Dette er eit dokument som vart sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom innkommande post vert skanna, og dokumentet ikkje er gradert, kan du lese dokumentet ved å klikke på tekst-lenkjene under. Du kan få meir informasjon om saka dette dokumentet er knytta til ved å klikke på arkivsak-lenkja.
 
Clear
     
 

Innkomande dokument

Innkomande dokument 2021248122
DokumentID: 23/61137 - Uttale søknad om etablering av ny bu eining - Gbnr 318/30, 318/87 etablering av bueining, dispensasjon frå plankrav Sagstad øvre
ArkivsakID: 23/3332 - Byggesak GBNR 318/30 og 318/87 Sagstad øvre - Bruksendring
Tiltakshavar Ingvald Eilert Sagstad
Journaldato: 04.08.2023
Brevdato: 31.07.2023
Dokumentansvarleg: Larissa Dahl

Avsendar(ar)

Alver kommune v/ Samferdsel, veg-, vatn- avløp- forvaltning
Postboks 4
5906 FREKHAUG
ACOS Innsyn levert av ACOS AS