Samrøystes vedtak.
Samrøystes vedtak.
Kontrollutvalet tek informasjonen som kom fram i besøket av Daletunet til orientering.
Kontrollutvalet ynskjer å bli nærare kjent med forskjellige einingar i kommunen. I starten av dette møtet vitja kontrollutvalet Daletunet omsorgssenter.
Einingsleiar, kommunalsjef og ein avdelingsleiar viste rundt i tidsrommet ca kl 15.00 til kl 16.00.
Daletunet omsorgssenter tilbyr
Dagplass
Korttidsopphald
Langtidsopphald
Langtidsopphald på skjerma eining for demente
Dagplassane er for dei som har trong for det av sosiale eller helsemessige grunnar. Her tilbys aktiviteter som for eksempel bingo, håndarbeid, lesing og loddsalg. I tillegg til det sosiale, det at ein kan omgås andre menneske. Aktivitører jobbar på avdelinga. Dette er eit populært tilbod som tilbydas 1 til 5 dagar i veka. Her kan det etes frukost og middag. Det kan være venteliste, men ikkje alltid. Konsert vert avholdt cirka ein gong i månaden. Det fins også dagsenter på Vaksdal sjukeheim og Sveabrekka.
Langtidsplassene fins i 4. etasje.
Ein avdeling i 4. etasje er tom, men skal brukas på sikt.
Her er det einmannsrom med seng, bad/dusj på kvart rom.
Ektepar kan under visse forutsetningar få samme rom dersom ønskelig. Dei gjer det dei kan for å få det til. Avdelinga har ikkje trådlaust internett ennå, men dette vil komme. Journalføring skjer på eiget kontor. Dei har eit prosjekt for å gjere journalane heildigitale, og det er bestilt bærbare pc’er til dette formålet.
Sosialt treffpunkt fins på avdelinga.
Det fins eit brukerutvalg som er felles for dei to sjukeheimene (Daletunet omsorgssenter og Vaksdal sjukeheim).
Einingsleiaren kunne fortelle at langtidsfraværet er høgt, men at det er på vei ned. Det er lavt fravær på korttidsfravær.
Korttidsavdelinga blei ikkje besøkt grunna smittepress.
Heimesjukepleie har kontor i omsorgssenteret med diverse arbeidsrom. Nettbrett der dei har nødvendig informasjon om jobben dei skal gjere, hjelper dei til å jobbe på ein effektiv måte. Trivselsundersøkelser viser at ein har klart å gjere tilbodet betre. Det jobbas med diverse forbetringsområdar.
Praktisk bistand har base i omsorgssenteret. Her jobbar 20 personar, både fagutdanna og ikkje fagutdanna. Dei handlar, og jobbar med å vaske for dei som treng det. Dei lærer også bort korleis ein skal vaske og gjere reint slik at dei som er i stand til det kan bli meir sjølvstendig. Dei jobbar 2 og 2 for ein effektiv gjennomføring. Arbeidsmiljøet har god score. Dei gir tilbakemelding til heimesjukepleie om observasjonar som gjeres. Arbeidskrafta brukas fleksibelt saman med heimesjukepleie alt ettersom behov.
I Dale omsorgssenter fins det 30 omsorgsbustader med både gammal og ny del. Dei som ynskjer å nytte seg av andre tenester må levere eigen søknad for dette. Omsorgsbustader fins også på Jamnetunet og Sveabrekka.
I omsorgssenteret finn ein det såkalte «Glashuset». Psykiatri og dagsenter brukar dette fleksible oppholdsrommet med kjøkkenkrok. Dette vert nytta ved personalmøter, tilstellinger og større besøk, og julemiddager blir holdt her.
Forvaltningskontoret har kontor i omsorgssenteret.
Dei jobber med å koordinere helse- og omsorgstenestene.
Kontrollutvalet var nøgd med omvisinga.
Årsmelding for Vaksdal Kontollutval for 2016 godkjennes slik den ligg føre.
Leiar for kontrollutvalet tok ein gjennomgang av årsmeldinga for kontrollutvalet i 2016.
Eit av medlemene meinte at folkevaldopplæringa som blei avholdt for kontrollutvalet på Solstrand Hotel & Bad 25. og 26. januar 2016 burde være med i årsmeldinga. Medlemene var samd i dette, og dette blei lagt til.
Medlemene i kontrollutvalet hadde ingen andre kommentarar til årsmeldinga.
Årsmeldinga justeres i samsvar med kommentarar i møtet.
Møtet blei lukka jf. Koml §31-3
Kommunestyret i Vaksdal kommune handsama i møte 14.11.16 sak 80/16 der det etter innstilling frå kontrollutvalet vart gjort slikt vedtak:
«Kommunestyret gjev kontrollutvalet fullmakt til å gjennomføra ny konkurranse i høve revisjonstenester for Vaksdal kommune. Tidsramma må leggjast slik at den som vert valt ut frå konkurransen, er revisor fom. 01.07.2017. Fullmakta omfattar gjennomføring av heile prosessen, herunder:
|
Kontrollutvalet vedtok i KU-møtet 13.10.2016 i sak 25/16 å bestille kjøp av gjennomføring av anbodskonkurranse av revisjonstenester av Hordaland Fylkeskommune.
Anbodsfristen gjekk ut 11.01.2017 kl. 12.00. Sekretariatet (HFK) hadde gjennomgått og evaluert dei innkomne tilboda og førebudd arbeidsmøtet ut frå det. Innkjøpsseksjonen i Hordaland fylkeskommune er brukt som rådgjevarar.
Evalueringa av tilboda blei presentert i møtet. BDO, KPMG, Deloitte, IHR og Nordhordland Revisjon hadde levert tilbod.
Kontrollutvalet var nøgd med gjennomgangen, og hadde inntrykk av at det hadde vore ein god og grundig evaluering.
Vedtak i saka vil bli foretatt i neste møte i kontrollutvalet. Kontrollutvalet tok informasjonen til orientering. Neste møtet i kontrollutvalet er 15. mars. Leiar for KU tar kontakt med ordførar og avtaler at saka kan komme opp i kommunestyret i møtet 3. april.
Leiar for KU nevnte at han brukar Deloitte som revisor for eit firma han har, og var usikker på hans habilitet i denne saka. Etter diskusjon i utvalet var alle samd om at han ikkje er inhabil i denne saka.
Møtet blei opna igjen.
Møtet blei lukka jf. Koml §31-3
Kort orientering / løypemelding frå rådmannen om framdrift, vurderinger og status i sak 32/16 pr. dd. (32/16 - ORIENTERING FRÅ RÅDMANNEN OM SAKSHANDSAMING AV SAK «STAMNES SENTRUM VIDAREUTVIKLING»). Denne saka blei behandla før dei andre sakane, men etter omvisinga på Daletunet.
Som bakgrunn i denne saka vises det til tidligare protokollar som omtaler denne saka.
Med omsyn til kjøp av gardsnummer 45, bruk 6, blei det i kommunestyret fatta eit vedtak om at dette skal skje på bakgrunn av uhilda takst (ihht til rådmannen sin innstilling). Administrasjonen fekk i oppgåve å lage ein samarbeidsavtale med arbeidsgruppa for Stamnes sentrum.
Rådmannen informerte i møtet at takst er gjennomført
Det jobbes med å lage ein samarbeidsavtale med arbeidsgruppa for Stamnes sentrum. Det er ikkje satt ein tidsramme for ferdigstilling av avtalen, men administrasjonen ynskjer å gjennomføre dette så snart som mogleg.
Kostnadsramma må være innafor det som er tildelt til formålet
Leiar for KU ba om at avtalen også oversendes kontrollutvalet før den sendes til behandling i formannskapet
Sekretær informerer Deloitte om rådmannen si orientering.
Kontrollutvalet inviterer rådmannen for vidare orientering i KU-møtet 15. mars.
Møtet blei opna igjen.
2. Det var enighet i kontrollutvalet om å invitere ordføraren til neste møte til å gi ein orientering om rå(Ordføraren er bortreist neste møtedato, og
rådmannen vil gi orienteringa).
Politikar | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Boris Groth | Framstegspartiet | Utvalsleiar | boris.groth@gmail.com |
Bente Jorunn Sundheim | Høgre | Nestleiar | bente.sundheim@nortura.no |
Bjørg Aase Nottveit Hop | Arbeiderpartiet | Medlem | bjorg.hop@bkk.no |
Terje Davidsen | Arbeiderpartiet | Medlem | terje.davidsen@bkk.no |
Odd Jøran Oldervik | Sosialistisk Venstreparti | Medlem | ojoldervik@yahoo.no |
Åse Elin Myking | ase.elin.myking@vaksdal.kommune.no |