Her ser du informasjon om eit møte i Arbeidsmiljøutval.
 
Clear
     
 

Møte i Arbeidsmiljøutval den 29.05.2018

Arbeidsmiljøutval
29.05.2018 09:00 - 11:00
Utval:Arbeidsmiljøutval
Dato:29.05.2018 09:00 - 11:00
Møtestad:Formannskapsrommet
Status:Møtet er ferdig protokollert
Sakskart:Innkalling - Arbeidsmiljøutval -29..05.2018 (Hoveddokument)
Møteprotokoll:Protokoll - Arbeidsmiljøutval -29..05.2018 (Hoveddokument)

Saksliste

  • Godkjenning av innkalling og saksliste Hoveddokument 220KB
    Brevdato: 24.05.2018
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmannen
    Sakshandsamar: Anneli Vatle Lilletvedt

    Dokumenter

     
  • Godkjenning av  møtebok Hoveddokument 224KB

    005/2018 - 18/826 - Godkjenning av møtebok

    Journaldato: 25.04.2018  2 dokumenter
    Brevdato: 25.04.2018
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmannen
    Sakshandsamar: Anneli Vatle Lilletvedt

    Dokumenter

     

    Behandling

    Assisterande rådmann gjekk gjennom møtebok frå førre møte

  • Orienteringssaker Hoveddokument 374KB

    006/2018 - 18/1084 - Orienteringssaker

    Journaldato: 24.05.2018  1 dokument
    Brevdato: 24.05.2018
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmannen
    Sakshandsamar: Anneli Vatle Lilletvedt

    Dokumenter

     

    Behandling

    1. Ove Sæbø orienterte om sjukefråver 2017, samt første kvartal 2018. Sjukefråversprosenten i 2017 enda på 10,8%, men var synkande mot slutten av året. Første kvartal 2018 var sjukefråveret 8,3%. Målet for kommunen, sett av kommunestyret, er å få sjukefråveret ned under 6,5%.

    2. Ove Sæbø orienterte om prosess for å søke om å prøve ut medlevarturnus på Modalstunet. Forskriften opnar eigentleg ikkje opp for slik arbeidstidsordning på denne typen institusjon, men vi ynskjer å søke om dispensasjon for å prøve ut denne turnusordninga.

    3. Status framdrift handlingsplan bedriftshelsetenesta(BHT) 2018:

    • Modalstunet har gjennomført arbeidsmiljøundersøking i samarbeid med BHT. Resultat vert drøfta med tilsette og plan for vidare arbeid vert laga.

    • Kundetorget/administrasjonen/Bryggjeslottet har gjennomført kurs med BHT i psykososialt arbeidsmiljø på arbeidsplassen, med fokus på kva som kjenneteikner ein god arbeidsplass.

    • Lovpålagt opplæring for verneombud pågår

    • Leiargruppa har jobba med omdømmebygging og sjukefråversoppfølging i samarbeid med BHT. Fokus på auga bruk av eigenmelding framfor sjukemelding, fokus på bruk av IA avtalen.

    • Helseundersøking for tre nattevaktar er gjennomført i tråd med innmeldt behov

    4. Ove Sæbø orienterte om ny varslingsinstruks for Modalen kommune. Er drøfta med tillitsvalde og leiarar, som har kome med innspel. Varslingsinstruksen ligg tilgjengeleg for alle tilsette på kommunen sitt intranett.

    5. Plan for vernearbeid: setje opp plan frå hausten av slik at dette fell inn under arbeidet som vert gjort med KF Kvalitet / årshjul m.m.

    • Ikkje alle einingar har gjennomført vernerundar i høve oppsett plan. Dette vert følgt opp slik at det kjem på plass.

    • KF kvalitet er under oppbygging. Drøfte status på møte med verneomboda/HVO i juni.

    • Sikre at AMU får kartlagt og vurdert behov for verne-/miljøtiltak.

    • AMU ser positivt på arbeidet med å etablere KF Kvalitet (styringsverktøy) i samband med interkontroll, avvik, prosedyrar, rutiner o.l.

    6. Drøfte behov for arbeidsinstruks for tilsette i Modalen kommune. Ove Sæbø orienterte om bakgrunnen for å drøfte om dette er ynskjeleg å få på plass.

    • AMU ser det som positivt å få på plass instruksar for tilsette, også i forhold til forventningsavklaringar mellom leiar og tilsett. Ein instruks eller stillingsbeskrivelse kan aldri vere heilt uttømmande, og leiar vil ha styringsrett til å overstyre i forhold til oppgåver som må løysast til brukarane sitt beste.

    7. Evt

    • Ynskje om at AMU møta vert lagt til måndagar, då dette passar best representantane for dei tilsette.

Frammøte

Frammøte
PolitikarPartiMedlemstypeE-Post
Anne Britt AlmelidSamlingslistaMedlemannebritt.almelid@gmail.com
Kristin MeilingArbeidstakerrep.kristin.helgadottir@hotmail.com
Kari ØvretveitArbeidstakerrep.kari.ovretveit@modalen.kommune.no
Ove Sæbøove.sebo@modalen.kommune.no
Tom Kristian Imslandtomimsland64@gmail.com
Nina Bolstad Eidsnes (Ikke møtt) SamlingslistaMedlemninaeidsnes@yahoo.no

Kontaktinformasjon om tenesta

Modalen kommune
Postb. 44
5729 Modalen
Telefon: 56599000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS