Lávdegoddi: | Kontrollutvalet |
---|---|
Dáhton: | 11.05.2016 15:00 - 17:18 |
Čoahkkinbáiki: | Heradshuset, Dale |
Dilli: | Čoahkkima beavdegirji lea válmmas |
Áššekárta | |
Čoahkkinbeavdegirji |
Årsmelding og Årsrekneskap 2015 for Vaksdal Kommune vert teken til etterretning med fylgjande uttale til Vaksdal kommunestyre:
Uttale:
Til kommunestyret i Vaksdal kommune
Kontrollutvalet har behandla Vaksdal kommune sin årsrekneskap for 2015. Grunnlaget for behandlinga var denavlagte årsrekneskapen for 2015 presentert irådmannen sinårsmelding for 2015, og revisor sin revisjonsmelding og revisjonsrapport for 2015.
Kontrollutvalet meiner at presentasjonen av årsrekneskapen med tilhøyrande spesifikasjonar og noter tilfredsstiller brukaranes informasjonsbehov, og gir uttrykk for Vaksdal kommune sin økonomiske situasjon for året 2015.
Kontrollutvalet viser for øvrig til revisjonsmeldinga og revisjonsrapporten, og har ut over dette ingen merknader til kommunens årsrekneskap for året 2015.
Kontrollutvalet har fylgjande merknader til årsmeldinga:
Merknad til begrepsbruk på side 13 vedkomande omsorgsbustader og aldersbustader
Det etterlyses tabell for mål og måloppnåing
Det etterlyses oversikt over eiendommer som kommunen har ansvar for
Kontrollutvalet vil understreke at nødvendige sakspapir må utsendes i god tid, og seinest ei veke før møtet i utvalet.
Saka var satt opp i KU sitt møte 27. april 2016. Saksdokumenta til saka blei sendt ut frå kommunen kort tid før møtet, og medlemene fekk derfor ikkje førebudd seg godt nok. Saka blei derfor satt opp igjen i dette møtet.
Administrasjonen deltok i møtet.
Kontrollutvalet har fylgjande merknader til årsmeldinga:
Merknad til begrepsbruk påside 13 vedkomande omsorgsbustader og aldersbustader
Det etterlyses tabell for mål og måloppnåing
Det etterlyses oversikt over eiendommer som kommunen har ansvar for
Kontrollutvalet vil understreke at nødvendige sakspapir måutsendes i god tid, og seinesttet i utvalet.
Årsmelding og Årsrekneskap 2015 for Vaksdal kommunale arbeids og opplæringssenter vert teken til etterretning med fylgjande uttale til Vaksdal kommunestyre:
Uttale:
Til kommunestyret i Vaksdal kommune
Kontrollutvalet har behandla Vaksdal kommunale arbeids og opplæringssenter sin årsrekneskap for 2015. Grunnlaget for behandlinga var den avlagte årsrekneskapen og årsmeldinga for 2015, og revisor si beretning for 2015.
Kontrollutvalet meiner at presentasjonen av årsrekneskapen med tilhøyrande spesifikasjonar og noter tilfredsstiller brukaranes informasjonsbehov, og gir uttrykk for Vaksdal kommunale arbeids og opplæringssenter sin økonomiske situasjon for år 2015.
Kontrollutvalet viser for øvrig til revisjonsberetninga, og har ut over dette ingen merknader til rekneskapen til Vaksdal kommunale arbeids og opplæringssenter for året 2015.
Saka var satt opp i KU sitt møte 27. april 2016. Saksdokumenta til saka blei sendt ut frå kommunen kort tid før møtet, og medlemene fekk derfor ikkje førebudd seg godt nok. Saka blei derfor satt opp igjen i dette møtet.
Administrasjonen deltok i møtet.
Kontrollutvalet har ikkje nokre merknader til rekneskapen, og viser til revisjonsberetninga frå Deloitte.
Vaksdal kommunestyre godkjenner årsmeldinga 2015 for Kontrollutvalet i Vaksdal slik den ligg føre.
Årsmeldinga blei gjennomgått av leiar for kontrollutvalet.
Orienteringa frå sekretariatet v/Hordaland fylkeskommune takast til orientering.
Hogne Haktorson v/Sekretariat for kontrollutvalet/Hordaland fylkeskommune informerte om deira tilbod til sekretariattenester.
«Sekretariat for kontrollutvalet» vart oppretta i Hordaland Fylkeskommune i 2005. Sekretariatet har 5 tilsette, og utfører sekretariatstenester for 15 kommunar og Hordaland fylkeskommune.
Sekretariatet utfører:
Førebuing (praktisk/saksfremlegg/innkalling)
Kontroll med at saker er fullstendig utgreidd
Kontroll med at sakene vert lagt frem for kontrollutvalget og kommunestyret til rett tid
Delta i KU-møter/skriving av protokoll
Kontroll med at vedtak blir sett i verk og planar fylgde
Administrere sekretariatstenester/journalføring
Sekretariatet utfører ikkje:
Utarbeiding av overordna analyser og planar
Det peikas ut ein person som skal fungere som sekretær for kontrollutvalet. Ved forfall/sykdom hos sekretær kan vikar settas inn.
Faktura bereknes ut frå timeforbruk.
Sekretariat for kontrollutvalet meiner at det bør utføras minst 4 møter i året.
Det må avtales ein egen pris dersom arbeid med anbud for revisjonstenester skal utføres.
Ved eventuell overgang til HFK må avtalen med Askøy kommune om sekretariattenester gjennomgås.
Eit medlem etterlyste «Orientering om omsorgsboliger» frå rådmannen. Denne saken settes opp i neste KU-møte.
Politihkar | Bellodat | Lahttošládja | E-poasta |
---|---|---|---|
Boris Groth | Framstegspartiet | Utvalsleiar | boris.groth@gmail.com |
Bjørg Aase Nottveit Hop | Arbeiderpartiet | Medlem | bjorg.hop@bkk.no |
Terje Davidsen | Arbeiderpartiet | Medlem | terje.davidsen@bkk.no |
Odd Jøran Oldervik | Sosialistisk Venstreparti | Medlem | ojoldervik@yahoo.no |
Anny Bjordam Leiren | Høgre | Varamedlem | koleiren@online.no |
Bente Jorunn Sundheim (Ii boahtán) | Høgre | Nestleiar | bente.sundheim@nortura.no |