Dette er eit dokument som vart sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom innkommande post vert skanna, og dokumentet ikkje er gradert, kan du lese dokumentet ved å klikke på tekst-lenkjene under. Du kan få meir informasjon om saka dette dokumentet er knytta til ved å klikke på arkivsak-lenkja.
 
Clear
     
 

Innkomande dokument

Innkomande dokument 2021178707
DokumentID: 22/90103 - Arbeidsavtale - endring gjennom årsturnus - Signert
ArkivsakID: 19/3781 - Personalmappe - Arbeidsavtale
Journaldato: 24.11.2022
Brevdato: 24.11.2022
Dokumentansvarleg: Ingrid Gunnarson Thunes
Heimel: Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1

Avsendar(ar)

Hege Øvretveit
Kalvatræ 27b
5911 ALVERSUND

Tekstar

Dokumentet er ikkje offentleg (Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1), difor visast ingen tekst  
ACOS Innsyn levert av ACOS AS