet ved å klikka på tekst-lenkjene under. Du kan få meir informasjon om arkivsaka dette dokumentet er knytt til ved å klikka på arkivsak-lenkja.
 
Clear
     
 

Innkomande dokument

Innkomande dokument 2021000919
DokumentID: 21/919 - Informasjon om navneendring - lokale Pasient- og brukerombud
ArkivsakID: 21/1 - Generelle infoskriv til kommunen 2021
Journaldato: 01.02.2021
Brevdato: 01.02.2021
Dokumentansvarleg: Janne Iren Drevsjø
Journalpostkategori: Ikkje publiser

Avsendar(ar)

Helsedirektoratet

Tekstar

Dokumentet er offentleg, men ikkje publisert.  
ACOS Innsyn levert av ACOS AS