Endring rekkefølge saksliste: Sak 78, 79, 80, 81, 97, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 96, 98, 101 (punkt 1-6), 95, 99,100, 102, 101 (punkt 7).
Ellers ingen merknader, samrøystes.
Møteprotokoll frå møte - 29.04.2020 er godkjent.
Møteprotokoll frå møte - 29.04.2020 vert godkjent, samrøystes
Ingen merknader, samrøystes.
Ingen merknader, samrøystes.
Med heimel i plan- og bygningslova (pbl) § 19-2 vert det gitt dispensasjon frå LNF-føremålet i kommunedelplanen for oppretting av ny grunneigedom frå gbnr 126/5.
Med heimel i pbl § 26-1, jf. §§ 20-1, bokstav m, 20-2 og 20-4, bokstav d vert det gitt løyve til oppretting av ny grunneigedom på om lag 2550 m² frå gbnr.126/5 på følgande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som synt i situasjonsplan mottatt 15.12.2019,
jf. pbl. § 29-4.
Rett til å føre vass- og avløpsleidningar over andre sin grunn må tinglysast seinast i samband med tinglysing av skøyte, jf. pbl §§ 27-1 og 27-2.
Vegrett over andre sin grunn må tinglysast seinast i samband med tingløysing av skøyte, jf. pbl. § 27-4, 1. ledd.
Løyvet fell vekk dersom det ikkje er gjennomført oppmålingsforretning etter lov om eigedomsregistrering innan 3 år etter at løyvet er gjeve, eller dersom matrikkelføring vil vere i strid med lov om eigedomsregistrering jf. pbl § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gitt dispensasjon frå LNF-føremålet i kommunedelplanen for oppføring av bustad.
Med heimel i plan- og bygningslova § 20-1, jf. pbl § 20-3 vert det gitt løyve i eitt trinn for oppføring av bustad på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan mottatt 22.03.2020,med heimel i pbl. § 29-4, jf. SAK § 6-3.
Toleransegrense for plassering av tiltak vert sett til +/- 20 cm i vertikalplanet og +/- 50 cm i horisontalplanet.
Tiltaket skal knytast til kommunalt vassverk og kloakkanlegg
Tiltaket har tilkomst til offentleg veg via privat veg. Veg og avkjørsle er opparbeidd og godkjent av vegstyresmakta i bruksløyve datert 29.10.2018.
Før det vert gjeve ferdigattest/mellombels bruksløyve for tiltaket skal følgande ligge føre:
Godkjent ferdigmelding på tilkopling til offentleg VA anlegg
Faktisk plassering av tiltaket må vere målt inn, og koordinatar sendt kommunen i form av KOF-filformat eller SOSI-fil (versjon 4 eller nyare) for oppdatering av kommunen sitt kartverk.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje er sett i gang innan 3 år etter at løyvet er gitt, eller vert innstilt i lengre tid enn 2 år, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9. Dette gjeld også dispensasjonsløyvet.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Utval for areal, plan og miljø gir i medhald av plan- og bygningslova § 19-2 dispensasjon frå arealformålet fritidsbebyggelse på land, frå arealformålet bruk og vern av sjø og vassdrag i sjø og frå byggeforbodet i strandsona som vist i plankartet til kommunedelplanen (KDP) for Meland. Dispensasjon blir gitt på følgjande vilkår:
Løyve frå Bergen hamn må ligge føre før flytebryggja vert sett ut.
Vidare gir Utval for areal, plan og miljø fritak frå plankravet i føresegn 1.2.1 til KDP for Meland, jf. føresegn 2.1.1 a).
Dispensasjon og fritak gjeld for plassering av flytebryggje til eksisterande kai på gbnr. 336/85 som omsøkt.
Vidare gir Utval for areal, plan og miljø i medhald av plan- og bygningslova § 20-4 a) løyve til utlegging av flytebryggje som omsøkt den 17.4.2020.
For grunngjeving av vedtaket blir det vist til saksutgreiing og vurdering nedanfor.
Saka vert sendt Fylkesmannen i Vestland og Vestland fylkeskommune for klagevurdering.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje omsøkt og godkjent innan 3 år etter at vedtak om dispensasjon er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Utval for areal, plan og miljø gir i medhald av plan- og bygningslova § 19-2 andre ledd dispensasjon frå arealformålet landbruk, natur og friluft (LNF) i arealdelen til kommunedelplanen for riving av bustad og løe og oppføring av ny bustad på gbnr. 58/177 i Alver kommune.
Vidare gir Utval for areal, plan og miljø i medhald av plan- og bygningslova § 20-1 a) og e) rammeløyve for riving av bustad og løe og oppføring av ny bustad på gbnr. 58/177 på følgjande vilkår:
Tiltaket skal utførast i samsvar med teikningar motteke 25.05.20.
Det skal takast vare på døra i 2.etasje i bustaden som skal rivast etter avtale med Kulturavdelinga i Alver kommune.
Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan datert 05.01.20, mottatt 10.02.20 med heimel i pbl. § 29-4, jf. SAK § 6-3.
Toleransegrense for plassering av tiltak vert sett til +/- 20 cm i vertikalplanet og +/- 50 cm i horisontalplanet.
Det skal søkjast om tilkopling til privat vatn (borehol), etablering av privat utsleppsanlegg i samsvar med utsleppsløyve av 05.03.2020 i sak 20/5085 og om igangsettingsløyve før tiltaket kan setjast igang.
Dokumentasjon på tinglyst vegrett på gbnr 58/7, tinglyst rett for bruk av borehol, tinglyst rett til evt.plassering av vass-avlaupsleidningar over anna manns grunn skal sendast inn før søknad om igangsetting kan godkjennast.
Dersom det i byggjeprosessen vert det avdekka freda kulturminne, skal dette meldast til Vestland fylkeskommune og byggjearbeidet stansast i samsvar med Kulturminnelova § 8.
Dispensasjon og byggjeløyve er gitt i samsvar med søknad om dispensasjon og tiltak journalført motteke 10.02.20 og teikningar motteke 25.05.20.
For grunngjeving av vedtaket blir det vist til saksutgreiing og vurdering nedanfor.
Vedtaket har heimel i plan- og bygningslova (pbl.) § 19-2 jf. § 11-6 dispensasjon frå kommunedelplan.
Saka vert sendt Fylkesmannen i Vestland og Vestand fylkeskommune for klagevurdering.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje omsøkt og godkjent innan 3 år etter at vedtak om dispensasjon er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Klagen vert teke til følgje og med heimel i plan- og bygningslova (pbl) § 1 9-2 vert det gjeve dispensasjon frå
plankravet i kommunedelplanen si føresegn 1 .2.1 , jf. pbl § 1 1 -6 første ledd. for oppretting av 3 nye fritidseigedomar på gbnr 342/65 Eikeland, samt frå
byggjegrense mot sjø for vegtilkomst til tomtene og etablering av VA-anlegg, jf. pbl. §1-8.
Grunngjevinga går fram av klagen og i tillegg vil utvalet leggja vekt på følgjande argument:
- Omsynet bak plankravet blir ikke «vesentlig tilsidesatt».
- Det er få eller ingen ulemper av betydning.
- Gjennom tiltaket får ein skilt ut fritidseigedomar i eit allereide etablert hyttefelt, i tråd med kommuneplanens arealformål for området.
- Gjennom tiltaket får ein lagt til rette for fortetting og videreutvikling av eit etablert hytteområde.
Framlegg frå Sveinung Toft-V:
Klagen vert teke til følgje og med heimel i plan- og bygningslova (pbl) § 1 9-2 vert det gjeve dispensasjon frå
byggjegrense mot sjø for vegtilkomst til tomtene og etablering av VA-anlegg, jf. pbl. §1-8.
Grunngjevinga går fram av klagen og i tillegg vil utvalet leggja vekt på følgjande argument:
- Omsynet bak plankravet blir ikke «vesentlig tilsidesatt».
- Det er få eller ingen ulemper av betydning.
- Gjennom tiltaket får ein skilt ut fritidseigedomar i eit allereide etablert hyttefelt, i tråd med kommuneplanens arealformål for området.
- Gjennom tiltaket får ein lagt til rette for fortetting og videreutvikling av eit etablert hytteområde.
Framlegget vart sasmrøystes vedteke.
Klagen vert ikkje teke til følgje og vedtak i sak 1 9/940 i tidlegare Lindås kommune, datert 30.10. 2019, vert ikkje gjort om.
Grunngjevinga for ikkje å ta klagen til følgje er at utvalet ikkje kan sjå at klagen frå Fylkesmannen i Vestland inneheldt nye moment som gjer grunn til å endra på vedtaket gjort i møte den 30.10.2019. Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33, jf. plan- og bygningslova § 1 9-2.
Framlegg frå Sveinung Toft-V:
Klagen vert ikkje teke til følgje og vedtak i sak 1 9/940 i tidlegare Lindås kommune, datert 30.10. 2019, vert ikkje gjort om.
Grunngjevinga for ikkje å ta klagen til følgje er at utvalet ikkje kan sjå at klagen frå Fylkesmannen i Vestland inneheldt nye moment som gjer grunn til å endra på vedtaket gjort i møte den 30.10.2019. Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33, jf. plan- og bygningslova § 1 9-2.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Klagen vert ikkje teke til følgje. Vedtaket vert stående og det vert med heimel i konsesjonslova §§2,9 og 11 gjeve konsesjon til Hui-konsernet A/S for overtaking av gbnr 304/1.25 og 63 Leirvik Gard i Alver utan vilkår
Grunngjeving:
APM kan ikkje sjå at klagen inneheld nye moment eller faktaopplysningar som er relevant til saka.
APM meiner at om ein avstår areal til landbruksdrifta, vil medføra vesentlege ulemper for dagens drift og Meland Golf sitt utviklingspotensiale. Slik APM ser det, vert avkastninga på landbruksarealet som klagar leiger i dag, lite. Det gjeldane landbruksarealet har ikkje regional eller nasjonal verdi.
APM ynskjer ei vidareutvikling av anlegget/området.Tidlegare Meland Kommune peikar på Meland Golf som eit område for utvikling og såleis er konsesjon i tråd med intensjonen i gjeldande KPA :
Sitat: «Meland golf har eit renommé som går utover landegrensene. Heile området har eit stort potensiale til å bli ein attraktiv reiselivsdestinasjon. Meland golf har omfattande utviklingsplaner som kan vere med å skape arbeidsplasser og vidareutvikle merkevara Meland golf og omdømme til Meland kommune som golfdestinasjon. Målet er å utvikle området som eit rekreasjonsområde i Alver og i eit regionalt perspektiv. Utviklingsplanane er å oppgradere golfbana, legge til rette for naturpark. Det er planer om hotell, bustader og servisetilbod i området.»
Golfanlegget er eit særs populært anlegg, med eit alderspenn av medlemmer frå 6-års alder til langt over 90 år og er eit av dei største idrettsanlegga i Alver Kommune.
Hui-konsernet har fokus på å vidareutvikla og invistera i anlegget og klubben. Dette ser APM på som viktige faktora, då det skapar fleire arbeidsplassar og tryggjer dei stillingane som allereie er knytta til klubben.
Å vidareutvikla område vil auka rekruteringa til Golfsporten, der ein kan knytta til seg fleire born, ungdom og barnefamiliar. APM se i eit folkehelseperspektiv at denne aktiviteten gir god folkehelse og minst skader og derav stor helsegevinst.
Å avstå frå eit område vil gi vesentleg ulempe for utviklinga i eit område med kort veg til buområde og vidare utvikling av desse. Området er ei sikringssone for anlegget, der matjord blir ivareteke. APM
vil peike på at dette ikkje er ei byggjesak, men konsesjon og leigeforholdet blir vidareført som i dag.
Fylkeskommunen godkjendte i møte den 30.08.19 PS14/2018 salsvilkåra for sal av kjøpekontrakt mellom Hordaland Fylkeskommune og HUI-konsernet, der ein har sikra seg at vel 22 mål av strandeigedomen vert friluftsområde, noko som er i tråd med ynskje frå Fylkestinget si side då dei godkjendte salsvilkår foreigedomen 07.03.2018. Arealet er nyleg frådelt og den nye eigedomen gnr4, bnr.64 vil verte skøytt over til Bergen og omland Friluftsråd(BOF)
I vurderinga tar APM med at salet vil gje inntekter til ein stram økonomi i Fylkeskommunen
Det er ingen kjend verknad på klima
Eigedomen i strandsona er sikra som friluftsområde for ålmeinta
Kjøpar skal arbeide for å få til ei regulering med sikte på å kunne realisere eit større utbyggingsprosjekt på eigedomen. Forholdet til regional planstrategi vil inngå i denne reguleringsprosessen.
Etter ei samla vurdering er fordelane ved å gje konsesjon utan vilkår på Gbnr.3041,25, 63 Leirvik Gard klart større enn ulempene.
Framlegg frå Ingrid Fjeldsbø-H:
Klagen vert ikkje teke til følgje. Vedtaket vert stående og det vert med heimel i konsesjonslova §§2,9 og 11 gjeve konsesjon til Hui-konsernet A/S for overtaking av gbnr 304/1.25 og 63 Leirvik Gard i Alver utan vilkår
Grunngjeving:
APM kan ikkje sjå at klagen inneheld nye moment eller faktaopplysningar som er relevant til saka.
APM meiner at om ein avstår areal til landbruksdrifta, vil medføra vesentlege ulemper for dagens drift og Meland Golf sitt utviklingspotensiale. Slik APM ser det, vert avkastninga på landbruksarealet som klagar leiger i dag, lite. Det gjeldane landbruksarealet har ikkje regional eller nasjonal verdi.
APM ynskjer ei vidareutvikling av anlegget/området.Tidlegare Meland Kommune peikar på Meland Golf som eit område for utvikling og såleis er konsesjon i tråd med intensjonen i gjeldande KPA :
Sitat: «Meland golf har eit renommé som går utover landegrensene. Heile området har eit stort potensiale til å bli ein attraktiv reiselivsdestinasjon. Meland golf har omfattande utviklingsplaner som kan vere med å skape arbeidsplasser og vidareutvikle merkevara Meland golf og omdømme til Meland kommune som golfdestinasjon. Målet er å utvikle området som eit rekreasjonsområde i Alver og i eit regionalt perspektiv. Utviklingsplanane er å oppgradere golfbana, legge til rette for naturpark. Det er planer om hotell, bustader og servisetilbod i området.»
Golfanlegget er eit særs populært anlegg, med eit alderspenn av medlemmer frå 6-års alder til langt over 90 år og er eit av dei største idrettsanlegga i Alver Kommune.
Hui-konsernet har fokus på å vidareutvikla og invistera i anlegget og klubben. Dette ser APM på som viktige faktora, då det skapar fleire arbeidsplassar og tryggjer dei stillingane som allereie er knytta til klubben.
Å vidareutvikla område vil auka rekruteringa til Golfsporten, der ein kan knytta til seg fleire born, ungdom og barnefamiliar. APM se i eit folkehelseperspektiv at denne aktiviteten gir god folkehelse og minst skader og derav stor helsegevinst.
Å avstå frå eit område vil gi vesentleg ulempe for utviklinga i eit område med kort veg til buområde og vidare utvikling av desse. Området er ei sikringssone for anlegget, der matjord blir ivareteke. APM
vil peike på at dette ikkje er ei byggjesak, men konsesjon og leigeforholdet blir vidareført som i dag.
Fylkeskommunen godkjendte i møte den 30.08.19 PS14/2018 salsvilkåra for sal av kjøpekontrakt mellom Hordaland Fylkeskommune og HUI-konsernet, der ein har sikra seg at vel 22 mål av strandeigedomen vert friluftsområde, noko som er i tråd med ynskje frå Fylkestinget si side då dei godkjendte salsvilkår foreigedomen 07.03.2018. Arealet er nyleg frådelt og den nye eigedomen gnr4, bnr.64 vil verte skøytt over til Bergen og omland Friluftsråd(BOF)
I vurderinga tar APM med at salet vil gje inntekter til ein stram økonomi i Fylkeskommunen
Det er ingen kjend verknad på klima
Eigedomen i strandsona er sikra som friluftsområde for ålmeinta
Kjøpar skal arbeide for å få til ei regulering med sikte på å kunne realisere eit større utbyggingsprosjekt på eigedomen. Forholdet til regional planstrategi vil inngå i denne reguleringsprosessen.
Etter ei samla vurdering er fordelane ved å gje konsesjon utan vilkår på Gbnr.3041,25, 63 Leirvik Gard klart større enn ulempene.
Framlegget vart vedteke med 6 røyster (Anne Grete Eide-Ap, Ingrid Fjeldsbø-H, Thomas Wallem-H, Sveinung Toft-V, Jogeir Romarheim-Krf, Malin Andvik-Krf)
Rådmannen sitt framlegg fekk 3 røyster og fall (Heine Fyllingsnes-Fnb, Ståle Hopland-Fnb, Vigids Villanger-Sp)
Vedtaket har heimel i plan- og bygningslova (pbl.) § 19-2, jf. § 11-7 og naturmangfaldslova §§ 8-12.
Utval for areal, plan og miljø innstiller i medhald av pbl § 19-2 til å gi dispensasjon frå arealformålet bustad for riving og gjenoppføring av fritidsbustad på gbnr. 345/21 i samsvar med dispensasjonssøknad journalført 31.03.2020.
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Søknad om løyve til tiltak etter plan- og bygninslova kapittel 20 vil bli handsama når søknad om dispensasjon er endeleg avgjort og høyringsfristen på 4 veker er gått ut.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje er sett i gang innan 3 år etter at løyvet er gitt, eller vert innstilt i lengre tid enn 2 år, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9. Dette gjeld også dispensasjonsløyvet.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det gjeve dispensasjon frå arealformålet landbruk, natur og friluft, samt reindrift (LNFR) og frå byggegrense mot sjø for arealoverføring av tilleggsareal på om lag 275 m2 frå gbnr. 305/7 til gbnr. 305/71.
Med heimel i plan- og bygningslova § 26-1, jf. §§ 20-1, bokstav m, 20-2 og 20-4, bokstav d vert det gjeve løyve til arealoverføring på om lag 275 m² frå gbnr. 305/7 på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som synt i situasjonsplan journalført motteke 23.03.2020 jf. pbl. § 29-4.
Nøyaktig storleik på areal vert kartlagt i samband med gjennomføring av oppmålingsforretning etter matrikkellova.
Løyvet fell vekk dersom det ikkje er gjennomført oppmålingsforretning etter lov om eigedomsregistrering innan 3 år etter at løyvet er gjeve, eller dersom matrikkelføring vil vere i strid med lov om eigedomsregistrering jf. pbl § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Dispensasjon
Tiltaket er nabovarsla jf. §21-3. Det føreligg ikkje merknader til saka.
Det er to vilkår som må vere oppfylt før kommunen kan gje dispensasjon etter plan og bygningslova §19-2.Vilkår ein er at omsyna bak føresegna det vert dispensert frå ikkje vert vesentlig tilsidesett, vilkår to er at fordelane ved å gje dispensasjon samla sett må vere klart større enn ulempane.
Dei ulike føresegnene i planar har oftast blitt til gjennom ein omfattande prosess. Det skal difor ikkje vere ei kurant sak å fråvika desse.
Søker har søkt om 172m2
Søknad om dispensasjon:
Ansvarleg søkjer har oppgjeve følgende som grunngjeving for dispensasjon:
Vedlegg følgjer saka og blir ikkje referert i vedtaket.
APM si vurdering
Ut i frå ovannemnde vurderer APM det slik at ein dispensasjon frå kommuneplanen ikkje vil setja omsyna bak vesentleg til side. Det omsøkte tiltaket vil heller ikkje vera i strid med føremålet til planen.
Plan- og bygningsmynde finn på dette grunnlag at vilkåra for dispensasjon i §19-2 er oppfylt.
Søknad om dispensasjon vert innvilga.
Vedtak:
Ein viser til saksutgreiinga. APM gjev med dette dispensasjon frå § 11-6 (rettsverknad av arealdelen i kommuneplanen)jf.§ 19-2 i plan og bygningslova.
I medhald av § 21-1 i plan og bygningslova vert det gjeve rammeløyve for oppføring av tilbygg og påbygg på gbnr336/39 inntil 172m2.
Framlegg frå Anne Grete Eide-Ap:
Dispensasjon
Tiltaket er nabovarsla jf. §21-3. Det føreligg ikkje merknader til saka.
Det er to vilkår som må vere oppfylt før kommunen kan gje dispensasjon etter plan og bygningslova §19-2.Vilkår ein er at omsyna bak føresegna det vert dispensert frå ikkje vert vesentlig tilsidesett, vilkår to er at fordelane ved å gje dispensasjon samla sett må vere klart større enn ulempane.
Dei ulike føresegnene i planar har oftast blitt til gjennom ein omfattande prosess. Det skal difor ikkje vere ei kurant sak å fråvika desse.
Søker har søkt om 172m2
Søknad om dispensasjon:
Ansvarleg søkjer har oppgjeve følgende som grunngjeving for dispensasjon:
Vedlegg følgjer saka og blir ikkje referert i vedtaket.
APM si vurdering
Ut i frå ovannemnde vurderer APM det slik at ein dispensasjon frå kommuneplanen ikkje vil setja omsyna bak vesentleg til side. Det omsøkte tiltaket vil heller ikkje vera i strid med føremålet til planen.
Plan- og bygningsmynde finn på dette grunnlag at vilkåra for dispensasjon i §19-2 er oppfylt.Søknad om dispensasjon vert innvilga.
Vedtak:
Ein viser til saksutgreiinga. APM gjev med dette dispensasjon frå § 11-6 (rettsverknad av arealdelen i kommuneplanen)jf.§ 19-2 i plan og bygningslova.
I medhald av § 21-1 i plan og bygningslova vert det gjeve rammeløyve for oppføring av tilbygg og påbygg på gbnr336/39 inntil 172m2.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Klagen vert ikkje teke til følgje og vedtak i sak 035/20, datert 11 .03.2020, vert ikkje gjort om.
Grunngjevinga for å oppretthalde vedtaket er at utvalet meiner at klagen frå Fylkesmannen i Vestland ikkje inneheldt vesentlege nye moment som gjer grunn til å endra på vedtaket. Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33, jf. plan- og bygningslova § 1 9-2.
Utvalet vil påpeike at klagen framsett frå Fylkesmannen i Vestland vart sendt etter klagefristen på 3 veker, og meiner dette er svært uheldig.
Framlegg frå Sveinung Toft-V:
Klagen vert ikkje teke til følgje og vedtak i sak 035/20, datert 11 .03.2020, vert ikkje gjort om.
Grunngjevinga for å oppretthalde vedtaket er at utvalet meiner at klagen frå Fylkesmannen i Vestland ikkje inneheldt vesentlege nye moment som gjer grunn til å endra på vedtaket. Heimel for vedtaket er forvaltningslova § 33, jf. plan- og bygningslova § 1 9-2.
Utvalet vil påpeike at klagen framsett frå Fylkesmannen i Vestland vart sendt etter klagefristen på 3 veker, og meiner dette er svært uheldig.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
Utval for drift og utvikling gjev dispensasjon frå arealføremålet landbruk, natur og friluft (LNF) i kommunedelplanen for Lindås 2019 – 2031 for etablering av ny veg over gbnr 217/4 slik det er søkt om på følgjande vilkår:
Geologisk vurdering av ras skal vera gjennomført før det vert søkt om løyve til tiltak etter plan- og bygningslova (pbl) kapittel 20.
Dersom risiko/fare vert avdekka skal tilstrekkeleg tryggleik mot ras vera gjennomført eller dokumentert før det vert gjeve løyve til tiltak.
Vedtaket har heimel i pbl § 19-2 jf. § 11-6 (rettsverknad av kommunedelplanen sin arealdel).
Grunngjeving for vedtaket går fram av saksutgreiinga.
Saka vert sendt Fylkesmannen i Vestland og Vestland fylkeskommune for klagevurdering.
Bortfall av løyve
Om byggearbeidet ikkje er omsøkt, godkjent og påbegynt innan 3 år etter at vedtak om dispensasjon er gitt, fell løyvet bort, jf. pbl. § 21-9.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
APM tar ikkje klagen til følge. APM ser ikkje at det er kome inn nye moment i klagen.
APM viser til vedtak gjort 5.2.2020:
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det
av APM gitt dispansasjon frå byggjeforbodet mot sjø og plankravet i
kommunedelplanens arealdel (Lindås), til utviding av eksisterande
flytebrygge. Dette er å anse som en mindre endring på eksisterande
flytebrygge.
Den nye endringen er innenfor området som er avsatt til småbåthavn.
Passasjen inn i vågen vil bli uforandra og området innafor vil verta større. Det
vert også lagt vekt på at fleire får tilgang til båtplassar.
APM har avhalde synfaring på området og ser at fordelane er klart større enn
ulempane ved å gi dispensasjon.
Framlegg frå Malin Andvik-Krf:
APM tar ikkje klagen til følge. APM ser ikkje at det er kome inn nye moment i klagen.
APM viser til vedtak gjort 5.2.2020:
Med heimel i plan- og bygningslova § 19-2 vert det
av APM gitt dispansasjon frå byggjeforbodet mot sjø og plankravet i
kommunedelplanens arealdel (Lindås), til utviding av eksisterande
flytebrygge. Dette er å anse som en mindre endring på eksisterande
flytebrygge.
Den nye endringen er innenfor området som er avsatt til småbåthavn.
Passasjen inn i vågen vil bli uforandra og området innafor vil verta større. Det
vert også lagt vekt på at fleire får tilgang til båtplassar.
APM har avhalde synfaring på området og ser at fordelane er klart større enn
ulempane ved å gi dispensasjon.
Framlegget vart samrøystes vedteke.
«Forskrift om jakt og fastetting av minsteareal som grunnlag for tildeling av fellingsløyve på hjort, Alver kommune, Vestland» vert godkjent slik den ligg føre.
Vedtaket har heimel i Forskrift om forvaltning av hjortevilt §§5 og 6.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Innstilling frå Utval for Areal, plan og miljø - 10.06.2020:
«Alver kommunestyre godkjenner framlegg til reguleringsplan for Akvakulturlokalitet Toska sør, PlanID 12602019000400, som vist på plankart sist datert 4.11.2019 og med føresegner av revisjonsdato 25.5.2020.Vedtaket er gjort med heimel i plan- og bygningslova § 12 – 12.»
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Framlegg til endring av Områdeplan for Knarvik, planID 1 263-201 002 vert med heimel i plan- g bygningslova § 1 2-1 0 lagt ut til høyring og offentleg ettersyn.
1 ) Høyringsperioden vert sett til minimum 1 0 veker frå kunngjeringsdato
2) Det skal i høyringsperioden leggjast til rette for dialogmøte(-r) med innvolverte parter i planområde og interessegrupper.
Endring frå APM - 10.06.2020:
Avsnittet under vert lagt til føresegn 2.1.1:
Krav om opparbeiding av offentlege vegar/køyrevegar og offentlege torg og gatetun, gjeld og tilhøyrande fortau, gangveg-/gangareal, under- og overgangar, sykkelveg-/felt, annan veggrunn, grøntareal/vegetasjon og tiltak som er naudsynt for å ivareta heilskapen.
Krav om opparbeiding av leikeplassar og grøntområde gjeld og møblering og andre tiltak som er omtalt i kvalitetsprogrammet og er naudsynt for å ivareta heilskapen.
Ingrid Fjeldsbø-H stilte spørsmål om habilitet i saka. Utvalet gjorde samrøystes vedtak om at ho er inhabil jf.forvl.l. § 6.e, Ingrid Fjeldsbø deltok difor ikkje i denne saka. Anita Høgquist-H møtte som vara.
Jogeir Romarheim-Krf stilte spørsmål om habilitet i saka. Utvalet gjorde samrøystes vedak om at han er inhabil jf.forvl.l. § 6.b. Jogeir Romarheim deltok difor ikkje i denne saka.
Framlegg frå Malin Andvik-Krf:
Tillegg til rådmannen sitt framlegg:
Avsnittet under vert lagt til føresegn 2.1.1:
Krav om opparbeiding av offentlege vegar/køyrevegar og offentlege torg og gatetun, gjeld og tilhøyrande fortau, gangveg-/gangareal, under- og overgangar, sykkelveg-/felt, annan veggrunn, grøntareal/vegetasjon og tiltak som er naudsynt for å ivareta heilskapen.
Krav om opparbeiding av leikeplassar og grøntområde gjeld og møblering og andre tiltak som er omtalt i kvalitetsprogrammet og er naudsynt for å ivareta heilskapen.
Rådmannen sitt framlegg med tilleggsframlegg vart samrøystes vedteke - 8 røyster (Ap, Fnb, Sp, H, V, M. Andvik-Krf)
«I medhald av plan- og bygningslova § 12-11, og i høve til delegert mynde, legg Utval for areal, plan og miljø følgjande forslag til reguleringsplan ut til offentleg ettersyn:
Industriområde Framo Flatøy, gnr.1, bnr. 57 mfl. Plan-id 1256 2018 0004, som vist på plankart sist datert 18.05.20 og med tilhøyrande føresegner datert 18.05.20».
Som føresetnad for det vidare planarbeidet må det fram mot 2. gongs handsaming av planforslaget bli sett nærare på følgjande forhold ved framlegget:
Vurdering av avbøtande tiltak jf. tilhøyrande konsekvensutgreiing
Trafikkløysing: godkjenning av kryssløysing og avklaring av rekkefølgjekrav, tilkomst Oldervika jf. uttale
Gjennomgang og supplering av føresegner i tråd med saksframlegg
Vurdering av ferdsel, grønstruktur, kaianlegg, parkeringskrav jf. kommunedelplanens arealdel
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Alver formannskap er positive til at det er utarbeida eit strategidokument for Nordhordland UNESCO biosfæreområde 2020 – 2024. Innspel og merknader til høyringa av strategidokumentet er oppsummert i saksutgreiinga.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
Meldingar og orienteringar er teke til orientering.
Malin Andvik-Krf stilte spørsmål om habilitet i orientering nr. 2 grunna tidlegare medlemskap i styret for part i saka. Utvalet gjorde samrøystes vedtak om at ho er habil i denne saka.
Desse orienteringane vart gjevne i møtet:
Område- og reguleringsplaner under arbeid – status v/Ingrid Raniseth-rådgjevar Plan
Reguleringsplan for Stølsmarka – motsegn i forhold til Nordhordland grunnskule v/Merethe Tvedt-rådgjevar Plan
Osteriedet områdeplan – planendring etter varsel om motsegn v/Torunn Åsheim-Multiconsult
Områdeplan Langelandsskogen og Frekhaug Nord v/Kristin Nåmdal-leiar Plan og analyse
Områdeplan Dalstø-Mjåtveitstø v/Merethe Tvedt-rådgjevar Plan
Grønn mobilitet - sykkelsti v/Kaia Amland-rådgjevar Plan og analyse
Endringar i lovverket i forhold til dispensasjonar v/Siril Sylta-tenesteleiar Arealforvaltning
Meldingar og orienteringar vert teke til orientering, samrøystes.
Høyringsuttale frå Alver kommune til Regional utviklingsplan for Vestland 2020-20024 er oppsummert i saksutgreiinga.
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke - 8 røyster (H,Sp, Fnb, Ap, Krf)
Politiker | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Malin Helene Andvik | Kristeleg Folkeparti | Utvalsleiar | malin.andvik@gmail.com |
Anne Grete Eide | Arbeiderpartiet | Nestleiar | agr-eide@online.no |
Heine Fyllingsnes | Folkeaksjonen Nei til mer Bompenger | Medlem | heine@alver-bygg.no |
Ståle Hopland | Folkeaksjonen Nei til mer Bompenger | Medlem | staalehop@hotmail.com |
Ingrid Fjeldsbø | Høgre | Medlem | ingrid.j.duesund.fjeldsbo@alver.kommune.no |
Jogeir Romarheim | Kristeleg Folkeparti | Medlem | jogeir.romarheim@hotmail.no |
Vigdis Villanger | Senterpartiet | Medlem | vigdis.villanger@alver.kommune.no |
Sveinung Toft | Venstre | Medlem | sveinung.toft@masfjorden.kommune.no |
Thomas Hjortland Wallem | Høgre | Varamedlem | thomas.wallem@alver.kommune.no |
Anita Høgquist | Høgre | Varamedlem | anitalogg@gmail.com |
Henning Fyllingsnes (Ikke møtt) | Høgre | Medlem | henning.fyllingsnes@alverhogre.no |