Dette er eit dokument som vart sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom innkommande post vert skanna, og dokumentet ikkje er gradert, kan du lese dokumentet ved å klikke på tekst-lenkjene under. Du kan få meir informasjon om saka dette dokumentet er knytta til ved å klikke på arkivsak-lenkja.
 
Clear
     
 

Innkomande dokument

Innkomande dokument 2021210221
DokumentID: 23/23236 - Melding om endring i tenesteavtale for spesialrom for arkivdepot med driftstenester 2023
ArkivsakID: 21/3493 - Interkommunalt arkiv i Hordaland - Alver kommune - Ordningsavtale me historiske kommunar 2021 - 2023
Spesialrom - Arkivdepot for administrative arkiv og personregistre med tilhøyrande driftstenester
Journaldato: 23.03.2023
Brevdato: 22.03.2023
Dokumentansvarleg: Heidi Karin Veland
Journalpostkategori: Ikke publisert

Avsendar(ar)

Interkommunalt Arkiv I Hordaland Iks
Kalfarveien 82
5022 BERGEN

Tekstar

Dokumentet er offentleg, men ikkje publisert.  
ACOS Innsyn levert av ACOS AS