Dette er eit dokument som vart sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom innkommande post vert skanna, og dokumentet ikkje er gradert, kan du lese dokumentet ved å klikke på tekst-lenkjene under. Du kan få meir informasjon om saka dette dokumentet er knytta til ved å klikke på arkivsak-lenkja.
 
Clear
     
 

Innkomande dokument

Innkomande dokument 2021249790
DokumentID: 23/62805 - Melding om avtale om grunnerverv/ekspropriasjon - Alver kommune
ArkivsakID: 22/5341 - Melding om endring i matrikkel - eigedomar i Alver
Grunnerverv/ekspropriasjon
Journaldato: 11.08.2023
Brevdato: 11.08.2023
Dokumentansvarleg: Anngunn Marie Gullbrå
Heimel: Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1

Avsendar(ar)

Vestland fylkeskommune
Postboks 7900
5020 BERGEN

Tekstar

Dokumentet er ikkje offentleg (Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1), difor visast ingen tekst  
ACOS Innsyn levert av ACOS AS