Dette er eit dokument som vart sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom innkommande post vert skanna, og dokumentet ikkje er gradert, kan du lese dokumentet ved å klikke på tekst-lenkjene under. Du kan få meir informasjon om saka dette dokumentet er knytta til ved å klikke på arkivsak-lenkja.
 
Clear
     
 

Innkomande dokument

Innkomande dokument 2021209270
DokumentID: 23/22285 - Melding fra leverandør - Spørsmål til utforming av tilbudet
ArkivsakID: 22/9088 - Konkurranse: Rammeavtale for levering av revisjonstjenester til Alver kommune
Journaldato: 21.03.2023
Brevdato: 21.03.2023
Dokumentansvarleg: Henriette Dale Bråthen
Heimel: Offl. § 23 tredje ledd

Tekstar

Dokumentet er ikkje offentleg (Offl. § 23 tredje ledd), difor visast ingen tekst  
ACOS Innsyn levert av ACOS AS