Her ser du informasjon om eit møte i Kontrollutvalet.
 
Clear
     
 

Møte i Kontrollutvalet den 23.02.2017

Kontrollutvalet
23.02.2017 15:00 - 18:23
Utval:Kontrollutvalet
Dato:23.02.2017 15:00 - 18:23
Møtestad:Starta møtet med omvising på Daletunet, deretter Heradshuset
Status:Møtet er ferdig protokollert
Sakskart:Møteinnkalling - Kontrollutvalet - 23.02.2017 (Hoveddokument)
Møteprotokoll:Protokoll - Kontrollutvalet - 23.02.2017 (Hoveddokument)

Saksliste

  • GODKJENNING AV INNKALLING OG SAKSLISTE Hoveddokument 226KB
    Brevdato: 20.02.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Stab
    Sakshandsamar: Sølvi Legård

    Dokumenter

     

    Behandling

    Samrøystes vedtak.

  • GODKJENNING AV MØTEBOK Hoveddokument 231KB

    02/2017 - 17/1401 - GODKJENNING AV MØTEBOK

    Journaldato: 20.02.2017  2 dokumenter
    Brevdato: 20.02.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Stab
    Sakshandsamar: Sølvi Legård

    Dokumenter

     

    Behandling

    Samrøystes vedtak.

  • REFERATSAKER OG MELDINGAR Hoveddokument 236KB

    03/2017 - 17/1411 - REFERATSAKER OG MELDINGAR

    Journaldato: 20.02.2017  1 dokument
    Brevdato: 20.02.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Stab
    Sakshandsamar: Sølvi Legård

    Dokumenter

     
  • BESØK AV EINING: DALETUNET PÅ DALE Hoveddokument 359KB
    Brevdato: 20.02.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Sekretariat for kontrollutvalet
    Sakshandsamar: Roger Erlandsen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Kontrollutvalet tek informasjonen som kom fram i besøket av Daletunet til orientering.



    Behandling

    Kontrollutvalet ynskjer å bli nærare kjent med forskjellige einingar i kommunen. I starten av dette møtet vitja kontrollutvalet Daletunet omsorgssenter.

    Einingsleiar, kommunalsjef og ein avdelingsleiar viste rundt i tidsrommet ca kl 15.00 til kl 16.00.

    Daletunet omsorgssenter tilbyr

    • Dagplass

    • Korttidsopphald

    • Langtidsopphald

    • Langtidsopphald på skjerma eining for demente

    Dagplassane er for dei som har trong for det av sosiale eller helsemessige grunnar. Her tilbys aktiviteter som for eksempel bingo, håndarbeid, lesing og loddsalg. I tillegg til det sosiale, det at ein kan omgås andre menneske. Aktivitører jobbar på avdelinga. Dette er eit populært tilbod som tilbydas 1 til 5 dagar i veka. Her kan det etes frukost og middag. Det kan være venteliste, men ikkje alltid. Konsert vert avholdt cirka ein gong i månaden. Det fins også dagsenter på Vaksdal sjukeheim og Sveabrekka.

    Langtidsplassene fins i 4. etasje. 

    Ein avdeling i 4. etasje er tom, men skal brukas på sikt. 

    Her er det einmannsrom med seng, bad/dusj på kvart rom.

    Ektepar kan under visse forutsetningar få samme rom dersom ønskelig.  Dei gjer det dei kan for å få det til. Avdelinga har ikkje trådlaust internett ennå, men dette vil komme. Journalføring skjer på eiget kontor. Dei har eit prosjekt for å gjere journalane heildigitale, og det er bestilt bærbare pc’er til dette formålet.

    Sosialt treffpunkt fins på avdelinga. 

    Det fins eit brukerutvalg som er felles for dei to sjukeheimene (Daletunet omsorgssenter og Vaksdal sjukeheim).

    Einingsleiaren kunne fortelle at langtidsfraværet er høgt, men at det er på vei ned. Det er lavt fravær på korttidsfravær.

    Korttidsavdelinga blei ikkje besøkt grunna smittepress.

    Heimesjukepleie har kontor i omsorgssenteret med diverse arbeidsrom. Nettbrett der dei har nødvendig informasjon om jobben dei skal gjere, hjelper dei til å jobbe på ein effektiv måte. Trivselsundersøkelser viser at ein har klart å gjere tilbodet betre. Det jobbas med diverse forbetringsområdar.

    Praktisk bistand har base i omsorgssenteret. Her jobbar 20 personar, både fagutdanna og ikkje fagutdanna. Dei handlar, og jobbar med å vaske for dei som treng det. Dei lærer også bort korleis ein skal vaske og gjere reint slik at dei som er i stand til det kan bli meir sjølvstendig. Dei jobbar 2 og 2 for ein effektiv gjennomføring. Arbeidsmiljøet har god score. Dei gir tilbakemelding til heimesjukepleie om observasjonar som gjeres. Arbeidskrafta brukas fleksibelt saman med heimesjukepleie alt ettersom behov.

    I Dale omsorgssenter fins det 30 omsorgsbustader med både gammal og ny del. Dei som ynskjer å nytte seg av andre tenester må levere eigen søknad for dette. Omsorgsbustader fins også på Jamnetunet og Sveabrekka.

    I omsorgssenteret finn ein det såkalte «Glashuset». Psykiatri og dagsenter brukar dette fleksible oppholdsrommet med kjøkkenkrok. Dette vert nytta ved personalmøter, tilstellinger og større besøk, og julemiddager blir holdt her.

    Forvaltningskontoret har kontor i omsorgssenteret.

    Dei jobber med å koordinere helse- og omsorgstenestene.

    Kontrollutvalet var nøgd med omvisinga.

  • ÅRSMELDING KONTROLLUTVALET FOR 2016 Hoveddokument 210KB
    Brevdato: 20.02.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Sekretariat for kontrollutvalet
    Sakshandsamar: Roger Erlandsen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Årsmelding for Vaksdal Kontollutval for 2016 godkjennes slik den ligg føre.



    Behandling

    Leiar for kontrollutvalet tok ein gjennomgang av årsmeldinga for kontrollutvalet i 2016.

    Eit av medlemene meinte at folkevaldopplæringa som blei avholdt for kontrollutvalet på Solstrand Hotel & Bad 25. og 26. januar 2016 burde være med i årsmeldinga. Medlemene var samd i dette, og dette blei lagt til.

    Medlemene i kontrollutvalet hadde ingen andre kommentarar til årsmeldinga.

    Årsmeldinga justeres i samsvar med kommentarar i møtet.

  • KONKURRANSEUTSETTING AV REVISJONSTENESTER FOR VAKSDAL KOMMUNE - ARBEIDSMØTE Hoveddokument 505KB
    Brevdato: 20.02.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Sekretariat for kontrollutvalet
    Sakshandsamar: Roger Erlandsen

    Dokumenter

     

    Behandling

    Møtet blei lukka jf. Koml §31-3

    Kommunestyret i Vaksdal kommune handsama i møte 14.11.16 sak 80/16 der det etter innstilling frå kontrollutvalet vart gjort slikt vedtak:

    «Kommunestyret gjev kontrollutvalet fullmakt til å gjennomføra ny konkurranse i høve revisjonstenester for Vaksdal kommune. Tidsramma må leggjast slik at den som vert valt ut frå konkurransen, er revisor fom. 01.07.2017. Fullmakta omfattar gjennomføring av heile prosessen, herunder:

    • Utarbeiding og godkjenning av tilbodsdokument

    • Knytta til seg naudsynt hjelp.

    • Vurdera mottekne tilbod og innstilla overfor kommunestyret på val av revisor.»

    Kontrollutvalet vedtok i KU-møtet 13.10.2016 i sak 25/16 å bestille kjøp av gjennomføring av anbodskonkurranse av revisjonstenester av Hordaland Fylkeskommune.

    Anbodsfristen gjekk ut 11.01.2017 kl. 12.00. Sekretariatet (HFK) hadde gjennomgått og evaluert dei innkomne tilboda og førebudd arbeidsmøtet ut frå det. Innkjøpsseksjonen i Hordaland fylkeskommune er brukt som rådgjevarar.

    Evalueringa av tilboda blei presentert i møtet. BDO, KPMG, Deloitte, IHR og Nordhordland Revisjon hadde levert tilbod.

    Kontrollutvalet var nøgd med gjennomgangen, og hadde inntrykk av at det hadde vore ein god og grundig evaluering.

    Vedtak i saka vil bli foretatt i neste møte i kontrollutvalet. Kontrollutvalet tok informasjonen til orientering. Neste møtet i kontrollutvalet er 15. mars. Leiar for KU tar kontakt med ordførar og avtaler at saka kan komme opp i kommunestyret i møtet 3. april.

    Leiar for KU nevnte at han brukar Deloitte som revisor for eit firma han har, og var usikker på hans habilitet i denne saka. Etter diskusjon i utvalet var alle samd om at han ikkje er inhabil i denne saka.

    Møtet blei opna igjen.

  • ANDRE SAKER/DRØFTINGAR Hoveddokument 475KB

    07/2017 - 17/3055 - ANDRE SAKER/DRØFTINGAR

    Journaldato: 06.04.2017  1 dokument
    Brevdato: 06.04.2017
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Stab
    Sakshandsamar: Sølvi Legård

    Dokumenter

     

    Behandling

    Møtet blei lukka jf. Koml §31-3

    1. Kort orientering / løypemelding frå rådmannen om framdrift, vurderinger og status i sak 32/16 pr. dd.  (32/16  - ORIENTERING FRÅ RÅDMANNEN OM SAKSHANDSAMING AV SAK «STAMNES SENTRUM VIDAREUTVIKLING»). Denne saka blei behandla før dei andre sakane, men etter omvisinga på Daletunet.

    Som bakgrunn i denne saka vises det til tidligare protokollar som omtaler denne saka.

    Med omsyn til kjøp av gardsnummer 45, bruk 6, blei det i kommunestyret fatta eit vedtak om at dette skal skje på bakgrunn av uhilda takst (ihht til rådmannen sin innstilling). Administrasjonen fekk i oppgåve å lage ein samarbeidsavtale med arbeidsgruppa for Stamnes sentrum.

    • Rådmannen informerte i møtet at takst er gjennomført

    • Det jobbes med å lage ein samarbeidsavtale med arbeidsgruppa for Stamnes sentrum. Det er ikkje satt ein tidsramme for ferdigstilling av avtalen, men administrasjonen ynskjer å gjennomføre dette så snart som mogleg.

    • Kostnadsramma må være innafor det som er tildelt til formålet

    • Leiar for KU ba om at avtalen også oversendes kontrollutvalet før den sendes til behandling i formannskapet

    Sekretær informerer Deloitte om rådmannen si orientering.

    Kontrollutvalet inviterer rådmannen for vidare orientering i KU-møtet 15. mars.

    Møtet blei opna igjen.

    2. Det var enighet i kontrollutvalet om å invitere ordføraren til neste møte til å gi ein orientering om rå(Ordføraren er bortreist neste møtedato, og

    dmannen vil gi orienteringa).

Frammøte

Frammøte
PolitikarPartiMedlemstypeE-Post
Boris GrothFramstegspartietUtvalsleiarboris.groth@gmail.com
Bente Jorunn SundheimHøgreNestleiarbente.sundheim@nortura.no
Bjørg Aase Nottveit HopArbeiderpartietMedlembjorg.hop@bkk.no
Terje DavidsenArbeiderpartietMedlemterje.davidsen@bkk.no
Odd Jøran OldervikSosialistisk VenstrepartiMedlemojoldervik@yahoo.no
Åse Elin Mykingase.elin.myking@vaksdal.kommune.no

Kontaktinformasjon om tenesta

Vaksdal kommune
Konsul Jebsensgate 16
5722 Dalekvam
Telefon: 56594400
ACOS Innsyn levert av ACOS AS