Dette er eit dokument som vart sendt frå ein sakshandsamar i kommunen. Dersom dokumentet ikkje er gradert, kan du lese dokumentet og eventuelle vedlegg ved å klikke på tekst-lenkjene nedst på sida.
 
Clear
     
 

Utgåande dokument

Utgåande dokument 2021004866
DokumentID: 22/2060 - Arbeidsavtale ringevikar frå september 22
ArkivsakID: 17/294 - Personalmappe Arbeidsavtale
Journaldato: 10.10.2022
Brevdato: 04.10.2022
Dokumentansvarleg: Grete Urdal
Heimel: Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1

Tekstar

Dokumentet er ikkje offentleg (Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1), difor visast ingen tekst

Kontaktinformasjon om tenesta

Modalen kommune
Postb. 44
5729 Modalen
Telefon: 56599000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS