Dette er eit dokument som vart sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom innkommande post vert skanna, og dokumentet ikkje er gradert, kan du lese dokumentet ved å klikke på tekst-lenkjene under. Du kan få meir informasjon om saka dette dokumentet er knytta til ved å klikke på arkivsak-lenkja.
 
Clear
     
 

Innkomande dokument

Innkomande dokument 2021083878
DokumentID: 21/83877 - Protokoll for signering - Inngåelse av tariffavtale etter arbeidsmiljøloven (aml.) § 10-12(4) mellom FO og Alver kommune ved Habiliteringstenesten, ambulerande tenester
ArkivsakID: 21/9711 - Dispensasjon fra arbeidstidsbestemmelsen med heimel i AML 10-12 (4)
Journaldato: 10.12.2021
Brevdato: 10.12.2021
Dokumentansvarleg: Christel Knudsen
Heimel: Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1

Tekstar

Dokumentet er ikkje offentleg (Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1), difor visast ingen tekst  
ACOS Innsyn levert av ACOS AS