reglementet blir vedtatt med følgende endringer:
Retningsliner for deg som ønsker å varsle:
Side 2 siste avsnitt:
Kven sender ein varslinga til?
Det er igjen viktig for Osterøy kommune å presisere og tydeleggjere at vi ønskjer at kritikkverdige tilhøve i kommunen skal avdekkjast og ryddast opp i, og at vi derfor oppfordrar alle i kommunen til å bruke sin moglegheit til å varsle og melde frå. Samtidig er det eit generelt ønskje om at alle konfliktar skal løysast på så lågt nivå som mogleg, og du vert difor oppfordra til først å melde frå til den det gjeld dersom dette let seg gjere.
Blir endra til:
Kven sender ein varslinga til?
Det er igjen viktig for Osterøy kommune å presisere og tydeleggjere at vi ønskjer at kritikkverdige tilhøve i kommunen skal avdekkjast og ryddast opp i, og at vi derfor oppfordrar alle i kommunen til å bruke sin moglegheit til å varsle og melde frå.
Side 3 fyrste avsnitt
Gjeld varslinga for eksempel rådmann (Høgaste nivå i kommunen), bør varslinga gå til politikarane i kommunen.
Blir endra til
Gjeld varslinga for eksempel rådmann (Høgaste nivå i kommunen), skal varslinga gå til Ordførar i kommunen. Formannskapet skal behandle saka.
Endringane gjeld for alle dokumenta
Rutine for mottak og handsaming av varsel
Side 1 siste avsnitt
Varsel som gjeld Rådmann
Dersom varselet gjeld rådmann skal sekretær for varslingsutvalet bringe saka til formannskapet som følgjer opp varslinga vidare.
Blir endra til
Varsel som gjeld Rådmann
Dersom varselet gjeld rådmann skal sekretær for varslingsutvalet bringe saka til formannskapet via ordfører som følgjer opp varslinga vidare.
Side 2 Varslingsutvalet sin rolle siste setning
VU må utnevne ein leiar for kvar enkelt sak. Kven som er leiar vil mellom anna avhenge av kven som kan sitte i utvalet i den aktuelle saka.
Blir endra til
VU må utnevne ein leiar for kvar enkelt sak. Kven som er leiar vil mellom anna avhenge av kven som kan sitte i utvalet i den aktuelle saka.
Varslingsutvalet skal gi tilråding om tiltak til rådmann. Rådmann er ansvarleg for effektuering i saka.
Retnlingsliner for deg som mottek eit varsel
Side 2 fyrste avsnitt
Kva er ei varsling?
Ei varsling er ein ytring som gjeld kritikkverdige tilhøve i bedrifta. Med kritikkverdige tilhøve meinast det lovbrot eller andre straffbare tilhøve – til dømes brot på interne retningslinjer eller allment aksepterte etiske normer.
Blir endra til
Ei varsling er ein ytring som gjeld kritikkverdige tilhøve i kommuneverksemda. Med kritikkverdige tilhøve meinast det lovbrot eller andre straffbare tilhøve, eller til dømes brot på interne retningslinjer eller allment aksepterte etiske normer.
Side 3 femte avsnitt
Varsel som vert motteke skal leverast til postmottak for arkivering, jf. rutine for mottak og handsaming av varsel, så fort som mogleg og seinast innan ei veke.
Blir endra til
Varsel som vert motteke skal leverast til postmottak for arkivering, jf. rutine for mottak og handsaming av varsel, så fort som mogleg og seinast innan ei veke. Forvaltningslova sine bestemmingar om sakshandsaming og sakshandsamingstid gjeld.
Side 4 kontradiksjonsprinsippet 2 setning
Du må som mottakar av varselet difor straks vurdere når denne orienteringa skal skje.
Blir endra til
Den varslinga blir rettast mot skal orienteres når varslingsutvalet har møtt og saksførebuinga er starta. Det er varslingsutvalet som orienterer om mottatt varsel.
Side 4 kontradiksjonsprinsippet siste setning
Det kan også i enkelte tilfeller på grunnlag av saka sin karakter vere grunnlag for å ikkje orientere vedkommande om varslinga, til dømes der saka er anmeldt til politiet.
Blir endra til
Det kan også i enkelte tilfeller på grunnlag av saka sin karakter vere grunnlag for å ikkje orientere vedkommande om varslinga, til dømes der saka er eller kan bli meldt til politiet.
Sidetal må førast på dokumenta
Det blei satt fram forslag om følgjande endringar:
Retningsliner for deg som ønsker å varsle:
Side 2 siste avsnitt:
Kven sender ein varslinga til?
Det er igjen viktig for Osterøy kommune å presisere og tydeleggjere at vi ønskjer at kritikkverdige tilhøve i kommunen skal avdekkjast og ryddast opp i, og at vi derfor oppfordrar alle i kommunen til å bruke sin moglegheit til å varsle og melde frå. Samtidig er det eit generelt ønskje om at alle konfliktar skal løysast på så lågt nivå som mogleg, og du vert difor oppfordra til først å melde frå til den det gjeld dersom dette let seg gjere.
Blir endra til:
Kven sender ein varslinga til?
Det er igjen viktig for Osterøy kommune å presisere og tydeleggjere at vi ønskjer at kritikkverdige tilhøve i kommunen skal avdekkjast og ryddast opp i, og at vi derfor oppfordrar alle i kommunen til å bruke sin moglegheit til å varsle og melde frå.
Side 3 fyrste avsnitt
Gjeld varslinga for eksempel rådmann (Høgaste nivå i kommunen), bør varslinga gå til politikarane i kommunen.
Blir endra til
Gjeld varslinga for eksempel rådmann (Høgaste nivå i kommunen), skal varslinga gå til Ordførar i kommunen. Formannskapet skal behandle saka.
Endringane gjeld for alle dokumenta
Rutine for mottak og handsaming av varsel
Side 1 siste avsnitt
Varsel som gjeld Rådmann
Dersom varselet gjeld rådmann skal sekretær for varslingsutvalet bringe saka til formannskapet som følgjer opp varslinga vidare.
Blir endra til
Varsel som gjeld Rådmann
Dersom varselet gjeld rådmann skal sekretær for varslingsutvalet bringe saka til formannskapet via ordfører som følgjer opp varslinga vidare.
Side 2 Varslingsutvalet sin rolle siste setning
VU må utnevne ein leiar for kvar enkelt sak. Kven som er leiar vil mellom anna avhenge av kven som kan sitte i utvalet i den aktuelle saka.
Blir endra til
VU må utnevne ein leiar for kvar enkelt sak. Kven som er leiar vil mellom anna avhenge av kven som kan sitte i utvalet i den aktuelle saka.
Varslingsutvalet skal gi tilråding om tiltak til rådmann. Rådmann er ansvarleg for effektuering i saka.
Retnlingsliner for deg som mottek eit varsel
Side 2 fyrste avsnitt
Kva er ei varsling?
Ei varsling er ein ytring som gjeld kritikkverdige tilhøve i bedrifta. Med kritikkverdige tilhøve meinast det lovbrot eller andre straffbare tilhøve – til dømes brot på interne retningslinjer eller allment aksepterte etiske normer.
Blir endra til
Ei varsling er ein ytring som gjeld kritikkverdige tilhøve i kommuneverksemda. Med kritikkverdige tilhøve meinast det lovbrot eller andre straffbare tilhøve, eller til dømes brot på interne retningslinjer eller allment aksepterte etiske normer.
Side 3 femte avsnitt
Varsel som vert motteke skal leverast til postmottak for arkivering, jf. rutine for mottak og handsaming av varsel, så fort som mogleg og seinast innan ei veke.
Blir endra til
Varsel som vert motteke skal leverast til postmottak for arkivering, jf. rutine for mottak og handsaming av varsel, så fort som mogleg og seinast innan ei veke. Forvaltningslova sine bestemmingar om sakshandsaming og sakshandsamingstid gjeld.
Side 4 kontradiksjonsprinsippet 2 setning
Du må som mottakar av varselet difor straks vurdere når denne orienteringa skal skje.
Blir endra til
Den varslinga blir rettast mot skal orienteres når varslingsutvalet har møtt og saksførebuinga er starta. Det er varslingsutvalet som orienterer om mottatt varsel.
Side 4 kontradiksjonsprinsippet siste setning
Det kan også i enkelte tilfeller på grunnlag av saka sin karakter vere grunnlag for å ikkje orientere vedkommande om varslinga, til dømes der saka er anmeldt til politiet.
Blir endra til
Det kan også i enkelte tilfeller på grunnlag av saka sin karakter vere grunnlag for å ikkje orientere vedkommande om varslinga, til dømes der saka er eller kan bli meldt til politiet.
Sidetal må førast på dokumenta
HR-leiar orienterte om den vidare prosessen for implementering av rutiane
Videre prosess i organisasjonen.
Gjennomgang i leiarforum
Orientering i kontaktforum og verneombodsmøte.
Reglementet blir meldt inn som eigen sak i AMU og nedsetting av arbeidsgruppe for implementering
Aktivere skjema for varsling i samarbeid med leverandør (KF)
Pulisere retningsliner på heimeside, intranett og kvalitetshandbok
Gjennomgang i trepartssamarbeid og orientering på personalmøter - næraste leiar har ansvar for orientering på personalmøter og i trepartsamarbeid
Endringane blei samrøysta vedtatt
Politihkar | Bellodat | Lahttošládja | E-poasta |
---|---|---|---|
Jarle Skeidsvoll | Kristeleg Folkeparti | Utvalsleiar | jarle.skeidsvoll@osteroy.kommune.no |
Johannes Myklebust Bysheim | Arbeidarpartiet | Medlem | johannes.bysheim@outlook.com |
Johannes Haugland | Senterpartiet | Medlem | johannes.haugland@hotmail.com |
Kjersti Ingolvsdotter Vevatne | Venstre | Medlem | kjeve70@gmail.com |
Hjalti Heimir Gislason | Høgre | Varamedlem | hjalti.heimir@gmail.com |
Alf Terje Mortensen (Ii boahtán) | Framstegspartiet | Nestleiar | alftmo@gmail.com |
Rita Aud Tveiten (Ii boahtán) | Arbeidarpartiet | Medlem | rita@ritatveiten.no |
Hildegunn Mo (Ii boahtán) | Framstegspartiet | Medlem | hildegunn_mo@hotmail.com |
Berit Moslett Borge (Ii boahtán) | Høgre | Medlem | berit-moslett-borge@hotmail.com |
Jon Flydal Blichfeldt (Ii boahtán) | Miljøpartiet Dei Grøne | Medlem | svingenjon@gmail.com |