Dette er eit dokument som vart sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom innkommande post vert skanna, og dokumentet ikkje er gradert, kan du lese dokumentet ved å klikke på tekst-lenkjene under. Du kan få meir informasjon om saka dette dokumentet er knytta til ved å klikke på arkivsak-lenkja.
 
Clear
     
 

Innkomande dokument

Innkomande dokument 2021170656
DokumentID: 22/82052 - Søknad om lønsansiennitet m/attester
ArkivsakID: 22/6113 - Personalmappe - Samlesak
Journaldato: 31.10.2022
Brevdato: 18.10.2022
Dokumentansvarleg: Unni Hodneland
Heimel: Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1

Tekstar

Dokumentet er ikkje offentleg (Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1), difor visast ingen tekst  
ACOS Innsyn levert av ACOS AS