Her ser du informasjon om eit møte i Arbeidsmiljøutval.
 
Clear
     
 

Møte i Arbeidsmiljøutval den 19.06.2023

Arbeidsmiljøutval
19.06.2023 13:00 - 15:00
Utval:Arbeidsmiljøutval
Dato:19.06.2023 13:00 - 15:00
Møtestad:Formannskapsrommet, Flodmaal
Status:Møtet er ferdig protokollert
Sakskart:Innkalling - Arbeidsmiljøutval - 19.06.2023 (Hoveddokument)
Møteprotokoll:Protokoll - Arbeidsmiljøutval - 19.06.2023 (Hoveddokument)

Saksliste

  • Godkjenning av innkalling og saksliste Hoveddokument 44KB
    Brevdato: 12.06.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmannen
    Sakshandsamar: Lin Tove Thomassen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Innkalling og sakliste vert godkjent



    Behandling

    Spesialrådgiver i Salutis Cathrine Hellwege stiller som representant frå bedriftshelsetenesta i møtet.

  • Godkjenning av  møteprotokoll Hoveddokument 44KB

    005/2023 - 23/1026 - Godkjenning av møteprotokoll

    Journaldato: 27.06.2023  2 dokumenter
    Brevdato: 11.04.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmannen
    Sakshandsamar: Tonje Husum Aarland

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Møteprotokoll vert godkjend slik den ligg føre



  • Referatsaker Hoveddokument 43KB

    006/2023 - 23/1627 - Referatsaker

    Journaldato: 27.06.2023  1 dokument
    Brevdato: 12.06.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmannen
    Sakshandsamar: Lin Tove Thomassen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Referatsaker vert tekne til orientering.



  • Orienteringssaker Hoveddokument 49KB

    007/2023 - 23/1628 - Orienteringssaker

    Journaldato: 27.06.2023  1 dokument
    Brevdato: 12.06.2023
    Dokumenttype: Saksframlegg
    Ansvarlig enhet: Rådmannen
    Sakshandsamar: Lin Tove Thomassen

    Dokumenter

     

    Vedtak

    Sakene vert tekne til orientering



    Behandling

    I møtet vart det orientert om:

    - Avvikssystem

    Det har vore gjennomført opplæring og gjennomgang av nytt avviksystem i løpet av vinter og våren. Det har vore testa ut å nytte Teams som opplæringsarena, med 50 minuttars gjennomgang av bruk av systemet. Det har vore gode tilbakemeldingar på dette, og ein vurderer å gjere tilsvarande ved behov for anna intern opplæring/oppfriskning. Det er planlagt å ha oppfriskning for bruk av systemet til neste år.

    AMU er positive til gjennomføringa og det vart peika på at tilrettelegging for at nytilsette også får høve til å delta er viktig.

    - Sjukefråvær 2022

    Årsmeldinga for 2022 viser oversikt over sjukefråværet og kommentarar til dette. Det har vore eit relativt høgt sjukefråvær enn tidlegare år på 10,3 % totalt for året. Dei siste åra har sjukefråværet ligget år mellom 7,1 og 8,6 (2018 - 2021). Det er i stor grad langtidssjukemeldingar.

    Modalen kommune er ei inkluderande arbeidslivsverksemd, og det vert jobba tett med å inkludere og halde på dei som står i fare for å falla ut av arbeidslivet, eller som slit med å koma inn i arbeidslivet. Dette kan vere med på å forklare kvifor kommunen har høgare tal på langtidssjukemeldingar.

    - Godtgjersle og tid til vernearbeid

    Det vart drøfta rammene for vernearbeid etter arbeidsmiljølova. Det er viktig å sikre at det er tid til møter og at det er forutsigbart. Det er vanleg praksis i andre kommunar at ein får fast ein årleg godtgjersle eller at ein får frikjøpt ein fast prosent til vernearbeid. Det er noko ulikt kor stor prosent, og større kommunar har gjerne frikjøpt ein mykje større prosentdel enn mindre kommunar. Det er forslag om at vidare dialog vert med verneombodsgruppa og arbeidsgjevarrepresentantar, og at AMU vert halde orienterte.

    AMU stiller seg bak at det vurderast korleis Modalen kommune kan tilrettelegge for frikjøp til tid til vernearbeidet og det førebyggande arbeidet knytt til dette.

    - AMUS hausten 2023
    Det er planlagt gjennomføring av arbeidsmiljøundersøking (AMUS) hausten 2023. Dette vert gjennomført annankvart år i Modalen kommune. Det er planlagt gjennomgang i leiargruppa etter sommaren for oppfølging av førre AMUS og førebuing til årets undersøking.

    AMU tilrår at det vert gjort evaluering av oppfølginga etter AMUS i 2021 og vurderer korleis ein kan legge opp til ein god gjennomføring og oppfølging av årets AMUS.

Frammøte

Frammøte
PolitikarMedlemstypeE-Post
Tonje Husum AarlandUtvalsleiartonje.husum.aarland@modalen.kommune.no
Kari ØvretveitArbeidstakerrep.kari.ovretveit@modalen.kommune.no
Jannike Surland VågeHovedvernombodjannike.surland.vage@modalen.kommune.no
Kristin Meiling (Ikke møtt) Tillitsvaltkristin.helgadottir@hotmail.com

Kontaktinformasjon om tenesta

Modalen kommune
Postb. 44
5729 Modalen
Telefon: 56599000
ACOS Innsyn levert av ACOS AS