Utvalg: | Heradsstyret |
---|---|
Dato: | 08.12.2021 09:15 - 17:30 |
Møtested: | Digitalt møte |
Status: | Møtet er ferdig protokollert |
Sakskart: | |
Møteprotokoll: |
Innkalling og sakliste vert godkjent med følgjande endring: sak 103/21 vert flytta til før 100/21.
I sak 100/21 vert det vedteke slik taletid:
Kvart parti får først 7 minuttar kvar til eit innleiande innlegg. Rekkefylgja vert etter partistorleik:
FrP
SP
AP
H
KrF
SV
V
MdG
Deretter er det 3 minutt taletid på innlegg, 1 minutt på replikk og 1 minutt per replikk på svarreplikk.
I sak 101/21 vert det vedteke slik taletid:
Ikkje innleiande innlegg. Taletida 3 minutt på innlegg, 1 minutt på replikk og 1 minutt per replikk på svarreplikk.
Alf Terje Mortensen, FRP, gjorde slikt framlegg: Sak 103/21 vert flytta til før sak 100/21- Grunngjeving: sak 103/21 kan ha budsjettmessig effekt og kan difor påverke voteringen i 100/21 - budsjettsaka.
Alf Terje Mortensen, FRP, saknar sak om "tilstandsrapport for barnevern" på sakskartet.
Ordføraren gjorde slikt framlegg til taletid:
"I 100/21 ynskjer eg å legge det opp slik:
Kvart parti får først 7 minuttar kvar til eit innleiande innlegg. Rekkefylgja vert etter partistorleik:
FrP
SP
AP
H
KrF
SV
V
MdG
Deretter er det 3 minutt taletid på innlegg, 1 minutt på replikk og 1 minutt per replikk på svarreplikk.
I sak 101/21 legg eg ikkje opp til innleiande innlegg, men sett taletida til 3 minutt på innlegg, 1 minutt på replikk og 1 minutt per replikk på svarreplikk"
AVRØYSTING om endring av saksliste
Samrøystes vedteke
AVRØYSTING taletid:
Samrøystes vedteke
-----------------------------------------------------
Det var elles ingen merknader til innkalling og saksliste
Møteprotokoll frå 10.11.2021 vert godkjend.
Det var ingen merknader til møtebok
Saka om BØL (referatsak 1) vert løfta frå referatsak til sak til politisk handsaming
Referatsak 2 og 3 vert tekne til vitande.
RS 1 vert løfta til ordinær sak, sak 112/21.
----------------------------------------------------------------------
Framlegg og votering kjem fra av protokoll for votering
DS 002/21
Henrik Øksnes, FRP, ønskja sin gildskap vurdert då han er tilsett i Ole Bull Kro.
----------------------------------------------------------------------
Henrik Øksnes, FRP, forlet møte. Ingen vara tilstades.
25 medlemmar tilstades
----------------------------------------------------------------------
AVRØYSTING GILDSKAP
Voteringa går fram av protokoll for votering
Grunngjeving: Heradsstyret fann at Henrik Øksnes, FRP, gild i saka då dette, slik den ligg føre på sakslista, ikkje er ein sak til handsaming og difor kan heller ikkje Henrik Øksnes, FRP, vere part i saka jf. fvl. § 6.
-----------------------------------------------------
Voteringa elles i saka går fram i protokoll for votering
Heradsstyret rår i frå å konkurranseutsette reinhaldstenesta i Osterøy kommune på grunn av at gevinsten er for låg.
Henrik Øksnes, FRP, ønskja gildskapen til Berit Borge, H, vurdert då ho er tilsett i reinhaldstenesta.
------------------------------------------------------------------
Berit Borge, H, forlet møte. Ingen vara møtte
25 medlemmar tilstades.
------------------------------------------------------------------
AVRØYSTING GILDSKAP
Votering går fram av protokoll for votering
Grunngjeving: Heradsstyret fann Berit Borge, H, ugild i saka, jf. fvl. §6 bokstav a, då ho er tilsett i reinhaldstenesta i kommunen og difor kan verte påverka av ein konkurranseutsetting av reinhaldstenesta og verksemdovertakelse.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Framlegg og votering i saka går fram i protokoll for votering
Budsjett for 2022, økonomiplan 2022-2025 samt investeringsplan 2022 til 2025 vert vedteke på grunnlag av rådmannen si saksutgreiing til formannskapet inkl budsjettdukument og hovudoversikter, og med slike driftsrammer for 2022:
Midlar til fordeling
Alle kommunale avgifter, gebyr, betalingssatsar og vederlag vert auka med 3 % frå 01.01.22 med mindre anna er nemnd særskild i budsjettpremissane, dette vedtaket eller andre reglar som fylgjer av lov eller føresegn.
Midlar til fordeling | 502 215 |
Rådmannen/stabsseksjonar | 42 908 |
Oppvekst, undervisning og kultur | 204 669 |
Helse, omsorg og sosial | 222 749 |
Sanfunnsutvikling inkl sjølkost | 40 080 |
Sum rammeområda inkl. sjølvkost | 510 406 |
Sentrale postar | -18 351 |
Lønsreserve | 10 150 |
Sum skjema 1B | 502 205 |
Meir-/mindreforbruk | 10 |
Føresegner for tømming av slamavskiljarar, tette tankar m.v. for Osterøy kommune vert, i medhald av Lov av 13.03.1981 nr. 6 om vern mot forureining og om avfall(Forureinsingslova) § 26, 3. ledd, § 30, 2. og 3. ledd og §34, endra i tråd med vedlagde framlegg datert 13.11.2018, gjeldande frå 01.01.2022.
Med verknad frå 01.01.2022 vert gebyr- og avgiftssatsane innan dei tekniske tenestene vatn, avlaup, slam, og feiing (sjølvkost) endra/fastsett i tråd med vedlagte dokument: «Framlegg til gebyr Tekniske tenester 2022»
Gebyrsatsane for tekniske forvaltningstenester vert uendra/fastsett frå 1.1.22 i tråd med vedlagte dokument: «Gebyrregulativ 2022 Plan-teknisk forvaltning - framlegg».
Renovasjonsgebyr:
Osterøy kommune vedtek at BIR Privat AS får delegert fullmakt til fakturering og innkrevjing av avfallsgebyret på vegne av Osterøy kommune, jfr § 12 i Forskrift om handtering av avfall frå hushaldning. Avfallgdgebyret tilhører Osterøy Kommune.
Prisen på renovasjonstenesta for 2022 vert sett opp med 15,0 %, med unntak av eigendelen for levering til gjenvinningsstasjonane og einskilde tenester utanfor standard renovasjon. Desse vert uendra. Kommunal påslag vert sett til kr 15,-.
Osterøy kommune vedtek avfallsgebyr i tråd med vedlagte prismatrise i dokumentet: Pristabell renovasjonsgebyr Osterøy kommune 2021.
Osterøy kommune vedtek at BIR Privat AS får delegert fullmakt til fakturering og innkrevjing av avfallsgebyret på vegne av Osterøy kommune, jfr § 12 i Forskrift om handtering av avfall frå hushaldning. Avfallgdgebyret tilhører Osterøy Kommune.
Prisen på renovasjonstenesta for 2022 vert sett opp med 15,0 %, med unntak av eigendelen for levering til gjenvinningsstasjonane og einskilde tenester utanfor standard renovasjon. Desse vert uendra. Kommunal påslag vert sett til kr 15,-.
Osterøy kommune vedtek avfallsgebyr i tråd med vedlagte prismatrise i dokumentet: Pristabell renovasjonsgebyr Osterøy kommune 2021.
Satsane for foreldrebetaling i barnehage vert halde i samsvar med statlege føringar i statsbudsjettet (maksimalpris).
Betalingssatsane for Skulefritidsordning (SFO) vert slik:
Mindre enn 9 timar veke kr.1 470 (økt med 2,4 %)
9-15 timar veke kr.1 788 (økt med 2,4%)
Meir enn 15 timar veke kr.2 105 (økt med 2,4%)
Mindre enn 9 timar veke kr.1 470 (økt med 2,4 %)
9-15 timar veke kr.1 788 (økt med 2,4%)
Meir enn 15 timar veke kr.2 105 (økt med 2,4%)
Brukarbetaling for kulturskulen vert sett til kr 4 536,- pr år (økt med 2,4 %).
Fribeløp og eigendelar for kommunale helse- og omsorgstenester vert fastsett i samsvar med I-rundskriv for 2022 frå helse- og omsorgsdepartementet.
Husleige i kommunale bygg for løpande avtalar vert auka tilsvarande endringa i konsumprisindeks sidan siste regulering, så langt anna ikkje følgjer av tidlegare vedtak i heradsstyret eller lov/føresegn. Ved inngåing av nye leigeavtalar vert husleiga tilpassa marknadspris.
Låneopptak (nye lån) til finansiering av investeringsprosjekt budsjettert i 2022 vert kr 104,15 millionar, herav sjølvkostlån kr 23,5 millionar.
Låneopptak til formidlingslån (Husbanken) vert sett til kr 23 millionar.
Heradsstyret vedtek gjeldande låneportefølje for Osterøy kommune som følgjer som vedlegg til saka. Rådmannen står fritt til å betale budsjetterte avdrag på dei låna rådmannen finn det føremålstenleg, uavhengig av opprinneleg vedtak.
Eigedomsskatt vert vidareført på alle eigedomar i Osterøy kommune for 2022:
Eigedomsskattesatsen vert sett til 7 promille (lova sin maksimalsats).
Eigedomsskattesatsen for bustad- og fritidseigedomar vert sett til 4,0 promille, jfr. eigedomsskattelova paragraf 12 bokstav a.
Botnfrådrag for bustaddelen på eigedomar vert sett til kr 0.
Det vert nytta formuesverdiar frå Skatteetaten som grunnlag for eigedomsskattegrunnlaget for bustadeigedomar der slike verdiar ligg føre
Klagenemnda for eigedomsskatt får kompetanse til å handsama klager etter paragraf 19 i eigedoms-skattelova, jfr. paragraf 20 i eigedomsskattelova.
Eigedomsskattesatsen vert sett til 7 promille (lova sin maksimalsats).
Eigedomsskattesatsen for bustad- og fritidseigedomar vert sett til 4,0 promille, jfr. eigedomsskattelova paragraf 12 bokstav a.
Botnfrådrag for bustaddelen på eigedomar vert sett til kr 0.
Det vert nytta formuesverdiar frå Skatteetaten som grunnlag for eigedomsskattegrunnlaget for bustadeigedomar der slike verdiar ligg føre
Klagenemnda for eigedomsskatt får kompetanse til å handsama klager etter paragraf 19 i eigedoms-skattelova, jfr. paragraf 20 i eigedomsskattelova.
Saker som kan medføra endring av dei vedtekne budsjettrammene skal leggjast fram for formannskap/heradsstyre til avgjerd før tiltak vert sett i verk.
Rådmannen har framleis fullmakt til å gjera unntak i særskilde høve. I slike høve skal formannskapet/heradsstyret snarast orienterast om dette.
Budsjettoverskridingar skal dekkast innan eige budsjettområde.
Budsjettramma til Kyrkjeleg Fellesråd vert sett til kr 4,95 millionar inkl kommunal tenesteyting.
Endringar/tillegg:
1. Posten «Utvidelse av kapasitet barnehage» til 8.000.000,- vert stroke frå investeringsbudsjettet. (punkt 12 over er justert iht til dette nedtrekket)
- Grunngjeving:
Etter vedtak i HS084/21 «Barnehagebruksplanen 2021-2025» skal kommunen ikkje satsa på vidare utbygging i barnehagesektoren i perioden planen gjeld.
2. Det vert sett av opp til 300 000 kr i investeringsbudsjettet til «Moglegstudie Osterøyhallen; ENØK, renovering og utviding»
Inndekking: ENØK – tiltak, generelt vert redusert tilsvarande kostnad i investeringsbudsjett for 2022.
I tillegg vert fylgjande verbalpunkt fremja:
Rådmannen skal ila 1. halvår 2022 legge fram ei sak til formannskapet om innkjøp av ein moglegstudie som skal omhandla:
- ENØK-tiltak for å minka energibruken av hallen
Rapporten skal og ha særskild fokus på å moglegheita ved å bruk av takareal til energiproduksjon. Ved energiproduksjon meinast både solceller og solfangarar eller ein kombinasjon av desse. Utbygging av energiproduksjon på taket skal sjåast i samanheng ved ein renovering av dette.
Andre dømer på ENØK som rapporten kan innehalda: Bytting av lysarmatur til LED, etterisolering, varmepumpe, smart energistyring m.m. (Lista er ikkje uttømmande)
I tillegg til redusert energibruk og reduserte kostnader skal eit overordna mål for ENØK-tiltaka vera å oppnå Miljøfyrtårnsertifisering av bygget i tråd med Samfunnsplanen.
-Behov for renovering av bygget.
Rapport frå styret i Osterøy Aktiv A/S syner at det er eit behov for ei større renovering av bygget om dette skal fungere i framtida. Denne delen av rapporten skal utarbeidast med dagleg leiar og styret i Osterøy Aktiv A/S som referansegruppe.
-Potensialet for utviding av Osterøyhallen på areal sett av i Områdeplan for Lonevåg med fylgjande alternativ:
Alt 1: Utviding av garderobekapasitet og anna «støtteareal» som ikkje omfattar sjølve idrettshallen (Andre dømer: Nytt kjøkken, ny kiosk, ny foaje, styrkerom m.m.) Denne delen av rapporten skal ha dagleg leiar og styreleiar i Osterøy Aktiv A/S, to personar frå idrettslaga på Osterøy og ein person i frå eining for Kultur og Mangfald som referansegruppe. Arbeidsgruppe for innstilling i valsaker får i oppgåve å innstille på to frå idrettslaga til formannskapet som utpeiker dei når dei bestiller rapporten. Rådmannen får i oppgåve å peike ut ein person frå Kultur og Mangfald.
Alt 2: Alt 1 med flygjande tillegg: Utviding av sjølve idrettshallen.
Alt 3: Alt 1 med flygjande tillegg: Utviding av sjølve idrettshallen der den nye delen og kan brukast til kulturføremål.
Rapporten skal innehalda eit kostnadestimat av renovering og dei forskjellige utbyggingsalternativa og ei kost/nytte vurdering av ENØK tiltak. Rapporten skal og greie ut om potensielle støtteordningar som t.d. Tippemidlar og ENOVA-støtte.
Rapporten skal legga eit grunnlag for heradsstyre å ta stilling til kva me ynskjer for framtida til Osterøyhallen ila 2022.
Utvikling av Osterøyhallen skal sjåast i samanheng med kommuneplan for idrett og fysisk aktivitet
3. Rådmann skal i 2022 kartlegga all skog som det er økonomisk nyttbart å avvirka.
Ein ynskjer ei tilbakemelding på dette i løpet av første halvår.
- Grunngjeving: Osterøy kommune er ein stor skogeigar med mykje hogstmoden skog. Vert ikkje dette avvirka snart vil dette etterkvart råtne og store verdiar vil gå tapt.
Framlegg og votering i saka går fram i protokoll for votering
Rådmannen rår til å gjennomføre prosjektet, og ber heradsstyret om politisk godkjenning til å bygge eit bygg til samlokalisering av ambulanse, brann/redning og tekniske tenester lokalisert på Oddalsmyra. Prosjektet skal gjennomførast med budsjett på kr. 43.635.438,- eks. mva. Kostnad for tomt på 5 dekar er 7,5 millionar pluss frådeling og avgiftar.
Rådmannen rår til å gjennomføre opsjon på solcelle påestimert kostnad på 1,5 mill. kr eks. mva.
- Det vert teke ein ekstra runde med tilbyder vedkomande opsjon på solceller før bestilling av denne leveransen.
Dette for å sikre at kommunen handler varer til rett pris og rett kvalitet.
Me er kjente med at det er stor forskjell på prisar på solcellepanel og levering av desse for tida. Det vil difor være fornuftig å ta ein ekstra runde i saka før bestilling vert gjort.
Alexander Thunestvedt, AP, ønskja sin gildkap vurdert då han har ein farmor som er ein av hovudaksjonærane til i ein underleverandør som er part i denne saka.
Øyvind Litand, AP, ønskja sin gildskap vurdert då han er bestefar til barn av eigar (Osterøy entrepenør) av Oddalsmyra.
Frode Flesland, SP, ønskja sin gildskap vurdert då han har ein samarbeidsavtale med Osterøy entrepenør.
---------------------------------------------------------------------------
Alexander Thunestvedt, AP, Øyvind Litland, AP og Frode Flesland, SP, forlet møte. Ingen vara møtte.
23 medlemmar tilstades
---------------------------------------------------------------------------
AVRØYSTING GILDSKAP
Alexander Thunestvedt vert kjend ugild.
Grunngjeving: Heradsstyret fann Alexander Thunestvedt, AP, ugild jf. fvl. §6 bokstav b.
-------------------------------------------
Øyvind Litland, AP, vert kjend gild.
Grunngjeving: Heradsstyret fann Øyvind Litland, AP, gild då han ikkje er direkte part i saka og det heller ikke føreligg høve som kan svekke han sin tillit eller upartiskheit, jf. fvl. §6.
--------------------------------------------------
Øyvind Litland, AP, kom tilbake i møte
24 medlemmar tilstades
--------------------------------------------------
Frode Flesland, SP, vert kjend gild.
Grunngjeving: Heradsstyret fann Frode Flesland, SP, gild då han ikkje er direkte part i saka og det heller ikke føreligg høve som kan svekke han sin tillit eller upartiskheit, jf. fvl. §6.
---------------------------------------------------
Frode Flesland, SP, kom tilbake i møte
25 medlemmar tilstades
--------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Framlegg og votering i saka går fram i protokoll for votering
Vedtak i møte 10.11.2021, sak 084/21, vert oppretthalde.
Krav om lovlegkontroll av vedtaket vert send til statsforvaltaren i Vestland til handsaming, jf. Kommunelova § 27-1.
Alexander Thunestvedt, AP, kom tilbake i møte.
26 medlemmar tilstades.
---------------------------------------------------------------
Framlegg og votering i saka går fram i protokoll for votering
Saka vert avvist sidan temaet vart prinsippavgjort i heradsstyret i sak 87/21 i sist møte:
"Grensa for kva som er nærliggande areal skal vere 200 meter i luftline. Dersom kravet om tilkopling til kommunal leidning vil vere «forbundet med uforholdsmessig stor kostnad» eller særlege omsyn tilseier det, kan kommunen godkjenne ei anna ordning jfr. plan- og bygningslova §§ 27-1 andre ledd siste punktum og 27-2 andre ledd siste punktum. Om tilkoplinga er «forbundet med uforholdsmessig stor kostnad» skal vurderast ut frå lågaste tilbod frå entreprenør eller normalkostnad for grøft ut frå malen frå Sweco. Tilkopling skal ikkje overstige 2 gonger grunnbeløpet i folketrygda for tilkopling til vatn eller avløp og 2,5 gonger grunnbeløpet i folketrygda for tilkopling til vatn og avløp inkludert tilkoplingsavgift. Dette er grunnlag for unntak frå tvungen tilkopling, alternativt kan kommunen vurdere å dekka overskytande beløp. Kommunen skal leggja betre til rette for nye tilkoplingar ved å føra fram tilkoplingspunkt nærare eigedomane i dei områda der ein ser at det vil verta mange husstandar som får slikt unntak. Dersom ein har nyare anlegg som oppfyller dagens krav til reinsing, vasskvalitet o.l., er det eit argument mot tvungen tilkopling. Dersom naboar ønskjer å samarbeide om tilkopling kan avstanden aukast ut frå talet på abonnentar. Avstanden kan vera inntil 200 meter ganga med talet på abonnentar. Plan- og kommunalteknisk utval er klageinstans og har vedtaksmynde i saker om tvungen tilkopling."
Vedtaket seier at slike saker skal handterast administrativt etter nye retningsliner, og eventuelle politiske klagevurderingar skal takast i planutvalet og ikkje i heradsstyret.
Framlegg og votering i saka går fram i protokoll for votering
Framlegg og votering i saka går fram i protokoll for votering
Framlegg og votering i saka går fram i protokoll for votering
Heradstyret vedtek plan for forvaltingsrevisjon for 2020-2024 som vedteke i 2020 med følgande endringar:
1. Helse og omsorg; kriteriar for vedtak og total vedtaksmengd og -utforming samanlikna med samanliknbare kommunar
2. Barnevern; saksbehandling etter lov og forskrift
3. Investeringsprosjekt; prosjektering, oppfølging og rapportering
4. Politiske vedtak; vedtaksutforming og oppfølging
5. Kvalitet i skulefritidsordninga
6. Varsling, etikk og habilitet
Merknad og grunngjeving:
1. Område barnevern (med prioritet 4 i kontollutvalet si innstilling) vert løfta til 2. prioritet
2. Punktet vert endra frå 1. Etterleving av forvaltingsreglar i undersøkingssaker til Saksbehandling etter lov og forskrift.
Tidleg innsats og førebyggande arbeid (innstilt som underpunkt 1 under Barnevern) vert vurdert seinare og gjerne i samband med forvaltningsrevisjon av ein meir operativ del av oppvekstsektoren: barnehage og skule.
Familiens Hus som barnevernet høyrer til har, til forskjell frå mange kommunar, eit eige barne- og familieteam som gjer et viktig bidrag i arbeidet med tidleg innsats og førebyggande arbeid.
3. Om råd, vert 1. (Helse og omsorg) og 2. prioritet (Barnevern) gjennomført parallelt.
Ole Johannes Mjøs, H, ønskja sin gildskap vurdert då han sin son er svigerson til leiar for barnevernet.
Bjarte H. Aarland, KRF, ønskja sin gildskap vurdert då han er gift med leiar for familiens hus, som er leiar for barnevernet sin leiar.
---------------------------------------------------------------------------------
Ole Johannes Mjøs, H, og Bjarte H. Aarland, KRF, forlet møte.
24 medlemmar tilstades
---------------------------------------------------------------------------------
Ole Johannes Mjøs, H, vert kjend ugild.
Grunngjeving: Heradsstyret fann Ole Johannes Mjøs, H, ugild jf. fvl. §6 andre ledd.
Bjarte H. Aarland, KRF, vert kjend ugild.
Grunngjeving: Heradsstyret fann Bjarte H. Aarland, KRF, ugild jf. fvl. §6 bokstav c
---------------------------------------------------------------------------------
Framlegg og votering i saka går fram i protokoll for votering
Heradsstyret valde slike nye medlemmer til Ungdomsrådet:
For Osterøy vidaregåande skule
Faste representantar:
Tiril Loftås, Vg3-ST (for 1 år)
Leon Magnus Kallekleiv, Vg1-ST (for 1 år)
Vararepresentantar:
Marte Westrheim, Vg2 industri (for 1 år)
Aurora Solberg, Vg1-TIA (for 1 år)
For Osterøy ungdomsskule
Faste representantar:
Olav Småland, 10AB (vara/fast representant 2020/2021) (for 1 år)
Amèlie Leversund Ulstein (for 1 år)
Johannes Tepstad Sylta (fast representant 2020/2021 (for 1 år)
Vararepresentantar:
Kararina Strize (for 1 år)
Ronja Espevoll, 9CD (vararepresentant 2020/2021) (for 1 år)
Judyta Marszalkowska (for 1 år)
For Danielsen ungdomsskule:
Fast representant:
Victor Eide Småland, 9. kl (for 1 år)
Vararepresentant:
Lena Hopland, 10. trinn (vara/fast representant 2020/2021 (for 1 år)
For Kultur
Fast representant:
Margrete Sørheim, 9. klasse. (for 1 år)
Vararepresentant:
Jonas Øvsthus (vara i 2020/2021) (for 1 år)
For Idrett
Fast representant:
Henrik Styve Mjelde, 16 år (vara i 2020/2021) (for 2 år)
Vararepresentant:
Maren Nordås Øvsthus, 16 år (for 2 år
Ole Johannes Mjøs, H, og Bjarte H. Aarland, KRF, kom tilbake i møte.
26 medlemmar tilstades.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Berit Borge, H, fekk innvilga permisjon frå resten av møte og forlet møte.
25 medlemmar tilstades.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Framlegg og votering i saka går fram i protokoll for votering
Oddny Solberg vert gjeve fritak
Framlegg og votering i saka går fram i protokoll for votering
Framlegg og votering i saka går fram i protokoll for votering
Det vert ikkje gjort noko vedtak i denne saka
Roald Åge Kleppe, SV, hadde slik interpellasjon:
"Osterøy kommune er kjent for så mykje me er stolte av. Mehar eit rikt og mangfaldig kulturliv med mange lag og organisasjonar. Me har fleire idrottsanleegg og mange lagshus.Men me manglar eit sentralt kulturhus til mellom anna musikk,teater, dans, og mykje anna. Her kan og plasserast biblotek, kino og symjehall med terapibasseng.I eit kulturhus kan me og ta mot gjestar utanfrå med musikk, teater m.v.Kva vil ordføraren gjera for å setja i gang arbeidet med å fåbygt eit kulturhus i Osterøy?"
Ordføraren svarte slik:
"
Denne studien vil vise kva moglegheiter me har også må me vege molgheitene opp mot det økonomiske handlingsrommet når studien er fullført og velje kva me skal prioritere. Ein av dei tinga me kan velje å prioritere er kultursal, slik du etterspør i interpellasjonen din."
-------------------------
Kim Andre Hartveit, FRP, hadde slikt spørsmål:
"Me har no fått ein oppsett tabell med kostnader tilknytta konsulent bruk i barnevernet, er dette ink moms?Når ein ser at kommunen bruker so mykje midler på innleige, so lurer eg på om det vert noko kvalitetsikring av personer som vert leigd inn? Har dei foreksempel arbeida andre stader og fått sparken? Har dei foreksempel mykje tilsynssaker på seg ? Har dei fått refs frå fylkesmannen ? Er det foreksempel våre media saker om konsulentene ? Dette er skjølvsakt berre eksempler som eg lurer på. Hadde vert greit å fått ei oppklaring på dette.Kvalitetsikring er heilt nødvendige for å ivareta barnas og familienes sikkerhet.Det andre som eg lurer på, er følgende:Da det vart varsla anonymt frå ein tilsett i barnevernet for ei stund tilbakes om ulovligheter som foregår i barnevernet, so lurer eg på korleis har kommunen fulgt opp denne tilsette for å ivareta han/henne på ein god måte som ein arbeidsgiver skal gjere? Har denne personen gode forhold på arbeidsplassen sin i dag ? Har kommunen ordnet opp å varslingsakene ?Tredje spørsmå: Kva er grunnen for at kommunen må leige inn konsulenter ? Er det ikkje bedre å få fast ansatte?Og korleis vert betalinga utforma, har konsulenten fast lønn? Eller får konsulenten betalt per barn ho/han har gående ? Og isåfall , får ho/han betalt per sak eller, etter kor mange dager saken varer før den er avsluttet ?Eg vil at alle heradstyremedlemene får kopi av spørsmål og svar, samt at spørsmåla vert lest opp og svart på i førstkommande heradstyremøte (desember) på talerstolen"
Ordføraren svarte slik:
"Bruk av konsulent i barnevernstenesta
Osterøy kommune brukar konsulentar inneverande år som får betalt etter medgått tidsbruk og ein sats på 695 kr pr time der alle kommunen sine kostnader er innrekna. Det har tidvis vore stort fråvær av sakshandsamarar og trong til å hente inn ekstern bistand. Konsulentbruk er gjort ut frå vurdering og sikring av at kommunen gjev forsvarlege tenester til barn og unge i ei krevjande tid i barnevernet grunna vakansar, sjukdom og vidareutdanning av fast tilsette. Barnevernstenesta har som resten av kommunen rutinar for innhenting av referansar ved rekruttering av alt personell. Tenesta har i tillegg eigne rutinar for kvalitetssikring av alt arbeid dei gjennomfører. Ved innhenting av ekstern bistand brukar ein kommunen sine interne rutinar for innhenting av denne type tenester. Uavhengig av kven som er sakshandsamar er det barnevernsleiar som har overordna ansvar for kvalitetssikring av tenesta og forsvarleg drift. Til orientering kan ikkje ein konsulent vere fagansvarleg eller stedfortreder for leiar.
Oppfølging etter varsel
Kommunen har gitt bistand til varslar gjennom bedriftshelsetenesta over lang tid. Vedkomande har vald å seie opp stillinga si sjølv og er ikkje ein del av barnevernstenesta lengre. For rådmannen og barnevernsleiar har det vore viktig å skape eit forsvarleg, trygt og godt arbeidsmiljø for alle tilsette i tenesta. Det er i samråd med dei tilsette og bedriftshelsetenesta laga ein tiltaksplan som går fram mot sommaren 22. Rådmannen har oppfølgingsmøte med tenesta kvartalsvis som ein del av tiltaksplanen.
Rekrutteringssituasjonen
Det har siste året vore lyst ut etter sakshandsamar to gangar. Kommunen er no i rekrutteringsprosess, men det er få kvalifiserte søkarar til stillingane. Dette gjeld heile landet og er utfordrande for kommunane og tenestene."
Politiker | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Lars Fjeldstad | Senterpartiet | Ordførar | lars.fjeldstad@osteroy.kommune.no |
Hjalti Heimir Gislason | Høgre | Varaordførar | hjalti.heimir@gmail.com |
Øyvind Litland | Arbeidarpartiet | Medlem | oyvind.litland47@gmail.com |
Jørgen Varden | Arbeidarpartiet | Medlem | jorgen.varden@gmail.com |
Alexander Thunestvedt | Arbeidarpartiet | Medlem | alexanderth@live.no |
Henrik Øksnes | Framstegspartiet | Medlem | henrik.oksnes@fpu.no |
Bjørn Kato Melchersen | Framstegspartiet | Medlem | melchersen@live.no |
Siren Tyssebotn | Framstegspartiet | Medlem | styssebotn@hotmail.com |
Alf Terje Mortensen | Framstegspartiet | Medlem | alftmo@gmail.com |
Ragnar Tyssebotn | Framstegspartiet | Medlem | rag-tys@online.no |
Kim Andre Hartveit | Framstegspartiet | Medlem | hartveit@hotmail.no |
Sigmund Arve Faugstad | Framstegspartiet | Medlem | sigmund52@hotmail.com |
Ole Johannes Mjøs | Høgre | Medlem | oj-mjoes@online.no |
Berit Moslett Borge | Høgre | Medlem | berit-moslett-borge@hotmail.com |
Aksel Mjøs | Høgre | Medlem | aksel@mjos.no |
Jarle Skeidsvoll | Kristeleg Folkeparti | Medlem | jarle@skeidsvoll.no |
Kari Laurhammer Mjøs | Kristeleg Folkeparti | Medlem | kari@mjos.no |
Bjarte Hammer Aarland | Kristeleg Folkeparti | Medlem | bjarte.aarland@gmail.com |
Trude Tomren | Miljøpartiet Dei Grøne | Medlem | ttomren@hotmail.com |
Frode Flesland | Senterpartiet | Medlem | frodfle@online.no |
Johannes Haugland | Senterpartiet | Medlem | johannes.haugland@hotmail.com |
Roald Åge Kleppe | Sosialistisk Venstreparti | Medlem | roalaag@online.no |
Kjersti Ingolvsdotter Vevatne | Venstre | Medlem | kjeve70@gmail.com |
Kjellaug Hartveit | Senterpartiet | Varamedlem | kjellaug.hartveit@gmail.com |
Jon Daltveit | Senterpartiet | Varamedlem | jon.d@online.no |
Roy Håkon Jenssen | Sosialistisk Venstreparti | Varamedlem | rh.jenssen@gmail.com |
Rita Aud Tveiten (Ikke møtt) | Arbeidarpartiet | Medlem | rita@ritatveiten.no |
Ellinor Therese Birkeland (Ikke møtt) | Framstegspartiet | Medlem | ellinor.therese.birkeland@gmail.com |
Asgeir Presttun (Ikke møtt) | Senterpartiet | Medlem | sauidn@hotmail.com |
Turid Bjørndal Njåstad (Ikke møtt) | Senterpartiet | Medlem | turidbn@gmail.com |
Tone Mjelde (Ikke møtt) | Sosialistisk Venstreparti | Medlem | tone_mjelde_90@yahoo.no |