Dette er eit dokument som vart sendt frå ein sakshandsamar i kommunen. Dersom dokumentet ikkje er gradert, kan du lese dokumentet og eventuelle vedlegg ved å klikke på tekst-lenkjene nedst på sida.
 
Clear
     
 

Utgåande dokument

Utgåande dokument 2021007571
DokumentID: 23/2000 - Svar på søknad permisjon 01.05.23 - 31.05.23
ArkivsakID: 18/55 - Personalmappe arbeidsavtaler
Journaldato: 21.07.2023
Brevdato: 20.07.2023
Dokumentansvarleg: Margrethe Laastad Kvamme
Heimel: Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1

Tekstar

Dokumentet er ikkje offentleg (Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1), difor visast ingen tekst

Kontaktinformasjon om tenesta

Modalen kommune
Postb. 44
5729 Modalen
Telefon: 56599000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS