Det vart varsla nokre spørsmål til rådmannen i slutten av møtet.
-------------------------------------
Det var ikkje merknader til innkalling og saksliste.
Møteprotokoll frå 13.06.2018 vert godkjend.
Det var ikkje merknader til utsend protokoll frå møtet 13.06.2018.
AVRØYSTING
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedeke.
"Melding om delegerte vedtak vert teken til vitande."
DS 196/18
Siren Tyssebotn, FRP, fekk gje slik protokolltilførsel: I samband med at det var mykje hjort som bukka under på grunn av den harde vinteren i fjor, vart det etterlyst sak på dette i både planutval og heradsstyret. Dette for å få sett på kva tiltak som burde vore iverksett for å forvalte hjortestamma på ein best mogeleg måte. I staden går rådmannen ved landbruksjefen ut og tildeler løyver, utan at saka er vorte lagt fram for politisk handsaming. Og avskytinga vert i tillegg auka. Dette viser at Osterøy kommune har ei forvaltning av hjort som ikkje er slik den burde. Rådmannen må difor snarast syte for at det vert lagt fram ei sak for heradsstyret om val av medlemmer til viltnemnda."
----------------------------------------
AVRØYSTING
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
"1. I medhald av plan og bygningslova §§ 12-10 og 12-11 vert framlegg til Detaljregulering masseutttak Vevletveit Plan ID 12532016001 med føresegner datert 10.08.18, plankart datert 20.06.18, planskildring datert 20.06.18, VA rammeplan 23.04.18 (endringsdato 20.06.18). og tilhøyrande vedlegg lagt ut til høyring og offentleg ettersyn.
2. Detaljregulering masseuttak Vevletveit erstatter deler av Reguleringsplan for FV 567 Hauge – Lonevåg. "
Ugildskap
Utvalsleiar bad om gildskapsvurdering for Ragnar J. Tyssebotn, FRP og Siren Tyssebotn, FRP, jfr. tidlegare handsaming av saker for Fotlandsvåg Maskinentreprenør AS, der dei vart kjende ugilde grunna slektstilhøve og personlege grunnar - dei fekk høve til å uttala seg om si tilknyting til søkjar, men tok ikkje del i møtet ved handsaming av gildskapsspørsmålet.
Kim A. Hartveit, FRP og Sigmund Faugstad, FRP, møtte som vara - 7 medlemmer/varamedlemmer til stades.
Kim A. Hartveit, FRP, bad om vurdering av sin gildskap, jfr. tidlegare handsaming av saker for same søkjar, der han vart kjend ugild grunna slektstilhøve og personlege grunnar - han tok ikkje del i møtet ved avgjerd om gildskap - 6 medlemmer/varamedlemmer til stades.
AVRØYSTING - gildskap
Ragnar J. Tyssebotn - ugild - samrøystes
Vedtaket vart gjort i medhald av jfr. fvl. § 6, 2. l. ..... Likeså er han ugild nårandre særegne forhold foreligger som er egnet til å svekke tilliten til hans upartiskhet, blant annetskal legges vekt på om avgjørelsen i saken kan innebære særlig fordel, tap eller ulempe for ham selveller noen som han har nær personlig tilknytning til. ..., jfr. og kommunelova ? 40, nr. 4 .. .
Siren Tyssebotn - ugild - samrøystes
Vedtaket vart gjort i medhald av jfr. fvl. § 6, 2. l. ..... Likeså er han ugild når andre særegne forhold foreligger som er egnet til å svekke tilliten til hans upartiskhet, blant annet skal legges vekt på om avgjørelsen i saken kan innebære særlig fordel, tap eller ulempe for ham selv eller noen som han har nær personlig tilknytning til. ..., jfr. og kommunelova ? 40, nr. 4 ..
Kim A. Hartveit - ugild - samrøystes
Vedtaket vart gjort i medhald av jfr. fvl. § 6, 2. l. ..... Likeså er han ugild når andre særegne forhold foreligger som er egnet til å svekke tilliten til hans upartiskhet, blant annet skal legges vekt på om avgjørelsen i saken kan innebære særlig fordel, tap eller ulempe for ham selv eller noen som han har nær personlig tilknytning til. ..., jfr. og kommunelova ? 40, nr. 4 ..
-------------------------------------------------
AVRØYSTING
Rådmannen sitt framlegg - samrøystes vedteke
--------------------------------------
«I medhald av plan og bygningslova §§ 12-10 og 12-11 vert framlegg til plan for Detaljregulering av I2 Gloppemyra Næring - Hauge, planID 12532014003, med plankart datert 06.08.2018, føresegn datert 06.08.2018, planskildring datert 28.06.2018, VA-rammeplan datert 13.05.2015 og andre tilhøyrande dokument vedlagt i saka lagt ut til 2. gangs høyring og offentleg ettersyn.»
Rådmannen viste til utsending av oppdatert plankart datert 06.08.18. Dato i vedtaket må rettast i samsvar med dette.
AVRØYSTING
Rådmannen sitt framlegg med rett dato for plankart - samrøystes
"Saka vert utsett for synfaring."
Øyvind Litland, AP, gjorde slikt framlegg: "Saka vert utsett for synfaring."
AVRØYSTING - utsetjing
Framlegget vart samrøystes vedteke
-------------------------------------------------
"Tiltaket gjeld oppføring av driftsbygning i landbruket - lagerbygg/rubbhall på gnr. 60, bnr. 1, og er i samsvar med arealdelen i kommuneplanen, jf. plan- og bygningslova § 11-7, nr. 5, bokstav a, jf. kommuneplanføresegn punkt 5.1 (tidlegare punkt 4.1).
Kommunen gjev løyve til oppføring av driftsbygning i landbruket - lagerbygg/rubbhall på gnr. 60 bnr. 1, Votlo, jf. plan- og bygningslova §§ 20-1, 1. ledd, bokstav a, 20-2, 2. ledd, bokstav b og 20-4, 1. ledd, bokstav b på fylgjande vilkår:
Langs vassdrag skal det oppretthaldast eit avgrensa naturleg vegetasjonsbelte som motverkar avrenning og gjev levestad for plantar og dyr, jf. vassressurslova § 11.
Plasseringa skal vere i samsvar med situasjonsplan datert 18.12.2017, jf. plan- og bygningslova § 29-4, jf. forskrift om byggesak § 6-3. Toleransegrensa er 0,5 meter, jf. forskrift om byggesak § 6-3, bokstav b.
Tiltakshavar er ansvarleg for at tiltak vert utført i samsvar med dei krava som fylgjer av reglar gjeve i eller i medhald av plan- og bygningslova, jf. plan- og bygningslova § 23-1, 1. ledd.
Tiltaket skal vere i samsvar med vedtak om dispensasjon frå byggegrensa langs kommunal veg av 28.12.2017, jf. plan- og bygningslova § 21-5, jf. forskrift om byggesak § 6-2, 1. ledd, bokstav d.
Tiltaket skal vere i samsvar med vedtak om omdisponering etter jordlova i vedtak av 30.04.2018 saknr. 102/18, og alle vilkår som der er stilt skal tilfredsstillast, jf. plan- og bygningslova § 21-5, jf. forskrift om byggesak § 6-2, 1. ledd, bokstav h.
Grunngjevinga går fram av rådmannen si vurdering."
Det vart halde synfaring for utvalet før møtet.
----------------------------------------------
AVRØYSTING
Rådmannen sitt framlegg - samrøystes
---------------------------------------------
I tilknyting til saka vart det stilt spørsmål om det her kan liggja føre grunnlag for å gje lovbrotsgebyr, og at rådmannen må vurdera dette.
"Kommunen gjev dispensasjon frå plan- og bygningslova §§ 11-6 og 11-7 / §§ 12-4 og 12-5 / 12-6 / 12-7 til oppføring av bustadhus på gnr. 41 bnr. 10, jf. plan- og bygningslova § 19-2.
Grunngjeving:
Omsyna bak regelen det er søkt om dispensasjon i frå og omsyna i føremålsreglane i lova vert ikkje vesentleg tilsidesett.
Etter ei samla vurdering er fordelen med å gje dispensasjon klårt større enn ulempene.
Sjå i tillegg rådmannen si vurdering.
Med heimel i plan- og bygningslova §§ 20-1 vert det gjeve løyve til tiltak i eitt-trinn for oppføring av bustadhus på følgjande vilkår:
Tiltaket skal plasserast som vist i situasjonsplan vedlagd søknad og kotehøgd overkant såle vert godkjent til + 215,2 , jf. pbl. § 29-4, jf. forskrift om byggesak (SAK) § 6-3. Toleransegrensa er 0,5 meter, jf. forskrift om byggesak § 6-3, bokstav b.
Det vert godkjend bygging av avlaup med minireinseanlegg
Tiltaket får tilkomst til offentleg veg via privat veg. Her er eksisterande avkjørsle til tomta.
Heile tiltaket vert godkjent i tiltaksklasse 1 med heimel i SAK § 9-3.
Kommunen legg til grunn at tiltaket er dekka med ansvar, jf. plan- og bygningslova § 21-4, 2. ledd.
Det vert med heimel i ureiningslova, føresegn om ureining kap. 12 gjeve løyve til utslepp som omsøkt.
AVRØYSTING
Rådmannen sitt framlegg vart samrøystes vedteke.
"Del 1:
Kommunen gjev dispensasjon frå plankravet i kommuneplanføresegn punkt 1.2, jf. plan- og bygningslova §§ 11-6 og 11-9, nr. 1, til oppføring av industribygg med lager og kontor på gnr. 85, bnr. 10, 20 og 21, jf. plan- og bygningslova § 19-2, på fylgjande vilkår:
Tiltaket skal oppførast i samsvar med situasjonsplan og teikningar motteke 04.06.2018.
Det må utarbeidast reguleringsplan før eventuelle nye søknader om løyve til tiltak i strid med gjeldande plan vert handsama, jf. plan- og bygningslova § 12-1.
Grunngjeving:
Omsyna bak regelen det er søkt om dispensasjon i frå og omsyna i føremålsreglane i lova vert ikkje vesentleg tilsidesett.
Etter ei samla vurdering er fordelen med å gje dispensasjon klårt større enn ulempene.
Sjå i tillegg rådmannen si vurdering.
Del 2:
Kommunen gjev dispensasjon frå gjeldande utnyttingsgrad i kommuneplanføresegn punkt 1.5, jf. plan- og bygningslova §§ 11-6 og 11-9, nr. 5, til oppføring av industribygg med lager og kontor på gnr. 85, bnr. 10, 20 og 21, jf. plan- og bygningslova § 19-2, på fylgjande vilkår:
Maksimum utnyttingsgrad er 30 % BYA.
Det må utarbeidast reguleringsplan før eventuelle nye søknader om løyve til tiltak i strid med gjeldande plan vert handsama, jf. plan- og bygningslova § 12-1.
Grunngjeving:
Omsyna bak regelen det er søkt om dispensasjon i frå og omsyna i føremålsreglane i lova vert ikkje vesentleg tilsidesett.
Etter ei samla vurdering er fordelen med å gje dispensasjon klårt større enn ulempene.
Sjå i tillegg rådmannen si vurdering.
AVRØYSTING
Rådmannen sitt framlegg - samrøystes
"Del 1:
Kommunen gjev dispensasjon frå plan- og bygningslova §§ 11-6 og 11-7, nr. 5, bokstav a, og 11-9 nr. 5, jf. føresegn punkt 1.13, jf. plan- og bygningslova § 1-8, til oppretting av ny grunneigedom frå gnr. 78, bnr. 4 for den delen av arealet som ligg ved og rundt eksisterande bustadhus med bygningsnummer 9845402, jf. illustrasjon under rådmannen sin konklusjon, jf. plan- og bygningslova § 19-2, på fylgjande vilkår:
Ny tomt skal fylgje ei naturleg avgrensing på staden, og vere i samsvar med krav frå kommunal landbruksstyresmakt.
Ny tomt kan vere på inntil 700 m².
Nye eigedomsgrenser skal vere i samsvar med plan- og bygningslova § 29-4, 2. ledd.
Grunngjeving:
Omsyna bak regelen det er søkt om dispensasjon i frå og omsyna i føremålsreglane i lova vert ikkje vesentleg tilsidesett for den delen av eigedomen som ligg ved og rundt eksisterande bustadhus. Det gjeld ein bygd del av eigedomen med mellom anna einebustad. For å tilfredsstille krava i plan- og bygningslova §§ 26-1 og 29-4, 2. ledd, og krav til uteareal, uteopphaldsareal, leikeareal med vidare i forskrift om tekniske krav til byggverk §§ 8-1 og 8-3, kjem delar av tomta til å liggje utanfor byggegrensa mot sjø.
Etter ei samla vurdering er fordelen med å gje dispensasjon klårt større enn ulempene for den delen av eigedomen som ligg ved og rundt eksisterande bustadhus med bygningsnummer 9845402.
Sjå i tillegg rådmannen si vurdering.
Del 2:
Kommunen gjev ikkje dispensasjon frå plan- og bygningslova §§ 11-6 og 11-7, nr. 5, bokstav a, og 11-9 nr. 5, jf. føresegn punkt 1.13, jf. plan- og bygningslova § 1-8, til oppretting av ny grunneigedom frå gnr. 78, bnr. 4 for den delen av arealet som ligg nærast sjø, jf. plan- og bygningslova § 19-2.
Grunngjeving:
Omsyna bak regelen det er søkt om dispensasjon i frå og omsyna i føremålsreglane i lova vert vesentleg tilsidesett for den delen av eigedomen som ligg nærast sjø.
Etter ei samla vurdering er ulempene med å gje dispensasjon større enn fordelen. for den delen av eigedomen som ligg nærast sjø.
Sjå i tillegg rådmannen si vurdering."
Siren Tyssebotn, FRP, gjorde slikt framlegg: "Del 2: Kommunen gjev dispensasjon frå plan- og bygningslova §§ 11-6 og 11-7, nr. 5, bokstav a, og 11-9 nr. 5, jf. føresegn punkt 1.13, jf. plan- og bygningslova § 1-8, til oppretting av ny grunneigedom frå gnr. 78, bnr. 4 for den delen av arealet som ligg nærast sjø, jf. plan- og bygningslova § 19-2, på følgjande vilkår:
-samla areal på parsellen vert om lag 1400 m2 som omsøkt
- nye eigedomsgrenser skal vere i samsvar med plan- og bygningslova § 29-4, 2. ledd
Grunngjeving: Omsyna bak regelen det er søkt om dispensasjon i frå og omsyna i føremålsreglane i lova vert ikkje vesentleg tilsidesett ved å la denne delen verte ein del av bustadtomta. Alle tiltak på denne delen av tomta vert uansett regulert gjennom vedteken sjø- og strandsoneplan og gjeldande lovverk, og må søkjast om. Me ser difor ikkje at det fører til auka negative verknader for strandsona om dette løyvet vert gjeve."
AVRØYSTING
Alternativ avrøysting
Rådmannen sitt framlegg - 5 røyster (1H, 2AP, 1SP, 1KRF)
Siren Tyssebotn sitt framlegg - 2 røyster (2FRP)
"Klagen vert teken til følgje. Administrativt vedtak i sak 323/16 vert gjort om. Det vert gjeve løyve til omdisponering til bustadføremål og frådeling av ein parsell på totalt13,8 daa frå landbrukseigedomen gnr. 58/bnr. 1i Osterøy kommune.
Grunngjeving: Parsellen er ikkje eigna til bruk for landbruksføremål med omsyn til dagens driftsformer, og har liten eller ingen verdi som til dømes beiteland. Det er difor meir føremoner enn ulemper med å gje løyvet. Ein stor del av dette arealet er nytta til mellom anna infrastruktur som vegar m.m. Området kunne vore omsøkt som mindre parsellar, men ein ser det som meir føremålstenleg å dele frå denne parsellen i sin heilskap."
Saka vart ettersend dagen før møtet.
--------------------------------------------
Gildskap
Utvalsleiar bad om vurdering av gildskap for Øyvind Litland og Torunn Åsheim, begge AP. Han viste til brev datert 26.06.18 frå Fylkesmannen v/landbruksdirektøren der dei to vert "å anse som inhabile" i saka. Dei fekk høve til å uttala seg om si vurdering av gildskapsspørsmålet, men tok ikkje del i møtet ved avgjerd om gildskap - Kim Andre Hartveit, FRP og Sigmund Faugstad, FRP, møtte som vara - 7 medlemmer/varamedlemmer til stades.
AVRØYSTING - gildskap
Øyvind Litland - kjend ugild med 6 røyster (4FRP,1H,1SP) mot 1 røyst (1KRF)
Torunn Åsheim - kjend ugild med 6 røyster (4FRP,1H,1SP) mot 1 røyst (1KRF)
Vedtaket vart gjort med tilvising til fylkesmannen sine vurderingar i brev av 26.06.18.
------------------------------------
Kim A. Hartveit, FRP, gjorde slikt framlegg: "Klagen vert teken til følgje. Administrativt vedtak i sak 323/16 vert gjort om. Det vert gjeve løyve til omdisponering til bustadføremål og frådeling av ein parsell på totalt13,8 daa frå landbrukseigedomen gnr. 58/bnr. 1i Osterøy kommune. Grunngjeving: Parsellen er ikkje eigna til bruk for landbruksføremål med omsyn til dagens driftsformer, og har liten eller ingen verdi som til dømes beiteland. Det er difor meir føremoner enn ulemper med å gje løyvet. Ein stor del av dette arealet er nytta til mellom anna infrastruktur som vegar m.m. Området kunne vore omsøkt som mindre parsellar, men ein ser det som meir føremålstenleg å dele frå denne parsellen i sin heilskap."
AVRØYSTING
Alternativ avrøysting
Rådmannen sitt framlegg - 3 røyster (1H, 1SP,1KRF)
Kim Andre Hartveit sitt framlegg - 4 røyster (4 FRP)
Politikar | Parti | Medlemstype | E-Post |
---|---|---|---|
Atle Solberg | Høgre | Utvalsleiar | atso@online.no |
Øyvind Litland | Arbeidarpartiet | Nestleiar | oyvind.litland47@gmail.com |
Torunn Åsheim | Arbeidarpartiet | Medlem | torunn202@gmail.com |
Siren Tyssebotn | Framstegspartiet | Medlem | styssebotn@hotmail.com |
Ragnar Tyssebotn | Framstegspartiet | Medlem | rag-tys@online.no |
Lars Fjeldstad | Senterpartiet | Medlem | lars.fjeldstad@osteroy.kommune.no |
Kim Andre Hartveit | Framstegspartiet | Varamedlem | hartveit@hotmail.no |
Sigmund Arve Faugstad | Framstegspartiet | Varamedlem | sigmund52@hotmail.com |
Kari Laurhammer Mjøs | Kristeleg Folkeparti | Varamedlem | kari@mjos.no |
Annbjørg Bysheim Herland (Ikke møtt) | Kristeleg Folkeparti | Medlem | anjo.herlan@gmail.com |