Dette er et dokument som ble sendt til kommuneadministrasjonen. Dersom innkommende post blir scannet, og dokumentet ikke er gradert, kan du lese dokumentet ved å klikke på tekst-lenkene under. Du kan få mer informasjon om saken dette dokumentet er knyttet til ved å klikke på arkivsak-lenken.
 
Clear
     
 

Innkommende dokument

Innkommende dokument 2021004447
DokumentID: 22/1641 - Melding om dokumenttilsyn - krav om opplysninger
ArkivsakID: 22/225 - Dokumenttilsyn - pågåande og planlagde prosjekt der Modalen kommune er byggherre
Journaldato: 10.08.2022
Brevdato: 09.08.2022
Dokumentansvarlig: Tone Selmer Skuggevik

Avsender(e)

Arbeidstilsynet
Postboks 4720 Torgarden
7468 TRONDHEIM

Tekstdokument

Kontaktinformasjon om tjenesten

Modalen kommune
Postb. 44
5729 Modalen
Telefon: 56599000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS