Dette er et dokument som ble sendt fra en saksbehandler i kommunen. Dersom dokumentet ikke er gradert, kan du lese dokumentet og eventuelle vedlegg ved å klikke på tekst-lenkene nederst på siden.
 
Clear
     
 

Utgående dokument

Utgående dokument 2021004550
DokumentID: 22/1744 - Svar på søknad om permisjon august-november 2022
ArkivsakID: 17/69 - Personalmappe arbeidsavtaler
Journaldato: 23.08.2022
Brevdato: 22.08.2022
Dokumentansvarlig: Grete Urdal
Hjemmel: Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1

Tekstdokument

Dokumentet er ikke offentlig i henhold til Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1, derfor viser ingen tekster

Kontaktinformasjon om tjenesten

Modalen kommune
Postb. 44
5729 Modalen
Telefon: 56599000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS