Her får du mer informasjon om møtet i Kontrollutvalet den 15.03.2017, som saksliste, sakskart, protokoll og liste over frammøtte representanter.
 
Clear
     
 

Møte i Kontrollutvalet den 15.03.2017

Kontrollutvalet
15.03.2017 15:00 - 18:00
Utvalg:Kontrollutvalet
Dato:15.03.2017 15:00 - 18:00
Møtested:Heradshuset, Dale
Status:Møtet er ferdig protokollert
Sakskart:Møteinnkalling - Kontrollutvalet - 15.03.2017 (Hoveddokument)
Møteprotokoll:Protokoll - Kontrollutvalet - 15.03.2017 (Hoveddokument)

Saksliste

  • GODKJENNING AV INNKALLING OG SAKSLISTE Hoveddokument 230KB
    Brevdato: 24.03.2017
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Sekretariat for kontrollutvalet
    Saksbehandler: Roger Erlandsen

    Dokumenter

     

    Behandling

    Samrøystes.

  • GODKJENNING AV MØTEBOK Hoveddokument 234KB

    09/2017 - 17/2613 - GODKJENNING AV MØTEBOK

    Journaldato: 24.03.2017  2 dokumenter
    Brevdato: 24.03.2017
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Sekretariat for kontrollutvalet
    Saksbehandler: Roger Erlandsen

    Dokumenter

     

    Behandling

    Samrøystes.

  • REFERATSAKER OG MELDINGAR Hoveddokument 375KB

    10/2017 - 17/2614 - REFERATSAKER OG MELDINGAR

    Journaldato: 24.03.2017  1 dokument
    Brevdato: 24.03.2017
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Sekretariat for kontrollutvalet
    Saksbehandler: Roger Erlandsen

    Dokumenter

     

    Behandling

    Kontrollrapport 2016 vedkomande skatteoppkrevjarfunksjonen for Vaksdal kommune

    Kontrollutvalet vil for 2017 vurdere å be om bakgrunnstalla for rapporteringa.

    Årsmøte/fagkonferanse i Forum for Kontroll og Tilsyn (FKT) 7. – 8. juni 2017

    Sjå sak 14/17 som blei oppretta i møtet.

  • BESØK AV EINING: RUS OG PSYKIATRI Hoveddokument 441KB

    11/2017 - 17/2611 - BESØK AV EINING: RUS OG PSYKIATRI

    Journaldato: 24.03.2017  1 dokument
    Brevdato: 24.03.2017
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Sekretariat for kontrollutvalet
    Saksbehandler: Roger Erlandsen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Kontrollutvalet tek informasjonen som kom fram i besøket av rus og psykiatri til orientering.



    Behandling

    Folkehelse og Familie

    Einingsleiar for Folkehelse og Famile orienterte.

    Organisasjonskart

    Under Einingsleiar:

    -Legekontor

    -Ergoterapeut

    -Fysioterapeut

    -NAV -Vaksdal introsenter

    -Barnevern

    -Rus og psykiatri

    -Helsestasjon/skolehelsetjeneste

    • Visjon: best mogleg livskvalitet

    • Omfattar alle aldersgrupper

    • God pasientflyt/flyt mellom tenestene settes høyt

    • Prøver å lære av andre kommuner: ideer og innspel

    • Er ansvarleg for Vaksdal introsenter: integrering, bosetting og kvalifisering av flyktninger

    • Har komplekse saker som treng fagleg dugleik. Har faglig ballast.

    • Helsestasjon/skolehelsetjeneste: har fokus på forebyggende arbeid

    Det jobbes med å samlokalisere helsestasjon og barnevern, då desse tenestene har relasjoner til kvarandre. Barnevernet har nå midlertidige lokaler.

    På helsestasjonen er det kontor for fagleiar, jordmor, lege, psykiatrisk sjukepleier, helsesøster (2 kontor), samt eit fellesrom. Ergoterapeut/fysioterapeut og NAV har eigne kontorer.

    Rus og psykiatri

    Fagleiar for rus/psykiatri orienterte.

    • 3,05 årsverk i avdelinga

    • 70-80 brukarar som hjelpes

    • Ca 3 nye henvendelser i månaden

    • Ca 25 personar med tunge psykiske lidingar

    • Utfordringar på områdene alkohol, andre rusmidlar, økonomi

    • Gruppetilbod: tirsdagsgruppe (sosialt), treningsgruppe (i samarbeid med fysioterapeutene), rusforebyggende gruppe; for «litt vaksne» .

    • Avdelinga kan søke fagleg støtte hos psykologspesialist ved behov.

    • Avdelinga har «internundervisning» der dei har samhandling mellom tenestene.

    • Teknologi vert nytta som ein del av tilbodet. Apper: «Min plan» (kriseplan for brukarane), «Drikkevett» (påminning om ein drikk for mykje)

    • På internett er det også tilbod: «Moodgym» (adferdsterapi, anbefalt av Helsedpt.), og emeistring som er ein egen seksjon i Helse-Bergen.

    • Det tilbys «mestringstreff». Dette er eit kommunalt gruppebasert diagnoseuavhengig lærings- og mestringstilbod for vaksne som lever med helseutfordringar

    • Kommunen har eit psykososialt kriseteam. Dette er ein del av beredskapen til Vaksdal kommune, og består av 12 medlemer. Dei har eit tverrfagleg samarbeid.

    • Rus/psykiatri har gode resultater på brukarundersøkelser. Her er det spesielt områda kompetanse, samarbeid og respektfull behandling dei får god tilbakemelding på.

    Eit av medlemene spurde om boligsituasjonen for alkoholikare. Fagleiar for rus/psykiatri svarte at det er problemer med å skaffe bolig for dei. Det er NAV som jobbar med dette. I påvente av noke betre er det hospits som tilbys som mellombels løysing.

  • KONKURRANSEUTSETTING AV REVISJONSTENESTER FOR VAKSDAL KOMMUNE – VAL AV REVISOR Hoveddokument 486KB
    Brevdato: 24.03.2017
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Sekretariat for kontrollutvalet
    Saksbehandler: Roger Erlandsen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Kommunestyret i Vaksdal kommune vel Deloitte AS som revisor frå 01.07.2017 til 30.06.2021.



    Behandling

    Møtet blei lukka jf. kml. §31.3

    I møtet 15.03.17 hadde sekretariatet førebudd sak til kontrollutvalet der utvalet skulle innstilla overfor kommunestyret på val av revisor for Vaksdal kommune frå 01.07.2017. Det er kommunestyret som skal gjera det endelege vedtaket. Sekretariatet presenterte i møtet 15.03.17 eit munnleg forslag til kven kommunen bør velja som revisor. Det blei også presentert ei grunngjeving i høve dei 3 tildelingskriteria som ligg til grunn i konkurranse-grunnlaget.

    Leiar for kontrollutvalet var nøgd med presentasjonen.

    På bakgrunn av det som kom fram i saksframlegget, og ut frå det som blei presentert i møtet, vart kontrollutvalet tilrådd å kome med innstilling til val av revisor for Vaksdal kommune frå 01.07.2017 til 30.06.2021.

    Medlemene i kontrollutvalet var etter presentasjonen samrøystes samd om å innstille på Deloitte AS som revisor for Vaksdal kommune frå 01.07.2017 til 30.06.2021.

  • DRØFTINGAR/ORIENTERINGAR Hoveddokument 480KB

    13/2017 - 17/2615 - DRØFTINGAR/ORIENTERINGAR

    Journaldato: 24.03.2017  1 dokument
    Brevdato: 24.03.2017
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Sekretariat for kontrollutvalet
    Saksbehandler: Roger Erlandsen

    Dokumenter

     

    Behandling

    1. Kort orientering / løypemelding frå rådmannen om framdrift i sak 32/16 pr. dd. (32/16 - ORIENTERING FRÅ RÅDMANNEN OM SAKSHANDSAMING AV SAK «STAMNES SENTRUM VIDAREUTVIKLING»).

      Som bakgrunn i denne saka vises det til tidligare protokollar som omtaler denne saka.

      Med omsyn til kjøp av gardsnummer 45, bruk 6, blei det i kommunestyret fatta eit vedtak om at dette skal skje på bakgrunn av uhilda takst (ihht til rådmannen sin innstilling). Administrasjonen fekk i oppgåve å lage ein samarbeidsavtale med arbeidsgruppa for Stamnes sentrum.

      Rådmannen informerte om at det ikkje har skjedd så mykje sidan orienteringa i KU-møtet 23. februar d.å. Det har vore litt kontakt med grunneiar der dei har snakka om taksta. Samarbeidsavtala med arbeidsgruppa er ikkje vorte utarbeida. Når denne er utarbeida skal den sendes til formannskapet. Leiar for KU ba i møte 23. februar om at avtalen også oversendes kontrollutvalet før den sendes til behandling i formannskapet.

    2. Kontrollutvalet ønska å få orientering frå rådmannen om status for implementering av Vigilo i barnehagane i kommunen i forhold til vedtaket i kommunestyret i februar 2017.

      Rådmannen sa at Vigilo er eit kommunikasjonsverktøy til bruk i barnehagane. Med dette verktøyet kan ein til dømes registrere barna inn og ut av barnehagane, med meir. Nokon foreldre har uttrykt at dei ikkje er trygge på bruken av Vigilo. Einingsleiare jobbar med å informere dei som treng meir informasjon. Prosessen med å implementere Vigilo fortsetter når dette arbeidet er ferdig.

    3. Møtet blei lukka jf. Kommunelova §31-3.

      Orientering frå (konst.) rådmann om status for sjukemeldinga til rådmannen.

      Kommunestyret v/ordfører har arbeidsgiveransvar for rådmannen. Møter er blitt avholdt med rådmannen. At rådmannen er sjuk har gått noe utover kapasiteten. Noen av oppgavene til konstituert rådmann er fordelt til andre.

      Møtet blei opna igjen.

      Orienteringane frå rådmannen blei teken til orientering av kontrollutvalet.

    4. Deloitte ga informasjon/»løypemelding» om arbeidet med forvaltningsrevisjonen «Kvalitet i pleie- og omsorgstenestene». Deloitte kan melde:

      • I arbeidet med revisjonen får Deloitte rask respons på henvendelser til kommunen

      • Deloitte har fått hjelp av kommunen til distribusjon av spørjeundersøkinga. Svarene er sendt direkte til Deloitte.

      • Svarresponsen frå brukare/tjenestemottakare er bra

      • Elektronisk spørjeundersøking overfor dei ansatte har gått trådt med lavere respons enn ønska. Deloitte har jobba med å få svarandelen opp, men dette har vært vanskelig å få til.

      • Det gjenstår å gjennomføre fleire intervjuer

      • Revisjonen blir ikkje ferdigstilt til neste møte i KU 9. mai 2017. I prosjektplanen står det at Deloitte leverer revisjonen innan 19. mai 2017.

    Kontrollutvalet takka for orienteringa frå Deloitte.

  • FAGKONFERANSE FORUM FOR KONTROLL OG TILSYN Hoveddokument 237KB
    Brevdato: 04.05.2017
    Dokumenttype: Saksfremlegg
    Ansvarlig enhet: Sekretariat for kontrollutvalet
    Saksbehandler: Roger Erlandsen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Kontrollutvalet ynskjer å delta med ein eller fleire på FKT-konferansen innanfor budsjettramma. Deltaking avtales direkte med leiar for kontrollutvalet.



    Behandling

    Saka vart oppretta i møtet.

    I møtet blei det informert om årsmøte og fagkonferanse for/i regi av Forum for Kontroll og Tilsyn 7. – 8. juni 2017.

    Det blei diskutert om medlemar frå KU skulle delta. Utvalet vart samd om at ein eller fleire frå utvalet kan delta, og at kostnaden må være innanfor budsjettet til KU. Deltaking avtales direkte med leiar for kontrollutvalet.

Fremmøte

Fremmøte
PolitikerPartiMedlemstypeE-Post
Boris GrothFramstegspartietUtvalsleiarboris.groth@gmail.com
Bente Jorunn SundheimHøgreNestleiarbente.sundheim@nortura.no
Bjørg Aase Nottveit HopArbeiderpartietMedlembjorg.hop@bkk.no
Terje DavidsenArbeiderpartietMedlemterje.davidsen@bkk.no
Odd Jøran OldervikSosialistisk VenstrepartiMedlemojoldervik@yahoo.no
Åse Elin Mykingase.elin.myking@vaksdal.kommune.no

Kontaktinformasjon om tjenesten

Vaksdal kommune
Konsul Jebsensgate 16
5722 Dalekvam
Telefon: 56594400
ACOS Innsyn levert av ACOS AS